Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Mak

Ineens twijfel....

Recommended Posts

Guest Mak

:-\

Voor die dames met al een kindje.... een misschien gekke vraag:

Twijfelen jullie ook wel eens aan een tweede ondanks dat of misschien wel juist omdat je in dit traject zit?

Vanmorgen nog toen mijn meisje lekker bij mij in bed lag met haar snoetje heel dicht bij....dan denk ik wel eens 'het is goed zo, het voelt compleet'?  Dan vraag ik me af of ik wel verder moet met al het ivf gedoe. Ik denk wel eens wat is het toch lekker zo, het klopt...we zijn compleet. Ook vraag ik me af hoe ik zo lekker 1 op 1 tijd kan hebben als er een tweede is. Ik schrik wel van die gedachten....

Herkent iemand dit??

:love2: Mak

Hoi mak

Ik herken de gedachten wel hoor vond het heel moeilijk toen wij net met het ivf gebeuren begonnen

Vond dat hij aandacht tekort kwam omdat ik zoveel in het ziekenhuis zit

Maar vind het ook wel weer fijn als er toch een broertje of zusje voor hem zijn

Hoi Mak,

heel herkenbaar. De 3e ICSI poging dacht ik dat het raak was en toen dacht ik wel ff s.. nu is het zover en hoe moet dat dan en met de aandacht verdelen. Nu heeft Koen alle aandacht en zijn we echt een eenheid. (vaders zit op zee twee weken) en dat is dan over. Maar dat ik zwanger was van Koen weet ik dat ik ook die gedachtes had.

En dat de poging mislukt was baalde (naja balen is niet het juiste woord) zo verschrikkelijk.

Nu wij geen tweede kindje meer krijgen houd ik mij aan die gedachten vast dat ik wel alle tijd heb voor mijn zoontje en dat dat bij meerdere kinderen toch schipperen is :-\

Groetjes Patricia

Ik heb die twijfel ook gehad omdat dit best een heftig traject is.

Wij proberen zo veel mogelijk buiten hem om te doen zodat hij niks merkt maar ja.....mama's humeur is soms niet al te vrolijk meer.

Hij kwam laatst thuis en vroeg waarom hij geen zusje had. Ze behandelen op dit moment het onderwerp familie op school. Nou ik wist niet waar ik het zoeken moest!!!!

Hij wil graag een broertje of zusje hebben.

Probeer er met je kindje over te praten. Heeft hier goed geholpen. Ook om zelf een beetje rust te krijgen.

Liefs