Jump to content
Sign in to follow this  
Shadow

Even voorstellen

Recommended Posts

M'n eerste topic op dit forum.

Ik zit op dit moment in een periode van terugplaatsingen van cryo's, wat me best zwaar valt. We zijn 3 jr geleden in het ivf traject gestapt. Bij mij werd eerst de diagnose endometriose gesteld, wat een hoop klachten verklaarde. Zware menstruatie en maar niet zwanger kunnen raken. Toen is het balletje gaan rollen. Kort samengevat: operatie waarbij de endometriose, wat weggehaald kon worden, is verwijderd. De linker eileider zit verstopt. Toen de punctie wat echt verschrikkelijk was en erg pijnlijk. Het positieve, uiteindelijk 6 mooie embryo's. 1 verse terugplaatsing, mislukt. Daarna nog 2 cryo terugplaatsingen, mislukt. Nu van de laatste mislukte cryo terugplaatsing ernstig ongesteld. Dus niet zo happy op dit moment... Over 10 dgn voor een echo om te kijken hoe het ervoor staat voor de volgende cryo terugplaatsing.

Hallo Shadow,

Welkom op ons forum. Je zult er wel achter komen, dat dit vrij verslavend is!  ;)

Balen dat de laatste cryo niet gelukt is. We gaan gewoon duimen, dat hij de volgende keer wel blijft plakken. Als ik het goed lees, heb je nu nog 2 cryo's of niet?

Veel liefs,

Susan

Hoi Susan,

Ik ben iig erg blij om met 'lotgenoten' te kunnen 'praten'.

Ik heb 1 verse tp gehad 2 jr geleden en nu in de laatste maanden 2 cryo's. We hebben nu nog 3 cryo's. Ben nu ook ongi en mn endometriose speelt weer op. Vandaag bijna flauw gevallen van de pijn. Misschien maar een rustperiode inlassen zodat de endo tot rust kan komen. Heb ook een topic geopend bij het kopje ivf.

Waar sta jij nu?

Hoi Shadow,

Zelf zit ik ook nog niet zo lang op het forum. Sinds 26 mrt pas. Lijkt al veel langer! ;) In mijn omgeving weet vrijwel niemand, dat we bezig zijn met ivf. Ik merkte dat ik de behoefte kreeg om met mensen te 'praten' die ook hetzelfde mee maken. Ik had/heb ook veel vragen waar ik bij anderen niet mee terecht kon en daarom is dit forum zo fijn. Je kunt je verhaal kwijt en mocht je vragen hebben, iedereen is wel bereid om je verder te helpen. En zo kan je anderen ook weer helpen.

Op dit moment zit ik in een verplichte rustperiode. Na de laatste terugplaatsing (ik heb er in totaal 3 gehad zonder positief resultaat), bleek dat ik weer 4 cystes heb gekregen. Doordat ik zoveel cystes heb, zit ik nu weer aan de Lucrin en moet ik afwachten. Bij mijn volgende controle word er gekeken of de Lucrin zijn werk goed genoeg heeft gedaan. Zo niet, dan moet ik weer een laparoscopie. :( Die kans is zeer groot. Zie er ook erg tegenop, omdat ik de vorige keer nogal veel klachten had van de kijkoperatie. In ieder geval moet ik tot sept aan de Lucrin en daarna hopen we onze 2e poging ivf te mogen gaan doen.

Ik heb ook gereageerd op je topic bij het kopje ivf.