Spring naar bijdragen
han87

Hier was ik weer..

Aanbevolen berichten

Hallo lieve meiden...

Hier was ik weer eens... en wow wat heb ik veel gemist zeg...

Alle meiden die zwanger zijn GEFELICITEERD!! en geniet ervan!!

Pitt Bull meid had ik jou al gefeliciteerd ik hoop het wel!!! Hoe is het met jullie mooie meissie :love2:

Meiden op het wachtbankje succes we duimen!!!

Ik was weer terug van weg geweest.. Ik vind het zwaar allemaal hoor.. Met keuzes etc..

In oktober zouden we ons laatste cryo terug krijgen van ivf nr 2 Helaas is deze niet goed ontdooit :'(

We wouden ivf 3 toch ergens anders gaan proberen.. Het voelde voor ons beide hier niet goed meer..

Zo gezegd en advies en dossier mee gekregen van ons fertilteits arts hier. Afspraak Gent of wordt het dusseldorf... :-\

Toch gebeld met gent..In eerste instantie graag met dokter p de sutter...Dat werd dan pas eind januari :o

Dat was ons toch te ver weg. Er was nog een plekje in nov met dokter schoonenberg..

Geen idee wie zij was. Maar prima we gaan ervoor.. Afgelopen week er heen.. een end weg voor ons dik 4 uren rijden. Dus onderweg een overnachting gedaan. Wat was ik zenuwachtig zeg..Kreeg geen hap van het ontbijt naar binnen..

De volgende dag naar onthaal in gent..Vreemd allemaal daar moesten we 100 euro voor de intake aanmelding betalen..

Op naar het ander gebouw...Waar wij een afspraak hadden om 2 uur wat half 3 werd.

Een hele lieve en direkte vrouw..Ik denk dat we 20 min binnen hebben gezeten.. Ze vroeg wat we verwachten.. en wat hun konden doen en dachten na het kijken van ons dossier... Duidelijk geworden is dat ik nooit mooie embryo s heb tp heb gekregen :o >:( Terwijl ze bij alle  hebben gezegt dit is een mooie...Ze legde ons uit waarom..Tsja nooit geweten dus teleurgesteld en eigenlijk ook wel boos... We moeten duidelijk heid krijgen en hebben nu een uitgebreid bloedonderzoek die zelfde dag nog gedaan...(hangt een prijskaartje aan)  Over 3 maand zijn alle uitslagen dan bekent.. en gaan we terug naar gent..  Ik ben blij dat ze verder willen kijken..Maar ben ook wel zenuwachtig voor de uitslagen..Iemand ervaring met gent en de bloedtests?

Dat was weer even een geluid van mijn kant...

:love2: Han

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

he han87

ik lees dat je naar gent gaat,

wij hadden dokter gerritsen echt een super man.

ik hoor iedereen maar zeggen over de 100 euro bij de onthaalkassa nou die hebben wij nooit betaald hoor.

bij ons is alles vergoed door het ziekenfonds athans ik heb tot op heden geen 1 rekening gehad van gent.

wij zijn daar in totaal 4 maanden geweest en nu ben ik 26 weken zwanger na een succesvolle icsi poging.

ik hoop dat je hier wat positiefs uit haalt.

liefs en veel succes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi esther.

GEFELICITEERD!! wat fijn zeg!

Ja als je verzekering een contract heeft met gent dan hoef je idd niet bij onthaal te betalen.

Maar helaas onze verzekering niet. En die bloedtest die ik nu heb gedaan die moet ik ook betalen.. Want dat is een onderzoek en nog geen ivf.. Maar stuur als ik de rekening krijg, het toch even op  ;)

Hebben ze bij jou na 5 dagen pas de tp ook gedaan? heb je ook nog cryo s? Die dokter die bij hebben is heel direct en zegt waar het op staat.. Maar tot nu toe bevalt het me wel. ze luisteren goed en delen alles met je..ook al is het iets niet goeds..

Geniet van je zwangerschap!

Liefs han

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hoi han,

wij hadden na 9 bevruchte eitjes na 5 dagen de terugplaatsing.

helaas was het eitje wat nu terug in me buik zit de enige van de 9 die het overleeft heeft dus nee ik heb geen cryo's.

succes met alles.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Han,

Ik heb afgelopen dinsdag de punctie gehad en afgelopen vrijdag de TP.

Ik had dus na drie dagen de tp.

Maar de vrouw die voor mij was ( en waar ik dus, na de morfinespuit) mee in wachtkamer zat, die had zondag de TP.

Ik vroeg me al af waarom zij 5 dagen heeft en ik 3.....

Is dat jou verteld waarom het nu 5 dagen is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He hoi.

Dat is jammer esther maar nog even en dan hebben jullie je kleintje in de armen :love2: En zoals ze in belgie zeggen dat is het spel..om ze inplaats van niet na drie dagen terug te plaatsen maar 5.

Jonna : Hoe voel je je? En waar ben je onder behandeling? Hier in nederland worden de embryo s na 3 dagen terug geplaats.. In belgie en misschien op meerder plekken pas na 5 dagen. Dan zou de embryo beter zijn ontwikkeld en kunnen ze zien of het een goeie embryo is. Veel succes!!

Liefs han

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kreeg de mijne ook op dag 3 Han in Belgie. Een dame die met mij zat te wachten op dag 5. Geen idee waarom dat verschil tussen ons was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi meiden,

Als een Emmy het haalt tot op dag vijf buiten de baarmoeder dan heeft heb je een hogere kans op een zwangerschap. Ze noemen dit dan een cystoblaste. Mocht de kwaliteit niet goed zijn of de deling niet gestaag, dan zullen ze altijd uiterlijk op dag drie terugplaatsen. Mochten er nou twee embryo's zijn die zich goed ontwikkelen en er is voor gekozen er maar een terug te plaatsen, dan zouden ze tot dag vijf kunnen wachten. Dan moeten ze uiterlijk teruggeplaatst worden (volgens mij wetgeving). Ik heb altijd op dag twee of drie de tp gehad, maar tijdens onze laatste cryo behandeling hebben ze overwogen deze misschien op dag vijf te doen. Maar toen had op dag drie een embryo zich duidelijk beter gedeeld en hadden ze dus een winnaar....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ooh vandaar Conny,

alle drie de cryos waren bij mij idd op dag 3 al achter in de groei. Dag 5 zouden ze niet eens gehaald hebben denk.

En nu weet ik ook wat een blastocyt is. Ik dacht juist dat dat er eentje was die axhter in deling liep aangezien iemand er (in het buitenland bij ECD 4 had laten terugplaatsen).

Groetjes Patricia

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi hoi meiden,

Conny dat klopt helemaal!! en in belgie hebben ze een speciale clean room nu daarvoor..

En jonna hoe voel je je? Waneer mag je testen?

Liefs han

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Han, ik moet morgen rond 08.30 bloed laten prikken, en dan rond 13.15 uur bellen voor de uitslag.

Echt, ik hou het niet meer van de spanning.

Trouwens vreemd om zo'n berichtgeving telefonisch te krijgen, of het nou positief of negatief is  :o

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie