Jump to content
Sign in to follow this  
Rebecca1982

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo,

Mijn naam is Rebecca en mijn man en ik proberen nu dik een jaar zwanger te raken. Door de huisarts zijn we doorverwezen naar een fertiliteitsarts en daar zijn we dinsdag voor de eerste keer geweest. Vrij snel werd duidelijk dat "normaal" zwanger raken er niet in zit omdat de kwaliteit van het zaad van mijn man slecht is en ik een erg onregelmatige cyclus heb. Voor ons beiden een grote schok omdat we hier beiden niet vanuit waren gegaan. Mijn bloedonderzoeken moeten nog en dan gaan we over een paar weken bespreken welk traject we in gaan, ivf of icsi.

Hoi Rebecca,

Welkom op dit forum. Het is een heel fijn forum waar je alle vragen/gevoel kwijt kunt, niks is te gek.

Heel veel sterkte met het verwerken van de schok en succes met wat komen gaat aan behandelingen. Dat je overniet al te lange tijd maar een positieve test in handen mag hebben!

Groetjes,

Sannie

Hey Rebecca,

Welkom op het dit forum, stel al je vragen er is altijd wel iemand die een antwoord heeft.

Vervelend zulk nieuws, ik weet nog dat wij dat te horen kregen...nu alweer 9.5 jaar geleden.

Ik hoop voor jou dat het bij jullie niet zolang op zich zal laten wachten.

Heel veel sterkte met het verwerken van deze klap en veel succes met je komende onderzoeken en behandelingen.

Hou je ons op de hoogte?

we leven graag je verhaal en geven je advies waar we kunnen.

waar ben je onder behandeling?

Liefs Pitbull_lady :love2:

Hoi Rebecca,

Welkom op ons forum! :)

Heel veel sterkte de aankomende tijd en als je je verhaal kwijt wilt, dan zijn we er voor je!

Veel liefs,

Susan

Guest Mak

Welkom Rebecca...kan me nog herinneren dat het allemaal zo onwerkelijk leek....

Deel je verhaal en stel je vragen.

Veel succes.

X

Welkom op het forum Rebecca!

Stel gerust al je vragen, er is altijd wel iemand met een antwoord.

Tja die schok van horen dat het niet spontaan gaat en dan ook meteen ivf is een grote. Voor je gevoel sla je dan heel wat stappen over.

Veel succes.

Welkom Rebecca

Bij ons bekend probleem wij kwamen er pas na 4 jaar achter dat de zwemmers van manlief nie snel genoeg waren en op dat moment denk je datje alleen ben die dat meemaakt.

Ik wens je veel succes en hopelijk met een positieve uitslag.

Hallo,

Welkom op dit forum...

Ik weet ook nog goed wat een schok er door ons heenging toen wij dit nieuws te horen kregen......Onze wereld stond letterlijk stil en de boden onder je verdwijnt, als een slechte nachtmerrie waar je maar niet uit ontwaakt.

Ook de muziek die we hoorde op weg naar huis, kan ik nog steeds maar moeilijk verdragen, omdat ik weer die enorme leegte en verdriet en wanhoop voel, dan moet dat nummer echt uit.

Stel hier je vragen en deel je verdriet, ik heb er toen en soms nu nog veel aan gehad, zeker omdat mensen die dit niet meemaken, totaal niet de inleving hebben wat je zo nodig hebt.

liefs Lief