Jump to content
Guest Mak

Liefdesleven

Recommended Posts

Guest Mak

:-\

Een heel persoonlijke topic, dat realiseer ik me.

Maar hoe houden jullie sex leuk?

Het is al lang niet meer dat ik geen zin heb, het komt niet eens meer bij me op. Lijk wel totaal geen libido meer te hebben....

Gelukkig geen gedoe hierover met mijn man maar leuk is anders.

Het zou er gewoon moeten zijn...een fijn liefdesleven, maar het is weg! :'(

Ervaren jullie dit ook?

Ja, dat ervaar ik ook.

Doordat het jaren lang een must is geweest is genieten niet echt meer het ding als het ware.

Je blijft met je verstand maar met 1 ding bezig en dat kon ik op een bepaald moment niet meer.

Nu ik zwanger ben moet ik er al helemaal niet aandenken...

Ben benieuwd of het terugkomt na de zwangerschap.

Liefs :love2:

Dat is hier ook heel erg bekend hoor, heb 't laatst zelfs aan mijn gynaecoloog gevraagd of dit bij meerdere is want je gaat denken dat dit alleen een probleem is bij ons nou ze gaf mij gelukkig t antwoord dat er zo heel veel stellen lopen die ook in deze mm zitten.

En t is net zoals pitbull-lady al zegd bij ons is het niet meer genieten bij ons word het moeten want wij willen maar 1 ding.

Ik hoop ook dat hier het gevoel eens anders gaat worden want die van mij durft nu helemaal niks meer te doen sinds dat we de bevestiging kregen dat we zwanger waren.

Maar alles komt goed zeggen ze altijd  ;)

Guest tanja1969

ja wij hadden dat tijdens de behandelingen ook, ik durfde niet echt goed en had ook weinig zin, Koen wilde wel maar ik zei vaak tegen hem, kom op zeg je hebt toch handjes gekregen, nu ff niet hoor

maar het kwam bij ons ook pas echt weer terug een aantal maanden nadat we definitief waren gestopt met behandelen.

geloof ergens pas in maart en we zijn toen gestopt in november.

denk ook puur dat bij mij de knop omgezet moest worden.

liefs TAnja

Guest Mak

Dank jullie wel voor de openhartige reacties.

Fijn te weten dat het niet aan mij/ons ligt, maar herkenbaar is.

Xxx

Ja inderdaad herkenbaar hoor. Vooral ook wat pitbull zegt. Gelukkig zijn we hier allebei ook erg van het knuffelen, dat maakt het ook wel makkelijker denk ik.

Hier ook en daarnaast ondernemen we nog genoeg andere leuke dingen. Dat maakt het dragelijk. Als je geen lol meer hebt samen dan wordt het wel heel lastig...

Ik zelf loop hier al 2jaar tegenaan, ik schaam me er ook absoluut niet voor.

Mijn wens was zo groot dat ik alles daarop baseerde.

Alles deed ook pijn na de 1ste punctie, ik kon het ook gewoon niet meer...

Het klinkt allemaal heel makkelijk, maar dat is het niet, in je hoofd spookt er te veel en de hoop blijft en je baalt als het dan niet zo is, het dan niet meer doen is veel gemakkelijker, dan heb je ook minder teleurstellingen ;)

Liefs Pitbull_lady :love2:

Hi meiden,

Hier gebeurd (de laatste jaren) ook weinig hoor! Zelfs na de zwangerschap.  ;) de gedwongenheid is er nu wel een beetje af gelukkig! Maar abnormaal is dat Volgens mij niet. Ook vrouwen die normaal zwanger werden geven toe dat dat niet hoog op het lijstje staat en soms absoluut niet gebeurd. Ik denk dat dat alles zijn tijd geeft, komt wel weer! Tot die tijd lekker knuffelen!

Wel krijg ik nu de opmerkingen van mijn omgeving op onze poging voor een brusje dit jaar: wil je het dan niet natuurlijk proberen???  ::) Die kans is op zich heel klein, volgens onze arts, maar niet onmogelijk. Maar daar ga ik echt niet meer op wachten! Als het gebeurd is het mooi meegenomen! ;)

Groetjes,

Conny

Tja, dat herken ik ook, nu al.

Goh wat zullen jullie er op los n**ken als die kleine er is in de hoop dat je snel zwanger zult zijn van weer een kleine...

Dan denk ik ook, ja hallo...mn hele onderkant gaat zich uitrekken en later weer herstellen etc...moet je maar zin in hebben etc...pfff mensen denken soms zo makkelijk, ook zo van nu zullen jullie er wel niet meer mee bezig zijn he? tuurlijk nu is alles prima en in orde want we krijgen een kind...ik vergeet gewoon even dat ik al vanaf mijn 20ste een kind wilde...nu bijna 16 jaar geleden...wat maakt het uit, dit overtreft alles...ja op 1 punt wel, maar je bent niet in 1x al je verdriet kwijt...jammer dit soort mensen ;)

Sorry moest er ffies uit geloof ik hihihihi\

Liefs Pitbull_lady :love2: :love2:

Tja seks is een van de leuke dingen die je veel gaat doen als je een kindje wilt. Lukt dat niet, dan wordt de seks steeds meer beladen en een moeten ipv willen. Komt wel weer. Hoewel het hier na drie kinderen ook niet prioriteit 1 is als ik 's avonds om 21.00 eindelijk op de bank plof.

Het komt echt vanzelf weer als je op een gegeven moment zin en genoeg energie hebt.

Ook leuk vond ik de opmerking van de verloskundige aan

Het einde van de kraamtijd. Of ik al wist welke voorbehoedsmiddelen ik zou gaan gebruiken... Huh? Ik was net na 5,5 jaar dokteren bevallen van een zo gewenst kindje... Heb toen maar uitgelegd dat ik echt niks zou gaan gebruiken aangezien de kans toch nihil is volgens de artsen dat het natuurlijk gebeurd, enneh, mocht het toch binnen een half jaar spontaan gebeuren dan zou het vast pittig worden, maar dan nog zouden we het als een geweldig cadeau zien.

Ahc en toen het eerste halfjaar voorbij was hebben we gewoon weer het ziekenhuis gebeld hoor. En in de tussentijd vooral niet kijken wanneer de eisprong ongeveer moest zijn, om daarop aan te passen wanneer er zin moet worden gemaakt... Ik kan je vertellen dat het er dan op een gegeven moment weer veel leuker van wordt!