Jump to content
Cinthia

Broedkipjes en wachtbankje maart / april 2014

Recommended Posts

Bij mij mocht er toen vanaf de 3e behandeling al 2 teruggeplaatst worden. Geen idee of die regels weer aangepast zijn ondertussen. Het ligt ook aan je leeftijd volgens mij. En is het buitenland ook niet soepeler met meerder tp'ingen??

Groetjes Patricia

klopt, ik had bij de 3e behandeling ook al 2 embryo's terug geplaatst, maar dat waren 2 x een c-tje

En nu is het een A-tje en een B-tje.

Wij zijn al sind de eerste behandeling bij het radboud in nijmegen, en vind het fijn daar en blijf daar ook, maar ik hoop dat het nu niet meer nodig is en dat er minimaal 1tje blijft plakken.

Ik zat in de wachtkamer te kletsen met iemand die ook de tp kreeg en ik zei we moeten er eigenlijk een puntje secondelijm op doen, waarop de ander zei kan ook met kouwgom...

Hahahaha we lagen beide helemaal dubbel, fijn dat er ook gelachen kan worden, en dat het niet altijd alleen maar stress is.

Ik ben helemaal vergeten te melden wanneer ik mag testen, maar dat is op 1 Mei

Allemaal heel erg veel succes, en ik denk ook zeker aan jullie

Toi toi toi

Liefs Marielle

Wat spannend Marielle, hopelijk is het snel 2 mei.

Ik had vrijdag 11 april een tp van een cryo en mag woensdag 23 april testen. Pfff deze dagen zijn pittig.

Bij elk dingetje denk ik nee toch niet menstr. Vandaag zit ik op dag 7 na tp.

Wat is jullie ervaring, na hoeveel dagen menstruatie na tp cryo.

Ga er nog vanuit dat het goed gaat.

Vorige keer was ik na een verse tp na 9 dagen ongesteld.

De komende dagen zijn het ergste van het wachten.

Pff precies vandaag een week geleden van de tp van een ontelbare cryo, heb nog een weekje te gaan mag de 28ste bloed laten prikken.

Maar had me vandaag een flinke baaldag weet niet waar die ineens vandaan kwam  :-\, was ontiegelijk opvliegerig en ooh zo emotioneel had me eigen echt niet in de hand en dit terwijl ik alleen maar pregnyl heb gespoten op 7 april dus dit zou dan toch al uit je lichaam moeten zijn.

Had vandaag echt medelijden met m'n vriend die wist niet wat hij moest doen of zeggen :-)

Nou hopelijk gaan deze overige dagen ook een beetje snel voorbij en krijg ik hopelijk geen menstruatie, want de vorige keer kreeg ik hem op de 9de dag na een verse tp.

Gr marcella

Heyy

Vervelend zo een dag. En wat krijgen die mannen een hoop te verdragen he.

Merkt het zelf ook weleens. Onmogelijk om in te houden die buien en aangezien je zelf niet weet wat je wilt weet je partner dat zeker niet maar stiekem verwachten we dat wel. Ach tis voor het goeie doel en heeee begrijpelijk.

Sterkte xx

:'( >:( :(

Naar de kliniek geweest. Er was precies 0.0MM bijgekomen.  :'(

Ik heb er nu pleisters bij en ze gaan het over 10 dagen toch nog maar een keer bekijken. En anders WEER afbreken en eventueel daarna nog een keer...

En weer wachten met weinig tot geen hoop dat het gaat werken.

baal baal baal

@M1978, Hoe gaat nu met jou dan? Nog niet ongi?

Nog rare nukken gehad de afgelopen dagen? :P

Nog maar 1klein weekje en dan mag je testen :D

Heel veel succes meid ;)

@hope/fear, groeit je baarmoeder slijm niet meid?

Hebben ze daar geen andere opties voor?

Neusspray bijv? Werken ze in Düsseldorf ook mee, zou je eens naar kunnen informeren ;)

Zo is het wel heel cru dat je zoveel cryo's hebt maar dat je ze niet terug kunt laten plaatsen zeg.

Heel veel succes meid.

@Maria, nog 1 dagje en dan zul je weten waar je aan toe bent, hoe gaat het met je?

Liefs Pitbull_lady :love2:

Hoi pittbull lady

Nee ben nog niet ongi maar heb wel wat lichte krampjes en eergisteren en vanmorgen wat licht bruin tijdens t afvegen sorry voor de onsmakkelijke details.

Word nu wel zenuwachtig hoor want vorige x ging t op de negende dag mis en mag pas de 28ste testen.

Maar ja we zien t wel wat de natuur doet.

Heb nog 2 reserve in de vriezer gelukkig

Gr marcella

Mijn test dag is vrijdag .

Aan gezien de overstumelatie  die heb weet ik niet of dat zo goed is . Of juist wel .

Je lees er van alles over maar. De een zeg dat het. Goed is de andere zeg weer van niet .

Dus ik wacht het rustig af .

En probeer me rustig  te houden .

En ja me werk dat is ook nog iets . Daar moet ik morgen naar toe waarom het Zo lang duur .

Zo iets heb je niet in de hand dacht ik zo maar dat begrijpen ze niet . En dan werk ik in de thuis zorg

Ik weet meer dan me baas geloof ik .

Dus ik probeer info op te zoeken waar in sta dat je bij zo iets echt rustmoet nemen .

Gr. Christel

Hi.

Ja het is idd het baarmoederslijm. Ik zal de volgende keer vragen naar neusspray maar heb nu een enorme doorzichtige pleister voor op mn buik gekregen.  En dan twee keer per week een nieuwe.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat dit stukje zo moeilijk zou zijn. Het vinden van een oplossing was mega moeilijk. En ik had verwacht dat het flink wat tp zou duren voor ik eventueel zwanger zou worden. Maar dat het komen tot een tp zoo moeilijk zou zijn....

M1978: das wel het voordeel van dit soort fora. Volgens mij zijn we zo langzaam aan allemaal ongevoelig geworden voor wat andere echt super goor zouden vinden. :)

@M1978 Fijn dat je reserves hebt, maar gewoon duimen dat je die niet nodig hebt meid ;)

@Hope/fear, Het feit dat je eigen eitjes er niet zijn zegt natuurlijk al heel wat...flink balen als je geen baarmoeder slijm krijgt kun je ook geen tp krijgen.

Klinkt allemaal heel simpel, maar dat wordt je er ook van...:(

@Christel, over stimulatie is NOOIT goed, je kunt als het verkeerd uitpakt er aan dood gaan!!!! :o

Houd je temperatuur ook goed in de gaten. Heb je geen controles meer?

Liefs Pitbull_Lady :love2:

Om de twee dagen moet ik voor controle . Tot nu toe is het alle maal goed .

Misschien heb ik het verkeerd verwoord ik wilde eigenlijk zegen .

Of  het kwaad kan voor de embryo .

Liefs Christel

Normaal bij overstimulatie vind er geen tp plaats. Maar erg gezond kan het niet zijn.

Goed dat ze het in de gaten houden.

Succes met de laatste dagen.

@Hope/fear waarom gebruik je je eigen eicellen dan niet?

Lieve allemaal,

Vanmorgen getest, was vandaag mijn NOD en ik ben zwanger!

Vol ongeloof, wauw.

Lieve dames echt blijven hopen.

Nu beginnen de spannende weken.

Pitbull met hoeveel wkn had jij je 1e controle.

Liefs

Maria

Ooh goed nieuws Maria,

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap zo zie je maar de volhouders winnen altijd  ;)

Hier word t ook spannend ik was normaal ook op de 9de dag ongi maar hier ook nog niks, mag pas de 28ste bloed laten prikken de laatste dagen zijn t zwaarst en dan heb ik er nog zo'n rot weekend tussen zitten ook.

Maar wat ik zo raar vind ik voel helemaal niks na mijn cryo tp ja soms wat lichte steekjes onder in buik en borsten die nogal schommelen de ene dag doen ze pijn en de andere dag nergens geen last van en dat maakt je zo onzeker.

Had jij ergens last van Maria ?

Nou ik wens je heel veel geluk en dat je lekker mag genieten van je zwangerschap  :love2:

Groetjes Marcella

Maria wat ontzettend goed!! Gefeliciteerd!!

Hier kreeg ik pas met 9 weken een echo in het ziekenhuis. Tip: Bel een verloskundige, leg je verhaal uit, meestal mag je bij hun al eerder komen. Ik had mijn eerste echo met 7 weken.

Niet schrikken het wachten op de eerste echo was voor mij slopender dan de wachtweken tot de test.

Maar geniet er vooral van, tis zoooooo leuk!! ;D

Liefs Mamalou

Maria van harte meid, ik had met 7.2wk een echo.

Gewoon bij mijn eigen kliniek.

Officieel mag je de 1ste keer niet naar een verloskundige als je in het zh loopt.

En soms sowieso niet, dus ik zou eerst maar eens het zh bellen meid.

Sterkte met de komende 3 wkn die vond ik nog veel erger dan de voorgaande 2 :(

Liefs Pitbull_lady :love2:

Bedankt voor jullie lieve reacties.

@Marcella, die laatste dagen zijn killing. Ik had een cryo terugplaatsing en mocht op dag 12 na tp zelf testen, dat was vandaag.

Ik had ook haast geen klachten, wel 2 dagen last van mn rug, maar niet mn onderrug. En verder geen klachten. Misschien beetje misselijk, maar eigenlijk niet echt. Ik duim voor je. Ga je zelf al eerder testen?

@Christel, spannend as vrijdag. Ik weet niet zoveel van overstimulatie. Zo balen dat je werk niet meezit, sterkte.

@ Mamalou bedankt :) Jaaa fertiliteitsarts gebeld en een afspraak voor 1e echo op 13 mei, dat is 7,5 wk. Het is nu al zoo ver weg nog :)

@ Pitbull ooo dus voor jou ook die 3 wkn het ergst.

Stom eigenlijk je doet dus alles stap voor stap, je denkt alleen maar aan die positieve test en dan weer wachten.

Hoever ben jij nu Mamalou? en jij Pitbull?

@Maria, ja hier ook zo bijna geen klachten alleen nu sinds gister wat lichte steekjes boven en soms onderbuik.

En nee heb me eigen voor genomen omdat deze keer eens niet te doen zelftesten durf t eigenlijk ook niet om eerlijk te zijn  :(

Nou ik hoop dat voor jou de weekjes snel voorbij gaan

Gr marcella

Hee Pitbull, Ja hier gaat alles goed. Elke week een echo tot en met de 12de week dus dat haalt wel wat spanning weg. morgen mag ik weer!! Ik kijk er zo naar uit. En hoe gaat het bij jou? Ga je het al een beetje geloven? Het blijft iets heel bijzonders, zeker na 9 jaar!!

@Maria: Ik ben vandaag 10 weken volgens het ziekenhuis. De verloskundige geeft aan 10 weken en 2 dagen. Beetje verwarrend. Morgen heb ik toevallig een echo bij de VK en dan zal ik het nog eens vragen waarom ze niet op 1 lijn zitten. Fijn dat je al zo snel kan komen. Het lijkt nog ver weg en zoals Pitbull en ik al aangaven, deze weken zijn nog heftiger dan die 2 wachtweken.

PS Het ziekenhuis raadde mij destijds zelf aan om een VK te bellen om zo eerder een echo te krijgen omdat zij het echt pas met 9 weken doen. Suf eigenlijk, ze begrijpen toch wel dat dit proces killing is? En dan laat je ze gewoon nog 5 weken wachten. Ik was blij dat de VK me na 3 weken al wilde helpen. Scheelde weer 2 weken stress en spanning.

Liefs Mamalou