Jump to content
Sign in to follow this  
Susan

Broedkipjes november/december 2014

Recommended Posts

Hi meiden,

@susan: ik duim goor je dat hij blijft plakken! Nu veel geduld hebben! ;)

@ Ger: nee, intake is volgende week, maar wel op een dinsdag! ;)

Susan, zeker goed nieuws, A-kwaliteit terugplaatsing  ;D

Nu lekker je rust nemen en hopen dat het allemaal gaat lukken.

@ Ger - Maandag waren mijn eiblaasjes nog niet groot genoeg, dus vanmorgen weer voor een nieuwe echo. Gaat de goede kant op, maar ze willen het liefste dat ze nog ietsjes doorgroeien. Nu moet ik vrijdag weer voor een echo. Dan denken ze dat ik a.s. maandag de punctie zal hebben! Ben dus erg benieuwd hoe de eitjes zich tot vrijdag ontwikkelen, want hoop toch wel een paar goede te hebben!

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie medeleven. :) Nu inderdaad de spannende wachtweken. Ben echt heel erg bang, dat het weer niet lukt. Ik wil het zo graag! De 25ste mag ik testen. Ik kan echt niet wachten.

Veel liefs,

Susan

Hoi

Wat verstaan jullie onder a kwaliteit

ik mag maandag testen de zenuwen komen nu wel wel buikpijn dan weer niet ben erg misselijk smorgens ook overgeven

weten jullie ook hoelang pregnyl in het lichaam blijft

Gr marietje

He marietje,

A-kwaliteit is volgens mij een emmy van heel goede kwaliteit, goed gedeeld en weinig fragmentatie, maar volgens mij gebruiken de verschilldende laboratoria/ziekenhuizen ook verschillende systemen om de kwaliteit van de embryootjes aan te geven...

Hoe dan ook, zal voor je duimen op een mooie test maandag!

Liefs Sannie

Hoi Marietje,

Een A-kwaliteit embryo is inderdaad de beste die je kunt hebben, maar het hoeft niet zoveel te zeggen, hoor. Dit is mijn 4e tp met A-kwaliteit (hopelijk nu met positief resultaat), maar er zijn ook genoeg vrouwen met mindere kwaliteit embryo's zwanger geraakt, dus je weet het gewoon nooit.

Hoe was jouw eerste week sinds de tp? Had je toen al klachten? Op dit moment heb ik naast buikpijn nog geen klachten. Aan de ene kant fijn, vorig jaar kreeg ik namelijk vrij snel bloedverlies, maar aan de andere kant word ik er ook wel onzeker door.

Heel veel succes maandag en ik duim voor je dat hij/zij is blijven plakken.

Veel liefs,

Susan

Hoi Sudan

Ben misselijk buikpijn  ben erg nerveus ik hoop dat we een keer mzzl  hebben met mijn dochter was het de 5 poging raak

Gr marietje

Hoi Marietje,

Ik hoop dat de klachten erop wijzen dat het gelukt is. Zal voor je duimen.Je mag al bijna testen, toch?

Ik herken de nervositeit. Heb er zelf ook nogal last van. Mijn gevoel zegt, dat het weer niet gelukt is, maar het is nog zo vroeg. Maakt me zeer onzeker. Ik wou dat het al de 25ste was en ik mocht testen.

Veel liefs,

Susan

Lieve allemaal,

Ik weet even niet waar ik mijn verhaal neer moet zetten. Dus maar even hier...

Vanmorgen hebben we opnieuw een echo gehad. Helaas is de uitslag niet goed. Er was geen hartje meer zichtbaar op de echo. Het embryo is dus niet meer in leven.

We hebben nu de keuze om af te wachten op een spontane miskraam of we worden verwezen naar de gynaecoloog om het op te wekken. Dit kan met medicatie of door curettage.

Het is zo onwerkelijk! Ik ben gewoon nog zwanger, voel me ook zo en toch weten we dat het snel weer anders zal zijn!

Liefs Ditte

Lieve ditte,

Wat vreselijk! Na zolang eindelijk zwanger en dan dit!!!! Wat ontzettend verdrietig voor jullie! Nou meissie, laat je lekker verwennen en jank alles eruit...ik hoop dat je man je hierbij goed ondersteunt en dat jullie samen dit een plaatsje kunnen geven!

Heeeel veel dikke knuffels! :love2:

Conny

O nee, lieve Ditte,

Wat een vreselijk bericht! Heel veel sterkte gewenst om dit te verwerken. Neem allebei de tijd ervoor die jullie nodig hebben om het een plek te geven.

Hele dikke knuffel,

Sannie

@ Susan

De 25e duurt zeker lang als je ergens enorm op zit te wachten! Gewoon blijven hopen dat alles goed gaat, dat is het enige wat je kan doen.

@ Ditte, wat een verschrikkelijk nieuws :(  Ik sluit me aan bij het advies van Sannie en Conny, en steun elkaar. Want zoiets verdrietigs moet verwerkt gaan worden, en iedereen doet dat op zijn/haar eigen manier.

Knuffel van mij

Guest tanja1969

ooo ditte,

dit is werkelijk verschrikkelijk nieuws, dat is iets wat je niet wilde horen

weten jullie al wat je gaat doen?

wij hebben er toen voor gekozen om te curetteren, ik voelde me zo zwanger toen nog

tot op de dag van de curretage had ik nog steeds verschijnselen, zo onwerkelijk

terwijl je weet dat het niet goed is meer

snik  :'(  praat veel met elkaar en steun elkaar, dat hebben jullie wel nodig hoor.

heel veel sterkte meid

liefs Tanja

O nee Ditte, ik had het je zo gegund meis. Vind het zo erg voor je. Heel veel sterkte!

Liefs Ger

Marietje, gefeliciteerd!  ;D

Wat super voor jullie!

Ik zou vandaag voor mijn eerste punctie gaan, had ik de medicatie verkeerd begrepen!

Ik was er van overtuigd dat ik zaterdag niet meer moest prikken en dan zondag de Pregnyl.....keek ik zondag voor de zekerheid even naar de tijd: Bleek dat ik zaterdag de Pregnyl moest prikken en zondag niets.

Ik was serieus in paniek, dacht dat alles waarschijnlijk voor niets was geweest, en moest enorm huilen. (misschien door de hormonen, maar ook omdat ik er zo druk mee ben geweest en ik even geen lichtpuntje zag)

Mijn man heeft het ziekenhuis gebeld, en zij adviseerden om zondagochtend nog 1x Menopur te nemen en dan zondagavond om 21.30 uur Pregnyl.

Nu is de punctie niet vandaag maar morgen om 09.30 uur.

Ik hoop zo dat het allemaal lukt?!! En niet dat door mij fout al het een en ander in werking is gegaan terwijl dat te vroeg is ofzo.

Wat een gestress zeg  :(  Heeft de hele dag mijn humeur bepaald. Nu wachten op morgen....

Dikke knuffel voor iedereen

Marietje: wat gaaf!!! Van harte gefeliciteerd! Op naar een goede echo!

Jonna: het is ook heel ingewikkeld met wanneer je wat moet spuiten!! Volgens mij kan het dagje zonder medicatie geen kwaad hoor. Veel sterkte met de punctie morgen.

Wij hebben het weekend gebruikt om een beetje tot onszelf te komen en 'afscheid' te nemen van onze Emmy. Ondertussen zit het nog steeds op zijn plekkie en daar heb ik steeds meer moeite mee. Enerzijds ben ik blij dat mijn lijf deze zwangerschap kennelijk zo graag vast wil houden dat het zelfs dit overleden embryootje niet los wil laten. Tegelijkertijd  vind ik het ook moeilijk dat er iets niet levends in mijn buik zit! Dus morgenmiddag hebben we een afspraak in het ziekenhuis om het te gaan hebben over het opwekken van de miskraam.

Ik weet nog niet of ik voor curretage of voor de tabletjes ga.

Liefs Ditte

Hi meiden,

@marietje: van harte gefeliciteerd!! Op naar de eerste echo! :)

@jonna: ik geloof niet dat het door deze oplossing zoveel kwaad kan, aangezien je nog verder menopur gespoten hebt, heb je de punctie een dag verplaatst.

@ ditte: ik snap je gevoel. De Emmy is er, maar er is geen hoop meer, dus dan liever dit afsluiten en dan weer naar de toekomst kunnen kijken. Anders blijf je er toch mee bezig...heb geen ervaring met miskramen (gelukkig), dus kan je ook niet helpen met je keuze..heb je het een beetje kunnen verwerken of ben je nog heel erg verdrietig en depri? Van mij een hele dikke knuffel voor jou!! :love2:

Veel liefs,

Conny