Spring naar bijdragen
marientje38

2014 babby s

Aanbevolen berichten

ik wilde een nieuwe topic starten

het spreek voor zich

baby s die in 2014 geboren zijn.

leuk om zo met elkaar te kletsen en zo te lezen hoe het met de kinderen gaat en met de moeders.

onze kleine man Fabian is 16 juli geboren met klompvoetjes sommige onder jullie weten het misschien wel

het gaat nu allemaal goed met hem hij is geopereerd en heeft alleen nog maar in zijn bed een spalk om dus het gaat heel goed een buitengewoon vrolijk kereltje

ik hoop van jullie ook te lezen

groetjes marina

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He Marientje,

Gezellig! Op 29 november ben ik bevallen van Koen. Hij is ons tweede kindje. Hij heeft net afgelopen week zijn eerste inentingen gehad en heeft daar heel veel last van. Jammer genoeg voor ons is ook zijn ritme helemaal in de war geraakt daardoor. Hij sliep al een aantal nachten achter elkaar mooi door van 12 tot bijna 7 uur en nu wordt meneer steeds weer wakker om een uur of half 5. Maar goed, op zich mag ik niet klagen, aangezien hij nog maar 7 weken is, maar ik kon er best aan wennen om weer een volledige nacht te slapen :). Nou ja, zal wel weer een keer komen.

We waren met onze oudste ook wel enorm verwend hoor, die sliep ook al zo snel door, en die had nooit veel last van prikjes, en is ook bijna nooit ziek. Dat is nu met Koen dus wel andere koek. Die is in z'n korte leventje al voor de tweede keer verkouden en heeft dus wel behoorlijk last van de inentingen.Hopelijk heeft hij er volgende maand minder last van...

Groetjes,

Sannie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Angelique had ook heel veel last van haar eerste prikjes Sannie. Zo zielig, veel huilen en erg warm, pijn, veel pilletjes gehad. Dinsdag moet ze voor haar 2de lading prikjes...ben benieuwd hoe ze het daarop doet ;)

Angelique is ook al 2x ziek geweest van de verkoudheid.

Maar ze doet het verder zo goed, ons toppertje.

Maandag alweer 4 maanden, 26 september 2014.

:love2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaat hard he? Hopelijk heeft Angelique de volgende keer minder last. Als ze alleen maar hangerig zijn, dan is het nog wel te doen. Lekker op schoot nemen en knuffelen doet dan al wonderen (stiekem is dat ook wel genieten als ze zich zo lekker laten knuffelen en als ze zich dan schijnbaar ook prettiger voelen), maar als ze echt pijn hebben is het opeens niet meer zo prettig. Nou ja, zal er wel bij horen denk ik.

Zo, vandaag voor de tweede keer met de fietskar op stap geweest om Kris naar zijn speelclubje te brengen. Een hele operatie, maar wel een uitvinding zo'n kar. Zo ben je tenminste minder aan huis gebonden, het is even wennen met zo'n ding achter de fiets, maar ik ben er wel blij mee. Ik had de maxicosi al vastgezet in de kar met een flinke spanband, zodat die goed stevig en veilig staat, dus ik kon Koen zo in de (met een kruik heerlijk voorverwarmde) maxicosi zetten, Kris achter op de fiets en fietsen maar... Pfff, het is ook wel goed voor mijn conditie merk ik, daar valt nog wel wat aan te werken  ;)..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na heel lang hier niet te zijn geweest, bedacht ik mij dat ik al heel lang niet meer geschreven had.

Wat is mijn leven veranderd. En wat geniet ik dagelijks enorm van ons mooie meisje :love3: .

Mijn leven is totaal anders als voor de tijd, gestructureerder, alhoewel alles om ons meisje  :love3: draait.

Ik mocht zondag mijn allereerste moederdag als mama van Angelique :love3: meemaken, wat voelde ik mij trots en speciaal. Ook heb ik stil gestaan bij alle mama's die nog geen mama mogen zijn....

Ik blij het echt een wonder vinden dat ik mama mocht worden.

Stiefmama en mama zijn 2 verschillende dingen, dat merk ik nu pas echt.

Hoe is het met de andere mama's die in 2014 voor de 1ste of 2de keer mama werden?

Groeit jullie uk ook zo hard?

Angelique is alweer ruim 68.5 cm en weegt 7.3kg

Time flies! :love2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi pitbull,

Ik hoop dat jouw kleine niet meer dan een kilo in iedere centimetvan haar lichaam heeft! ;) ;D ;D

Ik geniet ook van get moederschap, zondag was mijn tweede Moederdag! Florian is nu zo'n86 cm en weegt denk ik zo'n 11 kilo.

Fijn dat het zo goed met jullie gaat!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey Conny,

Wow wat een verschil in kindjes, grote en gewicht.

Ons meisje zit nu echt in maatje 74/80, de andere maatjes heb ik net afgelopen week uit haar kast gehaald, ook alle baby sokjes van het begin zijn nu veelste klein.

Eind van de maand pas weer voor meting en controle. Ze is wel erg smal in haar taille.

Maar goed dat was haar mama vroeger ook. ;)

Liefs Pitbull_lady :love2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hai dames,

ik heb ook al een tijdje niet meer geschreven Fabian is inmiddels al weer 10 en halve maand en groeit goed

het is een lange slanke jongen en hij zit al weer in maat 80 ongeveer zijn lengte was het laatste bezoek van het consultatie bureau al 78,5 dat was rond de 9 maande dus zou nou wel tegen de 80 cm zijn maar zijn gewicht was wel net iets boven de  9 kilo ik moest hem wat meer vast voedsel geven hij is nu denk ook wel wat in gewicht gegroeid en eet echt alles was ik hem geef ik denk dat hij gewoon lang en slank is

ik geniet echt heel erg van het moederschap

Fabian zegt al mamma, pappa en nu ook oma

hij draait wel veel van zijn rug naar buik en terug en probeert vooruit te komen om te kruipen maar het lukt nog niet zo

staan doet hij nog niet maar ik mag hem ook niet op zijn voetjes zetten moet hij zelf doen omdat hij geboren is met klompvoetjes maar dat ziet er allemaal goed uit

zo dat was weer een verhaaltje

groetjes

marina

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey Marientje,

Ja het gaat hard he?

Angelique is vrijdag precies 39 wkn oud, 9 mnd exact.

Grappig want ze is op de 39 wkn geboren. Ook op de 26ste dus dat is dubbelop grappig.

Morgen horen we hoe groot ze nu is. Zij is ook erg lang voor haar leeftijd en super slank, hierdoor past ze alleen korte broekjes en rokjes in maatje 62 terwijl ze verder in 74/80 zit.

Maar goed ik was zelfs ook altijd lang en dun, dus ze zal nog wel langer worden en slank blijven. Ze eet voldoende, maar is erg beweeglijk, hierdoor komt ze natuurlijk weinig aan.

Hoe gaat het met de klompvoetjes van je zoon? Valt dat nu wat mee of?

Angelique kan aardig goed staan en als je haar vasthoud zet ze ook wel wat stapjes. Kruipen doet ze niet, maar ook van echt heel erg rollen moet ze niet veel hebben. Liever rent ze al lopend, in haar loopkar, door de kamer.

Super lief om te zien.

Het gaat echt erg hard allemaal, de maanden en dagen.

Liefs {Pitbull_lady  :love2: }

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie