Jump to content
Aftellen naar Kerstmis!

Sign in to follow this  
Ger

Zwanger 2015

Recommended Posts

Hi jonna,

Kan ik helemaal begrijpen! Zorg goed voor jezelf! Veel drinken en houdt goed in de gaten of je niet teveel hooi op je vork neemt! Ik ben een keer bijna flauw gevallen van de hitte in mijn zwangerschap. Dus onderschat het niet!

Conny

Hoi Iedereen

Het is indd stil op het forum

ik ben nu 36 weken zwanger en 3 dagen voel mij op zich goed alleen moe en nerveus over de beballing

HoE Is Het verder met iedereen

Gr marietje

Ja, je moet jezelf echt dwingen om veel te drinken, want ongemerkt drink je toch te weinig.

Ach, ben nu elke dag vroeg wakker, dus lekker nog even in de ochtend de deuren open zolang ik schaduw achter heb  ;D

Marietje ik heb die angst ook wel hoor! Altijd al gehad. Heel tegenstrijdig, want aan de ene kant heb je de wens om moeder te worden al heel lang, maar die bevalling blijft toch een "dingetje".

Maar ook wij slaan ons er doorheen hoor! (zeg ik heel stoer)

Ik was trouwens een beetje op internet aan het zoeken naar een mooie tekst voor in het geboortekaartje. En dan eentje die een beetje verwijst naar het feit dat het ons niet is komen aanwaaien.

Is een van jullie al een mooie tekst tegengekomen die ze wil delen hier?

Hoi allemaal,

Pittig hè die warme dagen. Ik moet steeds aan al die zwangeren denken en aan mezelf vorig jaar dat ik in die hitte non stop aan het overgeven was haha.

Vandaag gelukkig iets koeler. Hoe gaar het Jonna. De laatste loodjes hè voor jou! Leuk hoor tekst uitzoeken. Op mijn kaartje stond: Leven uit ons leven, klein en heek bijzonder. We hebben jou een naam gegeven, maar eigenlijk heet je wonder.

Die tekst kwamen we vaak tegen, maar we waren het er alle twee over eens dat die tekst enorm bij ons paste. Ik wilde het er niet dik opleggen maar ook niet onbesproken laten vandaar dat dit het werd. Succes met kiezen of heb je al iets moois gevonden?

Liefs Ger

Die waren heel pittig Ger! Daar liep ik dan te waggelen in huis op mijn opgezwollen voeten/enkels/benen.

Zucht steun kreun....nee die hitte is niets voor mij!

Alles gaat verder goed, gisteren nog naar de VK geweest.

Is inderdaad een mooie "tussen"tekst. Van mij hoeft het er ook niet dik op te liggen hoor, maar ik was gewoon benieuwd wat voor mooie teksten er zijn voor ouders waarbij het niet is komen aanwaaien.

Hoe gaat het bij jullie?

Hoi

Hoe is het met iedereen

nog 2 daagjes naar de uitgerekende datum  best spannend

ik ben best zenuwachtig voor de bevalling het is toch al een tijdje geleden 

Gr marietje

Mak, Marietje, Jonna hoe is het met jullie? Inmiddels moet er al iemand bevallen zijn.... 

Hier gaat het goed. Roos groeit als kool en we zijn fijn aan het genieten van de vakantie. Het is een heftig half jaar geweest dus we waren er wel aan toe. Roos is een lief en gezond meisje. Ben nog steeds iedere dag een heel dankbaar mens.

Hoi

Op 3 augustus is onze teun geboren met 41+2 weken

De bevalling was een hel

Hij lag er niet goed voor op ten duur op handen en knieën daarna gynaecoloog erbij ingeknipt vacuümpomp 

Daarna ik niet lekker waarschijnlijk zwangerschap vergiftiging onderdruk te hoog

Maakt komt allemaal weer goed

Gr marietje

Hi Marietje,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Vervelend dat je zo'n zware bevalling had. Ik hoop dat het nu naar verhouding goed gaat met jou en Teun?  Heel veel sterkte met je herstel! Geeft jezelf de tijd en vraag ondersteuning! Ik heb ook een heel lang herstel gehad, dus zorg voor hulp! (Evt ook medisch/ fysio/ etc).

En probeer toch een beetje van deze bijzondere tijd te genieten! Hij is zoals je weet zo weer voorbij!

Liefs,

Conny

Hoi Marietje,

Gefeliciteerd met jullie zoon Teun.

Wat naar dat de bevalling zo moeilijk ging. Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat en je gauw weer op de been bent. Geniet van je kleine man. Sterkte met alles.

Liefs Ger

Hey dames,

Van mijn kant uit even stil geweest, maar ons meisje is op 19 augustus geboren met een gewicht van 4310!

18 augustus om 19.00 uur begonnen de weeen, rond middernacht zat de ruggenprik erin en op 19 augustus rond 18.30 mocht ik starten met persen......de ontsluiting duurde zo lang!!!! Ik was al kapot voordat ik moest persen  :o

Na een uur en een kwartier persen kwam ze niet laag genoeg, en is er besloten tot een keizersnede.

Niet wat ik had verwacht en het was best heftig maar ze is er, en ze is gezond. Dat is het belangrijkste!

Nu de eerste weken met haar achter de rug, en je leeft van het ene voedingsmoment naar het andere. En die tussenliggende uren?...geen idee wat je dan gedaan hebt haha

Hi jonna,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Vervelend dat het niet zo liep zoals je gehoopt had, maar jullie meisje is gezond! Nu de tijd nemen om te herstellen! (Dat kan helaas wel even duren, heb ik geleerd uit ervaring)

Conny

Gefeliciteerd jonna

Met de geboorte van jullie dochter nu genieten

Hoe is het verder met iedereen

Met ons gaat het goed teun doet het goed hij is een flinke jongen hij is erg onrustig vooral savonds en snachts

Gr marietje