Spring naar bijdragen
Ilona

starten met IVF

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Een poosje niet geweest hier. Had even genoeg aan mezelf en alles wat we afgelopen anderhalf jaar hadden meegemaakt om er achter te komen wat er aan de hand was en mijn lichaam zover te krijgen dat we überhaupt met IVF konden starten.

En nu.... Het is zover. Ik ben eind mei begonnen met de pil en ga morgen de eerste spuit met Lucrin spuiten. Heel erg spannend dat we nu gaan starten, maar wat een fijn gevoel dat ook wij nu eindelijk kans gaan krijgen dat we zwanger zouden kunnen worden.

Ik heb nog wel een vraag. Ik ga beginnen met de hormonen te spuiten en dit moet ik elke dag voor 12.00 uur doen. Moet je dit elke dag op hetzelfde tijdstip doen, of maakt dat niet uit als het maar voor de middag is? Mijn gevoel zegt dat het beter is dit elke dag op hetzelfde tijdstip te doen, maar het zou gemakkelijker zijn als het niet uit zou maken. Ik hoor graag van jullie....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast tanja1969

welkom terug Ilona,

heerlijk dat jullie nu eindelijk kunnen starten, tis wel beste om elke keer jezelf op/rond hetzelfde tijdstip te prikken maar bij ons zeiden ze beter van wel maar uurtje eerder of later is nog geen ramp als je maar niet te veel tijd tussen de prikken doet.

succes meid!!!

liefs Tanja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi,

Welkom hier :)

Persoonlijk zou ik alle vragen over je medicatie en het juiste gebruik ook even overleggen met de poli, daar zijn ze voor, toch?!

Succes.

Liefs Lief

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat ga ik morgen ook zeker even doen, maar was toch best wel al nieuwsgierig naar andere ervaringen.... vandaar mijn vraag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nooit exact op dezelfde tijd gespoten, maar wel altijd half uur eerder of max half uur later.

Dat is nooit een probleem geweest ;)

Liefs Pitbull_lady :love2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ha,

Ik zou het ook met het ziekenhuis overleggen. Mijn dokter zei dat je een speling van max. een uur mag hebben.

Succes!

Marijke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren punctie gehad. Er zijn 4 eicellen gevonden. Vandaag telefoon gehad dat ze alle 4 bevrucht zijn. Normaal gesproken dus woensdag terugplaatsing. Spannend...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey Ilona,

Heb je je tp gehad?

Hoe gaat het als dat zo is nu met de wachtdagen?

Verloopt het een beetje goed?

Hoor graag van je,

Liefs Pitbull_Lady :love2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We hebben terugplaatsing gehad. Mogen donderdag testen. Ook 1 8 cellig embryo ingevroren. Nu lekker op vakantie. Proberen zo iets de spanning te onderdrukken. Voel nog helemaal niks.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed punt dat je nog niets voelt, ik denk dat dat alleen maar in je voordeel werkt.

Probeer idd afleiding te zoeken en geniet van je vakantie.

Benieuwd of je poging gelukt is als je terugkomt.

Een 8cellige ingevroren klinkt ook hoopvol, maar als je die voor een brusje zou kunnen gebruiken zou het nog mooier zijn.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie