Gwenn 0 Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Hallo, ik ben terug van weggeweest. We hebben eventjes een stop gedaan van 2 maanden en zijn er eens gezellig tussenuit geweest. Heb ondertussen de 4de poging achter de rug (3x pickup waarvan 1x cryo) Vanmorgen moest ik bloed laten trekken voor de uitslag die positief was maar te lage bloedwaarden dus moet woensdag terug. Voel me hier nl. niet goed bij en heb het gevoel dat de kans klein is dat het toch nog positief zal aflopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes Gwenny Quote Link to post Share on other sites
Guest tanja1969 Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 welkom terug Gwenny, spannend, mijn duimen draaien dat het woensdag toch gestegen is. wij hebben dit 1x gehad, dat we zwanger waren maar dat de bloedwaardes veels te laag waren ze noemden dit bij ons ziekenhuis een biochemische zwangerschap, maar deze zijn meestal gedoemd tot een miskraam, dit was bij ons dus helaas ook het geval we moesten toen ook 2 dagen later wederom bloedprikken en deze was wel gestegen maar niet voldoende en weer 2 dagen later zakte het hcg en idd de miskraam liet niet op zich wachten :'( ik hoop voor je dat je gevoel juist is en dat het morgen wel flink gestegen is, mijn duimen draaien meid liefs Tanja Quote Link to post Share on other sites
Pitbull_lady 0 Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Hey Gwenny, Helaas ook hier ervaring mee, in het slechtste...idd ook mk. Hoop voor jou en jullie dat het meevalt en het HCG omhoog zal gaan. Liefs Pitbull_lady :love2: Quote Link to post Share on other sites
Gwenn 0 Posted August 19, 2014 Author Share Posted August 19, 2014 Dan zal ik er maar vanuit dat het slecht nieuws is, zo is de teleurstelling minder groot. wist niet dar het dan een miskraam is Quote Link to post Share on other sites
Gwenn 0 Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Het is dus slecht nieuws. Nu afwachten of het een mk is of een zwangerschap buiten de baarmoeder dan hoop ik het eerste Quote Link to post Share on other sites
Susan 0 Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Gwenn, wat ontzettend naar voor je! Heel veel sterkte. Veel liefs, Susan Quote Link to post Share on other sites
Gwenn 0 Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Gwenn, wat ontzettend naar voor je! Heel veel sterkte. Veel liefs, Susan Dankjewel Susan. Ben nogal emotioneel vandaag maar heb gelukkig veel steun van mn vriend. Grtjs Quote Link to post Share on other sites
Guest tanja1969 Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 ooo Gwenn mijn duimen draaien is mislukt :'( , sterkte ermee, hoop voor je dat het spontaan komt want met opwekken is ook geen pretje :-[ liefs Tanja Quote Link to post Share on other sites
Gwenn 0 Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 ooo Gwenn mijn duimen draaien is mislukt :'( , sterkte ermee, hoop voor je dat het spontaan komt want met opwekken is ook geen pretje :-[ liefs Tanja Idd tanja zeker geen pretje dankjewel Hopelijk volgende keer meer geluk Grts Quote Link to post Share on other sites
Pitbull_lady 0 Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Vervelend Gwen, Ik heb dit zelf 2x achter elkaar gehad, je hoopt raakt er vreselijk door op...maar voor mij was het 2 cryo's later alsnog raak, dus houd moed meid. (alhoewel ik het zelf had opgegeven zeg ik dit nu...eigenlijk onlogisch) Veel sterkte xxxx :love2: Quote Link to post Share on other sites
Gwenn 0 Posted August 21, 2014 Author Share Posted August 21, 2014 Vervelend Gwen, Ik heb dit zelf 2x achter elkaar gehad, je hoopt raakt er vreselijk door op...maar voor mij was het 2 cryo's later alsnog raak, dus houd moed meid. (alhoewel ik het zelf had opgegeven zeg ik dit nu...eigenlijk onlogisch) Veel sterkte xxxx :love2: Dankjewel hoor. Heb nog minstens 3 pogingen te gaan. De 1ste was raak maar mk na 9 weken. Nu bijna weer raak dus zal het nog wel eens lukken denk ik. Mijn regels zijn ondertussen al doorgekomen dus dat Is wel goed denk ik Grtjs Quote Link to post Share on other sites
Pitbull_lady 0 Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Ja, dat kun je dan maar beter z.s.m. hebben dan ben je er maar mee klaar en kun je verder. Meteen volgende poging erachteraan? Wij hebben ze alle 4 achter elkaar gedaan...ook eentje 6 wkn zwanger geweest, zonder idd resultaat... Als je dan bekijkt dat we nu hooguit nog 6 wkn moeten Na 9.5jaar had ook ik echt niks meer verwacht! Succes meid! :love2: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts