Jump to content
Sign in to follow this  
Ger

Zwanger 2015

Recommended Posts

Ger, spannend hoor! Ben benieuwd, ik houd het forum in de gaten hoor!

Mak, bij mij zat het ook in een lage bloeddruk hoor, dus gelukkig niet ernstig en alleen maar heel erg vervelend. Fijn dat er op je werk zo goed rekening met je wordt gehouden en dat je dochter dat zelfs ook al doet. Lief is dat he? Straks als alles achter de rug is kun je weer lekker met je meisje stoeien. Kun je het weer lekker gaan inhalen.

Sterkte nog even de komende weken op je werk. Ik hoop dat je je beter gaat voelen nu je wat minder mag gaan werken en straks mag stoppen.

Liefs,

Sannie

Guest Mak

Poeh nu ook nog maagpijn, diarree en een oogontsteking.....zucht.

@ger hoe gaat ie?

@ Ger, ben erg benieuwd hoe het met je gaat!

Hier leven we naar morgen, donderdag 26e, toe.

Dan gaan we voor de pretecho, en hoop ik dat het te zien is of wij een jongen of meisje gaan krijgen. Moet lukken, ben morgen 16,5 week zwanger.

ZO spannend, pfff, kan niet wachten  ;D

Guest Mak

Leuk Jonna, geniet er van.

Mijn laatste werkdag is nu definitief. 12 maart. Gelukkig.

O heerlijk om dat uitzicht te hebben he?

Nog een paar werkdaagjes Mak, en je kan je focussen op je buik!

Ik heb vooralsnog aangegeven bij mijn leiding dat ik 4 weken voor de uitgerekende datum wil stoppen, maar mocht het bv echt niet meer gaan kan ik het altijd nog omzetten naar 6 weken hoor, is gelukkig geen probleem bij ons.

Hoi meiden,

Mag ik jullie voorstellen: Roos! Ze is vrijdag 20-2 geboren om 12.55 uur. Het was een turbo bevalling van 5 uurtjes. Ik heb het ervaren als een sprookje en kan nog steeds niet geloven dat dit wonder mij/ons is overkomen. We zijn zaterdag weer thuis gekomen en Roos maakt het goed. Ik had wat last van complicaties maar die zijn dinsdag opgelost in het ziekenhuis. Nu kan m'n herstel beginnen. Iedere keer als ik Roos aan het voeden ben schiet ik vol. Ik kan het niet bevatten dat na 1 poging icsi ik nu met een prachtig wonder in m'n armen sta. Meiden dit geluk gun ik iedereen. Geef nooit zomaar op en bedankt voor alle lieve reacties als ik weer eens m'n hart had gelucht. Ik ga weer fijn genieten van m'n meisje.

Liefs Ger

Guest Mak

Wat is ze prachtig!

Gefeliciteerd met jullie geluk.

Geniet van ieder moment.

Ik wens je/jullie een prachtige kraamtijd en een voorspoedig herstel.

Dikke knuffel voor Roosje. :love2:

Ger, van harte gefeliciteerd! En geloof me, dat volschieten kan nog heel lang duren (heb ik nog steeds af en toe bij onze peuter van bijna 3), terwijl ik daarvoor niet zo heel erg emo was  ;). Geniet van jullie prachtige meisje!

Oh Ger,

Wat fijn dat alles zo lekker gegaan is! Van harte gefeliciteerd met roos!!! Geniet ervan!!

Gefeliciteerd met jullie moppie!

En wat fijn dat je de bevalling zo snel achter de rug had, maakt de ervaring alleen maar NOG mooier  :)

Geniet van alle mooie momenten

Hoi Ger,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn dat het zo'n snelle bevalling was. Hoe gaat het nu met jou en de kleine? Geniet er maar lekker van.

Veel liefs,

Susan

Dames, na de pretecho blijkt dat het een meisje is!!!!

Het was alweer 4 weken geleden dat ik de laatste echo had, dus zag een hoop nieuwe dingen zoals een ruggengraatje.

Ik was weer zo gefascineerd, dat het me toen weer niets  uit maakte wat het zou worden.

Maar stiekem is het toch wel erg leuk dat het een meisje is hoor  ;D

Hoi meiden,

Dank jullie wel allemaal. Met kleine Roos gaat het super. Ze is alweer 2 weken oud. Wat gaat het hard...

Hoi hoi hoe is het met iedereen 

leuk jonna een meisje  wij krijgen een jongen gisteren de 20 weken echo gehad

Gr marietje

Marietje wat leuk zeg een jongen. Wat gaat het snel zeg 20 weken alweer. Geniet er maar lekker van!

Guest Mak

Hoe is het met jullie?

Ik zit inmiddels op 27 weken en het gaat goed. Wel veel moe.

Gestopt met werken... 'Ziek' tot mijn verlof begin mei.

Groetjes

Hey dames,

Ik zit momenteel alweer 1,5 week thuis met de griep, bah!

Voel me echt belabberd, maargoed, effe doorbijten weer. Morgen naar de vk en donderdag ook de 20 weken echo.

En was bij jou alles goed te zien Marietje? En gaat het allemaal goed?

Hallo allemaal,

Ik heb een (niet zo smakelijk ;)) vraagje. Afgelopen vrijdag heb ik een terugplaatsing van 2 cryo's gehad en nu had ik gisteren ontzettende buikkramp wat eindigde in overgeven en diarree. Kan dit te maken hebben met een innesteling? En zo ja, hebben jullie hier ook last van gehad? Of zal het komen doordat ik wat verkeerd gegeten heb of zo? En kan dit problemen geven bij de innesteling? Het gaat vandaag weer beter, maar ben nog steeds niet helemaal lekker. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben?

Veel liefs,

Susan

Hi susan,

Buikkrampen heb ik soms wel gehad. Toen ik zwanger was zelfs een enorme steek, maar dat was wat later na de tp. Overgeven en diarree klinkt voor mij onbekend...

Succes! ;)

Hoi

Hoe gaat het met iedereen bij mij goed gisteren was ik Alweer 24 weken zwanger  waar blijft de tijd

14 april weer naar de vk ik voel het flink schoppen in mijn buik op de 20 weken echo kon ze alles goed zien het koste wel wat tijd omdat ons wondertje een beetje dwars was

SuSan heel veel succes

Gr marietje

@ Susan, wat een spannende periode weer voor je! Krampjes kunnen wel een innesteling betekenen volgens mij, maar ik heb er zelf bijvoorbeeld weer niets van gemerkt. Ieder lichaam reageert anders!

Hoop zo dat er eentje goed blijft zitten voor je.

@ Marietje, ik voel ook steeds vaker dat ze schopt  ;D het leukste was tijdens de 20-weken echo. Toen zag ik het op het scherm en ik voelde het tegelijk - zo schattig!

Ik ben eindelijk weer een paar dagen van de griep af, maar ik blijf me zwakjes voelen.

Uit het bloed kwam niet heel veel bijzonders, mijn ijzer is ietsjes laag en ik heb van mezelf een lage bloeddruk. Goed opletten dus met wat ik eet en wanneer ik wat eet. Ik ga morgen weer beginnen met werken, erg benieuwd hoe ik de 9 uur ga volhouden!

Dames, al een tijdje geen reacties meer hier  ;D

Hoe gaat het met iedereen?

Ik zit in mijn laatste maandje, en zit ZO niet te wachten op die hittegolf?!!

Echt, ik gun iedereen een mooie zomer, maar van mij had het dit jaar mogen overwaaien haha.