Jump to content
Sign in to follow this  
Gwenn

Utrogestan

Recommended Posts

Hallo,

beetje genant maar heb namelijk verschrikkelijke jeuk aan mijn clitoris door de utrogestan-bolletjes. Heeft hier nog iemand last van?

In begin van de jeuk maakte ik mij zorgen tot ik door had dat het misschien wel van die bolletjes kon zijn. Getest door een ob te steken ipv inlegkruisje en de jeuk was opgelost. Maar altijd die ob's kan toch ook niet gezond zijn?

Groetjes Gwenny

He gwenn

Ik heb het ook wel eens gehad jeuk van de bolletjes! Vraag even zalfje aan je huisarts..

Groetjes Han

Kan zijn dat je een schimmel hebt opgelopen, tis niet echt hygiënisch natuurlijk dat inbrengen laten we heel eerlijk zijn.

Sterkte, Liefs Pitbull_Lady :love2:

He gwenn

Ik heb het ook wel eens gehad jeuk van de bolletjes! Vraag even zalfje aan je huisarts..

Groetjes Han

Zal ik doen. Bedankt Han

Kan zijn dat je een schimmel hebt opgelopen, tis niet echt hygiënisch natuurlijk dat inbrengen laten we heel eerlijk zijn.

Sterkte, Liefs Pitbull_Lady :love2:

Denk het niet hoor. Bij gebruik van ob's heb ik geen jeuk meer. Maar gezond kan dat ook niet zijn volgens mij

Hoi gwen, gewoon regelmatig een schone en dan moet het kunnen toch? Sommige dames zijn 14dgn ongi :P groetjes patricia

Ik weet wel, dat je als je inlegkruisjes gebruikt, je ze regelmatig moet verschonen.

Dat je idd helaas jeuk ervan kunt krijgen.

Dat je je vaker moet wassen aldaar.

Oke nog smeriger, dat het vloeibare zich in je huidplooien in je vagina/clitoris ophoopt en dat je hierdoor meer kans op schimmeltjes hebt/ lees jeuk ;)

Logisch dat je daar door tampongebruik minder of geen last van hebt...hierdoor voorkom je dat plooiendeel :P

Sterkte en veel succes!

Ik heb ze 13 weken moeten gebruiken, dus helaas ken ik de klappen van de zweep :(

Liefs Pitbull_lady :love2:

Tja, een bekende: jeuk van de Utrogestan. Inderdaad: vaak inlegkruisje verschonen en goed schoonhouden zijn de beste remedies.

Bij ons in het ziekenhuis raden ze het af om tampons te gebruiken!

Liefs Ditte

Een bekent verhaal .

Wat ik lees dacht dat ik de enige was maar dat is niet zo  :)

Leuk is het echt niet ik wordt er in de nacht wakker. Van pffffff

Aan gezien ik de terug plaatsing af gelopen vrijdag heb gehad

Ben ik niks waart ben een beetje sagie .

Gr Christel

Vreselijk die bolletjes! Ik liep tot  en met dertien weken zwangerschap met maandverband rond, minimaal twee stuks per dag. Inlegkruisjes waren vreselijk...

Een bekent verhaal .

Wat ik lees dacht dat ik de enige was maar dat is niet zo  :)

Leuk is het echt niet ik wordt er in de nacht wakker. Van pffffff

Aan gezien ik de terug plaatsing af gelopen vrijdag heb gehad

Ben ik niks waart ben een beetje sagie .

Gr Christel

Is idd niet leuk!

Nog een dag of 10 12 afwachten dan voor je de uitslag weet?

Hoop dat jij meer geluk hebt dan ik. Ik moet maandag gaan voor bloed te prikken en de uitslag maar heb mijn regels ondertussen al dus helaas :(

Veel succes!!

Bij mij in het ziekenhuis raadde ze ook absoluut af om tampons te gebruiken. De reden is dat het daar beneden nog niet helemaal hersteld is waardoor de tampons voor infecties kunnen zorgen. dat lijkt me ook niet de bedoeling. Ik zou toch maar voor de maandverband gaan en lekker vaak verschonen. Wat bij mij heel erg goed hielp, was bij het afvegen vochtig toiletpapier te gebruiken. Hiermee voorkom je dat er restjes blijven zitten.

Getver wat een smerig verhaal trouwens!!

Hoi,

Niet genant of smerig hoor! We moeten er allemaal aan geloven, debolletjes dan, dus waarom niet zo'n topic. Toch?!

Ik krijg er geen jeuk van maar een branderig gevoel bij het plassen. Alsof je een blaasontsteking hebt. En het vochtige wc papiertje is een goed idee. Standaard in huis sinds de bolletjes en een abonnement bij de Libresse  ;D