Jump to content
Sign in to follow this  
Susan

Broedkipjes november/december 2014

Recommended Posts

Hallo meiden,

Ik heb maar gelijk de raad van Conny aangenomen, dus een nieuwe topic gestart. Ik hoop dat het me geluk mag brengen.  ;)

Veel liefs,

Susan

Hallo meiden,

Ik heb een vraag. Zoals jullie misschien nog wel weten, ben ik afgelopen maandag gestart met gonal f. Nu ben ik sinds donderdag erg onrustig. Ik word iedere ochtend rond 05.30 uur wakker en kan dan niet meer slapen. Ik heb een ontzettend onrustig gevoel in mijn lichaam. Ik ben er echt niet lekker van. Herkennen jullie dit toevallig? Ik heb dit nog nooit zo erg gehad en weet er niet zo goed raad mee.

Veel liefs,

Susan

Guest Mak

Broedkipjes november/december, ik wens jullie heel veel geluk met een positieve test als resultaat.

@Susan, ik herken het helemaal niet. Bellen met het ziekenhuis als je het niet vertrouwd!

Sterkte...

Ook ik sluit me aan  ;D

Susan, welke dosis gebruik je? Ik had altijd 75 maar moet vanaf morgen 150 gaan spuiten van Menopur.

Ook van de Decapeptyl kan ik niet echt zeggen dat ik bijwerkingen voel. Wel wat hoofdpijn gehad, en soms opgeblazen gevoel, maar dat had ik zonder de injecties ook wel eens.

Ik wacht het even af!

En inderdaad, even een belletje naar het ziekenhuis en je weet misschien meer!

Hoi Susan,

Het vroege wakker worden herken ik wel van de Gonal, het onrustige gevoel niet.

Je kunt van de combinatie van deca en Gonal wel opvliegers krijgen, dan voel je je ook een beetje onrustig schijnt.

Ik heb er zelf nooit last van gehad, dus kan niet zeggen of dit erbij past.

Beste tip is om inderdaad even naar het ziekenhuis te bellen als je het niet vertrouwd!

Alle meiden: heel veel succes deze ronde!! Ik blijf meelezen en meeschrijven!

Liefs Ditte

Hoi allemaal

mag ik mij aansluiten op het wachbankje

we hebben vandaag een terugplaatsing gehad

de embryo was 5 celdelig

17 nov moeten we testen

voor iedereen succes

Gr marietje

Susan, dat onrustig voelen of onrustig slapen herken ik wel. De ene keer had ik daar meer last van als de andere keer... Zou van de hormonen kunnen komen....

Alle dames hier, succes hoor! Duimen op een goede maand voor jullie allemaal!

Liefs,

Sannie

Hallo meiden,

Bedankt voor de vele reacties. :)

Inmiddels weet ik, dat het slechte slapen + onrust door de gonal f komt. Moest maandag voor een echo en toen heb ik het gelijk gevraagd. Ik heb er dus ook nog steeds last van, maar als het goed is ben ik er met een paar dagen vanaf. Maandag is namelijk gebleken, dat er al 9 eiblaasjes waren. Veel sneller dan verwacht. :o Dit is voor mij echt toppie. Vanmorgen mocht ik gelijk terug komen en bloed prikken. Vanmorgen waren het er 11! Mijn rechter eierstok doet helaas net zoals de vorige keer vrij weinig. Hier zit er maar 1 in, maar mijn linker maakt dat gelukkig weer helemaal goed. Vrijdag is de punctie al. Ben helemaal happy. Gelukkig kunnen we nu weer voor een poging gaan. Als het goed gaat, heb ik dan maandag een terugplaatsing! :D

Jonna, ik moest iedere keer 150 gonal f spuiten. Normaal had ik altijd een beetje de standaard bijwerkingen. Hoofdpijn, vermoeid en overgevoelig, maar dit was voor mij ook nieuw. Fijn voor je, dat je er niet zo'n last van hebt. Heb jij al een idee wanneer je punctie zal plaatsvinden? Zal ook niet meer zo lang duren of wel?

Marietje, heel veel succes. Ik duim voor je dat hij/zij blijft plakken.

Veel liefs,

Susan

Hey Susan,

11 eitjes, goed om te horen! Hoop dat het allemaal voorspoedig zal gaan, wat een zenuwen telkens he?!

Ik begin nu wel te merken dat af en toe van die opvliegers krijg, ook 's-nachts, pfffff dan loop ik te wapperen met m'n dekbed zeg!  ;D

Ik ga 10 november voor mijn eerste echo, dus ook weer even afwachten. Op zich had ik bij de IUI pogingen altijd 3 of 4 goed gegroeide eitjes, dus ik ben erg benieuwd hoe het met deze extra stimulering gaat!

Succes allemaal!  :-*

Hi meiden,

We gaan weer voor de volgende ronde. Dus nu heb ik mijn intakegesprek op 18 november met een voor mij nieuwe kliniek in Nederland. Ben benieuwd!

Conny, heel veel succes. Fijn dat je zo snel terecht kunt. Ik hoop dat deze kliniek je ook bevalt.

Jonna, ja blijft spannend. Het is altijd afwachten hoeveel eitjes ze uiteindelijk kunnen oogsten morgen. ;) We hadden bij onze vorige poging uiteindelijk 5 A-kwaliteit embryo's, dus als dat deze keer weer zo zou zijn, dan ben ik al helemaal blij.

Weet je wat ik doe tegen de opvliegers: ik heb altijd een nat washandje op mijn nachtkastje liggen, kan net dat beetje verkoeling geven waardoor je wat makkelijker weer in slaap valt.

Ik zal duimen voor je, dat je ook een mooi aantal rijpende eitjes hebt 10 november. Succes!

Veel liefs,

Susan

Sinds gisteren ligt er nu een nat washandje naast het bed  ;D

En ook ik ben erg benieuwd hoe de punctie is gegaan vandaag Susan?

Hallo meiden,

Punctie is goed gegaan. De pijn was deze keer goed te doen. De dokter gaf aan, dat vrouwen met endometriose een hogere pijngrens hebben, maar vorig jr was het toch een stuk vervelender, staat mij bij. Er zijn 9 eitjes, dus helemaal super! :D Ik heb redelijk last van buikpijn, maar dat hoort er ook bij. Gaat wel weer over.

Morgen horen we of ze zijn gaan delen en of er maandag een terugplaatsing zal zijn. Wel weer spannend, maar nu maar eerst uitrusten en mij lekker door mijn man laten verwennen. ;)

Veel liefs,

Susan

Hoi Susan,

Fijn dat de punctie goed is gegaan. Laat je goed verwennen haha. Dat heb je echt wel verdient! Rust maar lekker uit. Laat ze maar mooi delen... Succes maandag!

Liefs Ger

9 eitjes is een mooi resultaat!

Ben erg benieuwd hoe het zal gaan, ik blijf het forum in de gaten houden  :)

Ik hoop natuurlijk voor ons allemaal dat het gaat lukken, laat je lekker verzorgen hoor  ;)

Goed bericht Susan! Nu maar hopen op een terugplaatsing morgen!

Jonna hoe is het met jou?

Liefs Ditte

Hoi Ditte!

Vanmorgen de echo gehad, ik had er 6 links en vijf rechts. De twee grootste waren 11mm dus ze moeten allemaal nog even doorgroeien  :)

In ieder geval woensdag nog een echo, en als ze dan goed gegroeid zijn hebben ze het idee dat ik maandag 17 november de punctie heb. Superspannend allemaal, denk er elke dag aan. Lees veel in dit forum, om toch een beetje voorbereid te zijn voor wat komen gaat. Ben erg zenuwachtig!

Hallo meiden,

Gisteren de terugplaatsing gehad van een A-kwaliteit embryo. Helemaal geweldig natuurlijk. :D Nu hopen dat hij/zij ook blijft plakken. Ik heb nu nog steeds veel buikpijn. Ik heb na een punctie en terugplaatsing altijd veel buikpijn, dus ben het wel gewend. Kan ook nog niet werken. Maar het is voor een goed doel. Ik kan bijna niet wachten totdat ik mag testen. Ik hoop zo dat het deze keer gelukt is. 

Veel liefs,

Susan

Hoi Susan,

Dat klinkt goed zeg! Ik help mee hopen dat ie blijft plakken! Sterkte met je buikpijn. Laat je maar flink in de watten leggen.

Jonna, hoe is het met jou? Heb je gister de punctie gehad? Of is het uiteindelijk een andere datum geworden?

Conny, hoe ging je intakegesprek? Dat was vandaag toch?

Liefs Ger

he Susan,

Klinkt goed! Duim voor je dat 'ie blijft plakken! Hoop dat je je snel weer beter voelt en dat de napijn wat wegtrekt.

Liefs,

Sannie