Spring naar bijdragen
Brenda38

Onze enige mogelijkheid .....icsi (babyboom)

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

ik las/lees al een tijd met jullie mee op babyboomheb ook een paar keer meegeschreven

ik zal mij even voorstellen ik ben 34 jaar oud wij hebben een dochter van 4 jaar we willen een 2 kindje maar ben al bijna 2 jaar bezig met afvallen wat helaas niet lukt we hebben 14 mei weer een gesprek in het ziekenhuis

afwachten

Ik hoop dat ik mee mag schrijven

gr marietje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast tanja1969

welkom marietje op dit verslavende forum

stel hier al je vragen er is altijd wel iemand die een antwoord weet

enne in al die jaren dat ik hier op het forum rondloop is gebleken

dat echt geen vraag gek, dom of stom is, dusse gewoon stellen

sterkte en succes met jullie komende gesprek in het ziekenhuis

liefs Tanja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom Marietje, wat jammer dat het je niet lukt soms ook makkelijker gezegd dan gedaan he, weet er alles van. Ik ben zelf ook wel wat te zwaar maar de arts zegt er nooit iets van en ik wordt ook wel zwanger met dit gewicht al kan ik best wat kilo's kwijt. Zegt de arts dat je eerst moet afvallen of vind je dat zelf? En ben je echt veel zwaarder geworden na de vorige zwangerschap? Ik nl ook wel wat maar ze zegt er niets van. Zo raar dan he. Ik hoop dat je groen licht krijgt! Schrijf gezellig mee!

Welkom tanja, ook al heel veel meegemaakt lees ik wel en veel ervoor gedaan zeg! petje af hoor!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo allemaal, ik steek over van een ander forum bij babyboom! Daar heb ik al 6 1/2 jaar meegeschreven maar helaas houdt dit forum er op 1 juni mee op. Omdat we daar veel lief en leed hebben gedeeld heb ik hier een nieuw forum geopend om elkaar nog te kunnen blijven volgen. De een schrijft veel de ander niet. Sommigen hebben inmiddels een kindje of gaan voor een brusje anderen staan nog steeds met lege handen. Eigenlijk zou iedereen in dit traject moeten worden beloond met een zo gewenst kindje maar ja, was dat maar zo. Er zullen nog meer meiden oversteken naar dit forum. Neemt niet weg dat iedereen hier mee mag lezen, schrijven wat je maar wilt. Toch wil ik dit even melden als je 'nieuw'' tussen deze groep komt. Wil je iets meer van onze achtergronden weten dan kun je dit ook lezen bij babyboomsite-icsi-onze enigemogelijkheid icsi. Hoop dat dit net zo'n mooi forum is als babyboom.

Wij zijn zelf net weer gestart voor een brusje, hebben ook al veel meegemaakt zie onderschrift maar hebben nog een keer de moed om ervoor te gaan. Ik start 12 mei met decapeptyl. Zou het leuk vinden meiden te treffen die ook nu ongeveer starten. Helaas heb ik dus wel wat ervaring en vind het ook leuk ervaringen uit te wisselen. Lieve groet Brenda

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi

ik moet van de arts afvallen ik ben wel 14 kilo zwaarde toen we met de behandelingen van mijn dochter begonnen ik had toen tabletten van de huisarts en die hielpen super maar helaas zijn ze uit de handel

ik begrijp de arts best dat ik moet afvallen maar aan de andere kant je moet ook een kans geven vindt ik

gr marietje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beste Babyboomers,

Welkom op ons forum! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! :sm43:

Veel liefs,

Susan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je wel susan

Ik las dat jullie even een rustpauze hadden

Soms is dat even nodig hebben wij ook gedaan

Gr marietje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jaaaa hij doet het. Eindelijk. Nou Brenda we starten bijna te gelijk. Leuk hoor. En spannend. Hoe gaat het met je? Geen klachten meer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Marietje,

Graag gedaan!  :)

Helaas hebben we zelf niet voor deze rustpauze gekozen, maar moeten we wel. Ik heb een aantal cystes in mijn eierstokken zitten en daarom zit ik nu aan de Lucrin. We hopen dat de Lucrin de cystes genoeg laat krimpen. Zo niet, dan moet ik helaas weer een laparoscopie. Volgende wk moet ik naar de gynaecoloog en dan horen we het. Ben erg zenuwachtig! :sm31: Moet in ieder geval zeker tot september doorgaan met de Lucrin en dan hopen we direct daarna te kunnen starten met onze 2e poging ivf.

Ik heb zelf het geluk om vrij slank te zijn, dus heb weinig ervaring met afvallen, maar ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is. Ik hoop voor je dat het sneller gaat dan je denkt en je ook kunt starten!

Veel liefs,

Susan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Allemaal,

Zo de overstap vanaf Babyboom is geregeld.

Ik zal later meer over mezelf vertellen.

Tot snel.

Gr Pris

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Suzanne

Jeetje je hebt het nodige mee gemaakt

Hopen dat jullie in september mogen beginnen

Ja afvallen het is zo moeilijk en het is inde mooi meegenomen als je er geen last van hebt ik helaas wel

Fijn weekend iedereen

Gr marietje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo nieuwe mensen, wees ajb welkom.

Dit forum was een paar jaar terug wel wat actiever, maar het wordt de laatste maanden weer wat drukker en hierdoor ook weer wat gezelliger.

Wij zijn 9.5 jaar bezig geweest, ik heb 11 mk's gehad, en nu bij mijn allerlaatste cryo, ben ik zwanger...

Iets wat ik nooit meer had durven dromen.

Vrijdag a.s. gaan we voor de screening, 20wkn.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hehe, ik ben er ook!

Bestond dit forum onderwerp al?  Volgens mij heeft Brenda het laatst aangemaakt.

Hopelijk kunnen we hier weer lekker ons ei kwijt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ha lieve meiden,

Voor een aantal van ons is dit niet de makkelijkste dag van het jaar. Daarom voor iedereen die zo graag ook mama zou willen zijn een hele dikke knuffel! Maar.....blijf erin geloven! :love2:

Ger het gaat goed voel me ok start morgen met decapeptyl. Bloeden is opgehoude gelukkig na 3 weken pil. Ben nu 4 weken aan de pil tm donderdag nog en dan de 19e uitgangsecho. Wanneer start jij verder en welke hormonen. Voel jij je alweer iets beter? Ook qua emoties?

Zijn er nog meer meiden met behandeling bezig nu?

liefs brenda

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pitbull super meid! Hopenlijk een mooie echo wanneer heb je die? Voel je het kindje al? Wat een doorzetter ben jij en gelukkig beloond!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

Echt fijn dat dit forum actueel is.

Wij starten aanstaande woensdag met decapeptyl voor 7 dagen en vrijdag komt daar gonal F bij dan moet ik 23 mei terug.

Ik hoor veel meiden hier over gewicht.

Wij zijn vertrokken uit Nederlandse ziekenhuizen om deze reden.

Wij zitten nu in gent en heb nog geen een arts horen zeggen dat het erg is dat ik maat 46 heb.

Ik weet heel goed hoe het hier in Nederland gaat lees maar mijn verhaal bij even voorstellen.

Nu heb ik wel een vraagje.

Ia er bij een van jullie iets bekend over het medicijn zitromax voor de man.

Er staat op mijn lijstje dat hij dit eenmalig moet slikken. Maar das toch raar 1 dag antibiotica.?

Groetjes Esther

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Brenda,

Ik heb a.s. vrijdag mn screening, of te wel 20 wkn echo.

Nooit verwacht dat ik zolang zwanger zou mogen blijven, of ooit zou worden.

Dat zal misschien raar klinken, maar het is enger om zwanger te zijn, dan weer een mk te krijgen...dus mijn angst is continu mijn drijfveer, alhoewel ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn op die manier.

Wel weet ik dat je dus echt NOOIT op mag geven, dat is wel gebleken...

tig keer IUI en dan zwanger worden van de 3de ICSI en je allerlaatste cryo, terwijl je bezig bent om je sportschool te regelen om te gaan afvallen is wel heel bizar kan ik je zeggen.

Ik ben namelijk dankzij alle behandelingen en hormonen ruim 30kg aangekomen, wel was ik er inmiddels al weer 22 kwijt en dankzij de diarreee in het begin ook nog eens 4 dus ik zat op 100kg toen ik begon te zwangeren, nu zit ik er alweer onder...ik val alleen maar af en dat terwijl mijn eetpatroon hetzelfde is...

Ik dacht altijd als ik eenmaal zwanger is dan zal het beter met me gaan en ik me veel gelukkiger voelen, helaas gaat dit niet helemaal op.

Zal blij zijn als het gezond en wel in mijn armen ligt, ik denk dat ik pas dan echt helemaal het verdriet los kan laten.

Wens jullie allemaal veel geduld en wijsheid, uiteindelijk kunnen je dromen werkelijkheid worden ;)

Liefs Pitbull_Lady :love2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Echt spannend zeg pitbull lady ik kan je angst wel voorstellen echt lang moeten wachten Ik zou echt doodsbang zijn denk ik.

Weet je al wat je kleine spruit wordt.  En voelt het raar in je buik.

Ik vind het zo bijzonder jou verhaal na 9,5 jaar en al zoveel behandelingen.

Laat maar weten hoe het was vrijdag.  Ik duim voor je mee.

Gr esther

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi hoi

Vanmiddag gesprek gehad in het ziekenhuis

Ik wordt over 2 weken telefonisch contact met ons op genomen ze wil met onze huisarts bellen

Ze wil kijken of de huisarts iets weet waarom ik niet afval

Pit bull succes vrijdag altijd leuk om de kleine weer te zien op de echo

Gr marietje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Mijn 'overstap' vanaf babyboom is ook gelukt  :)

Ik ben benieuwd wanneer de anderen zich aansluiten. Had Brenda en Knuffeltje al gespot  ;)

Ben je al begonnen met prikken Brenda??

Liefs Masja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi hoi pitbull lady

Heel veel succes vandaag met je echo geniet er van een hopelijk is alles goed

Liefs esther

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Esther,

Hoe gaat het met het spuiten en de hormonen? Heb je bijwerkingen? Ik merk dat ik wel snel geprikkeld ben en heftig kan reageren. Verder al de hele week buikgriep ook net niet fijn nu maar goed. Ik ben gister gestopt met de pil en vanaf maandag aan het spuiten met decapeptyl. Ik heb maandag 19 mei uitgangsecho ben benieuwd hoop dat alles er goed uit ziet. Jij moest de 23e he maar jij spuit al gonal toch dus heb jij dan de 1e follikelmeting?

Hoi Pitbull, hoe was je echo vandaag hopelijk alles goed?

Meiden wie van jullie heeft ook al eens prednison gebruikt om afstoting van de vrucht te voorkomen?

Weet niet meer wie het vroeg maar zitromax heeft mijn man nog nooit gebruikt. waarom wordt dit dan voorgeschreven?

Groetjes Brenda

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi brenda,

Het gaat wonder boven wonder eigenlijk best nog goed.

Als ik de prikplek eerst goed koud maak met ijs gaat het prima.

Ja ik ben zondag gestopt met de pil maandag uitgangsecho gehad om te bepalen welke medicatie ik nodig heb.

Woensdag begonnen met decapeptyl voor een week.

Vrijdag gonal f begonnen.

23 mei zal dan inderdaad wel eerste follikel meting zijn.

Zitromax weet ik inmiddels dat is eenmalig om ervoor te zorgen dat er geen bacterie in het sperma zit.

Bijwerkingen van het spuiten bij mij is wat ik nu merk is beetje hoofdpijn en de blauwe plekjes maar het ia allemaal zo weinig.

Wel merk ik dat ik vocht vasthoud ok moet ook 2, 5 liter water drinken per dag.

In welk ziekenhuis ben jij bezig brenda

Gr esther

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie