Jump to content
Sign in to follow this  
MamaMila

Mag ik me even voorstellen??

Recommended Posts

Hallo meiden!

Ik ben 36, bijna 37 jaar oud. En in 2012 hebben vriendlief en ik een mooie dochter gekregen.  Dit was pas gelukt na 8 jaar proberen, en we hebben vanalles geprobeerd.  In 2004 kwamen we erachter dat een herstel operatie van mijn eileiders niet gelukt is. Met 2 jaar heb ik een buikoperatie gehad en daar heb ik ernstige verkleefde eileiders van. Toen dus begonnen met ivf, en dat was heel roerig,  met diepe dalen......... maar, bij de allerlaatste poging, bij de allerlaatste embryo was het raak!! Op 10-02-2012 ben ik bevalling van onze dochter, Mila.

In juli 2013 zijn we weer begonnen, 1e poging strandde in een operatie aan mijn rechter eierstok (die had ik nog) in september,  daarvan moest ik 3 maanden herstellen,  in december heb ik gepoogd met medicijnen mijn cyclus in toom te houden om de cryo die overgebleven was van september terug te plaatsen.  Dit is pas gelukt in januari 2014. Helaas niet blijven plakken in de baarmoeder.  In maart ben ik begonnen met de 2e poging, maar door overstimulatie hebben we wel 24 eitjes maar geen verse terugplaatsing. We waren er 6 toppers klaar om te worden ingevroren!  En daar zijn we nu mee bezig, 3 hebben de ontdooiing niet overleefd!  1 is in juni teruggeplaatst en ook niet blijven plakken. Nu, 3 dagen terug een terugplaatsing van een 2-cellige embryo! Heel spannend maar ik ben een beetje sceptisch!  Afwachten dus.

Liefs mamaMila  :love2:

Hi mamamila,

Welkom op de ivfsite, waar je al je vragen kan stellen, je hart jan luchten ook als je het even niet ziet zitten! ;)

Jij hebt ook al een aardig traject achter de rug! Wij gaan in de herfst ook voor een tweede.

Momenteel is het erg rustig op de site door de vakantie, maar vanaf september zullen er wel weer veel meiden terug zijn.

Veel succes en ik hoop dat ik het mis heb in mijn andere berichtje aan jou!

Succes!

Conny

Guest tanja1969

welkom hier op het forum mamamila,

je hebt idd al wat meegemaakt, en mijn duimen draaien dat deze wel wilt blijven plakken,

maar net als Conny heb ik ook mijn bedenkingen, een cryo van 4 dagen oud van maar 2cellig?

ik twijfel ook wel, niet dat het niet kan he, maar meestal zijn ze toch meer dan 2cellig als ze

cryo's terugplaatsen.

wanneer mag je testen? of heb je een bloedtest?

succes meid met wachten, mijn duimen draaien

liefs Tanja

Hai meiden

fijn dat jullie reageren.  En, ik denk hetzelfde hoor maar ja....ergens in mijn hoofd zit toch nog het idee van het kan!!!

we zien wel, zit vandaag 7 dagen na de eisprong dus ik denk dat ik over een dag of 5 ongesteld zal zijn. Gelukkig gaan we eind volgende week op vakantie naar Frankrijk!  Geen tijd om te verdrietig te zijn.

Ik zit bij het AZM in Maastricht. Prima team daar, ik ken sommige echt al vanaf 2004!

Liefs