Jump to content
Aftellen naar Kerstmis!

Sign in to follow this  
erik j

Marit

Recommended Posts

Tsja  :D

waar dit over gaat weet ik niet maar het was een populair topic op het oude forum dus hier het vervolg!

Hoi meiden,

Ik denk dat dit ons topic is, wat Eric al heeft aangemaakt. Bedankt daarvoor Eric!

Ik hoop dat jullie het ook kunnen vinden.

Hoe is het verder met jullie?

Marit, hoe is het bij jullie in huis?

Hoe gaat het met de twee kleinste meisjes en met Michelle?

Jacq, hoe is het bij jou?

Greetje, dankjewel voor de allerbeste wensen voor 2012, mooi lief berichtje had je achtergelaten.

Jij verwoord precies hoe wij er ook over denken!

Hier zijn we al bezig met wat voorbereidingen voor Lena's verjaardag.

Taart bestellen, iedereen vraagt wat ze wil hebben dus dat regelen, en kopen voor mijn oma zodat ze niet zelf hoeven te doen.

Ze krijgt oa kleding, een bedel aan haar armband, nieuwe schoenen, Bumba spel, babyborn pop met mooie zelfgemaakte kleertjes (door oma)

Omdat ze al zoveel heeft gekregen met Sinterklaas en kerst wist ik gewoon niet wat ik nog voor haar moest vragen dus heb ik ook kleertjes gevraagd en van mijn oma krijgt ze nieuwe schoentjes.

Vind ik natuurlijk ook leuk dat zij er leuk uitziet met leuke kleertjes (oma was bang dat het verkeerd kocht dus heb ik het zelf gekocht...;-))

Tot snel weer!

Veel knuffels van hier.

Hallo allemaal,

als jullie bijv. de titel willen veranderen of iets anders en het lukt je zelf niet, laat het me dan weten.

Veel schrijfplezier!

Groetjes, Jannie

Jeetje,

Dat was even zoeken, maar ik heb onze topic gevonden. Zal wel even wennen zijn, deze nieuwe opzet. Maar dat gaat ons zeker lukken.

Bij ons alles helemaal top. Ruben is afgelopen dinsdag nog even voor nacontrole geweest bij de fysio. Voor zijn val van de trap. Alles ziet er goed uit. Alleen moet ik het lopen van hem wel in de gaten houden. Dit gaat nog niet helemaal gelijk. Het ene been buigt hij bijna niet. Dit kan vanuit de ribben komen. Hij draait moeilijker over rechts, dan over links. Ach, we maken ons geen zorgen. Het komt vast tzt allemaal goed.

Even waren we bang voor waterpokken, maar volgens ervaringsdeskundigen waren de plekjes geen pokken.

Die Lena, bijna 2. Wat een meid alweer. Ja als ze al zoveel hebben, wat moet je dan nog vragen. Anjer, je hebt je best gedaan om leuke kadootjes te bedenken.

Marit, hoe gaat het met jullie meiden? Alles een beetje op orde?

En Jacq, hoe is het bij jou? De laatste lootjes zijn aangebroken. Hou je ons op de hoogte.

Liefs uit Balk van ons alle 3

Greetje

Ik heb jullie weer gevonden!!!

Jeetje, wat was ik jullie lang kwijt zeg. Ik had een snelkoppeling gemaakt naar de oude site en die werkte dus steeds niet meer. Ik dacht dus dat de site al die tijd uit de lucht was. Net ging ik uit nieuwsgierigheid even google-en en toen kwam ik deze mooie nieuwe site tegen!! Ik zal Jacq via hyves ook even informeren over onze nieuwe plek. Zij was ook al aan het zoeken geweest.

Hier gaat het prima. Femke & Marissa groeien heel goed en doen het eigenlijk met alles goed. Ze slapen inmiddels een paar nachten door dus we hopen dat dat zo blijft! Dat is voor mama toch wel erg fijn een paar uurtjes achter elkaar slapen 's nachts! Michelle gaat ook goed. Kletst de hele dag. voor ons goed verstaanbaar, voor anderen nog niet helemaal. Maar het is een hele leuke leeftijd, dat zeker! Ze vindt haar zusjes ook erg leuk. Blijft druk met speentjes geven, sokken in de gaten houden en zo. Soms zegt ze wel dat ze naar bed moeten of in de box en dat is meestal als ze dan mij even voor zichzelf wil!

We zijn inmiddels naar een nieuw dagverblijf overgestapt. Wij hadden ons bij de aanmelding van Michelle nooit gerealiseerd dat er prijsverschil in dagverblijven zou zitten, maar dat blijkt dus enorm. En ja, wij zaten bij een dure. Zeker met drie straks was het zeer de moeite waard om over te stappen. Ging me erg aan het hart om Michelle uit haar vertrouwde omgeving te halen, maar ze in inmiddels twee keer wezen wennen en dat ging super.

Was Lena's feestje helemaal geslaagd??

Bij jullie verder nog nieuws???

Was fijn dat we er weer zijn. Ik ga snel Jacq een berichtje sturen!!

xxxMarit

Hoi

Fijn dat het zo goed gaat met jullie, Marit!

Ik weet idd wel dat er prijsverschil tussen de kdv-en zit maar niet dat het zo veel zou zijn dat je gaat overstappen.

Dus toch de moeite waard om te kijken, is deze ook wel op de route of dichtbij?

Want daar hebben wij erg opgelet toen wij op zoek gingen.

En ik kan me voorstellen dat het voor Michelle even wennnen is, maar ze zal al snel lekker spelen daar.

Dus jullie konden ons niet vinden?

Er was hier ook al heel lang niet geschreven, heb jullie pas gezien natuurlijk.

En hier ziek geweest eerts Lena toen begon ik en toen ook nog manlief, tja dan ben je weer even onder de pannen. En echt goed ziek ook.

Lena is ook lekker aan het kletsen en zegt ook alles na, we moeten zo opaasen wat we zeggen omdat ze alles nazegt ;-)

En ze wordt zo wijs en al zo groot met alles wat ze doet, echte spelletjes spelen en zelf liedjes zingen, nou ja ik hoor dan welk liedje ze zingt iemand anders mss niet.

Lekker in de sneeuw gespeeld op het ijs en met de sneeuw natuurlijk da afgelopen week.

Ze moest even wennnen maar daarna vond ze het echt super!

Jacq, als je ons hebt gevonden, hoe is het daar?

En met de kleine meid?

Reageert stan goed op z'n zusje?

En hoe is het afgelopen met je werk?

Hoop dat je lekker aan het genieten bent van jullie gezinnetje.

Hoe is het bij Greetje?

See you later!

Groetjes Inge

Het nieuwe dagverblijf zit in Lunteren, maar qua woon-werk route voor ons eigenlijk allebei makkelijker dan degene die we hadden. En met de A30 zijn we er ook zo. Het verschil straks met 3 kinderen is bijna 140 euro per maand en dat was toch net even iets té!! Ons neefje zit ook bij dit dagverblijf dus Michelle heeft op de woensdag in elk geval een bekend speelmaatje.

Ik kon het hele forum niet vinden eigenlijk. Ik had een snelkoppeling naar de oude actieve topics pagina en aangezien die in de nieuwe opzet niet meer bestaat leek het dus steeds alsof het forum er niet meer was. Maar ik werd even nieuwsgierig en ben ivf-site gaan googleen of ik meer info kon vinden en kwam toen bij deze nieuwe uit! Gelukkig maar!

Michelle vond de sneeuw maar niks. Het mooie skipak dat ik had gekocht heeft ze maar liefst 15minuten aangehad en op de moonboots lopen vond ze alleen binnen leuk. Sleeën vond ze helemaal niks, maar zelf lopen met de slee weer wel. Ach, als ze maar lol heeft vind ik het best. Alhoewel, ik had samen sleeën ook wel erg leuk gevonden!

Ik heb inmiddels ook de nacontrole in het ziekenhuis gehad en het hele ziekenhuis traject is dus echt afgesloten. Gek idee hoor. En toevallig zat ik in hetzelfde kantoortje als waar we ooit begonnen zijn. Ben nog even langs de fert.afdeling gegaan om een bedankje te brengen dus ook leuk om hen nog even te zien. Binnenkort moeten de meiden een echo ondergaan of de heupjes goed zijn en we hebben beloofd om ze dan nog even te komen showen. Voor hen ook leuk om te zien waar de eitjes zich tot hebben uitgegroeid! Vond het ook wel bijzonder dat de arts onze hele geschiedenis nog wist. Het contact was altijd al persoonlijk en dit bewijst het dan nog maar even. Alle lof voor het team in Ede dus!!

Nou dames, ik ga eens even kijken wat we vanmiddag gaan doen. Want ik wil het huis uit!!!

xxx

Hoi,

Ik dacht laat ik eens weer wat schrijven.

Het is alweer lang geleden......

Iedereen is natuurlijk gewoon lekker bezig met hun gezinnetje!

Marit, dat scheelt idd wel erg veel geld, dan had ik ook nog eens gezocht ja!

Zijn jullie inmiddels al voor de echo voor de heupjes geweest?

En nog bij de fert afdeling langsgeweest, hoe reageerden ze?

Is Michelle alweer helemaal gewend op het nieuwe dagverblijf?

Wanneer moet je weer werken? Heb je er wel zin in.......

Heb je nog wel wat van ze gehoord toen je bevallen bent?

Hier gaat alles goed!

Lena klets me de oren van de kop, hele verhalen en duidelijke verhalen. Echt vertellen wat er is gebeurt.

Nu kun je ook echt praten met dr. Ook aan de telefoon verteld ze van alles aan de oma's.

Ook merk ik dat het 'echte' opvoeden begint.

Ze wordt echt wel wat brutaler, maar als ik andere moeders hoor dan mag ik nog niet klagen.

Zwemmen gaat ook zo goed, ze vind het zo ontzettend leuk!

Ook zijn we al verschillende keren met z'n drieën wezen zwemmen, en dan leeft ze zich helemaal uit.

We genieten met z'n drieën, en vooral nu we samen de donderdag vrij zijn en het mooie weer begint is heerlijk.

Ook hebben we een abonnement op de dierentuin genomen, erg leuk!

Genoeg over ons, hoe is het verder met iedereen?

Hoop snel van jullie te horen!

Lts anjer

Hoi hoi,

Hier gaat ook alles goed. Femke & Marissa doen het super en wegen beide inmiddels bijna 5 kilo. De kleine Marissa heeft haar 'grote' zus zelfs ingehaald en weegt maar liefst 30 gram meer...haha! Ze is wel een cm kleiner, dat dan weer wel. De echo's waren beide ook goed, de fysio tevreden dus we hebben het ziekenhuis traject nu officieel afgesloten!! Heerlijk...

Bij de fert.afd reageerden ze heel positief. We zijn ze nog even wezen showen en dat wordt erg gewaardeerd. Zo zien ze niet alleen de celletjes maar ook hetgeen ze zoveel moeite voor doen!

Ben vandaag weer begonnen met werk. Voorlopig voor 1,5 dag per week en vanaf 24 april weer voor 3 dagen. Heb vooral veel van ze gehoord tijdens de discussie over het opnemen van ouderschapsverlof, maar verder op een kaart en een bloemetje na niks. Maar vandaag hingen de slingers op dat ik er weer was dus dat was wel leuk. Er zijn namelijk 3 mensen langdurig afwezig geweest dus de hulp is welkom!!

Zwemmen schiet er hier helemaal bij in. Ik neem me wel eens voor om in het weekend te gaan maar dat lukt ook vaak niet. Moet het wel weer gaan doen. Michelle was al niet zo'n held dus voor haar is het wel goed om af te toe een duik te nemen. Ons abonnement op de dierentuin verloopt dit weekend. Dat hebben we niet handig gepland Anjer...ik gok erop dat we dezelfde dierentuin hadden namelijk! Helaas hebben wij er minder gebruik van gemaakt dan gedacht. Ik was eigenlijk redelijk snel zwanger met direct bekkenproblemen en zodra die minder werden werd het weer dat ook. We hebben het er wel uit hoor, maar we zijn minder geweest dan gedacht. Voorlopig laten we het ook even zo. Als de kleintjes wat ouder zijn en de voedingen makkelijker onderweg te geven zijn lijkt het me wel weer leuk. Ideaal ook om af en toe een uurtje te doen. Dat deed ik nog wel eens op mijn vrije dag. Dan ging ik gelijk om 10 uur met Michelle en nam dan een broodje mee voor de terugweg zodat ze thuis gelijk d'r bedje in kon. Gezellig en leuk!

Ben benieuwd of Jacq ons nog kan vinden. Heb haar wel even een routebeschrijving gestuurd via hyves maar weet niet of dat is overgekomen. Ik hoop dat daar alles goed gaat!

Alles in het Friese land ook onder controle??

Fijn weekend alvast!!

xxx

:feest3:

Alvast gefeliciteerd met Michelle!

Alweer 2 jaar, wat wordt het een grote meid!

Een hele fijne dag morgen, doen jullie er morgen nog wat aan of alleennzaterdag groot feest?

In ieder geval een hele fijne verjaardag!

Dikke kus van ons drietjes!

Dank je! 2 jaar alweer...de tijd vliegt!

Dinsdag hebben we het een beetje gevierd. Ze wilde niet jarig zijn. zei het hele weekend dat mama jarig was en ze hoefde ook geen cadeautjes. Pas toen ze 's ochtends de slingers zag hangen en er traktaties stonden voor het dagverblijf drong het een beetje door. We hebben haar 's middags iets eerder opgehaald. Samen een taartje gekocht en ze heeft van ons een speelhuisje gekregen voor in de tuin dus dan kon ze er nog even mee spelen. Ook opa en oma waren er nog even om pannenkoeken mee te eten, dus toch een beetje feest!

Greetje, bedankt voor je leuke kaart. Wat lief dat je met links toch de moeite hebt willen nemen om een kaartje te schrijven!!

x

Hallo,

Hier dan ook maar weer eens een berichtje van mij. Lang geleden. En zoveel gebeurt.

Afgelopen donderdag weer geopereerd om de draden te verwijderen uit mijn pols. Gelukkig geen gips meer. Gister mocht het drukverband er af. De wond ziet er goed uit. De pols ook, maar is erg stijf en nog heel gevoelig. Morgen fysio.

Met Ruben gaat alles goed. Vanaf de vakantie loopt hij zelfstandig. En dat gaat steeds sneller en beter.

Helaas heeft hij nu een griepje. Al 3 dagen verhoging.

Vorige week bij het cb geweest. Is nu 81 cm en weeg 11,6 kg. Verder doet hij het erg goed. Begrijpt al heel veel en weet zich ook al aardig duidelijk te maken. Ook de 1e woordjes dienen zich aan. Helaas nog geen duidelijke mama. Die, aai en dag zijn favoriet.

Verder gaat alles zo zijn gangetje. Dus best tevreden, met heel veel geluks momentjes.

Dag meiden, tot snel.

XX