Jump to content
Brenda38

Onze enige mogelijkheid .....icsi (babyboom)

Recommended Posts

Ger, nou he he pfff spannend hoor! Ik vind het nogal wat 5 dagen na punctie weet wel dat de onze dat niet overleven, maar dan bij mij in de buik wel. Hoop voor jou dat je een hele mooie terugkrijgt!! Doet echt geen pijn voel je niets van wel zorgen dat je een volle blaas hebt. Ik moet nadien 10 min blijven liggen en dan mag je opstaan

Susan, nou bijna meid, spannend misschien wordt je daarna wel makkelijker zwanger wie weet

Knuffeltje heb jij al een follikelmeeting gehad?

Esther, hoe gaat het met je voel je je weer wat positiever?

MAk, denk ook nog aan jou, weet hoe rot je je voelt helaas ook uit ervaring, hoop dat het een beetje met je gaat meid

Nou weer een dagje om hier begin er steeds meer in te geloven, maar durf het eigenlijk niet te hopen, maar voelt goed.

Allemaal aan de voetbalwedstrijd?

Liefs Brenda

Hoi Brenda,

Jazeker aan de voetbalwedstrijd. Allemaal juichende mannen hier en dames die helemaal in een deuk liggen. Ach ja die 4 weken in het jaar maakt het mij niet uit hoor.

Liefs Ger

Hoi meiden,

Of ik me weer iets positiever voel. Dat durf ik me niet zo goed te zijn.

Ik zit vandaag op dag 6 en moet er nog 6 toch steeds meer het gevoel dat ik ongesteld wordt.

Maar misschien ben ik t negatief.

Het voelt wel anders als menstruatiepijn heel gek beetje zeurderig eigenlijk.

Elke dag beetje hetzelfde.

Hoe gaat het met jou brenda Hoe voel jij je. Al bijna testen?

Xxx esther

Guest Mak

Dank je Brenda dat je aan me denkt...

We denken er over om een tweede poging te gaan doen. Spannend.

Pas ergens in augustus/september plaats....

Jij succes, ik duim voor je.

Spannend allemaal Ger en Brenda. Ik hoop dat het allemaal uitdtaait op een klein wondertje!

Ik heb woensdag de echo en ik verwacht een weekje later de punctie. Ik boel wel duidelijk dat ik nu meer menupur spuit. Beetje duizelig. Maar het is allemaal voor het goede doel!

Hoi meiden,

Esther kan goed teken zijn hoor, met mijn dochter had ik dat ook. Nu weer ales trekt een beetje, linkerzijde voel ik nog steeds mijn eierstok soms ook steekjes even. Buik groeit voor mijn gevoel wat maar kan ook van alles hormonen zijn toch zegt mijn gevoel dat het goed zit, maar durf het bijna niet te hopen. Vandaag wachtdag 12 na tp dus schiet mooi op. Heb ook regelmatig in de rus moet ik zeggen. Van hetweekend gewerkt en vergat heel veel. Nou ja zo dus.

Ik weet nog niet wanneer we testen ip donderdag mag maar denk dagje eerder te doen.

Knuffeltje spannend weer meid, kan me goed voorstellen dat je die groei wel voelt met zoveel hormonen, hopen op een mooie echo woensdag! Misschien gaat het wel heel snel juist had ik ook dag 8 eerste fm al goede follikels. Ik duim voor je

Hoe is het verder me iedereen?

Liefs Brenda

Hoe is het met de rest vd meiden?

Hallo allemaal,

Ger: ah, dat maakt het allemaal al iets duidelijker. Hoe was je terugplaatsing? Viel het mee?

Brenda: in principe zou het niet mijn zwangerschapskansen vergroten, maar wel het aantal eitjes die ik straks bij de poging krijg. Nu zitten mijn eierstokken zo vol met cystes, dat er bijna geen eitje meer bij past. Vandaar dat ik nu eerst een operatie krijg, voordat ik weer een volgende poging mag gaan doen.

Bedankt voor jullie medeleven!

Veel liefs,

Susan

Hi kon niet meer wachten 2 dagen eerder getest maar negatief :( kan het toch te vroeg zijn ook omdat onze emmy misschien later innestelt daar hij bij tp achter was in deling? Nou weet het ook niet. Voelt anders allemaal. Donderdag testen we nog een keer. X

He brenda.

Ik blijf voor je duimen 2 dagen eerder kan nog van alles veranderen. Ik jeb gelezen dat het in 24 uur behoorlijk kan stiigen het hcg gehalte.

Ik hoop het echt voor je.

Ook ik kon me niet inhouden en heb gistermiddag ren kruidvat testje gedaan. Duurde wel iets langer dan 5 minuten maar ik had een heel licht streepje. 

Xxxx esther

Guest tanja1969

ooo spannend Esther

en wat je zegt klopt ook , in 24 uur kan je hcg verdubbelen of zelfs nog meer

dus Brenda het kan uiteraard dat je toch net ff te vroeg getest hebt, mijn duimen

blijven draaien voor jullie allemaal!!!!

liefs Tanja

Hoi Brenda,

Heel veel succes vandaag! Ik hoop het zo voor je!

Liefs Ger

Succes brenda ik hoop het echt zo voor je weet je al wat meer.

Ik vanmorgen weer hetzelfde lichte streepje als maandag.

Ik weet ook echt nie of Het al goed is.

Ik duim voor je en denk aan je.

Xxx esther

Hier echt game over. Ook heel klein sliertje bloed. Voelt ook alsof het wordt tegengehouden door de utrogestan. Daar stop ik nu ook mee. Weer negatieve test. Ik ga niet meer wachten tot morgen. Helaas maar waar.

Esther gaaf meid. Hoeveel dagen na pregnyl? Dat kan nl vals positief zijn. Hoop echt dat je zwanger bent!

Hoi allemaal,

Brenda, wat ongelofelijk rot voor je. Je voelde je de hele tijd zo goed. Ik gunde je het echt zo. Sterkte hoor ik denk aan je!

Esther, dat is goed nieuws zeg! Gefeliciteerd!

Susan, ja terugplaatsing gehad. Viel enorm mee. Eerlijk gezegd niets gevoeld.

Knuffeltje, hoe ging je echo? Hoe voel je je verder?

Ik heb niet zo'n hoop bij een goede afloop. Ik heb momenteel heel erg veel stress. Niet hierover maar heb afgelopen maandag te horen gekregen dat m'n contract niet wordt verlengd. Vanaf maandag heb ik ook steeds enorm pijn in mijn buik. Het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Dus ik weet het niet. Nog 10 dagen te gaan. Dan mogen we testen... Momenteel hoop ik op een wonder.

Iedereen succes allemaal, sorry voor de gene die ik vergeet.

Liefs Ger

ger heel veel sterkte met wachten.

en wat ontzettend rot dat je je baan kwijt raakt, maar ik geloof niet dat je daardoor geen goede zwangerschap zou kunnen krijgen.

probeer goed je rust te pakken en wat bij mij goed werkte zoek iets wat je erg leuk vind en waardoor voor je gevoel de tijd lekker hard gaat.

ik kon het ook niet houden ik heb op dag 8 al de eerste test gedaan en vandaag op dag 10 heb ik zelfs 2 testen gedaan en de 2e was was vanavond met een andere dan de kruidvat.

ik had de predictor met het kruisje nou na een minuut stond er al een dikke plus.

dus voor mij nu wel duidelijk dat ik mag beginnen met erg blij zijn.

vrijdag bloedtest en dan is het weer wachten op het volgende de eerste x een echo en je kindje kunnen zien.

xxxx ik duim voor je

brenda hoe is het nu met je? ik denk aan je.

hoe gaat het met de rest

Brenda, balen meid. Altijd irri als je denkt dat het goed zit en de poging mislukt. Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Esther wat goed meid, nu bloedtest afwachten en horen wanneer je voor de 7 wkn echo mag komen.

Succes met die tijd te overbruggen.

Hoe is het met de rest al hier?

Bij mij gaat alles goed, zaterdag alweer 25wkn, ongelofelijk. Maar super blij.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Morgen idd voor ons spannend bevestigd de bloedtest wat de urine testen zeggen.

Ik had vandaag erg hoofdpijn en kortademig maar is onbewust van de spanning

Morgenochtend doe ik ook nog urinetest kijken of het streepje weer donkerder is.

Morgen zit ik op 16 dagen totaal

Guest tanja1969

spannend Esther,

mijn duimen draaien op naar een mooie positieve bloedtest!!!

liefs Tanja

Gefeliciteerd Esther!

Balen Brenda. Al zou ik niet meteen gestopt zijn met de utrogestan. Je weet nooit!

Hier alles volgens planning. De eicellen groeien allemaal lekker. Heb er 7 in totaal. Zondag laatste echo en dan hoor ik wanneer de punctie is. Drukke week met punctie en tp komt eraan!

Hoi knuffeltje,

Veel succes volgende week. Spannend hoor!

Brenda, hoe is het met je? Ik denk aan je!

Liefs Ger.