Jump to content

Recommended Posts

• Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pitbull_lady nog van harte gefeliciteerd wegens omstandigheden kon ik t nu pas doen

De rest ook gefeliciteerd met t goede nieuws ( zwanger en mooie echo's)

Hier gaat nog steeds alles fout 2 weken geleden opgenomen voor een week en nu sinds afgelopen dinsdag weer opopgenomen ivm lichte zwangerschap vergiftiging.

Ben nu pas 29 weken en 3 dagen kindje groeit al niet veel meer is nog geen 800 gr heb ook al spuiten gehad voor longrijping en eergister ging alles fout toen dachten ze dat ze mij moesten aanmelden voor een keizersnee

Dus ze hebben hier al gezegd dat die roze wolk hier niet meer zou komen helaas het is met de dag spannender want t kindje moet nog wel blijven zitten

M1979: wat ontzettend spannend en ook wat ontzettend #%$£ dat je eigenlijk niet echt van je zwangerschap kunt genieten!

Ik hoop heel erg dat het uiteindelijk allemaal goed gaat komen!

Pas goed op jezelf en het kleintje in je buik!

En ook heel veel sterkte!

Als je er behoefte aan hebt: gewoon van je afschrijven hoor!

Dikke knuffel, Ditte

Mak en ditte, welkom hier!

M1978, bah wat spannend steeds bij jullie. Ik hoop dat het met jou en de kleine nog wel even minimaal een paar weken zo goed gaat dat 'ie nog even in je buik kan blijven zitten. Elke dag is er eentje zeggen ze dan. Dat is natuurlijk ook wel zo, maar wat een spanning weer zeg! Kan alleen maar zeggen dat ik heel erg met je meeleef en mee hoop dat het met jou en de kleine goed gaat...

Dikke knuffel.

Ditte, Mak, super voor jullie.

M1978, wat spannend en naar voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte. Ik hoop dat de kleine zich nog heel goed vermaakt bij je en dat het nog een poosje kan blijven zitten. Toevallig had ik het er net met m'n moeder over. Ze heeft namelijk bij mij precies hetzelfde gehad. Ook de prikken van de longrijping. Uiteindelijk ben ik 2 weken overtijd geboren. Ik hoop bij jou ook op een goede afloop en dat daarna de roze wolk uiteindelijk alsnog komt. Sterkte beide.

Liefs Ger

Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden maar helaas heeft de kleine niet willen blijven zitten

En is hij via een keizersnede gekomen

Tot nu toe gaat alles goed met de kleine levi hij weegt maar 820gr

Dus het gaat een lange weg worden

Lieve m1978,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Heel veel sterkte de komende tijd, voor jullie zoon en ook voor jou en je partner. 

Ik hoop voor jullie dat de komende moeilijke tijd snel voorbijvliegt zodat jullie daarna allemaal kunnen bijkomen en kunnen gaan genieten van jullie wonder!

Voor nu vooral een dikke knuffel en nogmaals sterkte!

Liefs,

Sannie

Lieve m1978,

Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Maar meid war rot voor je dat het zo moest gaan. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Ik kan me goed voorstellen dat je een hoop zorgen hebt. Ik hoop dat je ondanks de zorgen toch een voorspoedige genezing hebt en dat de kleine Levi zich er ook krachtig doorheen slaat zodat de rust een beetje terug komt en de tijd aanbreekt om ervan te genieten. Prachtige naam trouwens Levi! Nogmaals sterkte met de lange weg!

Liefs Ger

Gefeliciteerd lieve m1978.... Maar wat vreselijk rot dat het zo moet.

Heel veel stekte deze komende lange en spannende tijd. Probeer hem zoveel mogelijk te aaien en 'knuffelen' , het is al heel vaak bewezen dat contact met de huid van mama en papa helend werkt bij te vroeg geboren kindjes. Geniet van die  spaarzame momentjes. Mijn gedachten zijn bij jullie. Vecht kleine Levi, vecht en wordt een gezonde sterke knul.

Lieve M1979,

Van harte met de geboorte van jullie Levi!

Wat een ellende dat hij toch niet kon blijven zitten. Ik hoop dat jullie heel snel echt mogen genieten van jullie wondertje!

En ik hoop dat het een gezonde, sterke knul mag blijven. Jullie hebben nu wel genoeg pech gehad!

Liefs Ditte

M1978,

Wat een strijd heb jij moeten leveren al deze weken.

Aan de ene kant fijn dat hij geboren is.

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie, lieve zoon Levi.

Ik wens jou en je man heel veel kracht toe, dat jullie het samen aan kunnen.

Want het vergt behalve veel geduld ook veel kracht.

Wijsheid voor de toekomst, je beseft des te meer hoe welkom hij is.

Liefs Pitbull_lady :love2: :love2:

Ps nog bedankt voor je felicitatie  ;)

Hier gaat alles nog niet helemaal goed, zwaar de griep gehad en nog herstellende. Mijn lieve meisje kreeg het ook, maar gaat gelukkig ook alweer wat beter. Nu heeft mijn man het en die dacht gisteren wel te kunnen gaan werken met 38.8 koorts...dus nu toch maar een dagje thuis ;)

Gisteren zelf niet helemaal lekker geweest. Hoorde mijn meisje huilen en sprong iets te enthousiast uit me bed, auw mijn buik.

Daarna kwam ik er achter dat Angelique haar bedje vol gespuugd had en wilde ik dat direct maar even verschonen.

Rare steken in mijn rug en voelde me vreemd, boem daar lag ik...

Dus maar een hele rustige dag gehouden, waarop ik zelfs niet eens buiten ben geweest.

Vandaag voel ik me wel iets beter al ben ik aardig moe.

Straks naar de pedicure, na bijna 10 wkn echt weer aan toe, normaal doe ik dit 1x in de 6 wkn.

Dus mijn meisje mee, om te laten zien en voor haarzelf om even in de auto te genieten.

Ja ik zal eens op gaan schieten.

Fijne dag allemaal :baby5:

He Pitbull, beetje rustig aan doen he? ::) Je buik moet nog wel genezen hoor... Nee, alle gekheid op een stokje, balen dat het even niet lekker gaat. Met de hele familie ziek thuis, daar wordt  je inderdaad niet vrolijk van. Helemaal als je zelf eigenlijk nog rustig aan moet doen zo vlak na de bevalling. En dan je kleine meid ook nog ziekig. Zo zielig is dat he? Hoewel het heerlijk is als je haar kunt troosten en ze lekker rustig wordt als ze in je armen ligt, ik heb altijd zoiets van dat ik het liefste alle pijntjes van zo'n kleintje zou willen overnemen... Maar ja, dat kan nu een keer niet he? Beterschap in ieder geval voor heel huize Pitbull!

Hier vanmorgen weer naar de verloskundige geweest. Kleintje leek dit keer met het hoofdje naar beneden te liggen, maar goed, het draait nog alle kanten op. Vannacht werd ik wakker met aan beide kanten van m'n buik een harde bobbel (hoofdje en kontje) dus die lag vannacht gewoon lekker dwars... Ik hoop dat het kindje uiteindelijk wel in de goede positie gaat liggen... Verder schatte de verloskundige in dat de kleine ietsje zwaarder wordt dan onze zoon, die was bij de geboorte 3380 gram. Ze schatte dit kindje ongeveer op 7,5 of bijna 8 pond bij de geboorte . Ik ben heel benieuwd of dat gaat kloppen.  De vorige keer had ze het aardig goed ingeschat.

Verder hoef ik deze week nog maar twee dagen te werken en volgende week ook nog maar twee daagjes en dan mag ik alweer met verlof. Ik heb er echt zin in, en ik ben er eerlijk gezegd ook wel aan toe...  Nou ja, nog heel even volhouden.

Liefs,

Sannie

Een hele gekke vraag, denk ik!!

Ik ben nu 6 weken zwanger, heel pril, maar vraag me soms af....nu het zo ver is of ik het nog wel wil!! Kennen jullie dit?

Ik schrik er van... Ik voel me te oud en zo snel moe... Is het wel verstandig?

Zucht.

Hi mak,

Ik zou me niet te druk maken hoor! Nu wordt het serieus en begin je over alles na te denken, heel normaal. En vergeet niet dat je je door de hormonen vermoeiender en emotioneler voelt!

Hoe oud ben je dan? En als je er echt mee zit, dan moet je het met je partner bespreken.

Dank je Conny!

Ik ben 39.

We hebben het er af en toe over...maar ja, het gevoel komt en gaat.

Vrijdag echo geeft ook rust hoop ik.....nou ja of meer onrust haha als het er toch twee blijken te zijn.

Hi mak,

Ik ben 36 en we zijn nu kort na de eerste voor de tweede bezig. 39 is heel normaal hoor. De zus van een vriendin was 41 toen ze hun eerste zoon kreeg. Ook een vriendin vanmij van 39 zit in een ivf traject. Het is natuurlijk wel even wennen, want je had/hebt heel lang een vrij leven gehad en dat wordt, zeker de eerste vijf jaar, ingeperkt. Maar dat gaat ook weer voorbij hoor (zeggen ze tegen mij! ;D) het is nu met een zoon van tien maanden al heel anders dan de eerste weken na zijn geboorte. Het geeft veel werk, maar je lacht ook veel meer om en met de kleine! Ik kan mijn leven nu al niet meer zonder hem voorstellen!

Sommige vaders die ik na de geboorte van onze zoon gesproken heb, vroegen mij: en vindt je het niet een hele verantwoordelijkheid? Dat vonden zij namelijk. Ik heb dat nog steeds niet. Ja, het is zo, maar niet dat beladene gevoel waar zij over spreken. Iedereen is er dus anders mee bezig en ja het is een grote (leuke) verandering in je leven! (En hard werken!) ;D

Heb je broers of zussen of goede vrienden met kinderen? Vraag anders eens aan hen wat zij dachten tijdens de zwangerschap en na de geboorte. Ik hoop dat ze eerlijk antwoorden, want er zijn er ook velen die het ideale plaatje instandhouden voor de buitenwacht...

He mak,

Ben het met Conny eens. Twijfels of onzekerheid is denk ik heel normaal. Het is toch weer een hele omschakeling. Wat je leeftijd betreft is het denk ik niet zo'n vreemde leeftijd hoor. Misschien dat je toen je het voor het eerst met je partner serieus over kindjes begon te hebben err wel een ander beeld bij (zelf had ik dat wel. Ik wilde altijd graag jong moeder worden, maar ja, dat liep nou een keer iets anders. Nu ben ik dolblij dat ik uberhaupt moeder ben geworden), maar misschien merk je dat als je om je heen kijkt 39 nog helemaal geen rare leeftijd is hoor. Veel vrouwen,krijgen op hun 39e nog een tweede of derde kindje. In mijn omgeving zie ik dat namelijk wel.

Liefs,

Sannie

Hoi Conny en Sannie,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb een dochter van 3 dus weet een beetje wat het is :-)

Voelt vandaag ook weer beter....hoort er bij vermoed ik: emotionele achtbaan....vind het ook nog zo onwerkelijk na 2 jaar mislukte pogingen!

Komt wel goed!

Jullie ook succes met alles

:love2:

Hey Mak,

Toen wij bezig waren wilde ik maar 1 ding...een kindje.

Toen het zover was, schrok ik...wilde ik dit echt? Was ik niet dit of dat?

Nu ze is geboren zou ik zo nog eentje erbij willen...

Hoort er echt bij, zijn je emoties die loskomen die gevoed worden door je hormomen.

Hoe was je echo???

Liefs Pitbull_lady :love2:

Hoi allemaal,

Even een kort berichtje van mij omdat het alweer veel te lang geleden is!

Het gaat hier allemaal nog steeds goed! Gebruikelijke zwangerschapskwaaltjes (moe, pijnlijke borsten, bij vlagen draaierig en misselijk). Ik heb gelukkig nog niet boven de pot gehangen!!

Uiteindelijk hebben we na veel gedoe met de huisarts, toch een afspraak voor de eerste echo in DD gemaakt. Onze huisarts beweerd namelijk dat ze ons niet door kan verwijzen naar een gynaecoloog die al met 6 weken een echo kan maken. Dus nu hebben we a.s woensdag echo in DD. Vervolgens had ik toch ook maar een afspraak gemaakt met de verloskundige en daar ga ik 6 november naartoe. De verloskundige kan me dan eventueel doorverwijzen naar een gynaecoloog. Maar ik weet niet of ik dat eigenlijk wel nodig vind. Tenzij het er 2 zijn natuurlijk... Dan heb ik geen keuze, haha.

Nog een weekje werken en dan heb ik lekker 2 weken vakantie! We zouden eigenlijk naar de Kaapverdische eilanden maar nu ik zwanger ben en dat vlakbij Ebola-gebied is en je toch ook moet oppassen met eten, drinken en muggenbeten, hebben we t toch gecanceld. Misschien dat we nog zo een paar dagen weggaan en anders blijf ik heerlijk thuis 'broeden'!

Liefs Ditte