Jump to content
Susan

Broedkipjes en wachtbankje mei/juni 2014

Recommended Posts

Hoi Pitbull lady,

Esther kan dat zeker doen. Ik wacht zaterdag even af. Anders is het de goden verzoeken denk ik dan... Nog 5 nachtjes slapen dan weten we het. Daarna hoop ik echt gezellig mee te kunnen babbelen haha.

Liefs Ger

Esther, gefeliciteerd! Supernieuws!

En Ger, toch ga ik jou voorlopig ook gewoon feliciteren. Natuurlijk is het een vroege test, maar dat wil niet zeggen dat twee streepjes niet betekenen dat je misschien niet zwanger bent. Je bent echt zwanger, maar het is gewoon nog superpril! (hier ook zo'n vroege tester hoor, en van al die 'tig' testen die ik heb gedaan is er nog nooit eentje positief geweest als ik ook niet echt zwanger was ::))

Duim voor jullie allebei op een mooie echo binnenkort!

Hallo meiden,

Esther: van harte gefeliciteerd! Super  :sm43:

Ger: Spannend. Nog een dagje en dan weet je het helemaal zeker!

Sinds de operatie vorige wk, voel ik me vandaag weer een beetje mens. De eerste dagen zijn gewoon zwaar. Erg duizelig en behoorlijk pijnlijk, maar dat wisten we nog van vorig jaar, dus we hebben er nu wat meer rekening mee kunnen houden. De operatie is wel super goed gegaan. Ze hebben alle cystes en endometriosehaarden weg kunnen halen. Ze kwamen ook wat verklevingen tegen en deze hebben ze ook gelijk aangepakt. Zoals het er nu uitziet, moet onze volgende poging in september gewoon kunnen starten. :sm43: Nu nog rustig aan doen en goed herstellen van de operatie.

Hoe gaat het met de rest van jullie?

Veel liefs,

Susan

Hoi dames,

Ik moet wat bekennen. Mijn man en ik hebben tegen iedereen een klein beetje gejokt. De bloedtest is niet morgen maar was vandaag. Ivm met meelezers heb ik het daarom ook op de site zo neergezet. Maar goed de uitslag is binnen en ik ben nog steeds een beetje beduusd. We zijn zwanger!!! Het is gewoon gelukt! In 1x het kan dus echt. Ik vind het zo bijzonder en had het eerlijk gezegd ook niet verwacht. Wel had ik begin van de week een test gedaan die positief was, maar toen ik het afgelopen woensdag weer probeerde kon ik nauwelijks een streepje ontdekken. O ik ben zo blij. M'n man natuurlijk ook haha. Nu op naar de eerste echo. 22 juli op de verjaardag van m'n man. Het zou zo'n mooi kado zijn....

Susan, sterkte ik hoop dat je gauw weer de oude bent. Rustig aan en ik hoop echt dat je in september mag starten.

Sannie dank je wel en je ziet het, je had gelijk haha.

Ik ga nog ff zwijmelen....

Liefs Ger

@Ger, gefeliciteerd meid!!!! :sm52:

Nu er even heerlijk van genieten! En wat zou dat op 22 juli een mooi cadeau zijn, daar kan geen ander cadeau tegen op....gaan jullie het dan ook officieel vertellen?

Hoi meiden, Wat lief dat ik in lijstje van wachtpauze sta....

Ik heb aankomende woensdag intake gesprek in Gent en zal dan het traject weer gaan starten.... MAAAAARRRR jaja het zal toch niet waar zijn, net als toen we in het VU Amsterdam wilde gaan beginnen nu weer ZWANGER.... Echt bizar!

Helaas me 5e zwangerschap maar hopelijk zal deze wel tot goed einde komen. En hopelijk mag ik mezelf gelukkig prijzen en blijft onze kleine plakken.... Dames heel veel succes maar wilde dit even kwijt!

Echt te bizar!!!

XXX voor jullie

@ Alle zwangeren, gefeliciteerd..

Bijzonder en bizar ja als je ineens wel spontaan zwanger bent terwijl je in een IVF traject zit... Hopen dat ie blijft plakken... Ik was in maart ook spontaan zwanger maar helaas een MK gehad.

Ik hoor as dinsdag of ik geopereerd ga worden aan mijn baarmoeder.... Spannend...

groetjes Lovey

Hey lovey,

Spannend zeg, ik heb ook wederom weer mk gehad/ of zit er middenin op dit moment. Heftig weer,

laat je nog even iets horen over de operatie ?

X

Lovey, sterkte. Duim voor goede berichten (wel/geen operatie, en als er een operatie nodig is, dat het dan ook tot goed resultaat mag leiden).

Lievie, tjonge, wat heftig zeg. Het leek zo mooi en bizar. Heel veel sterkte met verwerken weer.

Hallo dames,

Ger gefeliciteerd!!!

Lovely succes!!!

En lievie...sterkte!!! Zoo oneerlijk!!

Nou ik heb dus 17 juni negatief gestest...Maar ik voel me nu heel raar...Heel apart ik heb ontzettend grote pijnlijke bosrsten en gevoelige tepels..en mijn buik is beetje pijnlijk aan de linker kant al vanaf dinsdag.. veel slijm..en als ik plas voel ik mijn onderbuik gewoon... Hoort dat bij een eisprong? is het herkenbaar dit? zo erg heb ik het nog nooit gehad..

Help!? :)

Liefs han

He Han, het kan hoor, dat het van de eisprong komt.  Dat had ik ook een tijdje en ondanks dat m'n cyclus heel onregelmatig was, kon ik door die symptomen vrij op een gegeven moment vrij nauwkeurig inschatten wanneer ik ongi zou worden. Maar erg fijn vond ik het niet. Nodigt ook niet zo uit om te gaan klussen zeg maar :o...

Hi Han,

Klinkt als een eisprong. Als het slijm van dikker naar dun gaat zit je er vlak voor volgens mij. Ik heb dan altijd een soort slijmprop en als die geweest is dan weet ik dat het tijd is. Erg smakelijk allemaal! En ik voelde mij eierstokken ook altijd. Dit alles pas gemerkt door de behandelingen! Een keer moest ik naar de gyn en toen zei ik tegen haar dat ik net voor de afspraak mijn eisprong gehad had en met de echo bleek dit te kloppen!  ;D

Guest tanja1969

ja Han klinkt als een eisprong

mijn gyn leerde mij dat als je van je slijm lange draden kon trekken dat je je eisprong had

en het klopte altijd , hihihi lekker onsmakelijk praatje

liefs TAnja

Hoi hoi

Gisteren gesprek gehad in het ziekenhuis. Op de MRI was een complete baarmoeder te zien, ze konden er redelijk doorheen kijken en ze zagen geen bijzondere afwijkingen... Om het zeker te weten krijg ik in september een kijkoperatie vanuit de buik en tegelijktijd een hysteroscopie. Ze gaan dan vloeistoffen spuiten, andere dan de hysteroscopie, om te kijken of de eilleiders niet verstopt zitten. Dat doen ze met een blauwe vloeistof. Door die camera kunnen ze alles dan precies volgen. Verder spuiten ze de boel weer helemaal door.

Op de MRI was wel een cyste te zien van 35 mm, ze hebben gisteren een echo gedaan en er zat een cyste van +/- 20 mm. Ze zei dat ze in principe niks aan een cyste doen die zo klein is maar mocht hij er nog zitten tijdens de kijkoperatie halen ze hem wel weg.

Ik moet sowieso een nachtje blijven en 3 weken herstel... Ik dacht een paar dagen en ik ben er weer... Blijkbaar dus niet..

Ik hoor 29 juli wanneer ik geopereerd word..

groetjes Lovey