Jump to content
Sign in to follow this  
loes

Respect en steun

Recommended Posts

Als extra informatie over de poll.

Begin oktober vorig jaar (2013) werd ons vertelt dat we alleen door middel van ivf-Icsi zwanger kunnen worden.

Na vele onderzoeken gestart met de ivf-Icsi poging. De bijwerkingen vielen mee en voor ik het wist was het zover. De punctie zou worden uitgevoerd.

Na de punctie volgde drie dagen later de terugplaatsing. Jammer genoeg geen goed eindresultaat.

Voor iedereen die hier mee te maken krijgt wil ik iets ontwerpen waarmee mensen elkaar kunnen steunen.

ik denk dan in de richting van pink ribbon en de armstrong bandjes.

Ik wil daarmee mensen steunen die in een traject zitten.

En hopelijk geld binnen halen om onderzoek en ondersteunende organisaties zoals Freya en deze site vooruit te helpen.

steunen voor en door elkaar.

Mensen die niet niet in een traject zitten kunnen hun steun betuigen door het dragen van...(wat weet ik nog niet)

Voordat ik hier mee verder kan gaan is het van belang dat ik weet of mensen hier interesse en behoefte aan hebben.

Dus is het fijn als je de poll invult.

ik hoor het graag van jullie.

groetjes Loes

Ik vind het een mooi initiatief en ik zou het erg waarderen en gewaardeerd hebben als mensen in mijn directe omgeving, bijv. hun steun op die manier zouden getuigen.

Liever dat, dan onhandige opmerkingen

oh en ook nog dit, ik merkte dat ik ook erg steun had tijdens het hele traject aan dat soort dingen.

Bijv kaarsje branden, iets dragen voor vruchtbaarheid enz. Het geeft houvast en troost...