Jump to content
Susan

Broedkipjes en wachtbankje mei/juni 2014

Recommended Posts

Ahh MAK,

Dat is echt kut, ik hoop zo voor je dat het alsnog goed komt. Wanneer moest je normaliter testen meid?

Heel veel sterkte, mocht het al niet meer baten.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Guest Mak

Vanmorgen op afgesproken tijd, tegen beter weten in test gedaan: negatief. Geen verrassing. Ben ongesteld. Ik voel me zo rot. Ik heb er fysiek pijn van...in mijn hele lijf. Ik kruip het liefste onder de dkens weg van alles en iedereen. Mijn lieve dochtertje slaapt nu, dus ga ik ook maar ff plat. Slapen is soms de beste medicijn!

Hopelijk gaat het met jullie allemaal hartstikke goed.

Veel geluk en liefde

:'( :love2:

Hallo meiden,

Ik heb dinsdag een cryo terug geplaatst gekregen 10 cellig..17 juni testen :-X

Mak veel sterkte!! :-*

Hoe is het met de rest van de dames?

Zwangerschaps bankje zit nu wel mooi vol :love2:

liefs han

He Han,

De eerste wachtweek alweer voorbij. Nog een week te gaan. Succes, met wachten. Hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden nu. Ik duim voor je!

Liefs

Hoi meiden

Daar ben ik dan op het wachtbankje

Vandaag dag 3 na de terugplaatsing.

Ik heb al sinds terug plaatsing krampjes.

Ik weet niks het is de eerste x natuurlijk.

Het voelt niet fout maar ook niet echt goed.

Ik heb verschrikkelijke jeuk over me hele lijf en ik kan geen bh verdragen nu.

Ik moet nog 9 dagen.

Xxx esther

Hey Han, wat een goed nieuws meid, sterkte met de laatste dagen...was je niet met laproscopies bezig? Of haal ik nu dingen door elkaar??

Mak echt heel erg balen meid, ik kan me goed voorstellen dat je alleen maar wilt slapen. Sterkte meid.

Hier gaat alles zijn gangetje, gisteren naar de sauna geweest.

Liefs Pitbull_Lady

he pitbull lady!! Ik heb de hystercopie al gehad en daar was niks aparts op te zien!! Dokter spinder heeft het onderzoek gedaan. Ik heb nog twee cryo in het umcg Groningen Waarvan 1 nu in mijn buik zit een 10 cellige..Ik heb er niet vertrouwen in heb al 11 tp gehad van een cryo nog geen 1 x met een positieve uitslag :'(Heb ook niet veel last van dingen...dat maakt me zo onzeker ook... :-X Ik word nu best wel verdrietig en bang nu we bijna toe zijn aan ivf nr 3 ...Ik hoop zo dat het nog een x raak zal zijn!! met een goeie afloop :love2:

Sannie dankje wel meid. Ik probeer gewoon zo normaal mogelijk mijn leventje te leven zoals altijd tot dusver werkt dat prima maar dinsdag de testdag begint nu wat moeilijker te worden allemaal..

Ester veel succes!! en krampjes kan van alles betekenen.. het kan ook de innesteling zijn! Hoe voel je je nu??

Pitt bull en sannie en alle zwangere lekker genieten van jullie kleine hummel in de buk!! is het wat te doen met het warme weer?

Liefs han

He han, toch hoop houden hoor. Het kan echt! Ik dacht ook dat het alleen maar bij anderen wel eens lukte met een cryo, maar nooit bij mij. Ik heb in al die tijd ook 13 cryos teruggeplaatst gekregen zonder enig resultaat en van onze laatste cryos is er een blijven zitten. Ik was eigenlijk al bezig om me voor te bereiden op nog een laatste 'verse' poging toen toch ineens de test positief was, ik ging de poging ook een beetje in met het idee dat het toch wel niks zou worden, gezien onze slechte ervaringen met cryos. En als je een 10 cellige cryo hebt teruggekregen is dat volgens mij een hele goede die echt wel een mooie kans heeft hoor. Volhouden meid. Ik blijf duimen voor je.

Hoi meiden

Vandaag dag 5 gister had ik krampjes en vannacht weer heel erg jeuk overal Pfff nu heb ik geen pijn in me buik meer me tepels zijn wel super gevoelig Ik moet nu nog precies 1 week dus kan nog van alles gebeuren.

Xxx esther

Hallo meiden,

Mak: echt ontzettend balen, zeg! Ik vind het echt rot voor je. Hoe gaat het nu met je?

Han87: zoals Sannie zegt, blijf hoop houden. Je weet nooit hoe het gaat lopen. Ik duim voor je!

Esther: je houd het wel spannend! ;) Ik duim ook voor jou!

Precies over een week krijg ik de laparoscopie. Ik begin hem nu behoorlijk te knijpen. Zal blij zijn als het weer voorbij is. Voordeel wel is, dat onze volgende ivf-poging hierdoor ook weer sneller kan gaan plaats vinden. Waarschijnlijk ergens begin september.

Veel liefs,

Susan

Hoi meiden

Vandaag dag 5 gister had ik krampjes en vannacht weer heel erg jeuk overal Pfff nu heb ik geen pijn in me buik meer me tepels zijn wel super gevoelig Ik moet nu nog precies 1 week dus kan nog van alles gebeuren.

Xxx esther

2x Zelfde berichtje sorry daarvoor.

Liefst zou ik de inlegkruisjes eruit laten het is zo warm.

Maar door de uterogestan dan hele witte broek iemand tips

Hey Han,

Aan 1 kant goed dat er niks uit kwam, maar aan de andere kant blijft die onzekerheid dan ook he?

Mooi een 10 cellige...

Weet je toen ik alles overboord gooide werd ik zwanger, ik was er niet eens meer mee bezig, zette mijn zinnen op wat anders.

Je ziet wat er van gekomen is ;)

Ik heb weinig hinder van de warmte, moet alleen oppassen dat ik niet in slaap val op me stretcher etc. Want daar heb ik normaliter wel veel last van.

En ook nu merk ik dat ik snel geneigd ben in slaap te vallen.

Gelukkig heb ik geen pigment, zal dus ook geen vlekken krijgen...

Liefs Pitbull_lady :love2:

Guest Mak

Hoi Susan,

Dank voor je interesse. Het gaat wel.

De scherpe kantjes zijn er af. We hebben besloten toch voor een tweede poging te gaan. Pas in september ergens plek...gaan we gelijk op  ;)

Groet,

Mak

Hallo allemaal

Vandaag dag 8 Ik voel me redelijk goed. Wel veel naar toilet maar das gewoon de angst op bloedverlies.

Ik mag aanstaande vrijdag bloed laten prikken en zondag urine test doen.

Merk nu wel de spanning.

Xxx esther

Hoi Mak,

Dat zou leuk zijn. :D Het is wel prettig als je met meerdere mensen tegelijkertijd in hetzelfde schuitje zit.

Veel liefs,

Susan

Esther, volhouden meid. M'n duimen draaien voor je. :love2:

Mak en Susan, hopelijk wordt september een supermaand voor jullie!

Gister kon ik het niet meer houden en heb ik op dag 8  al getest met ern kruidvat test.

Het duurde wel even want ik wad veel te vroeg

Maar ik had na 6 jaar eindelijk 2 streepjes op de test staan.

Ik weet er kan nog van alles misgaan maar ik brn nu meer gerust voor vrijdag.

Ik mag dan vrijdag bloed laten prikken en zondag pas officieel een urine test doen.

Ik blijf hopen

Xxx esther

.

Hallo Dames,

Vandaag mogen testen.. en helaas alweer negatief pfff :'( Ik snap er niets meer van...wat is dit moeilijk!!

Esther spannend hoor!! duimen draaien..

Liefs verdrietige ik..

Guest Mak

Han wat vreselijk.....waarom toch! Het is zo oneerlijk....

Heel veel sterkte. Ik voel zo met je mee!  :love2:

Esther, dat ziet er tot nu toe goed uit! fijn dat je nu wat geruster bent, maakt het wachten iets makkelijker...

Han, bah, het leek op zich hoopvol. Heel heel veel sterkte om dit weer te verwerken meid. kruip lekker dicht tegen elkaar aan...

Liefs,

Sannie

Han wat balen zeg heb je ook al bloedonderzoek gehad dat moet ik namelijk ook.

Ik heb wel vanaf vandaag meer 'menstruatiepijn' naar me gevoel.

Pfff nu maar proberen te slapen. Dat wachten sloopt een mens echt.

Ik ben erg verdrietig en bang ook als ik na denk over de toekomst....steeds als je denkt het is dichterbij dat ooit..en dan lijkt het ineens weer zo ver weg...

Mak en sannie dankje :love2:

esther ik heb geen bloedonderzoek mag zelf testen na twee weken en dat is het dan ook :-\

Dat van jou klinkt erg hoopvol!!! ik had ook toen ook zo een zeurpijn dat was helemaal raak ;) mijn duimen draaien

Liefs han

Vanmorgen test 2 maandagmiddag de 1ste gedaan

Vandaag wachtdag 10

Ik heb een streepje maar die is heel licht en wordt nie donkerder das toch raar.

Ik heb de kruidvat test mlet ik misschien meer druppeltjes erin doen.

Ik maak mezelf gek er staan echt 2 streepjes alleen is hij nog nie donker.

Vrijdag weer dan is het alweer dag 12