Jump to content
Sign in to follow this  
Pitbull_lady

Wie o wie

Recommended Posts

......zou er voor mij een toepasselijk gedicht kunnen/willen schrijven waarin mijn 9.5 jaar van zorgen en ellende worden vernoemd, maar wat betrekking heeft uiteindelijk op ons geluk wat nu in mijn buik groeit en geboren gaat worden?

Ik ben normaliter hier zelf best goed in, maar op de een of andere manier nu net even niet.

Misschien zijn er mensen die hier een opzetje voor willen/kunnen maken????

Dan kan ik er misschien zelf op doorborduren.

Alvast bedankt voor het lezen ;)

Liefs Pitbull_Lady :love2:

Lang Heel lang moeten wachten op een wondertje een klein mensje dat mag gaan groeien in mij...een bezegeling van onze liefde jij moet en hoort erbij....

Dik 9 jaar leven tussen verdriet geluk....tussen hoop en vrees...Maar alles kreeg mij niet stuk...

Ziekenhuis hier ziekenhuis daar... nergens hadden wij het geluk...Overal dikke buiken om je heen En dan de vraag wanneer krijgen jullie 1......Tranen van verdriet...we weten het echt niet....

Mensen die je niet begrijpen mensen die dingen zeggen....het gaat dwars door alles heen.. was het maar zo makkelijk ik wij willen  niets liever maar bij ons gaat het zomaar niet.... En dan denk je wat is er mis met mij...Waarom word ik niet zo snel zwanger als zij..Soms wil ik mijn gevoelens uiten met de mensen hier buiten..Soms lopen de tranen over mijn wangen van een kindje waar we zo naar verlangen..en soms moet je jezelf iets beloven en dat is : blijf erin geloven!!

En het is echt waar we zijn zwanger naar zoveel jaar!!

Kijk pittbull misschien dat dit een begin van iets is waar je zelf verder mee kan gaan.... ;)

Hi pitbull,

Lijk eens op geboortekaartjes teksten lang verwacht. Daar krijg je ook mooie teksten uit. Toen wij voor geboortekaartjes teksten aan het kijken waren, heb ik een potje zit janken van al die teksten! Een voorbeeld hieronder. Ik zit nu soms nog bij enige teksten te huilen!

http://www.gedachten-gedichten.nl/welkomwonder/baby_laterterwereldgekomen.htm

Succes!

Conny

Dankje patricia en pitt bull ;)

Dat stukje kwam er zomaar uit haha..Ik ging voor de laptop zitten en zo..denk zal ik em sturen..ben bllij dat ik het heb gedaan en hoop dat je er wat aan hebt pittbull lady :love2: