Jump to content
Brenda38

Onze enige mogelijkheid .....icsi (babyboom)

Recommended Posts

Over Tips;

Ik heb laatst ergens gelezen dan spruiten ook goed voor de vruchtbaarheid van man en vrouw zijn.

En voor de man: Vitamine C.

Wij eten dus elke week een keer spruiten ( yek) en manlief elke ochtend een glas jus d' orange

Baat het niet, dan schaad het niet, zullen we maar zeggen.

gr Pris

Bij mij hielp teunisbloem olie erg tegen stemmingswisselingen tijdens de hele medicatie periode. Ik was wat stabieler zeg maar.......

HAllo meiden,

Rustig hier !!

Hoe is het er mee ?

Hier veel stress, gekkenhuis en veel verdriet. Waarschijnlijk tijdelijk even uit huis plaatsing van onze zoon( autisme)heel vervelend. Zijn er ziek van !!

Zit nu met pootje omhoog, gister flink door mijn enkel gegaan. !! Gisteravond drukverband, straks krukken om toch even paar dagen te ontzien. Zo dus hier.

Liefs esmee

Hoi allemaal

Indd rustig hier

Sterkte esmee dit soort dingen zijn nooit leuk Hoe oud is jou zoontje

Nou ik hoop volgende week op goed nieuws mijn bmi is nu 35 dus hopen dat we mogen beginnen maar ik wil niet eerder al oktober mijn bazin gaat nog op vakantie en dan hoop ik te kunnen starten

Gr marietje

Hallo meiden,

Het is inderdaad rustig hier. Zie je wel in meerdere topics.

Esmee, poeh heftig allemaal. Heel veel sterkte.

Marietje, oktober is het zo. Voordat je het weet, ben je zover. Ik duim voor je, dat je straks weer mag beginnen!

Ik ben zelf sinds 22 augustus weer gestart. Gisteren mocht ik beginnen met gonal f te spuiten, dus nu duurt het niet zo lang meer voordat ik de punctie krijg. Wel weer erg spannend.

Zijn er hier nog meer meiden die weer gestart zijn?

Veel liefs,

Susan

Guest Mak

@susan Jij de 22e ik de 28e, loop je een weekje voor.

Spannend. Heb behoorlijk veel last van hoofdpijn, vorige keer veel minder  :-\

X

Hallo allemaal,

Een tijd geleden heb ik me hier aangemeld, nadat het babyboomforum en de babyboomsite uit de lucht gehaald is. Een hele tijd heb ik niet meegelezen en geschreven, omdat we echt even een rustpauze hadden en niet teveel aan icsi wilden denken. Weer wat proberen te genieten van andere dingen in het leven in plaats van onszelf compleet vast te bijten in de hele icsi-molen. Op een gegeven moment kan heyt behoorlijk je leven gaan beheersen en dan weet je dat het tijd is om even een stapje terug te doen.

Ik wil bij deze iedereen ontzettend veel succes wensen. Niet alleen met de pogingen, maar ook met alles er omheen. Alle emoties die de dagelijkse gebeurtenissen oproepen (zwangeren om je heen, kraamvisites, trotse pappa's die je ziet lopen met hun pasgeboren spuit, reclames op tv, (tactloze) reacties van 'buitenstaanders' etc etc etc. Het is niet niks allemaal!!!

Ik begin een dezer dagen weer met de pil en begin oktober is de kick off voor alweer onze 3e poging.

Ik zal proberen wat vaker weer mee te lezen hier, maar voor de mensen die het 'leuk' vinden, er is op facebook een besloten groep 'kinderen krijgen is niet vanzelfsprekend' Daar ben ik sinds kort ook lid van. Het is een kleine groep, net gestart en alles wat je liked of post is niet zichtbaar op je eigen tijdlijn. Nou dat was t even voor nu.

Groetjes Masja

Hoi Masja,

Leuk dat je weer mee kletst. Goed van je dat je even afstand hebt genomen. Ik vind het altijd knap als iemand zo kan relativeren. Gewoon zeggen genieten van dingen in het leven ipv vastbijten. Ik hoop dat het stapje terug je goed heeft gedaan. Ik wens je heel veel succes met je nieuwe poging. Ik hoop echt dat het een mooi resultaat oplevert. Volgens mij starten er nog een paar meiden in oktober. Dan zal het vast wel drukker worden hier.

Susan en Mak hoe is het met jullie? Hebben jullie al de punctie gehad?

Esmee, wat ontzettend rot voor je. Is je zoontje uit huis geplaatst of kon hij toch blijven? Dan ook nog je voet omhoog. Gaat het al weer wat beter daarmee? Tjonge het zit je allemaal niet mee hè? Ik wens je heel veel sterkte.

Marietje, weet je al of je mag starten? Spannend hoor!

Met mij gaat het wel weer een beetje. (ben heel blij dat ik dat kan zeggen haha) Vanmiddag naar de bedrijfsarts. Hopelijk kan ik volgende week weer beginnen met werken.

Ik wens iedereen heel veel sterkte en succes.

Liefs Ger

Jaaaaa Marietje, wat goed! Super zeg voor je. Ik wens je heel vee succes!

Liefs Ger

Hallo dames.

Inderdaad. Ook wij starten in oktober. Inmiddels begonnen met de pil en in oktober Weer spuiten.

Allemaal veel succes.

Ja masja. Bmi .... Ik weet er alles van.... Wij moeten naar een bmi van 30. Dat is nog ff werken.

Groetjes

Hallo meiden,

Slecht nieuws. Vanmorgen in het ziekenhuis bleek dat ik weer cystes heb. Daarnaast groeit er maar 1 eitje aan de linkereierstok en doet de rechter niets. Er is nu besloten om met deze poging te stoppen. Het kost me niet mijn 2e poging doordat ik geen punctie heb gehad, maar het is de vraag of ik verder kan. Waarschijnlijk komen de problemen doordat ik 2 operaties aan mijn eierstokken heb gehad (littekenweefsel), dat er maar 1 eitje is. Daarnaast heb ik de cystes nog, waarvan er 2 van 3,5 cm. Al met al ziet het er voor mijn gevoel niet best uit, ondanks dat het ziekenhuis aangeeft dat er nog wel hoop is. Ik maak me ontzettend zorgen. 23 september moet ik terug komen, maar ik ben echt bang.  :'( 

Veel liefs,

Susan

Dat is zeker schrikken.

Inderdaad kost het je niet een tweede poging. Dat is pas als er een punctie is geweest.

Maar zoiets gaat je niet in de kouwe kleren zitten.

Heel veel succes de komende tijd.

Hoi meiden

Ook ik ben al een tijdje niet meer op dit topic geweest omdat ik zwanger ben en ik dacht dat dat voor de meeste meiden erg vervelend zou zijn

Zelf vond ik het ook altijd heel erg naar als ik op een forum kwam waar iedereen vrolijk vertelde dat ze zwanger waren

Nu heb ik even teruggelezen ook van de nieuwe meiden en snap ook dat ze misschien hoop zoeken op succes verhalen.

Ik heb idd gonal f gebruikt en de uterogestan bolletjes ik ben in de hormoon periode 11 kg aangekomen en nu de eerste 3 maanden van me zwangerschap gelukkig niks.

Ik vond de hormoon stimulatie het ergste.

De eerste 3 maanden gingen ook best goed nu beetje burn out verschijnselen.

Ik wil iedereen die met de behandeling start heel veel succes wensen.

Houd moed ook al is het loodzwaar.

:love2: esther

Bedankt, Pris1980. Ja, de onzekerheid is niet makkelijk. Manlief heeft het er ook behoorlijk zwaar mee. Omdat ik endometriose heb, mag ik niet ongesteld worden. Daarom gebruik ik op advies van de dokter nog steeds decapeptyl. Ik lag de afgelopen 2 dagen nog met verschrikkelijke buikpijn op de bank, maar dat is niet vreemd volgens de gyno. Dus nu moet ik me iedere dag nog steeds een spuit geven en ik ben nog ziek. Heb een beetje medelijden met mezelf. ;)

Het blijft spannend, maar ik moet volgende week afwachten en dan weet ik meer.

Esther, tuurlijk mag je gewoon lekker mee schrijven. Juist die succes verhalen kunnen hoop geven. Soms is het ook wel moeilijk, dat geef ik toe. Maar ik kan me voorstellen, dat een zwangerschap ook niet altijd even makkelijk is en dat moet je dan ook gewoon van je af kunnen schrijven, dus gewoon doen!  :)

Veel liefs,

Susan

Pom tie dom tie dom.... waar blijft de apotheek-bezorger van de medicatie voor de 4de icsi nou....?

Toch makkelijker als je het gewoon zelf kan halen hoor..... @ ergens tussen 1430 en 1630 uur.....

Zo alles is weer binnen.

Alleen de Gonal F heb ik nog niet.

Ik dacht dat ik die in het ZH op moet halen bij de apotheek, maar dat moet ik ff checken.

Hallo allemaal,

Na een paar turbulente weken door autopech, bedrijfsongeval en een vakantie met een ongelukkige val en de nodige vreemde dingen is het zo ver....

Gisteren begonnen met de deca. Vanmorgen erg emotioneel. Het begint allemaal weer.... voor de vierde keer... angst bekruipt me enorm....

Wat als dit weer niet lukt.....

Maar we moeten onszelf per stap bekijken, alles per stap doen.

We zijn weer begonnen......

Succes pris

We zijn vanmiddag naar het ziekenhuis geweest

Zodra ik ongesteld wordt gaan we beginnen

Medicijnen zijn binnen

Gr marietje

Pris, laat je koppie niet hangen. Super rot dat je zo'n nare aanloop hebt gehad voordat je bent begonnen. Ik wens je heel veel sterkte met alle emoties, prikken en alle andere ongemakken. Idd stap voor stap. Het is makkelijker gezegd dan... Natuurlijk heb je angst, het is de vierde keer. Maar toch is het waar stap voor stap... Nogmaals veel sterkte en heel veel succes!

Marietje, jij ook heel veel succes alvast. Ik hoop dat je gauw kunt beginnen.

Liefs Ger

Hallo meiden,

Pris ik wil je enorm veel geluk toewensen met deze behandeling! Geloof erin meid, na zoveel regen komt er vast nu zonneschijn! Jij hebt het dubbel en dik verdient vind ik

Hier alles ok, ik ben alleen even helemaal nergens mee bezig op dit moment qua behandeling. Ik ben gaan sporten en doe fitness voor vrouwen in 30 min 4 keer per week, daarbij volg ik een dieet eigenlijk andere leefstijl en ben nu al 6,5 kg kwijt super blij mee, voel me ook al veel fitter. Ik wil totaal wel meer kg kwijt dus ga nog ff door. Aankomende week herfstvakantie gaan we lekker weekje weg, met mijn dochtertje naar het eftelingtheater en naar de efteling toe, heel veel zin in.

Marietje voor jou ook weer spannend binnenkort, heel veel succes meid!

Hoe is het met de andere meiden?

Lieve groeten Brenda