Jump to content
Sign in to follow this  
Veertje39

even voorstellen: weinig succesvol IVF-traject tot nu toe

Recommended Posts

hoi allemaal,

Ik zal voornamelijk meelezen/praten in topic ''wachtbankje en broedkipjes mei/juni'' maar mogelijk ook in andere topics.

39 jaar, vorig jaar laparoscopie en HSG: beide eileiders proximale stop en buikholte en lever vol verklevingen.

Helaas ben ik een low responder dus heb weinig kansen per poging. 100% bevruchtingsscore maar 0% innesteling. Zkh gaat door omdat er steeds toch wat terug te plaatsen valt en er dus geen alternatief is.

Poging 1: lang protocol, Decapeptyl en 450IE Menopur: 6 follikels, 3 eitjes, 3 A-embryo's, 3x1 cryo-TP

Poging 2: kort protocol, Decapeptyl en 450IE Menopur: 5 follikels, 2 eitjes, 2 B-embryo's, 2 TP

Poging 3: kort protocol, Decapeptyl en 300IE Menopur: 5 follikels, 2 eitjes, 2 A-embryo's, 2 TP

Poging 4: kort protocol, Decapeptyl en 300IE Menopur: start waarschijnlijk begin juni. Arts geeft ons 5% kans per embryo door leeftijd. Zkh betaalt deze omdat we hebben meegedaan aan een onderzoek.

We denken eraan zonodig poging 5 bij Geertgen/Dusseldorf te doen en poging 6 in Gent. En dan houdt het wel zo'n beetje op. Ben nu dr Beers boek aan het lezen ''is your body baby friendly'' om te kijken naar immuunproblemen, dus hoop dat ze in Belgie of Duitsland wel bloedonderzoeken doen, in NL niet.

groetjes, Veertje39

He veertje,

Welkom hier, dit is een heel fijn forum waar je alles kwijt kunt.

Raar is dat dan he dat het tot nu toe steeds niet blijft zitten. Zou assisted hatching wat zijn voor jullie? Bij ons vertelden ze in dusseldorf dat het waarschijnlijk niet zo zinvol zou zijn omdat ik toen nog geen 35 was, dus misschien is het wel zinvol als je ouder dan 35 bent? Misschien vind je het de moeite waard om er eens naar te informeren als je in het geval dat de komende poging weer niet lukt toch naar gent/dusseldorf wilt. Maar hopelijk is dat natuurlijk niet nodig!

Succes in ieder geval als je in juni weer gaat starten!

Groetjes,

Sannie

Ha Veertje,

Welkom op ons forum! :)

Poeh, je hebt er al behoorlijk wat op zitten. We gaan gewoon duimen, dat het in juni helemaal goed mag gaan!

Veel liefs,

Susan

Geertgen doet ook Asiisted Hatching, ik heb dit bij onze allerlaatste vergoede poging en de laatste cryo ook gehad, en nu toch eindelijk zwanger!

Dus misschien helpt het jou ook, ik gun het je van harte.

Liefs Pitbull_lady :love2: :love2:

Ps veel plezier op het forum meid!

Hallo lezers,

Mijn studiegenoten en ik moeten en verslag maken over een ethisch moreel probleem. Ons ethische probleem gaat over genetische selectie bij IVF. Mocht iemand ons willen helpen door enkele vragen te beantwooden over deze kwestie via de mail of telefoon, stuur dan en bericht naar iris.321@hotmail.com. Alvast heel erg bedankt!

Mvg,

Iris

Hoi Veertje,

Ik las vanavond dat Geertgen failliet is, had je daar al een afspraak gemaakt?

De eigenaar schijnt er vanuit te gaan dat ze een doorstart maken. Ik ben benieuwd.  Ben hier 3 jaar patiënt geweest en nu al 21 wkn zwanger. Zij zijn 1 van de weinige die niet naar bmi kijken en dus voor Veel vrouwen heel belangrijk.