Spring naar bijdragen
Conny

Behandelingsplan bij cryo

Aanbevolen berichten

Hi pitbull,

In Duitsland moesten we altijd de helft zelf betalen en dat was zeker meer dan 700 euro. Daarom valt hiervoor ons wel mee. Betekent ook dat we meer kansen hebben! ;) Nog onZeker wanneer, duurt nog wel een paar maanden.

Fijn dat bij jou alles hoed gaat! Nog stress wel spannend, nietwaar?

Groetjes,

Conny

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Spannend is niet echt het juiste woord lollz.

Gaat goed, alleen gewoon veel angst, onzekerheid.

Ongeacht dat de echo's goed zijn....

Ja dan is het logisch dat je de kosten mee vind vallen idd ;)

Nou rustig aan en goed voer nadenken meid. Niks overhaast, op jullie moment, dan is het altijd goed.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He, nou de echo was goed gelukkig. Een kindje met mooi kloppend hartje en voor zover het nauwkeurig te meten was, mooi op schema wat grootte betreft. Dus weer een beetje gerustgesteld. Maar goed, spannend blijft het nog wel even, in ieder geval tot die eerste 3 maanden voorbij zijn...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Sannie fijn zeg. Tuurlijk blijft het spannend. Hoe heb Jij dat met de 1ste ervaren? Kon je toen na 3 maanden genieten?

Ben ik wel benieuwd naar.

Hoe doe je dat?

Heel veel succes de komende weken.

Volg je weer graag meid.

Liefs pitbull_Lady :love2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He Pitbull,

Nou, eerlijk gezegd was het bij de eerste direct vanaf de test al genieten. Achteraf best naïef, want garanties bestaan natuurlijk niet...

Maar bij de vorige zwangerschap had ik meteen al de angst voor de mogelijkheid dat het mis zou kunnen gaan. Jammer genoeg kwam dat uit toen ik bijna 10 weken was. Ik merk nu dat ik nog niet echt kan/durf te genieten van deze zwangerschap. Zal wel komen door de angst dat het nog een keer mis zou kunnen gaan, die zit er behoorlijk in nu merk ik wel hoor. Ik denk echt dat ik voordat ik het punt van de vorige miskraam voorbij ben, niet echt voluit durf te genieten. Zal ook wel zelfbescherming zijn denk ik.

Helaas kan ik je het recept van genieten niet geven, anders zou ik er zelf nu ook wel een flinke dosis van willen hebben  ???.

Misschien is het ook een kwestie van vertrouwen? In ons lijf, in onze zwangerschap?

Liefs,

Sannie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja ik heb zelf op de 22 wkn ook eenmk gehad. Dat maakt het ook lastiger. Ik denk als ik dat punt voorbij ben het ook makkelijker zal gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi meiden,

Weer een stapje in mijn plan naar een cryo behandeling voltooid: ik ben gestopt met borstvoeding en ben alweer ongesteld geworden! We denken er nu aan om in oktober de volgende behandeling te doen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hartstikke leuk toch Conny, fijn dat het zo snel alweer op gang is gekomen. Daar was je geloof ik wat huiverig voor he?

Veel succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi pitbull,

Ja, dat viel reuze mee. Ik moet zeggen vantevoren heb ik er rekening mee gehouden dat het 8-12 weken kon duren. Maar ik had een vermoeden dat het sneller zou zijn, omdat ik dacht mijn ovulatie te voelen, wat dus ook klopte! ;D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi meiden,

Na maanden voorbereiding en mijn stappenplan gevolgd te hebben, ben ik vandaag begonnen met mijn eerste behandeling voor een cryo (ever). Ben benieuwd. Had hier op het forum tijdens mijn laatste icsi geschreven dat ik het gevoel had dat uit die behandeling mijn gezinnetje zou komen. Nou ben dus benieuwd of er ook een brusje komt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je!

Probeer van je kleine meissie te genieten! Ze worden snel groot!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoop voor je dat je voorgevoel klopt!!

Ik ga weer voor je duimen!!

Liefs Ditte

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie