Jump to content
Cinthia

Broedkipjes en wachtbankje maart / april 2014

Recommended Posts

Ooo ditte wat ontzettend spannend!!

haha Hope, het is voor mij ook nog steeds onwerkelijk. Ik voel me net een blij kind van 4 die haar verjaardag viert. Al die aandacht en cadeautjes, al is dit cadeautje wel even iets specialer dan een doosje Playmobil!!

Verder heb ik inmiddels contact opgenomen met de verloskundige. Deze begreep goddank mijn onzekerheid en gaf aan de echo met 7 weken te willen doen. Ontzettend fijn dat ik nu 10 dagen eerder mag komen. Aangezien dat op een zaterdag is, mag ik de maandag erna, 31 maart, gelijk komen. Eerder is uitgesloten om een hartje te zien maar met 7 weken moet je er wel degelijk wat te horen zijn, zei ze. Dat was bij jou ook toch Pitbull??

Verder heb ik een gratis app gedownload op mijn mobiel genaamd Zwanger&Zo. Je logt je in (ook gratis) en dan kan je precies zien hoe je baby zich ontwikkeld door middel van plaatjes en hoe je lichaam reageert op de veranderingen van die week. Tot nu toe loop ik aardig gelijk op met de app dus dat stelt me ook wel weer gerust.

Liefs Mamalou

Mamalou, gefeliciteerd! Wat een geluk!!! Inderdaad bijzonder dat het de eerste keer gewoon lukt!

Ditte, duimen draaien nog even. Ik hoop dat je de laatste uren nog doorkomt! Hopelijk slaap je vannacht een beetje. :)

Ik ben eergisteren ongesteld geworden (vroeg, maar dat zal wel komen door het bijkomen van de ICSI). Gisteren dus direct weer gebeld met het ziekenhuis en volgende week donderdag heb ik weer een echo. Hopelijk over twee weken een tp van een cryo. Ik zit dus weer op het wachtbankje.

x

Idd Mamalou, ook ik kreeg op de 7 weken mijn test.

Wat raar dat het zh er zolang mee wacht, dacht dat dat met 7weken was.

Sorry, heb niet alle data in mijn hoofd zitten ;)

Ik moet de 28ste weer, dan ben ik op 2dgn na 13 weken.

Benieuwd hoe het er dan mee gaat ;)

Heb jij ook problemen met je ontlasting Mamalou?

Liefs mij :love2:

Hey meiden,

Het lijkt erop alsof mijn menstruatie is begonnen.

Daarnet bij het afvegen licht roze bloed. Ik probeer nog te denken dat het misschien wel innestellingsbloed is, maar eigenlijk ben ik mijn hoop een beetje kwijt...

Het is vandaag precies 2 weken na de punctie en 9 dagen na de terugplaatsing. In de meeste gevallen werd ik precies 14 dagen na de Pregnyl / Ovitrelle-injectie ongesteld. Nu heb ik het dus 1-2 dagen langer gered.

Gistermiddag heb ik een vroege zwangerschapstest van de kruidvat gekocht. Ik denk dat ik deze vanavond voor alle zekerheid maar ga doen.

Tot die tijd probeer ik hoop te houden, maar het is wel ongelofelijk moeilijk!

Ik ben toch bang dat hiermee ook onze laatste poging is mislukt...  :'( :'( :'(

Liefs, Ditte

Getverdemme Ditte, dat wilde we niet lezen!! Wat ontzettend rot voor jullie. Hoop inderdaad dat de test toch positief is maar begrijp dat het nu lastig is om daar nog in te geloven.

@Pitbull: Soms, ik probeer voldoende te drinken en daarmee red ik het nu aardig. Vooral in de wachtweken had ik last van verstopping maar nu de laatste paar dagen niet meer. Kan misschien ook wel komen dat ik bang was dat ik Ukkie eruit zou persen ;)

Ditte, ik weet even niet wat ik moet zeggen.  Jij was toch wel mijn hoop Van gewoon doorgaan en poging vijf dan lukt het. Dat moet. Dat heb je verdient na al die shitzooi die je meegemaakt hebt in de mmm

Ik hoop zo voor je dat het toch nog positief is die test...

Ik duim voor je.

Dikke knuffel

patricia

@Ditte even een berichtje voor jou. Wat ernorm verdrietig dat de icsi poging niet gelukt is.....Ik kan je alleen sterkte toewensen, heb er even geen woorden voor, zo oneerlijk!

Guest tanja1969

en ditte? heb je al een test gedaan?

roze afscheiding wilt nog niets zeggen hoor zolang je geen krampen hebt kan het nog alle kanten uit

mijn duimen draaien nog even voor jullie, misschien heb je toch een positieve test

liefs Tanja

Hoi allemaal,

Dank voor alle lieve en hartverwarmende reactie. Inmiddels gisteravond en vanmorgen getest, beiden knallend negatief.

Geen moment heb ik kunnen twijfelen of er een plusje zou kunnen staan...

Gisteravond nog wel Utrogestan gebruikt maar vanaf vanmorgen maar niet meer.

We zijn ongelofelijk verdrietig, temeer omdat we van tevoren al hebben gezegd dat dit de laatste poging was.

Ik kan me nog niet voorstellen dat er nooit een kindje van ons samen zal komen en kan me er ook niet bij neerleggen. De kinderwens is er en blijft onveranderd (bij ons beiden) maar hoe ver ga je daarin?!

Dat is nu de vraag en dat geeft meer hoofdbrekens dan nu te behappen is.

Maar we komen vast een keer met een oplossing. En hopelijk komt er dan toch nog een kindje!!

Iedereen die nu bezig is: ik wens jullie meer geluk dan wij hadden!

Maar ik blijf natuurlijk gewoon meelezen en -schrijven!

Liefs Ditte

Guest tanja1969

oo ditte,

ik weet hoe moeilijk het is om je er bij neer te moeten leggen, als jullie het financieel kunnen trekken

waarom niet toch nog een zelf betaalde poging doen?

maar vraag eerst eens of het de moeite is, bij ons was dit niet, bij ons gaven ze echt maar een zeer

kleine kans maar eerlijk gezegd zeiden ze doe het niet want jullie hebben al zoveel pogingen gedaan

en het erbij neerleggen is oo zo moeilijk, duurde bij ons ook echt dik een 1,5 jaar voordat we echt "afscheid"

konden nemen dat er echt geen kleintje van ons tweeën kwam.

heel soms vind ik het wel moeilijk nu mijn nichtje (zij is dik 18 jaar jonger dan ik en de jongste van de familie) zwanger is en merk dat ook wel aan Koen

maar ach we genieten ook van de jongens dat maakt het gemis van een kleintje van ons 2en wel wat goed

sterkte ditte en denk goed na en praat veel saampjes want blijkbaar zijn jullie nog niet klaar om geheel te stoppen

liefs Tanja

Hoi meiden,

Allereerst wil ik even een berichtje doen naar Ditte

Lieve Ditte, wat ontzettend k*t zeg!!! Ik heb zo mijn duimen voor je gedraaid! Wat is dit moeilijk zeg.

Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!

Hier gaat het gelukkig weer iets beter. Ben even ruim een week niet op het forum geweest. Even tijd nodig om bij te komen en heerlijk van het weer te genieten. Ik begin me weer aardig mezelf te voelen  :) :) .

Afgelopen dinsdag hebben we een gesprek gehad in het ziekenhuis. Was een zeer goed gesprek! Ik was er s'ochtend nog niet uit of ik een 2e IVF poging wil gaan doen dus eerst nog even goed met mijn man gepraat. Ik heb hem rechtuit gevraagd wat hij wil! Hij heeft eindelijk eens echt zijn gevoel uitgesproken. Hij wil mij absoluut niet zo verdrietig en met pijn zien maar wil toch heel graag een broertje of zusje voor ons zoontje. Nou toen was mijn beslissing snel gemaakt......we gaan voor poging 2!!! Wel goed met de arts gepraat en ze gaan de Gonal-F met 500 eenheden verhogen en de punctie willen ze onder algehele narcose doen. Normaal doen ze dat echt niet maar de arts vond de punctie te heftig bij mij. Ben daar wel heel erg blij mee want na de punctie riep ik gelijk naar mijn man dat ik dit nooit meer doe!!

We moeten nu op mijn menstruatie wachten en die komt als het goed is over ongeveer 2 weken en dan start poging 2 al! Ben wel blij dat we weer snel door kunnen gaan naar de volgende ronde.

Liefs

@ Mamalou: JAAAAAAAA!!! Gefeliciteerd!! Oh wat geweldig nieuws!!!

BROEDKIPJES 

* Christel: begint in maart met injecties

* Hope / fear

WACHTBANKJE

HELAAS!    :sueno:

* Ditte

* Daphne

* Cindy

* Maria

* Marijke

* Han87

* Marcella

* Lizzy

* Lievie

* Jeanine

ZWANGER!

* Mamalou  :feest3:

* Pitbull-lady

Hallo allemaal,

Ben even niet op t forum geweest. Was er even helemaal klaar mee allemaal. Ben zo ontzettend blij voor je mamaloe. En dan lees ik verder en dan zie ik dat t niet gelukt is Ditte. Dat is gewoon ronduit klote! Weet verder even niet zo goed wat ik kan zeggen. Maar weet dat ik aan je denk.

Xx

Hoi hoi

Na een week geen internet te hebben gehad .

Kan ik gelukkig weer mee lezen .

Ik heb een vraag ik weet niet of iemand er antwoord op weet .

Ben sins vorige week donderdag gestart met spuiten .  :D

Gisteren de laste pil gepakt . :D

En nu heb ik het gevoel dat ik onge moet worden  :-\ ?

Zou dat kunnen ? En mag ik dan door spuiten ?

Liefs christel

Jeetje Ditte, wat ontzettend klote en heftig voor jullie. Had zo gehoopt dat het toch nog goed zou komen. weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Sterkte lieverd!! xx

@ Christel, geen idee. Wat ben je momenteel aan het spuiten dan? Wellicht even de poli bellen? Die zullen je dat waarschijnlijk precies kunnen vertellen omdat zij precies weten welk behandelschema jij hebt en welke fasen daarbij horen. Succes!!

Hier inmiddels nog steeds alles zijn gangetje. Word wel een beetje gek van de onzekerheid dat mijn echo pas over 2 weken is. Ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten maar toch blijft dit in mijn achterhoofd spelen.

Mijn zusje riep gisteren: Kom op!! Je hebt een behandeling gehad waarbij je 25%kans had en dat heb je overleefd! Nu heb je 80% kans dat het goed gaat, dat haal je met je pink!

Dat doet me ook wel goed, maar ik merk wel dat ik veel op internet aan het zoeken ben naar percentages en de kans dat het fout gaat. Zou zo graag een tussentijdse HCG bloedtest krijgen om te kijken of de waarden blijft stijgen.

Zo dat lucht op!!

Hallo lieve meiden!

Mamalou: GEFELICITEERD :love2: snap je onzekerheid..denk je dat het wachten voorbij is met zo een positieve test..kun je weer wachten op de eerste echo..pff het valt niet mee!! Maar komt goed meid geniet..

Ditte: Oh meid nee he...Wat  k$#@%t had zooo gehoopt...Veel sterkte meid!! :-*

Ik ben gisteren ongesteld geworden en moest bellen voor een afspraak voor hystercopie. volgende week dinsdag gebeurt het dan de hystercopie in het mcl..Ik kijk hier zooo vreselijk erg tegen op!!! Mag naproxen ibrofen met paracetamol :-[ Ik ben super zenuwachtig en bang voor het onderzoek..

Liefs han

Mamalou in zei toch dat die 3 weken nog veel erger zijn? Ik vond ze echt killing.

Han lieverd komt vast allemaal goed.

Ik hoop dat ze wat vinden meid, laten we werk zijn als dat niet zo is kom je er zo weinig verder mee.

Sterkte met de komende dagen Door te komen. Probeer zo min mogelijk pijnstilling te nemen. Dat verdund alleen maar je bloed meid.

Beter na de tijd en ervoor 1 brufen 600mg.

Liefs pitbull_Lady :love2:

Hoi hoi.

Hier even een snel berichtje vanuit spa België.

Allereerst heel veel sterkte voor Ditte. X

Vanmiddag bij Geertgen geweest. Helaas lijken de medicijnen vrijwel niets te doen. Er was maar een enkele mm slijm bijgekomen. Ik moet nu een week naar 5 pillen per dag, de maximale dosis. Als dat niet werkt moet ik het laten afbreken en opnieuw beginnen. Ik baal flink. Ik wil zo graag beginnen. En nu word het steeds opgeschoven. Dus nu maar hopen dat 5 pilletjes werkt en ik niet de hele maand voor niks heb geslikt.

Nu eerst genieten van m'n weekje weg en het maar even een beetje van me af zetten...

Pitbull lady: Ik had gevraagd aan mijn fertiliteits arts of ik ook verdoving kon krijgen ivm dat ik een week voor en na de menstruatie totaal niet fit ben.. maar dan ook echt niet fit!!

Helaas kreeg ik vandaag een mailtje terug dat ik voor de tijd naproxen of ibrofen mag nemen en paracetamol erbij..Mijn pijngrens is vrij hoog.Maar doordat mijn buik erg gevoelig is na de ongesteldheid zie ik er zo tegen op...En baal ik een beetje dat ik weer een pijnlijk onderzoek krijg..terwijl sommigen dus er wel een verdoving voor kunnen krijgen,Mijn laatste punctie was ook een echt hel..pfff als ik daar aan terug denk word ik er raar van :-X..

Maar goed idd aan de ene kant hopen dat ze wat kunnen vinden en het kunnen verhelpen..Aan de andere kant mochten ze niks vinden dan denk ik dat we toch aan de embryos moeten denken....

We blijfen positief zal proberen afleiding te zoeken maar zie er wel tegen op hoor.Maar ook blij dat we dit onderzoek kunnen krijgen dan is dat straks ook duidelijk!!

En ik heb dokter spinder die het onderzoek gaat doen!

Hoe voel jij je verder pittbull krijg je al een buikje ;D?

Hope/Fear: Mijn duimen draaien dat jullie binnenkort van start kunnen gaan! maar even lekker een weekje genieten en je zinnen verzetten tot zover dat mogelijk is :D spannend allemaal!!

liefs han

Lieve Han87,

Misschien een tip! Ik was ook heel erg bang voor dat onderzoek. Ik ben toen eerst rustig met de arts gaan zitten en heb aangegeven dat ik het heeeel erg eng vond en erg tegen op zag. Misschien zou je dat ook bij je arts kunnen aangeven. Ik had best een stugere arts en tijdens dat onderzoek was het ineens een hele andere man! Heel rustig en ging me ook een beetje afleiden door veel tegen me te praten maar dan wel op een prettige manier. Daardoor werd ik ook een stuk rustiger. Heel veel sterkte!

Liefs

Dan heb je echt heel erg mazzel. Hij is heel geruststellend. Neemt de tijd en als je je aantasten uit dan past hij zich erbij aan.

Nee je ziet er nog niet heel veel van. Was voor de tijd op mijn buik al stevig. Ben verder niet zo stevig maar dankzij het spuiten juist wel op mijn buik.

Over 1.5wk weer naar Spinder

Hoi Christel,

Je kunt inderdaad ongesteld worden als je stopt met de pil en al aan t spuiten bent. Dat is gebruikelijk en niks om je zorgen over te maken! Bij mij was t meestal wel veel minder dan een normale menstruatie.

Wanneer heb je eerste echo?

Liefs Ditte