Jump to content
Brenda38

Onze enige mogelijkheid .....icsi (babyboom)

Recommended Posts

Hoi Ger,

Hopelijk is het niet heel de dag zo gebleven. Ik heb echt best wat ervaring helaas en door het forum ook veel verhalen gehoord maar niet wat jij nu hebt hoor. Spugen is echt niet normaal, als het dit weekend aanhoud dan zou ik echt maandag weer bellen hoor. Bij ons hebben ze ook een verpleegkundig spreekuur bij jullie misschien ook die zijn vaak wat praktischer en hebben meer tijd om je verhaal te horen. Ik zou ook je gewicht in de gaten houden, wanneer je veel aankomt is dit ook niet goed. Wil je absoluut niet ongerust maken ofzo maar om dit nou af te doen met hoort erbij, nou dat is echt niet zo hoor.

Hoi MAk, zo spannend he die wachtweken vaak voel en merk je van alles maar die hormonen kunnen alles ook zo goed nabootsen. Als je borsten opzetten kan dat ook van medicatie komen maar vaak was ik dan ook wel zwanger hoor, verder een beetje ongesteldheids gevoel, meestal is dag 10 een cruciale dag bij de meesten, dus nog even dan heb je die ook gehad. Wanneer zouden jullie mogen testen? Er zijn ook testen die je ietsje eerder kunt doen he die meten sneller hcg zijn gevoeliger qua meting maar met pregnyl moet je niet te snel gaan testen want dan meet je dat. Ik heb altijd pas gestest wanneer het ook mocht, maar weet dat andere meiden wel 1-2 dagen eerder testen.

Nou hier zit de pregnyl er ook weer in. Vanavond eerst lekker uiteten geweest en op terras gezeten en mijn man en dochtertje, heerlijk genoten van de zon, alvast voor onze trouwdag morgen. Zondag hoeven we nu niks en dan maandag de punctie, spannend wel weer, maar probeer me veel te ontspannen.

Liefs Brenda

@ Brenda38, Goed bericht toch!!! :)Dat kan alleen maar goedkomen, alle goeds voor maandag. Ik denk dat je nu wel gerust mag zijn en na alle positieve berichten komt het helemaal goed, ik ga duimen voor je!

@Ger, Ik vind dat die arts daar wel makkelijk (en telefonisch???) over oordeelt. Hou jezelf goed in de gaten....

Ik moest ook wel flink braken tegen het einde van de trajecten ,i.v.m groei van follikels en daardoor druk op mijn buik enz.

Maar ik heb ook over stimulatie gehad en dat is wel linke soep. Bij twijfel moet je echt naar het ziekenhuis gaan en je daar-live- laten nakijken.

Hoi allemaal,

Mak, sterkte met wachten. Lijkt me eindeloos. Ik hoop het binnenkort ook te gaan ervaren. Heel veel sterkte met wachten, ik hoop dat je voldoende afleiding kunt vinden. Wanneer mag je gaan testen? Spannend hoor!

Brenda, gefeliciteerd met je trouwdag, heel veel succes morgen. Ook ik ga duimen voor je!

Lief, tnx voor je reactie. Zo'n telefonisch consult brengt me altijd aan het twijfelen. Ik mocht van de arts wel een medicijn tegen de duizelingen slikken, maar die moet ik dan weer halen via de huisarts. Maar ja ik dacht ik slik al zoveel dat ik niet nog meer rommel ga nemen. Ik zing het gewoon uit. Het ging vandaag al iets beter. Ik doe gewoon heel erg rustig aan. Dat helpt enorm.

Esther hoe was de echo? Weet je al of dinsdag de punctie gedaan mag worden. Hoe gaat het verder met je?

Sterkte iedereen die ik vergeten ben te noemen!

Liefs Ger

Hoi meiden.

Was allemaal beetje onzeker eerst vanmorgen eerst nog geen punctie maar na 30 min wachten toch verlossende woord ik moest vandaag de laatste gonal f spuiten en dan morgen half 11 Savonds de pregnyl 5000 eenheden.

En dan woensdagmorgen 7 uur in zhuis zijn want omdat ik moeilijk te prikken ben willen ze alle tijd nemen voor het infuus goed aan te leggen.

Mijn aderen liggen namelijk allemaal vrij diep en erg moeilijk te vinden

En omdat het volledig icsi wordt pas na 5 dagen terugplaatsing als er goede embryo is.

Het voelt een beetje of ik in een roes zit.

Ik slaap heel slecht dus ik ben heel erg moe overdag waardoor je ook beetje concentratie

Problemen krijgt, kan je zeggen nie echt handig in de taxi.

Hoe gaat het met de andere.

Ger echt vervelend dat je je zo voelt

Hoop dat het snel beter gaat

Brenda ik begrijp dat je morgen de punctie heb.ben Heel erg benieuwd Naar het aantal goede eitjes.

Ik had vandaag 16 eitjes waarvan nu 8 goed voor bevruchting en omdat ik vanavond nog gonal heb gespoten kans dat het er 10 zijn Miss woensdag die goed genoeg zijn.

Ik duim hard en jaja mensen ik ben helemaal gestopt nu met roken ik hoop dat ik het ga volhouden wil echt alles doen voor een gezond brusje.

Sterkte allemaal ik hoop echt op veel goede eitjes en een goede bevruchting. En dat dan me lijf het gaat accepteren als een zwangerschap ik hoop dat ik lichamelijk na de terugplaatsing het zwaarste heb gehad.

Xxx Esther die gaat proberen te slapen

Hoi meiden,

Ik ben ook over hoor! Ik moet nog wel erg wennen aan deze site.

Ik heb nog niet alles gelezen, maar ik begrijp uit de laatste berichten dat Brenda vandaag een punctie heeft. Spannend hoor! Ik zal weer voor je duimen.

Met ons gaat alles goed. Ons kleine mannetje is alweer 5 maanden en doet het prima. Het is een heerlijk ventje waar we echt elke dag van genieten.

Ik wens iedereen die bezig is met een handeling heel veel succes!

Liefs,

Maria

Lollz, dat heb ik ook met de manier waarop jullie met elkaar schrijven meid, is ook net weer even anders.

Maar dat mag de pret niet drukken hoor ;)

Iedereen is alhier welkom, dus ik hoop dat je je hier snel thuis zult voelen Maria.

5mnd alweer, gaat hard dan he?

Zijn jullie lang bezig geweest?

Wij 9,5jaar en nu eindelijk zwanger.

Liefs Pitbull_lady :love2: :love2:

Ger voel jij je al wat beter? Denk aan je

esther, wat fijn punctie in zicht! Mooi aantal ook! Toi toi toi

ik reageer ff snel ben net terug

Zo de punctie gehad mooie grote follikels, was wel ff pijnlijk maar de opbrengst is goed 7 eicellen! Ook semen van mijn man was super dus heel mooi zou zelfs geschikt zijn voor ivf ipv icsi, maar we doen icsi. Positief nieuws dus. Morgen horen we wat er bevrucht is en of we donderdagmiddag een terugplaatsing hebben. Spannend dus. Moet nu rusten en veel drinken. Ga zo ff slapen. Verder goed gegaan. X

Hallo meiden,

We zijn er even lekker een paar dagen tussenuit geweest. Gelukkig behoorlijk weer gehad en lekker kunnen uitrusten. Waren we ook wel aan toe. En nu aan het bij lezen. Wat is er weer veel gebeurt afgelopen dagen. Kan bijna geen weekendje weg, want dan mis ik teveel! ;)

Brenda, Fijn dat de punctie goed is gegaan. Rust nu maar lekker uit en ik hoop dat er veel embryootjes klaar liggen voor je morgen!

Maria, welkom op het forum. :D

Ger, Hoe gaat het nu met je?

Mak, wat spannend! Ze zeggen, dat het helpt om je zwanger te voelen. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar het schijnt dat je lichaam dan mee openstaat voor de innesteling. Ik duim voor je, dat hij lekker blijft zitten, waar hij zit!

Esther, Succes morgen met de punctie. Ik hoop op een mooi aantal eitjes voor je!

We hebben zelf helaas nog geen brusje. Ik hoop halverwege september weer met de decapeptyl te kunnen beginnen, als de Lucrin uitgewerkt is.

Ik ben zelf even langs het ziekenhuis geweest en weet nu in ieder geval de datum van de operatie. Deze word waarschijnlijk 20 juni. Ik moet nog wel de bevestiging krijgen, maar de kans is groot, dat het deze datum word. Aan de ene kant ben ik blij dat het al zo snel is, maar vind het ook wel weer erg eng.

Veel liefs,

Susan

Brenda ik duim voor je. Hopelijk blijven er lekker veel over en kan er ook nog wzt ingevroren worden. Toi toi toi!

Ger, ik ben het met de anderen eens hoor. Ik heb 5 pogingen acgter de rug, maar nog niet eens een kwart van jouw klachten gehad. Geen enkele keer. Misselijk, braken, pijn. Tijdens het spuiten hoort dit echt niet hoor. Nooit van gehoord ook. Hoop dat het allemaal meevalt.

Ik moet nog ff wennen aan al die nieuwe namen. Heb hef nog ff niet helemaal op een rijtje waar iedereen mee bezig is.....

Maria, leuk dat je er ook weer bij bent. Fij  dat het zo goed met jullie gaat! Ben ook wel een beetje benieuwd hoe het met Esmee gaat.

Hoop dat ze snel op deze site kan komen.

Korien was toch ookal onderweg?

Iedereen, veel succes met prikken, punctie of wachten op het wachtbankje! Maar zo ver is nog niemand he?

Groetjes maar weer!

Hallo Meiden,

Ik kreeg maar geen bevestiging (goedkeuring mail) dus ik dacht ik ga het gewoon proberen, en het lukte met inloggen dus ook ik ben over naar de nieuwe site.

Heel even kort de laatste berichtjes gelezen.

Spannend Brenda ik zal voor je duimen dat er weer goede bevruchtingen mooie embyo's komen.

Maria, wat leuk dat jij ook mee bent gekomen, en wat heerlijk om te lezen dat jullie zo van jullie kereltje genieten, en gaat hard hoor meid, hier de oudste al weer bijna 4 jaar en gaat na de zomervakantie naar school toe. Sinds kort kan ze fieten zonder zijwielen en trots dat ze is, dus loopfietsje is naar zusje toe. Die daar ook al goed mee weg kan rijden.

Hier alles goed en ook genieten.

Ger wat vervelend dat je je zo naar voelt, sterkte meid, hopelijk voel je je snel iets beter!

Knuffeltje ook leuk jou hier te zien, ben alleen even kwijt waar jij nu mee bezig bent, sorry

Liefs Korien

Hoi meiden.

Nou hier zit ook de pregnyl erin. Wat een drama was dat zeg.

Eerst ging het al mis met het breken van het glaasje wie dat verzonnen heeft was er niet helemaal bij geloof ik.

Toen gemixt luchtbellen eruit en toen erin. Dat ging goed maar de vloeistof deed erg pijn.

Maar goed hij zit erin en voel me goed op een beetje vermoeidheid na

Morgen punctie ik hoop op 10 goede eitjes.

Hoe gaat het met de andere?

Xxx esther

Hallo meiden!

Allemaal bedankt voor het duimen net telefoontje gehad en er zijn er 3 bevrucht heel mooi dus! Alle 7 waren bruikbaar, en dan is 3 heel mooi zeiden ze. Dus nu nog duimen dat ze ook mooi gaan delen. In elk geval donderdag om 14.45 uur een terugplaatsing. Wij zijn blij! Weer een stap verder. Ik voel me goed heb veelal geslapen gisteravond om 19 uur naar bed gegaan, heeft me goed gedaan. Nog iets gevoelig in de buik maar geen pijn meer.

Maria leuk dat je hier ook weer meeschrijft, fijn dat jullie zo lekker genieten samen ook dik verdiend!

Korien leuk dat jij hier ook weer bent, lekker genieten van je meiden. Vaak fietsen ze dan ineens los he maar een loopfiets helpt er ook wel bij voor de balans, tenminste dat vonden wij

Susan, fijn dat je zo snel geholpen kunt worden des te eerder kun je dan ook weer verder, gaat misschien wel snel maar je kunt nog even aan het idee wennen.

Ger, hoe voel jij je? Succes morgen met je follikelmeting ben heel benieuwd toi toi toi!

MaK, lukt het wachten allemaal nog? Moeilijk he die wachtweken je voelt van alles maar wat het betekent? Duim duim duim d at hij mooi blijft plakken!

Esther, spannend morgen de punctie toi toi toi meid! Hoop dat het je meevalt en een mooie opbrengst geeft! DE pregnyl is inderdaad ff lastig maar dus gelukt! Ik moet zeggen dat ik meer last heb van mijn infuus wat niet lukte om te prikken dan de rest. Heb helemaal een blauwe arm

Pitbull, hoe gaat het met jou? Voel jij je kindje nu al bewegen? Zo bijzonder, hopelijk voel je je goed

Hopelijk niemand vergeten, anders sorry kan moeilijk onthouden door alle spanning en hormonen maar leef zeker met iedereen mee!

Liefs Brenda

hey brenda

wat een super goed nieuws moet jij nu ook uterogestan gaan gebruiken? die bolletjes zeg maar?

ik vind het ook moeilijk om iedereen bij te houden hoe ver iedereen al is.

wel vind ik het leuk om van iedereen te lezen doet me zeker heel goed je ben dan niet zo 'alleen' met je spanning en je kan het dan toch een beetje van je af gooien.

ik hoop echt dat de semen van me man goed genoeg zijn om mijn eitjes te bevruchten. en dat niet al het prikken en klachten voor 'niks' zijn geweest.

echt super spannend bij iedereen.

sterkte meiden voor iedereen hoop ik het beste.

Hoi allemaal,

Vandaag een spoed afspraak gehad. Gaat niet zo lekker. Samen met de artsen overwogen om de behandeling te stoppen. Opnieuw follikelmeting gehad, alles zie er goed uit. De klachten komen van de hormonen en de behandeling. Zit nu verplicht thuis en heb vrijdag de laatste follikelmeting. Van het weekend de punctie. Ik voel me heel erg beroerd en hou vocht vast. Ben vandaag binnenstebuiten gekeerd. Heb gelukkig geen overstimulatie. Omdat ik nog maar 4 dagen hoef te prikken hebben we toch besloten om door te gaan.

Meiden heel veel succes iedereen. Ik volg jullie wel hoor en duim heel hard voor jullie.

Esther succes morgen en Brenda goed nieuws ben blij voor je.

Liefs Ger

Ger heel veel sterkte gelukkig geen overstimulatie wel echte vervelend dat je je zo beroerd voelt.

We duimen allemaal heel hard voor elkaar ik moet morgen om 7 uur er zijn en heb nu nog nachtdienst dus geen tijd om te piekeren.

Hoop dat ik morgen goede eitjes heb.

Xxx esther

Hoi meiden

ger goed dat je toch bent gezien door de arts. Fijn dat het geen overstimulatie is maar je zo beroerd voelen. Pff wat moeten we er veel voor over hebben he. Nog ff volhouden kom op meid!

Esther, ja ik gebruik ook utrogestan bollen 3 keer per dag 2 inbrengen. Doe het om 7 14 en 22.30 uur. Heel veel succes morgen toi toi toi

Liefs brenda

Breda wat goed nieuws

Voor iedereen heel veel succes

Ik lees wel mee maar reageer niet zoveel ik baal erg van mezelf ik ben nu aan  de Cambrige kijken of ik nu de 6 kilo kwijt raak dan kunnen wij ook eindelijk beginnen

Gr marietje

Guest Mak

Hallo allemaal, spannend voor iedereen.

Veel succes Brenda morgen...hopelijk zit er iets moois bij.

Poeh Ger da's niet niks

Succes vandaag Esther...

Ik kan bijna niet meer wachten, wordt er moe en verdrietig van...vrijdag het verlossende woord!

Xxx Mak

Hoi meiden

De punctie is goed gegaan

De verdoving was nie zo prettig nu  gaa het goed heel erg moe.

De arts zei 10 eitjes eruit gehaald. Sperma was ook goed.

Morgen middag horen we of er bevruchting is opgetreden.

Spannende 24 uur nu.

Xxx esther

Marietje, dapper hoor dat je dat gaat doen! Hoor vaak positieve berichten erover ook wel blijvend gewichtsverlies. Toi toi toi meid!

mak, nog ff en dan testen! Zou morgen ook al wel kunnen hoor. Wat is je gevoel? Zo moeilijk he dat wachten.

esther, dat heb je maar weer gehad. Lekker uitrusten nu. 10 is mooie score. Duim voor mooie bevruchtingen!

morgen naar zwolle! Ben benieuwd meestal delen ze slecht bij ons we zien wel. Liefs brenda

Hey Brenda,

Welke arts heb je in Zwolle?

Wij hebben oa Janssen gehad, ik vond haar niet zo goed.

Succes met de embryo's!

Liefs Pitbull_lady :love2:

Wij zijn in hengelo allen lab en tp moet in zwolle. Zit net te wachten en zie een man lopen. Weet niet hoe hij heet. Kom ik zo achter als ik aan de beurt ben. Ik vind het in zwolle toch wat meer lopende band werk. Hengelo is alles wat persoonlijker. Ik zal vanavond ff berichten over de tp.

Esther al wat gehoord over de bevruchtingen?

Mak gaat het nog?

Liefs brenda

Hoi Brenda38,

Heb je vandaag een terugplaatsing? van 1 of 2? kwaliteit?

Heel veel succes, spannend hoor!! :)

Liefs Lief

Guest Mak

Top. Sterkte nu met het lange wachten.

Ik hoop op succes!!