Jump to content
Sign in to follow this  
Gwenn

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo,

ben al een tijdje op deze site maar heb nu pas de tijd om eens rond te neuzen en mezelf voor te stellen.

Ik ben Gwenny en probeer al 3 jaar zwanger te worden. Vorig jaar zijn we gestart met ivf. In augustus bij m'n 1ste poging was ik zwanger maar had helaas een miskraam na 9 weken. Daarna heb ik nog 1x cryo gedaan en nu pas mijn 2de ivf poging achter de rug. Maandag weet ik de uitslag maar vrees ervoor :(  denk dat ik iets teveel bloed verlies momenteel om innestelingsbloed te kunnen zijn maar ben niet zeker. Heeft iemand een idee van de hoeveelheid van het innestelingsbloed? ..hoewel dit moeilijk uit te leggen valt

Maar we geven allesinds de hoop en moed niet op!

Groetjes Gwenny

Guest tanja1969

welkom Gwenny

op dit verslavende forum

tja denk dat bij iedereen de innesteling anders gaat, de ene voelt ff een erge kramp soms met wat bloed of soms met veel bloed

sommige voelen totaal niets, dus eigenlijk kan je niemand met elkaar vergelijken volgens mij

de 3 keren dat ik zwanger was, voelde ik de innesteling met krampen

sommige meiden blijven vloeien ondanks ze zwanger zijn, tegen ons zeiden ze je mag gerust vloeien maar zogauw er krampen bij komen is dit vaak geen goed teken

zet hem op he meid, mijn duimen draaien

liefs Tanja

Danku Tanja!

Vind het allesinds frustrerend dat bloed, om de 5 voet naar de wc gaan kijken met de hoop dat ze toch niet helemaal doorgekomen zijn.. Ik ga dan ook niet werken dus heb eigenlijk teveel tijd om na te denken :)

Welkom op het forum Gwenny.

Sorry Gwenny, wanneer mag je testen?

Bloed verlies hoeft niet slecht te zijn, maar als het helder rood en veel is, is het meestal geen goed voorteken meid.

Heel veel succes en sterkte en houd ons op de hoogte he?

xx Pitbull_lady :love2:

Welkom op het forum Gwenny.

Sorry Gwenny, wanneer mag je testen?

Bloed verlies hoeft niet slecht te zijn, maar als het helder rood en veel is, is het meestal geen goed voorteken meid.

Heel veel succes en sterkte en houd ons op de hoogte he?

xx Pitbull_lady :love2:

Zal ik doen hoor :)

Maandag mag ik testen.

Mja, het is rood gemengd met bruin. Ondertussen heb ik bijna geen bloedverlies meer dus...toch nog goede hoop bij deze poging

Ik verloor ook bloed, 1x was dat geen punt en de andere keer wel...erg onvoorspelbaar...bij mijn laatste poging niks verloren.

Sterkte met wachten tot maandag, hopen op goed nieuws meid!

Fingers crossed!

Ik verloor ook bloed, 1x was dat geen punt en de andere keer wel...erg onvoorspelbaar...bij mijn laatste poging niks verloren.

Sterkte met wachten tot maandag, hopen op goed nieuws meid!

Fingers crossed!

Thanx.

Dat wachten duurt precies een eeuwigheid. Dat zal voor iedereen wel zo zijn

Ha!

Succes met wachten. Bij mij was bloedverlies tot nu toe altijd een slecht teken, maar volgens mij hoeft dat niet per se.

Ha!

Succes met wachten. Bij mij was bloedverlies tot nu toe altijd een slecht teken, maar volgens mij hoeft dat niet per se.

Dankuwel!

Mijn regels zijn vannacht doorgekomen dus weet de uitslag al :(

Hopelijk volgende keer beter te

Gwenn meis,

Dat echt vet balen zeg, je had geen cryo meende ik of wel?

Heel veel sterkte.

Ga je voor een nieuwe poging?

Nogmaals sterkte,

Liefs Pitbull_lady :love2:

Gwenn meis,

Heel veel sterkte.

Nogmaals sterkte,

Geen cryo deze keer nee. Vorige keer 5 waarvan 2 terug geplaatst en die andere 3 bleken uiteindelijk niet goed te zijn.

ga zeker voor een nieuwe poging, we geven de moed niet op :) De 1ste x was gelukt dus het zal zeker nog wel eens lukken

Bedankt hoor.

Gwenn meis,

Heel veel sterkte.

Nogmaals sterkte,

Jij hebt de moed toch ook niet opgegeven.. als ik lees wat je allemaal doorstaan hebt, amai chapeau hoor!!

Das een feit, maar ik had me er nu toch echt al bij neer gelegd dat het niks meer zou worden hoor. ;)

Was al bezig om andere plannen te maken, andere dingen te gaan ondernemen en zelfs al plannen gemaakt om dingen voorzichtig aan maar weer te gaan verkopen ;)

Dus het zegt niet alles hoor....na ruim 9 jaar was het doek voor mij bijna gevallen ;)

Das een feit, maar ik had me er nu toch echt al bij neer gelegd dat het niks meer zou worden hoor. ;)

Was al bezig om andere plannen te maken, andere dingen te gaan ondernemen en zelfs al plannen gemaakt om dingen voorzichtig aan maar weer te gaan verkopen ;)

Dus het zegt niet alles hoor....na ruim 9 jaar was het doek voor mij bijna gevallen ;)

Ja dat hoor je wel vaker he.

En heb je je kindje al ondertussen?