Jump to content
Brenda38

Onze enige mogelijkheid .....icsi (babyboom)

Recommended Posts

Het gaat wel goed weer hier hoor. Woensdag was een k dag maar nu gast het wel weer. Moet ook wel hadden vol weekend. Naar tuckerville geweest was erg gaaf en lotte ging voor c diploma. De kanjer heeft nu in 1 schooljaar al haar zwemdiploma's gehaald en ze is nog maar 5 en in groep 1. Juf had dit nog nooit meegemaakt. Lotte helemaal trots maar wij natuurlijk ook. Toppertje. Dus ook weer leuke dingen gedaan al balen we natuurlijk wel. Gewoon shit dat je weer opnieuw moet beginnen.

Gaaf esther voor jullie, ben oprecht blij hoor het is jullie gegund meid!

Ben ff de namen kwijt hoe is het met de rest vd meiden?

Fijn weekend. Liefs brenda

Gefeliciteerd Esther

Sterke brenda

Voor iedereen die in behandeling zijn of op het wachtbankje succes

Hoi Brenda,

Ja gaat goed hier. Stiekem al getest (lees wachtbankje maar) en een licht streepje ontdekt.  Ik hoop het zo. We wachten rustig zaterdag af. Wel flink veel buikpijn. Iedereen zegt steeds dat het erbij hoort. Dus dan hoop ik er maar het beste van.

Knap van je dat je jezelf niet de tijd gunt om je koppie te laten hangen maar zo'n druk weekend instapt en geniet van andere dingen. Eerlijk gezegd mag ik een voorbeeld nemen aan jou. Weet je al wanneer je mag beginnen?

Liefs Ger.

Wow Ger heb je alweer getest? Gefeliciteerd hoor meid!

Knuffeltje hoe is het met jou??

Liefs brenda

Hallo meiden,

De operatie vorige wk is goed gegaan. Ze hebben alle cystes en endometriosehaarden weg kunnen halen. Ze kwamen ook wat verklevingen tegen en deze hebben ze ook gelijk aangepakt. Zoals het er nu uitziet, moet onze volgende poging in september gewoon kunnen starten. :sm43: Nu nog rustig aan doen en goed herstellen van de operatie.

Hoe gaat het met de rest van jullie?

Veel liefs,

Susan

Hoi Brenda,

Vandaag bloedtest gehad en de uitslag was positief! Voel me zo gek. Woensdag had ik namelijk voor de 2e keer getest, toen was het streepje nauwelijks zichtbaar. Dus ik had er een hard hoofd in. Ik vind het nog steeds een wonder. Heb het hele verhaal op wachtbankje gezet.

Knuffeltje, volgens mij heb jij de punctie inmiddels wel gehad toch? Is alles oké?

Liefs Ger

Ik heb inderdaad punctie en terugplaatsing gehad afgelopen week.

Het is nu afwachten. Ik ben niet erg enthousiast omdat het geen topembryo's zijn die teruggeplaatst zijn. Een 6 en 4 delige. De 4 delige zag er ook een beetje rommelig uit. Maar hij is blijkbaar toch goed genoeg om teruggeplaatst te worden.

Niets ingevroren. Had ik nog wel hoop op want er waren er 3 bevrucht. Maar nr. was niet goed genoeg om ingevroren te worden helaas.

En dan is nu het wachten begonnen. Deze week nog werken en dan vakantie.

Hoop dat de tijd een beetje snel gaat en dat ik dag 10 doorkom zonder bloeding. Maar dat is nog toekomst. Zit nu op dag 1 na de tp.

Laatste keer, laatste kans, maakt het allemaal extra spannend........

Lieve knuffeltje, kop op meid alles kan hoor. Had bij lotte ook 4 en 5 cellig nou lotte loopt hier mooi rond dus kan echt. De laatste keer zei de arts ook tegen ons ik weet ook niet hoe ik er op dag 3 uitzag, hihi heeft ie ook gelijk in. Dus blijf positief dat helpt sowieso. Ik duim heel hard voor jullie meid!

Ik voel me erg moe maar ja ook logisch. Heb nu lekker 1 maand vakantie. Gaan nog 2 weken kamperen ff kijken wanneer ligt aan het weer. Zin in. Nou liefs brenda

Hallo Meiden,

Jee Brenda wat ontzettend jammer zeg dat het niet zo heeft mogen zijn.

Esther en Ger gefeliciteerd, beiden nu wachten op de eerste echo, spannend hoor.

Knuffeltje succes op het wachtbankje.

Hier alles goed.

Liefs Korien

Hoi  allemaal

Hoe gaat het met iedereen

Bij mij gaat het goed ik ben nu 3.1 kilo kwijt nog 2.9 kilo te gaan

Ik hoorde vandaag dat mijn collega zwanger is ze heeft het nog niet persoonlijk vertelt maar ik had het wel door oh ik had tranen in mijn ogen van slik waarom hun wel en wij niet in tussen hebben mijn collega's straks 2 kinderen en ik nog steeds 1 terwijl we al 2 jaar bezig zijn met het ziekenhuis

Gr marietje

Knuffeltje hoe gaat het met wachten?? Wat is je gevoel? Wanneer is jouw cruciale dag? Hoop het zo meid. Ik duim duim duim!

Marietje knap hoor heel goed van je! Ik zal je eigenlijk moeten volgen. Ga ik ook doen na de vakantie. Moet ook echt wat kilootjes eraf

.

Hoe gaat het met de pas zwangeren wanneer zijn de 1e echo's spannende tijd hoor.

hier druk met de vakantie gaan volg week zaterdag weg. Zo'n zin in. Heb meeste wel klaar staan nog kleding enzo maar nog alle tijd. Heb wel boodschappen wat we meenemen lekker makkelijk dan hoeven we daar niet voor weg.

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs brenda

Hoi hoi,

Knuffeltje, hoe gaat het? Ik duim voor je hoor!

Marietje, top zeg op naar de laatste loodjes. Ik vind het knap! Wat vervelend is dat altijd hè? Ik kreeg ook een echofoto van m'n nichtje over whatsapp. Zwanger van de 2e. Zegt ze er doodleuk bij , lekker snel hè? Ze weet niet van ons traject dus ik heb haar van harte gefeliciteerd. Was blij dat ze het over whatsapp deed dan kon ze mijn gezicht niet zien.... Dus ik begrijp heel erg wat je voelt. Ondanks dat ik nu ook zwanger ben.

Brenda, 22 juli eerste echo. Op de verjaardag van m'n man. Zo spannend. Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Ik ben nog steeds huiverig als ik naar het toilet ga dat er dan bloed bij zit. Het blijft allemaal erg spannend. Hele fijne vakantie. Geniet er maar lekker van!

Iedereen die ik vergeet sorry dat is niet mijn bedoeling. Succes en sterkte allemaal.

Liefs Ger

Ja, de laatste tijd wordt iedereen om mij heen ook zwanger. Gepland en ongepland. Iemand die niet wist  dat ze zwanger was en maar eens naar de dokter ging. Het kwam ook helemaal niet uit. Woont nog thuis, prille relatie. Bleek gewoon 7 maanden te zijn. Das zuur, heel zuur. Wij zijn zo onderhand al 4,5 jaar bezig en staan met lege handen. Ik zou blij zijn als ik één kindje mocht krijgen.

Enne... ik zit alweer bijna een week op het wachtbankje. Hoe voel ik me. Niet anders dan de andere keren. Af en toe wat buikpijn. Dan denk ik menstruatiepijn, maar als ik dan lees dat Ger de hele tijd buikpijn had, dan denk ik misschien toch niet menstruatiepijn. Het is nu dag 6 na de tp. Ik hoop dat ik dag 10 door kom zonder bloedingen, dan zal ik echt hoop krijgen. Voorlopig juich ik nog niet.

Knuffeltje,

Voor mij is het vanaf maandag is het 4 weken na punctie en heb een stuk minder krampen, Maar het is nog steeds niet helemaal weg! Dus wie weet.... Ik hoop het zo voor je.

Guest tanja1969

hey knuffeltje,

dat ligt aan het ziekenhuis waarbij je loopt, de een moet je vlak voor de bloedtest stoppen, sommige tot de eerste echo en weer anderen tot 12a13 weken zwangerschap

ik zou het ff vragen bij je eigen arts wat hun protocol is

succes liefs Tanja

He knuffeltje, hopelijk alles nog steeds goed? Je cruciale dag nu gehad? Denk aan je meid hoop het zo voor jullie! Dikke knuffel x Brenda

Nee, helemaal niet goed. Dinsdag eerste tekenen dat ik ongesteld zou worden. Ben nu zwaar ongesteld en heb vreselijke buikpijn. Kan me niet heugen zoveel last te hebbengehad.

Helaas, het mocht weer niet zo zijn. Nu eerst maar eens rustig op vakantie en dan zien we weer verder.

De kans op een kindje wordt wel heel erg klein. Maar op dit moment kan ik daar geen vrede mee hebben.

Hallo meiden,

Ah nee, Knuffeltje. Wat spijt me dat voor je! Sterkte!

Brenda, hoe was je vakantie? Beetje tot rust kunnen komen?

Ik ben nog steeds aan het herstellen van de operatie. Inmiddels 3 weken geleden, maar ben nog steeds erg snel moe en veel last van buikpijn. Ik hoop dat het nu niet lang meer duurt voordat ik de oude ben.

En de rest van de meiden, hoe gaat het met jullie?

Veel liefs,

Susan

O nee knuffeltje. Wat erg voor je. Dikke digitale knuffel! Sterkte hoor ik denk aan je!

Susan, sterkte hoor, ik hoop voor je dat je snel opknapt!

Hier gaat het goed. Vakantie aangebroken. Wordt een soort werkvakantie. We gaan de keuken verbouwen. Jaja alles zelf, dat wordt een hele spannende onderneming. We zullen zien....

Liefs Ger

Oh nee knuffeltje meid wat verdrietig zeg. Oh ik had het jullie zo gegunt. Zoveel moeite en dan dit zo niet eerlijk dit kl@ten traject. Meid dikke knuffel voor jullie.

Ger oh echte klussers. Jij moet wel rustig aan doen he. Succes met klussen.

susan ik hoop dat jij je snel weer beter voelt. En dan een mooi resultaat!

Hier alles goed. We gaan zo met vakantie. De zon schijnt dus wat willen we nog meer. Top zin in!

Hoi meiden,

Ik ben een tijdje hier niet geweest en lees helaas een aantal verdrietige berichten, maar gelukkig ook een aantal blije!

Brenda en Knuffeltje, ik vind het erg verdrietig dat jullie pogingen niet gelukt zijn. Ik gun het jullie allebei zo! Ik snap het helemaal dat je het nog niet los kan laten Knuffeltje. Neem jullie tijd, bespreek samen alle mogelijke opties en hopelijk komt jullie droom ooit nog uit. Ik zal voor jullie duimen!

Brenda ik wens je een hele fijne vakantie! Jullie hebben mooi weer uitgekozen! 8)

Ger (jij bent toch Bikkel van BB?), van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Nu op naar 22 juli! Hopelijk zien jullie dan een mooi kloppend hartje.

Esther ook van harte gefeliciteerd!

Hier alles goed. Ons mannetje is nu ruim 6 maanden. Hij is al druk aan het tijgeren en kan al los zitten. Het is dus een snelle! In september gaan we voor het eerst als gezin een weekje op vakantie. Ik ben erg benieuwd hoe dat zal zijn!

Korien, fijn om te lezen dat met jullie alles goed gaat.

Jammer dat Esmee niet mee is gekomen naar dit forum. Ik ben erg benieuwd hoe het met haar gaat.

Liefs,

Maria

Hoi meiden,

Maria, Idd een tijdje geleden. Welkom weer haha. Ik ben idd bikkel van bb. Ger was daar al bezet... Wie weet gaat Esmee zich toch nog aanmelden... Je weet maar nooit.

Brenda ik doe rustig aan hoor, vind he gewoon leuk om te klussen. Gelukkig is het veel te heet om teveel te doen dus dat komt goed. Geniet van je vakantie.

Met mij gaat het prima, behalve dan die misselijkheid. Ik maak mezelf wijs dat het heel gauw over is. (Struisvogelpolitiek noemen we dat...)

Iedereen geniet van de vakantie. En degene die moeten werken sterkte met dit weer!

Liefs Ger

Hey lieve meiden ( ook vh babyboom forum),

Zo het is eindelijk gelukt om in te loggen. Effe wennen moet ik zegge.

maar fijn weer onder jullie te zijn.

Voor nieuwelingen zal ik me even voorstellen. Ik ben Esmee inmiddels 42 jaar. Moeder van een zoontje van 4 en half dvm 3x Icsi.( zoontje heeft autisme) en  veel al voor zijn kiezen gehad. Een sonde ,en scheldel zat dicht bij geboorte, dus operatie.

NA 5 Icsi pogingen en 3 cryo tp" s ( van 3x Emmy,s terugplaats) eindelijk zwanger. Onze dochter nu al weer een jaar en een week. gaat snel. Ook zei heeft al geruime tijd eet problemen en heeft een PEG sonde.

Lieve bb meiden, hoe is het ??

Pris en Masja en Sandra en Knuffeltje ?? En vele ander dames ? Hoe staat het er mee.

En nog iets vernomen van Skippy ?

Brenda fijne vakantie gehad ? En hoe is het met je mams ?

Sorry meiden als ik niet zo trouw als voor heen reageer, want het is hier EEG druk en zorgelijk rondom onze zoon ( en dochter) gaat niet echt samen. Door zijn autisme en het is gier dus loei druk !!! Dus dan kan het zo zijn dat reactie even op zich laat wachten.

Gaan er nog meiden eerdaags starten ? Of zijn er al meiden begonnen ??

Nou dit even voor nu en denk vaak wel even hoe zal het gaan !

Liefs Esmee