Jump to content
Brenda38

Onze enige mogelijkheid .....icsi (babyboom)

Recommended Posts

Hopelijk heeft t bet gewenste effect.

Vandaag telefoon gehad. Vier embryos Worden nagekeken. Als alles goed gaat, krijgen we morgen een TP.

Nog ff volhouden dus.

Hoop ik ook pris

Mooi om te horen dat jullie waarschijnlijk een terugplaatsing hebben hebben jullie na 3 dagen een tp

Gr marietje

Lieve Pris, hopelijk is geen bericht goed bericht en heb je een goede TP gehad, hoop het zo meid!

Ik moest namens Esmee ff zeggen dat het niet zo goed gaat met haar en haar gezin. Ze hebben het erg zwaar met het autisme van haar oudste zoontje. Veel zorgen en stress. Daarom reageert ze hier niet. Alles kost zoveel energie voor hun. Echt heel erg sneu. Ik heb mailcontact met haar vandaar dat ik dit mocht posten van haar.

Liefs Brenda

Toevallig dat je net iets post over Esmee. Viel me al op dat het zo stil was.... hopelijk vinden ze snel een weg.

Maandagavond: telefoon. Mijn broer.... Mijn Broer? Maandagavond... en bellen? ojee.....

Het was inderdaad slecht nieuws. Zn vrouw heeft na 10 weken zwangerschap een miskraam gekregen. Het hartje was gestopt met kloppen. ...

Dit is fout gegaan, zei hij, Nu moet het bij jullie wel goed zijn.

Ondanks alle kaarsjes en duimen draaien, had ik toch geen goed nieuws.

Er bleek geen gezond embryo te zijn, dat in aanmerking kwam voor tp.

Daar zit je dan.... onverwacht?? Misschien niet. We voelde ons de dag ervoor de hele dag vreemd. Slecht geslapen. Een loodzware weg naar het zh. Die rit leek uuuuuren te duren.

Maar hoe dichter bij 1345 uur, hoe kalmer.

Als het niet goed was, zouden ze ons bellen. En ze hadden niet gebeld.

Helaas was de uitslag pas bekend, toen wij ons meldden aan de balie.

De verpleegkundige (?) riep ons binnen in een intake kamer. Daardoor wisten we al meteen dat het niet goed was.

Daar zit je dan.... verslagen, ongeloof...

De ivf arts en de gyn hebben ons wat uitleg gegeven.

De vraag komt: En Nu... hebben jullie daar al over nagedacht?

Tja... het is echt te vroeg om daarover te praten. Eerst dit maar verwerken.

Voor mijn man is het nu klaar. Hij wil niet meer. Hij wil verder met ons leven... nieuwe uitdagingen zoeken en genieten van ons neefje.

Maar diep van binnen weet ik: ik KAN het nog niet afsluiten.

Ik kan de garantie niet geven dat ik over 2 jaar denk. Hmmm.... ik ben (dan) 36..... laten we het nog een keer op eigen kosten proberen.... qua leeftijd kan het nu nog.

Bij iedere ongi die maar niet komt... zou het dan toch???

Maar die kans is zooooo klein. En de kans dat het dan alsnog fout eindigt heeeel groot.

Dat gevoel gaat pas over als ik 45 word denk ik.

Ik zal nog een tijdje mee blijven lezen. Ben toch heel benieuwd hoe het met Marietje afloopt; Of Brenda toch nog begint, of alle kindjes gezond ter wereld komen.

Misschien reageer ik wat minder, maar onthoud goed: ik denk aan jullie, bij elk kaarsje dat ik brand.

Voor de komende 10 jaar....

Pris

Pfff jeetje Pris, wat heftig.

Ik snap jouw gevoel zo enorm! Kreeg wel kippenvel bij jouw stukje.  :(

Ik hoop dat jouw man er misschien op een gegeven moment toch voor open staat om het nog een keer te proberen. Misschien na een periode van rust en aandacht voor jullie zelf.

Want als ik het zo lees wil jij het graag nog een kans geven, en wij zijn even oud en ik zou denk ik ook liever nu door willen gaan dan over een paar jaar. Je bent dan toch weer ouder....

Maar dat is iets waar jullie echt beide achter moeten staan, en ik verder hoop ik dat het - op welke manier dan ook - nog eens gaat lukken voor jullie.

:-*

Pris, het spijt me zo ontzettend voor jullie. Weten ze hoe het komt dat er geen gezonde embryo's groeiden?

Heel veel sterkte!

Veel liefs,

Susan

Hallo Susan.

Ik zie in je gegevens dat jij ook 7 november een punctie hebt gehad. Alles goed gegaan?

Heb je tp gehad ed??

Wij hebben te maken met een genetische afwijking, waardoor de embryo's een chromosomen controle krijgen.

Pris

Hoi lieve Pris,

Meid wat een enorme teleurstelling. Had het zo gehoopt voor jullie. En dan ook nog het bericht van je broer erbij. Werd helemaal verdrietig van je berichtje. Bah waarom is het soms toch zo oneerlijk allemaal. Ik snap dat jij nog niet klaar bent. Dat gevoel heb ik soms ook nog wel maar het is ook zo zwaar allemaal. Dikke kus voor jullie! Veel sterkte samen en ook voor je broer en schoonzus. Liefs brenda

Hoi Pris,

Ja, ik heb afgelopen maandag een terugplaatsing gehad. Ben wel heel erg nerveus. Mijn gevoel zegt, dat het weer niet gelukt is, terwijl het daarvoor eigenlijk nog veel te vroeg is. Die onzekerheid, bah.

Poeh, wel heftig voor je, zeg. Ik hoop dat het met de tijd toch goed komt en jullie een kindje in jullie armen mogen houden. Veel sterkte!

Veel liefs,

Susan

Lieve lieve Pris,

Zit net je verhaal te lezen en heb tranen in m'n ogen. Echt ik gunde het je zo! Ik vindt het zo rot voor je dat het zo gelopen is. Ik sluit me ook helemaal bij Brenda aan: het is super oneerlijk. Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd en ook voor al de keuzes die je gaat maken.

Een hele dikke digitale knuffel voor je!

Liefs Ger

Susan, niet zomaar je koppie laten hangen hè. Je weet het pas zeker als je getest hebt. Heel veel sterkte met wachten. Die wachtweken zijn echte killers!

Liefs Ger

Dank je wel, Ger. Het is soms zo moeilijk om positief te blijven, maar je hebt gelijk. We weten het pas zeker als we getest hebben. Vandaag voel ik me ook weer iets beter. Heb nog steeds twijfels, maar zat gisteren echt effe in een dipje. Die hormonen ook.  ;)

Veel liefs,

Susan

Guest tanja1969

jaaaaaaaaaaaaa marietje!!!

van harte gefeliciteerd met 2 strepen, enne op naar de eerste echo met kloppend  :love2:

liefs Tanja

Dank jullie wel

ik kan het nog niet helemaal bevatten maar ongelooflijk naar de eerste poging vanmiddag komt moeders voor moeders langs met mijn dochter durfde ik dat niet omdat ik bang was dat het weer mis zou gaan maar nu ja nu wil ik het graag

Gr marietje

Hallo allemaal,

Goh Pris, wat een vervelend bericht.....

Het is gewoon zwaar klote. Je hebt van te voren bedacht: hier trek ik mijn grens. Dit is de laatste poging, maar als die dan ook mislukt is kun het toch nog niet afsluiten.

Denk je.... nog een keer proberen. Het is gewoon niet af te sluiten en te accepteren dat je nooit moeder zult worden.

In ene komen de andere opties ook heel dichtbij. Een donor, adoptie... Maar ja, je bent met z'n tweeën. En als de een wel wil en de ander niet....

Mijn laatste poging, poging zes was in juli. Maar ik kan het ook niet laten rusten en ben er nog dagelijks mee bezig....

Marietje, wat super zeg! Gefeliciteerd! Geniet er maar van.

Pris en Knuffeltje sterke allebei. Ik vind het heel erg voor jullie. Ik hoop dat jullie wat aan elkaar hebben en steun hebben aan je familie en vrienden om je heen. Sterkte en succes met jullie keuzes!

Liefs Ger

Hoi Brenda,

Helaas, bij mij was vorige wk de test negatief. :'( Volgende wk moet ik terug komen om te kijken of er geen cystes zijn ontstaan door mijn laatste menstruatie. Het ligt er even aan hoe het er dan uitziet of we in januari verder kunnen/mogen gaan voor de 3e poging ivf. Ik hoop natuurlijk van wel, want dan mogen er 2 embryo's terug geplaatst worden en hebben we daardoor een grotere kans. Wel weer even spannend volgende wk.

Maar hoe is het met jou?

Veel liefs,

Susan

Guest Mak

Balen, Susan dat de menstruatie weer begonnen is.

3x is scheepsrecht toch. Moet lukken. Enne bij mij zijn ze alle twee blijven plakken....dus!

Moet voor jou ook lukken.

Ik duim voor je.

X Mak

Mak, dank je wel.  :)

Vandaag goed nieuws gehad. Cystes vallen mee. 2 kleintjes die eind vd mnd wel weer weg kunnen zijn. Dus we mogen starten met de 3e poging! Als alles rustig is bij de volgende echo, mag ik begin jan weer starten met gonal f. :D

Veel liefs,

Susan

Hoi iedereen

Vanmorgen de eerste echo gehad oh wat was ik zenuwachtig maar alles is goed we zagen een mooi kloppend hartje ben nu 7 weken en 5 dagen zwanger 22 dec naar de verloskundige

Succes iedereen

Gr marietje