Jump to content
Sign in to follow this  
Ditte

Broedkipjes September/Oktober 2014

Recommended Posts

Hoi Conny,

Meid wat ongelofelijk balen zeg!!! Het was misschien al een beetje verwacht, maar ik had toch echt nog een beetje hoop omdat je wat eerder had getest dan eigenlijk mocht.

Het is inderdaad heel akelig dat je daarmee weer het hele traject in moet! Ook ik ben van baan gewisseld terwijl we met het traject bezig waren. Voor mij was het een verademing. In mijn vorige baan was er nauwelijks begrip voor mijn situatie. Werd gewoon gezegd: "Je doet dit met je gezonde lijf, dus als je een punctie hebt dan neem je maar vakantiedagen op, want je bent niet ziek".

In mijn huidige baan hebben ze overal heel veel begrip voor; ik hoef nooit vakantie-uren op te nemen voor het hele traject. En dit keer in de wachtweken kreeg ik ook alle ruimte om zo nu en dan wat eerder naar huis te gaan als ik last van mijn buik had. Wat waarschijnlijk scheelt is dat mijn leidinggevende uit eigen ervaring weet wat het is om in een dergelijk traject te zitten!

Ik duim enorm voor je dat jij straks ook zo'n baas treft! En natuurlijk ook dat jullie nog een keer het ongelofelijke geluk van zo'n lief wondertje mogen meemaken.

Maar voor nu: alle sterkte om deze slag / teleurstelling te boven te komen!!

Liefs, Ditte

Bedankt meiden!!

De maand zit er bijna weer op en een nieuw wachtbankje miet aangemaakt worden. Wie kan een beetje extra geluk gebruiken? Van  Diegene die de laatste twee jaar het wachtbankje aangemaakt hebben (12 stuks), zijn er vijf in die poging van dat wachtbankje zwanger geraakt....

Als dat geen motivatie is om een nieuw wachtbankje aan te maken....(natuurlijk moet er dan wel een behandeling plaatsvinden..)