Jump to content

Broedkipjes en wachtbankje maart / april 2014

Recommended Posts

Vandaag de puchtie ge hadt

Het was pijnlijk ik heb liggen huilen van de pijn

Het was niet fijn deze keer .

Ik kon de arts wel uitschelden .

Ik geloof dat ze me tot op de gang hebben horen roepen au au au

Vrijdag heb ik de terug plaatsing

Morgen krijg ik tenoren hoe veel er bevrucht zijn 7 stuks hebben we .

Hoop nu dat ze ook alle zeven bevrucht zijn .

Fijne avond iedereen

Ik ga me terug treken

Want heb nog pijn

Morgen meer info

Liefs Christel au au au

• Replies 220
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lieve Marijke,

Wat ontzettend rot voor je dat de test negatief was!!

Hoop zoooo ontzettend voor je dat je te vroeg hebt getest en dat het allemaal nog goed komt. Probeer nog een beetje hoop te houden.

Liefs Mamalou

Marijke wat een teleurstelling, pfff niet eerlijk.

Moest jij utrogestan gebruiken bij de terugplaatsing van je cryo?

Ik hoef dat niet, weet niet waarom niet.

Christel gaat het weer een beetje?

Hope/fear duim voor je.

Nog 2 nachtjes en dan weten we of onze embryo goed ontdooid en een terugplaatsing.

Liefs

Maria

Oh Marijke, wat ontzettend balen!!! Heel veel sterkte meis!! X

Christel weet je al hoeveel er bevrucht zijn en is de pijn al minder?

Zelf moet ik maandag terug naar het ziekenhuis maar ik kan me niet vooratellen dat dat nt heeft qangezien ik nog aeeds menstueer. Dus hoe kan ik nou iets opgebouwd hebben. Ik word er zo moedeloos van... Ik ga ze zo even bellen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik belde net de kliniek of het wel nut heeft om de afspraak door te laten gaan aangezien mijn menstruatie nog steeds niet helemaal gestopt is.

Nu blijkt dat het helemaal niet normaal is dat mn menstruatie zo lang is doorgegaan ondanks die pilletjes, zeker niet aangezien de dosis al vrij hoog is. En dus moet ik nu toch langskomen. Niet om te kijken of mijn lichaam klaar is voor een terugplaatsing, maar om te kijken wat er mis is. :'(

Hallo allemaal,

hier maar weer eens een reactie van mij.  Ik lees vaak mee en er gebeurt zoveel!

@Hope/fear, jeetje wat een tegenvaller en wat spannend wat er nu weer komen gaat. Hopelijk komt het gewoon van een pilletje te weinig en is er verder niks "mis" zodat de tp niet hoeft te worden uitgesteld.

@ Maria, nog een nachtje!! Spannend!! :o

@Christel, wat naar voor je dat het zo pijnlijk was. Gaat het al wat beterder? En weet je al meer ondertussen? We moeten er wat voor over hebben.. :-\

@ Marijke, pfff. geen woorden voor... Verschrikkelijk k..

@ Ditte. hoe is het met je? De pijn in je buik ondertussen weg? En nog een afsluitingsgesprek gepland in DD?

Groetjes Patricia

De pijn is iets minder maar niet echt om naar huis teschrijven zeg maar .

En ik weet niet hoe veel er bevrucht zijn dat hoor ik morgen pas pffffff

Om half negen moet ik in het zieknhuis zijn .

Als ik weer thuis ben dan geef ik even een update .

Groetjes en liefs Christel

Hoi dames hier marcella, is weer een tijdje geleden maar mag aankomende zondag 13-4-2014 een cryo terug laten plaatsen en mijn testdatum word dan 28 april dus er komt weer een spannende tijd aan

De rest van de meiden ook weer heel veel succes gewenst

Hoi allemaal,

@Marijke: NEE, dat is NIET de bedoeling :( !! Ik hoop inderdaad dat je gewoon te vroeg hebt getest...

@Marcella: spannend weer! Ik ga vast voor je duimen!

@Hope/Fear: het zit je ook niet mee hè meis? Heb je eindelijk je eskimootjes, werkt je lijf niet mee! Ongelofelijk balen. Ik duim voor je dat ze in het ziekenhuis iets voor je kunnen betekenen en dat het snel mag lukken voor jullie!

Afgelopen week ben ik ongesteld geworden, daardoor weer iets meer last van mijn buik. Balen want het was net over.

Eigenlijk moest ik bellen als het weer erger wordt, maar als het dan weer 3 weken duurt voor ik een echo krijg heeft dat ook geen nut. Volgende week mag ik voor bevolkingsonderzoek (35...), dus dan zal ik het nog een keer met de huisarts bespreken. Kijken wat ze ervan vindt.

We hebben (nog) geen nagesprek in Duitsland gepland. Heel eerlijk gezegd hebben we onze buik een beetje vol van de rit naar Düsseldorf en vinden we het ook waar irritant dat ze niet reageren op onze mails. Het uitgebreide verhaal heb ik in een apart topic opgeschreven...

Iedereen die ik nu nog vergeten ben: veel succes! Ook voor jullie duim ik heel hard!!

Liefs,

Ditte

Guest tanja1969

mooi Christel,

heb je er 1 of 2 tp?

wel jammer dat je geen cryo's hebt

maar ach deze moeten gewoon blijven plakken

succes en sterkte in die verschrikkelijke wachtweken

liefs Tanja

Hé Christel,

Ik ga voor je duimen! Hopelijk blijft deze gewoon plakken.

Wat jammer dat er geen eitjes waren om in te vriezen? Had je zo weinig bevruchting of was er een reden dat ze niet konden invriezen? Wij hebben 1 keer een cryo gehad, en de andere keren zagen de embryo's er niet goed genoeg uit om in te vriezen.

Liefs, Ditte

Ohh christel, dat is balen. Je hoopt het zo. Misschien toch n extra kans binnen de poging. ... Hopelijk voor je heb je de cryo niet nodig.. hoeveel hebben ze er teruggeplaatst?

Weet iemand hoe het met peetje is? Heb ik dat gemist na de tp?

Yes onze embryo goed ontdooid en vandaag teruggeplaatst. Op 23 april testen. De artsen waren zeer tevreden over de kwaliteit v onze embryo. Er was er gisteren 1 ontdooid en die was meteen al niet meer levend/delend. Dus hebben ze een andere uit de vriezer gehaald. Zo blij  ;D

@ Christel: je hebt er maar 1 nodig, duim voor je.

@ Marcella, spannend as zondag.

@ Maria je hebt er gelukkig maar 1 nodig hopen dat hij blijft plakken.

Voor ons word t ook spannend want heb maar drie cryo's dus hoop dat er daar ook een goed van ontdooid.

Veel succes met de wachtweken

Groetjes marcella

Weer terug van t zh de tp gehad de eerste was gelijk blijven leven dus we hebben er nu nog 2 in de vriezer zittten.

Hopelijk hebben we die niet nodig maar daar gaan we maar weer niet vanuit.

Nu de slopende wachtweken maar ach daar trekken we ons ook wel weer door heen.

Nou meiden ik wens de rest die nu ook op t wachtbankje zitten heel veel succes.....

Gr marcella

Hey Ditte,

Ja zeker een mooi aantal.

Van de 12 eicellen zijn er 6 bevrucht, 1 a-tje en 1 b-tje

Ze zijn beide terug geplaatst, nu de spannende wachtweken, pfff als ik ze maar doorkom!!

Hebben jullie daar nog tips voor???

Oja helaas geen embryo's in de vriezer

Liefs Marielle

Hoi dames op het wachtbankje.

Hoe gaat het allemaal geen rare dingen en is het en beetje vol te houden ?

Hier gelukkig alles rustig wat is dit zalig zeg een tp in een natuurlijke cyclus wel met behulp van pregnyl maar ook daar niks geen last van.

Ik heb gewoon t gevoel dat er niks is gedaan en dat voelt tot nu toe wel goed :-)

Gr marcella

Hoi!

Allereerst iedereen op het wachtbankje enorm veel sterkte! Ik duim voor jullie. Spannend!

Marielle, wat spannend! Ik dacht dat meer dan 1 embryo terug plaatsen niet meer mocht. Maar dat heb ik duidelijk fout begrepen :D

Zelf weer naar het ziekenhuis geweest (maandag). Het was een nogal (lees: enorm) warrig verhaal. Dr:"Ja je had eigenlijk de medicijnen zo moeten slikken."

Dus ik zeg "Ja maar ik heb hier uw briefje waar het zo op staat, en ik heb nog na gebeld om het zeker te weten en de assistent zei hetzelfde"

Dr:"oh ja oh ja, ja kan ook geen kwaad... maar nou ja."

Dus ik vroeg "heeft het wel nut om nu te kijken? Zelf vond ik dat de afspraak beter wat in hadden kunnen plannen, aangezien ik tot donderdag menstrueerde. Maar de assistente vond dat ik per se nu moest komen"

"Ehm... ja een paar dagen later had inderdaad in jouw geval toch wel wat beter geweest"

Tegen die tijd zag ik ongeveer zo uit >:( 

Nou en toen dus de echo. Het slijmvlies is nog lang niet dik genoeg, maar al wel even dik als het dikst punt van tijdens de vorige poging.

Dr: "het is niet wat ik zou verwachten bij de gemiddelde persoon maar... laten we het nog maar een week aankijken"

Maandag terug dus. En ik ben echt enorm ontmoedigd...  :'(