Jump to content
Sign in to follow this  
esther33

Ons meisje geboren!!

Recommended Posts

Hoi lieve meiden!!!!

Allereerst sorry sorry sorry dat ik niet al eerder iets van mezelf heb laten horen!!!!!!

Het is echt schandalig.......

Maar op 24 mei is ons wondertje dan eindelijk geboren!

Helaas is alles niet gegaan hoe we hadden gehoopt maar dat was de weg naar een zwangerschap en de zwangerschap zelf ook niet...

Bij 32 weken zwangerschap is ons meisje gestopt met groeien in mijn buik. aangezien ik nog volop leven in mijn buik voelde ben ik wel 37 weken zwanger geweest toen is de bevalling opgewekt.

Binnen 3.5 uur was ze geboren waarvan ik meer als een uur aan het persen ben geweest steeds floepte ze weer terug ggrr..... Toen gingen ze meevoelen en voelde dat haar navelstreng 3x rond haar nekje zat!!!!

Toen was het knip pers en ze trokken haar eruit....

Ze was helemaal blauw en werdt meteen meegenomen voor onderzoek.

Gelukkig ging het goed met haar!!

Pas na 12 dagen wisten we dat ze echt gezond was ze hebben zoveel onderzoeken bij haar gedaan....12 dagen in spanning jeetje wat een hel was dat zeg!!!!!

Eindelijk mocht ze na 15 dagen mee naar huis!!!

Ze heeft heel veel gehuild....... radeloos en moedeloos werden we ervan......

Toen kreeg ze voeding tegen een koemelkallergie en binnen een paar dagen hadden we een heel ander kind!!!!

Nu doet ze het super goed met haar gewicht zit ze nu bijna al op het gemiddelde haar lengte loopt nog iets achter maar wij zijn ook niet zo groot dus..........

Donderdag moeten we weer naar de kinderarts en ik hoop dat we met deze voeding door mogen gaan en het pas gaan uitproberen als ze wat ouder is hoor.

Super trots zijn we op ons kleine meisje wat al heeft bewezen dat het een echt vechtertje is!!!

Eerst de operatie aan mijn buik bij 21 weken zwangerschap en dan haar geboorte verhaal........

Haar naam is Shelby en ze woog 1880 gram bij haar geboorte.......

Liefs Esther

Van harte meid,

Dat is idd een heel verhaal, met aardig wat tegenslagen.

Hopelijk gaat het nu alleen maar meer de goeie kant op.

Heel veel geluk met jullie dochtertje.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Guest tanja1969

jemig esther,

jullie hebben echt enorm veel meegemaakt maar van harte gefeliciteerd met jullie shelby, mooie naam trouwens

en geniet maar flink van haar, want ze wordt snel groot hihihi

liefs Tanja

Hi Esther,

Jeetje, wat een verhaal! Heftig! Alsof het traject naar de zwangerschap niet al zwaar genoeg was!

Zoals je waarschijnlijk wel weet was ik al benieuwd hoe het met jullie was verder gegaan. Nu snap ik waarom je niets van je liet horen.

Ben heel blij voor jullie dat uiteindelijk alles goedgekomen is! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Een echt doorzettertje! Geniet met volle teugen van haar!

Liefs,

Conny

Esther, allereerst van harte gefeliciteerd met je mooie sterke dochter. Wat weer een heftig gebeuren al met al zeg! Hoop dat je nu weer rust hebt in je gezinnetje en dat jullie volop van jullie wonder kunnen genieten!

Liefs,

Sannie

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Esther!

Hopelijk kunnen jullie na alle tegenslagen nu met volle teugen genieten van jullie geluk!

Liefs Ditte