Jump to content
Cinthia

Broedkipjes en wachtbankje maart / april 2014

Recommended Posts

Hoi Maria,

Van harte gefeliciteerd. Super dat het gelukt is.  :)

Veel liefs,

Susan

Maria gefeliciteerd .

Morgen is mijn test dag . ;D

De vorige keer had ik een voor gevoel

Maar deze keer niet dus het is wachten .

Veel groetjes Christel

Hey Mamalou, wat raar dat zij het pas op de 9wkn doen, waar is dit als ik vragen mag?

Ik loop voor mijn controles in het MCL, ook hier is het gebruikelijk op de 7 wkn.

Dat jij elke week een echo krijgt zeg...pfff vond het bij al veel 10wkn 13wkn, 16 wkn, maar jij hebt dus nog meer ;)

Fijn dat het zo goed gaat, heb jij geen pijn door de groei van je baarmoeder?

10.2wkn is normaal in het zh, ze meten het kindje en weten dan tot op de dag af nauwkeurig hoeveel dagen je bent. Mijn uitgerekende datum was 7 oktober en inmiddels is i.p.v. 5oktober al 3 oktober.

Hangt ook van de groei van je kindje af.

Ik loop inmiddels aardig zoals het hoort, dus dat is prettig.

Ik begin het wel meer te geloven, ook dat het goed blijft gaan.

Genieten is nog niet echt het juiste woord, maar ik merk wel dat ik eindelijk weer blij durf te zijn.

Nog even de 22wkn afwachten, ik denk dat het daarna wel goed gaat komen. :D

Mijn langste zwangerschap heeft 22wkn geduurd, dus die telt voor mij ook het zwaarste ;)

Liefs Pitbull_Lady :love2:

Ps zwangere dames, is het een idee om samen in een topic te gaan schrijven?

Zwanger 2014 bijvoorbeeld?

Hey Maria,

Van harte gefeliciteerd! Top dat het gelukt is en ik duim voor een mooie echo!!

Christel en Marcella: voor jullie nog even spannend maar mijn duimen draaien!!

Liefs Ditte

We gaan het om 11.45 weten of het raak is of niet .

Ik kan er op dit moment niks over zeggen.

De vorige keer  wist ik dat het niet zo was .

Maar deze rit heb ik echt geen idee .

Ben niet mislijk . Maar dat wil niks zeggen alleen me borsten zijn zeer gevoelig .

Maar dames jullie hoor het wel van daag van me of morgen .

Zonnige groetjes van Christel

Hee Pitbull,

Ik zat bij het UMC Utrecht. Geen idee waarom ze daar zo lang wachten. Ik was allang blij dat de VK niet zo moeilijk deed. Wij doen mee aan een Muppit-studie (aangeboden door het UMC). Studenten leren van deze echo's een hoop en de echo's zijn ook uitgebreider dan bij de VK. Ze willen aan de hand van deze studie erachter komen waarom er zoveel miskramen optreden in de eerste 12 weken en eventuele aangeboren afwijkingen eerder ontdekken dan bij de 20 weken echo. Ze vinden het zo vreemd dat afwijkingen pas met 20 weken aan het licht komen en proberen met deze studie dit dus eerder te ontdekken. Voor ons betekent dit, elke 2 weken een gratis echo. Nou waar kan ik tekenen!! Super toch!!

Van mijn baarmoeder heb ik af en toe last. Dan heb ik hele erge steken in mijn buik. Gelukkig heb ik een lieve man, die gelijk met een warme kruik komt aanrennen.

Over het tellen van je exacte uitgerekende datum snap ik werkelijk geen ene reet. De VK geeft aan dinsdag 18 november, dit is op elke echo (ook in het ziekenhuis) terug te zien in de metingen. Toen ik de echo had in het ziekenhuis met 9 weken gaven zij aan dat ze er 2 dagen bij op tellen vanwege de ICSI. Beetje vreemd, want de echo geeft dit niet aan. Dit betekent dus ook in het negatieve geval, dat ik 2 dagen later ingeleid wordt mocht de bevalling niet zelf opstarten. Ook is het kind dus pas 2 dagen later 'levensvatbaar' mocht er iets misgaan. Nou is 2 dagen niet veel, maar stel je voor dat ze je kindje dan niet gaan helpen vanwege die 2 kl*tedagen!? Daarom ga ik het vanmiddag even navragen  :)

Een nichtje van mij heeft ook eerder een miskraam gehad met 19 weken. Die kon inderdaad ook pas echt genieten toen die voorbij waren. Ze haalde pas opgelucht adem bij het bereiken van de 26 weken. Toen werd het kindje 'levensvatbaar' geacht. Ik begrijp inderdaad je gevoel maar het geeft wel wat meer rust nu je wat blijer kan zijn :love2:

Ik doe graag mee aan het topic Zwanger 2014. Leuk!!

Liefs Mamalou

Guest tanja1969

enne Chrisel

weet je al meer????

liefs Tanja

Ook ik ben erg benieuwd Christel..

Pfff ik vind het best zwaar zo die wachtweken, nog 6 dagen te gaan, en voel helemaal niks, alleen een opgezwolle buik.

Waren die 6 dagen maar voorbij zodat ik weet waar we aan toe zijn...

Iedereen erg veel succes

Liefs Marielle

@Christel, hoe is het afgelopen meid?

@mamalou, ik heb je er bij gezet, de topic is verplaatst naar zwanger ;)

Liefs Pitbull_lady

Ps ik mag elke wk een echo als ik dat wil, maar dat maakt me nog onzekerder. Ik weet dat alles goed is, dit bekijkt hij bij elke echo zo nauwkeurig.

@Christel, dat is minder leuk nieuws had je zelf getest of bloed geprikt ?

Heel veel sterkte liefs marcella

Guest tanja1969

ooneeee Christel  :'(

dat was niet het bericht waar we op zaten te wachten

neem je tijd, laad jezelf weer op en ga er tegenaan als je er aan toe bent

sterkte meid

liefs TAnja

Hoi Christel,

Dit is zeker niet wat we hadden verwacht, ik wens je veel sterkte toe en hoop als je er weer klaar voor bent dat je dan weer aan een nieuwe behandeling gaat beginnen

Veel liefs Marielle

Hallo allemaal,

Ik vind het steeds zwaarder worden, het idee dat ik nog maar 4 dagen hoeft te wachten op de uitslag of ik zwanger ben ja of nee.

Ik zoek veel afleiding maar valt allemaal niet mee

Sorry wilde dit even kwijt

Liefs Marielle

Nou dames, kon me vandaag niet meer inhouden terwijl ik morgen bloed moet laten prikken en iets wat ik niet verwacht had ZWANGER de test geeft aan 1-2 weken

Spannend dus morgen wat mijn hcg waarde zal zijn

Gr Marcella

Guest tanja1969

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa marcella,

van harte meid!!!!!! op naar de echo met  kloppend :love2:

nou dan zal morgen echt wel de bloedtest ook positief zijn en hopen dat het lekker hoog is

liefs Tanja

Marielle1980. Ik kan het me zo goed voorstellen!! Ik denk dat ik na een poosje ook echt knettergek zou worden van het wachten en de onzekerheid. Wat voor afleidingenben je aan het zoeken? Ik duim voor je!!!

M1978: wat goed!!!!! Wow gefeliciteerd!!! Haha toch op het paatst niet meer kunnen wachten. Inderdaad hopen dat de waarde lekker hoog zijn bij het bloedprikken. Awesome!!

Hope/Fear,

Afleiding zoeken is en blijft moeilijk, maar doe veel aan het huishouden, en veel ergens op de thee gaan hahaha, want dan praten we over iets anders en hoe ik er niet aan te denken.

Alleen is wel mijn buik een probleem, ik kan mijn eigen broeken niet meer aan en heb een zwangerschapsbroek moeten kopen, pfff...

Hopelijk zal het nu na 4 pogingen eindelijk gaan lukken

Liefs Marielle

Maria en Marcella, wow, gefeliciteerd!! Bofbipsjes!! Wat ontzettend fijn voor jullie.

Christel, bah, niet leuk.

Marielle, Tell me about it.. Haha ik doe echt de gekste dingen om maar bezig te blijven. Want die stille momenten waarin je kunt gaan piekeren zijn een ramp. En dan zit ik nog niet eens in wachtweken, ik wacht gewoon al weken. Nou ja maanden ondertussen. Ik heb mezelf leren breien, doe allerlei kunst projecten, steun een patiëntenvereniging ect  ;D

Marcella, van harte, wat geweldig, benieuwd naar je HCG waarde. Als je het leuk vind mag je je verhaal delen op uitgerekend in 2014 ;)

Geniet ervan meid, voor zover het lukt.

Liefs Pitbull_Lady :love2:

Nou vanmorgen 't verlosende telefoontje gehad, idd positief en waarde is prima :-)

We hebben een afspraak voor de 19de mei spannend.......

En pitbull-lady ik ga daar zeker aan deelnemen aan de groep lijkt me heel leuk :-)

Nou dames op t wachtbankje ik blijf hier gewoon door duimen natuurlijk en de gene die weer aan de nieuwe ronde gaan beginnen of begonnen zijn heel veel succes.

Liefs Marcella