Jump to content

Recommended Posts

Pitbull, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat alles uiteindelijk goed gekomen is!!

Dat was een bevalling zeg! Veel sterkte om er weer een beetje bovenop te komen en ik hoop dat je de komende tijd een beetje van jullie dochter kan genieten!

• Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter.

Potver wat een bevalling....eerst al zo'n lang traject om zwanger te worden en dan ook nog een kei lange en vreselijk zware bevalling! Maar nu beetje bij beetje bijkomen en vooral GENIETEN.

Pitbull en man en stiefzoon,

Van harte met de geboorte van jullie dochter. Prachtig. Dan heeft het toch nog wel lang geduurd voor ze er uiteindelijk was zeg. Heftige bevalling dan hoor. Dat je maar vlot mag herstellen van je keizersnede en natuurlijk ook heel veel geluk samen met je mooie gezin!

Liefs,

Sannie

Lieve Pitbull,

Van harte met jullie beauty!

Wat een pech had je weer tijdens de bevalling! Maar ik ben enorm blij voor jullie dat ze er eindelijk is en dat jullie na alle verdriet nu heerlijk mogen genieten.

Ik hoop dat jij snel opknapt en dat ook met de kleine meid alles prima is!

Dikke knuf,

Ditte

He dames,

Hoe gaat het bij jullie? Ik heb vandaag maar een afspraak gemaakt met de bedrijfsfysio op aanraden van de verloskundige. Ik krijg steeds meer last van rugklachten. Heel vervelend, ik hoop dat ze me wat goede tips of oefeningen of iets dergelijks kan geven.

Verder was de controle bij de verloskundige gelukkig goed, hoewel ukkie wel een eigenwijsje is... Het is nog steeds een dwarsliggertje... Ukkie heeft nog ongeveer twee weekjes om te draaien vertelden ze. Ik denk dat ze dan zullen proberen om de kleine te gaan draaien of iets dergelijks? Geen idee. Nou ja, we zien wel. We hadden ons ingestled op een thuisbevalling als er geen gekke dingen zouden gebeuren, dus misschien moeten we dat binnenkort wel bijstellen :).  Ukkie houdt het spannend in ieder geval. We wachten rustig af.

Liefs,

Sannie

Hoi Sannie,

Wat vervelend joh van je rugklachten. Duimen dat je ukkie zich gauw de goede richting op gaat draaien. Spannend hoor.

Hier gaat het goed. Lekker weer aan het werk en van de week de babykamer gekocht en opgehaald. De commode staat midden in de huiskamer en de rest uit elkaar boven. Het is wel grappig zo. Ik voel de kleine al best goed. Af en toe en schopje maar meestal gekriebel. Vooral iedere nacht om 5 uur. Dat tijdstip daar moeten ukkie en ik nog even afspraken over maken haha. Verder vind ik het allemaal heel bijzonder. Volgende week dinsdag de 20 weken echo. Heel spannend. Dan horen we ook meteen of het een jongen of meisje wordt. Als de echo er goed uitziet gaan we het vieren met degene die voor ons heel belangrijk waren tijdens het icsi proces. Alles is zo gepland en vooraf uitgedokterd dat we nu ook de leuke dingen willen delen. Ben benieuwd nog 6 nachtjes slapen..... Brrr zo spannend!

Esther hoe ist met jou? Al de 20weken echo gehad?

Liefs Ger

Hi Ger,

Wen maar aan die nachtelijke escapades! Het wordt de komende tijd alleen maar erger en na de bevalling nog erger! Maar je komt er wel doorheen hoor! Onze zoon was altijd rond 3:30 uur wakker in mijn buik en kreeg later rond die tijd ook de fles! :D

Maar geniet van dat bijzondere gevoel ik je buik en zorg dat je genoeg slaapt! (Nu kan het nog)

Hallo allemaal,

Even een berichtje van mij.

Na een vreselijke kraamweek, met een draak van een kraamverzorgster nu een nieuwe week samen met manlief.

Ik moet zeggen dat het ritme al aardig ingebakken zit en redelijk goed gaat inmiddels.

Met mijzelf gaat alles redelijk, ik heb nog aardig wat pijn en mn wond heeft ook nog niet helemaal zin om dicht te gaan, maar we doen ons best.

Inmiddels al aan de wandel met onze kleine prinses. Elke dag is er weer eentje.

Time flies.

Niks is vanzelfsprekend das duidelijk.

Kleine meid doet het uitstekend, is al 190gram gegroeid zo na haar geboorte.

Ook is ze beresterk en hoeven we haar hoofdje niet te draaien.

Inmiddels slaapt ze zo'n 5uur achter elkaar en moeten we haar dan wakker maken voor de voeding.

Over het algemeen hebben we het getroffen, ze is niet huilerig, alleen als ze bloot is voor badje, of luier, maar al met al een paar seconden.

Ik kan je zeggen dat ik super trots ben, nooit geloofd dat ik dit nog zou mogen meemaken...

Liefs Pitbull_lady :love2:

He pitbull,

Vervelend van je kraamweek. Ik heb altijd begrepen dat als het niet klikt met kraamzuster je een vervanger kunt krijgen? Je zit wel hele dagen met zo'n dame in een huis... Nou ja, het is nu in ieder geval voorbij. Super dat jullie meisje het goed doet! En ze slaapt dus ook al flink lang. Lekker hoor, en goed voor je eigen rust en herstel! Lekker gaan genieten nu he?

Vanmorgen ben ik bij de fysio geweest. Oh, wat kan zij lekker masseren zeg! Heerlijk. Verder nog wat tips meegekregen over mijn houding en ook nog wat oefeningen. Hopelijk helpt dat een beetje. We zullen zien.

Hi pitbulletje,

Ik geloof al die vrouwen niet, die geen klachten hebben na een bevalling niet. Bij mij duurde herstel vrij lang, dus geef jezelf ook die tijd en vraag evt voor ondersteuning! (Hechtingen duurden bij mij vijf weken, problemen met bekken en stuitje zijn net over)

En pak ieder slaapmomentje! Nu vind je het misschien nog overdreven , maar over een paar weken of maanden praten de meesten wel anders!

Kies voor jezelf en je kind! En als jij niet wil dat iemand (die bv ziek is), sta daar dan op!ik hebben een keer niet gedaan toen florian vier weken was, hij is drie weken verkouden geweest en ik vond het hartstikke eng, dacht af en toe dat hij stikte en stond meteen naast hem!

Veel succes!

P.s. Maak ook wat leuke filmpjes. Nu zo schattig om te zien hoe florian met een paar weken oud wakker werd! ;)

Hoi Conny,

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik best wel geniet van de nachtelijke escapades van de kleine uk. Het is zo bijzonder. Als iemand ooit tegen mij gezegd zou hebben dat ik 's nachts wakker zou worden van gekriebel in m'n buik met hier en daar een schopje, en dat ik er van zou genieten had ik degene voor gek verklaard. Eerlijk is eerlijk ik loop gewoon te stralen. Heel soms sla ik een nachtje over dan ben ik 's morgens gewoon teleurgesteld haha. Het moet niet gekker worden...

Pitbull, natuurlijk ben je trots! Zou ik ook zijn. Ik zag pas net het fotootje wat je had meegestuurd. Wat een droppie! Zo schattig. Geniet ervan. Verder wens ik je ook sterkte met je herstel en hoop dat de wond gauw dicht gaat.

Sannie, ik ga over 2 weken een groeples volgen bij mijn fysio. Met allemaal andere zwangere dames. Dan krijgen we ook fijn oefeningen mee en tips over je houding. Ben zo benieuwd. Lekker hoor dat je gemasseerd wordt dat zal vast niet bij m'n lesje horen... ;)

Esther, hoe is het met jou? Je hebt als het goed is de echo gehad. Ging het goed meid? Ben zo benieuwd!

Liefs Ger

Hai pitbull

een tuurlijk kan je trots zijn op jullie kleine meid fijn dat het allemaal goed gaat

en het is ook fijn als ze niet zo veel huilt, dat heb ik ook met Fabian die huilt alleen maar als hij honger heeft of krampjes heeft. heerlijk he het moederschap daar hebben we allemaal zo lang op gewacht.

groetjes marina

Hoi meiden,

Het kan me ff niet schelen wie het leest maar ik moet echt ff iets kwijt. Morgen hebben we de uitgebreide 20 weken echo. Ik ben het gevoel van realiteit een beetje aan het kwijt raken. Ik ben namelijk zoooooo zenuwachtig. Het begon vanmorgen al met een knoop in m'n maag. Vandaag gaat alles mis. Ik loop mezelf helemaal op te fokken. Wat nou als de echo niet goed is wat nou dit wat nou dat. Ik wordt gek van mezelf. Uiteraard zal het allemaal onzin zijn dat ik zo denk maar ja ik krijg er gewoon geen controle over. Raar hè? Er komt trisomie 18 in de familie voor en dat is toen ook bij deze echo ontdekt. Ik weet het dat zegt niks. Alleen dat is voor mij nu ff tegen dovemansoren. Zo ik heb het opgeschreven. Nu hoop ik dat ik het naast me neer kan leggen en lekker kan gaan slapen. Ik hoop vooral dat ik morgen een prachtige echo heb om vervolgens heel hard te lachen om dit onsamenhangende overbezorgde verhaal.

Liefs Ger.

He Ger,

Heftig kunnen die gevoelens dan bij je binnenkomen he? Af en toe echt niet leuk. Ik hoop dat je toch nog goed hebt geslapen en dat je nu gerustgesteld bent. Ik hoop dat je nu een feestje aan het vieren bent omdat je een pracht-echo hebt gehad (of in ieder geval, dat je als je de echo nog niet hebt gehad, je zometeen een feestje aan het vieren bent)!

Dikke knuffel,

Sannie

Hoi Sannie,

Tnx voor je reactie, dat had ik nou net ff nodig. De hormonen hadden weer even de overhand vandaag. Kom je aan daar blijkt dat de assistente de afspraak verkeerd heeft ingepland. Gelukkig was manlief mee en die heeft kunnen regelen dat het 2 uur later alsnog kon. We hadden echt een hele lieve gynaecologe en ze heeft heel uitgebreid gekeken. Alles uitgelegd, en ik heb echt liggen genieten. Het was zo bijzonder. Iedere keer al ze zei wat ze zag zei ze daarna, het is goed. Opgelucht liepen we het ziekenhuis uit en daar heb ik eerst een flink potje zitten janken van blijdschap. Er groeit een baby in m'n buik met hele lange benen en grote voeten en alles is goed. Het is zo bijzonder! Zaterdag gaan we een feestje vieren met de familie. Dan gaan we vertellen wat het wordt. Ben zo benieuwd naar de reacties haha.

Liefs Ger

Super fijn Ger, dat alles er goed uit zag! Na dit bericht kun je vast weer gaan genieten. Wat een opluchting moet dat geweest zijn. Zaterdag lekker een feestje vieren en tot die tijd lekker van alle voorpret genieten. Leuk idee trouwens, zo'n feestje.

Liefs, Sannie

Ja dat vonden wij nou ook. We hadden echt zoveel gedoe in het begin gehad. Dan is het ook leuk om te vieren als iets wel goed gaat. Natuurlijk is het nog niet geboren enz. Het leek ons gewoon leuk om het op een bijzondere manier te vertellen. Niet iedereen kan natuurlijk op zo'n korte termijn en dat geeft ook niet. Het is wel lekker knus zo. Het wordt volgens mij ook prachtig weer dus steek maar aan die bbq zeg ik! Haha. Ja het was echt een opluchting. We waren net bij de buren die zijn bakker en hebben we even roze en blauwe babyvoetjes en andere spulletjes voor op de cupcake besteld en de goede kleur vulling. Heb er zo'n zin in om al die verbaaste gezichten te zien....

Liefs Ger

Hoi dames!

Hoera! Ik mag ook op dit bankje aanschuiven!!

En hopelijk mag ik hier de komende 8 maand ook blijven zitten... Maar daar gaan we natuurlijk maar gewoon vanuit!

Gisteren heb ik gebeld met Düsseldorf. De echo mag ik nog bij hun laten maken, maar ook in Nederland. Hun advies om de echo in de 6e week van de zwangerschap te laten maken, dus over 2 weken! Daarna dus gelijk gebeld met de huisarts. Gelukkig dacht de doktersassistente mee en verwijzen ze me waarschijnlijk wel door naar een gynaecoloog (dat heb ik toch liever dan naar de verloskundige, helemaal zo in het beginstadium). Vandaag zouden ze me terugbellen en hopelijk hoor ik dan meteen wanneer ik echo heb!

Mocht het niet lukken om op korte termijn een 1e echo te hebben, dan laten we hem gewoon in Düsseldorf maken. Maar dan moeten we meteen weer 4 uur in de auto; dus het zou heel fijn zijn als het gewoon in Nederland kan.

Liefs, Ditte