Jump to content
Sign in to follow this  
Susan

Broedkipjes 2015

Recommended Posts

Hallo meiden,

Ik heb maar een nieuwe topic aangemaakt voor 2015. Een nieuw jaar en nieuwe kansen, zullen we maar zeggen. ;)

Zijn er nog meiden die op dit moment bezig zijn met een poging?

Ik ben op dit moment alweer een tijdje bezig met de 3e poging. Helaas bleek vanmorgen tijdens een tussentijdse echo, dat er maar 3 eitjes zijn. Vrijdag moet ik terug komen, maar de kans is zeer groot dat we deze poging weer zullen moeten afbreken. :'( De verwachting is dat ik dan over anderhalve mnd waarschijnlijk weer mag starten, maar ik moest echt wel even slikken net. Dit word dan al de 5e keer, dat ik weer van voren af aan moet beginnen en weer gaan prikken. :( Je moet er wat voor over hebben! ;)

Veel liefs,

Susan

O nee Susan, het zit jou ook ook niet mee hè? Sterkte hoor, ik hoop echt dat 2015 jou jaar wordt!

Susan  :(

Niet wat je gehoopt had.

Zit er een minimum aan eitjes aan voordat ze een punctie doen?

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie reacties. :) Goed nieuws! Tot onze verrassing bleken er toch wat meer eitjes te zijn. Ze waren nog zeer klein, dus ik heb nog door moeten gaan met prikken voordat ik meer zekerheid had. Ik heb er nu genoeg om de punctie door te laten gaan, maar een groot aantal word het niet. Maar ja, er hoeft er maar 1 te blijven plakken straks. Gaan we weer een spannende periode tegemoet. Tanja, je had dus helemaal gelijk!

Het is hier wel erg rustig. Volgens mij ben ik de enige die op dit moment bezig is met een poging. Hoe gaat het met jullie?

Veel liefs,

Susan

Hi Susan,

Fijn dat de punctie toch door gaat! Het is hier zeker rustig. Ik heb pas eind februari een afspraak in Gent voor de intake dus dat duurt allemaal nog wel even...

Veel succes en ik duim voor je dat deze blijft plakken!!

Hoi Conny,

Dank je wel. :) Ik duim ook voor jou, dat jij straks een positief resultaat krijgt!

Veel liefs,

Susan

Guest tanja1969

hey Susan,

zie je nooit helemaal de moed opgeven

ben heel blij dat er nu toch meerdere gegroeid zijn en dat je toch een punctie krijgt

mijn duimen draaien voor jullie dat jullie veel eitjes hebben!!

liefs Tanja