Jump to content
Susan

Broedkipjes en wachtbankje mei/juni 2014

Recommended Posts

Guest tanja1969

hey Esther,

een streep is een streep, dus volgens mij mag ik je voorzichtig feliciteren

de 3 keer dat wij op dag 10 (na tp) hebben getest hadden wij ook hele lichte

streepjes en die werden steeds donkerder. ook wij hebben om de 2 dagen getest

en op de bloedtest-dag was deze ook echt positief

dusse wacht de bloedtest ook maar af, maar volgens mij zal die wel positief zijn

nog ff geduld meid!!! mijn duimen draaien

liefs Tanja

Donker streepje, licht streepje. een streepje is een streepje!! ;) Komt vast goed!!

Han wat ontzettend verdrietig, sterkte!!

Han meid, alweer zoveel pech. Heel veel sterkte meid.

Esther, klinkt positief, ik hoop het echt voor je.

Ik weet uit mijn eigen 9.5jaar hoe wanhopig je ervan kunt worden...mensen heel veel sterkte!

Liefs Pitbull_lady :love2: :love2:

Hoi meiden.

Eindelijk mag ik me hier melden. Afgelopen zaterdag tp gehad. De 28ste mogen we testen. Spannend hoor. Zelf niet zo'n goed gevoel erover. Lees maar bij icsi babyboom....

Succes en sterkte iedereen

Liefs Ger.

Esther, kan lang duren hoor voor het streepje donkerder wordt. Niet te veel op focussen. Als het streepje gewoon zichtbaar is, is het echt een positieve test. Gefeliciteerd!

Ger, succes. Hopen op ook een positieve test voor jou!

Vandaag uit bed gekomen met barstende koppijn Pfff lekker achter het stuur maar ja Ach dat hoort r waarschijnlijk ook bij morgen bloedtest vandaag dag 11 gaat verder wel goed al ga ik nog steeds vaak naar de wc ben nog steeds bang voor bloed terwijl ik echt gister grote plus op test had.

Wanneer kont de echte blijdschap?  Bij de eerste echo?

Xxx esther

He Esther,

Die buikpijn hoort er echt bij hoor. Bijna niet te onderscheiden van echte menstruatiepijn (helaas). Logisch dat dat je onzeker maakt, maar je bent heel echt zwanger. Maar als je de eerste echo hebt en je ziet een mooi knipperlichtje van het hartje, dan wordt het vast en zeker wat 'echter' voor je. Dan zie je het echt, dat dat jullie kindje is (ook al heeft het dan nog niet echt de vorm van een kindje, het hartje doet het dan waarschijnlijk al wel...). :love2:

Meiden

Ik heb goed nieuws ik mag van het wachtbankjw af.

Vanmorgen bloedtest gehad en was positief.

Nog onwerkelijk maar toch echt waar.

:love2: esther

Guest tanja1969

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Esther

van harte gefeliciteerd!!! op naar de eerste echo met kloppend  :love2:

liefs Tanja

Hoi Esther, wat ontzettend leuk voor je. Gefeliciteerd!!!! En idd op naar de eerste echo!

Liefs Ger.

Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal het is nog zo onwerkelijk.

Iedere x wc denk ik nog zal ik nie bloeden.

Vanavond vertelt tegen ouders en schoonouders.

Het is echt raar gevoel moet echt nog beetje bezinken

Hoi allemaal,

Ik heb iets impulsiefs gedaan vandaag! Ik heb 2 testen gekocht. Alleen nu heb ik ze en durf ik niet te testen haha. Ook heb ik een vraagje. Zijn jullie bekend met menstruatie krampen vanaf tp? En een opgeblazen buik? Nog 6 dagen dan pas wordt er bloed geprikt. Pff zo spannend. Sinds vandaag ben ik er veel meer mee bezig. Heb echt geprobeerd afleiding te zoeken. Ik hoop het zo....

Liefs Ger

Esther van harte meid, wat super!

Ger, ik heb vanaf de tp, 3 mnd buikpijn gehad van het oprekken van mijn baarmoeder....

Liefs Pitbull_Lady :love2:

Ger ik had ook al gelijk vanaf de punctie pijn in me buik

Maar nu ook zwanger.

Ik had op dag 8 ook al positieve test vast. 

Succes met wachten xxxx

Esther

Pitbull lady en Esther bedankt. Dat stelt me een beetje gerust. Ik kon niet wachten dis heb vanmorgen getest. Het is vandaag dag 9 dus het zegt nog niets. Er stonden 2 streepjes. De ene was een stuk lichter dan de ander. Maar toch 2. Er viel meteen een soort blijdschap over me heen want het is de eerste keer in m'n leven dat een test positief is. Nogmaals het zegt niks dat weet ik ook. Voor nu ben ik gewoon en klein beetje blij.

Liefs Ger.

Oh ger wat fijn ik had dit ook vandaag officiële testdag voor mij 14 dagen en het kon niet meer missen echt eem donkere streep

En nog kan ik het niet voed geloven en ben ik bang dat het misgaat ik ben iemand ik heb graag alles zelf in de hand maar dit kqn je nie sturen.

Wanneer heb jij pregnyl geprikt je moet wel even rekening houden dat dat nog in je kan zitten.

Xxx esther  :love2:

Hoi Esther,

Het is 15 dagen na pregnyl. Dan zal het toch wel uit m'n lichaam zijn?

Ik snap dat je het niet kunt geloven. Geloof het toch maar, ik ben zo blij voor je,

Liefs Ger

Guest tanja1969

oo Ger das fantastisch meid

nee de pregnyl is dan echt al uit je lichaam

in ons ziekenhuis prikken ze bloed op dag 8 en dag 12 na de tp

op dag 8 kunnen ze al zien of je zwanger bent of niet, en op dag 12, (dit is meestal dag 15 na de punctie) is dat DE bloedtest.

wij zelf testten thuis op de dag 8 (na tp) tot 3x toe positief  en de bloedtest was ook positief, maar ze zeiden wel dat het hcg dan nog niet zo hoog is dat de thuistesten niet altijd lieten zien dat je zwanger bent

dus als je een heel licht streepje hebt ben je echt wel zwanger maar dat dit dus komt omdat het hcg nog niet zo hoog is

dus volgens mij mag ik je ook voorzichtig feliciteren meid!

maar wil je echt zekerheid wacht dan nog de bloedtest af en test gewoon nog een paar daagjes later, net zoals Esther, dan zul je zien dat de streepjes donkerder worden.

liefs Tanja

Hoi Tanja,

Dank je wel. Het is vandaag 13 dagen na punctie. De terugplaatsing vond pas plaats na 5 dagen. Ik durf eerlijk gezegd me er niet aan vast te houden dat ik zwanger ben hoor. Het is zo eng. Vooral omdat in het zh gezegd werd dat vooraf testen geen zin had...

Aan de ene kant ben je opgelucht dat er 2 streepjes staan aan de andere kant dacht ik waarom heb ik niet gewoon gewacht haha.

We zullen zien..

Liefs Ger

Hey Ger,

Echt super leuk ik zit op 14 dagen na terugplaatsing jij 13 echt super dat jij nu ook een positieve uitslag heb. Gefeliciteerd ik zou het wel leuk vinden om contact te houden waar kom je vandaan?

Hoi Esther,

Ik zit nu op dag 8 na tp en dag 13 na punctie. Jij bent dus een aantal dagen verder haha. Ik moet tot zaterdag wachten om bloed te prikken.... ;)

Liefs Ger

Oh das toch ook maar weekje en jij heb ook icsi gehad toch en in welk ziekenhuis was je.

Ik gebruik uterogestan jij ook?

Liefs esther

Ik zit nu op 2 weken en 6 dagen zwangerschap

Hoi Esther,

Ja ik gebruik ook nog steeds utrogestan. Smerig spul hè. Lekker kliederboeltje iedere keer. Ach ja, alles beter dan prikken! Wij zijn onder behandeling van het AMC. Prima ziekenhuis hele lieve mensen al gaat er soms wat mis zoals je weet. Dat ben ik nu wel weer een beetje vergeten.  Ik hoop heel erg dat zaterdag die bloedtest dezelfde uitkomst heeft al de thuistest. Misschien durf ik het dan echt te geloven.

Liefs Ger

Esther en Ger sluiten jullie je ook aan bij de topic zwanger?

Dan kunnen jullie gezellig met ons mee kletsen.

Liefs Pitbull_lady :love2: