Spring naar bijdragen
Mimi

Terug van weggeweest.

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Een hele tijd geleden was ik ook al even op het forum, maar door een erg turbulente tijd rondom de ivf en alle spanningen en emoties niet echt mee blijven praten op het forum.

We hebben inmiddels de eerste ivf (bijna) achter de rug. Hebben een tp gehad van een embryo die helaas geresulteerd heeft in een vroege mk. Hebben nu nog een cryo en heb vanmiddag het Zh gebeld om te starten met de terugplaatsing in natuurlijke cyclus. Verwacht in de loop van deze week mijn menstruatie dus het gaat spannend worden. Sta er voor mijzelf in ieder geval een stuk relaxter in, zeker ook met de wetenschap dat dit keer er geen hormonen gebruikt hoeven te worden. Heb een voorgeschiedenis met endometriose en waar het op lijkt is dat pcos ook meespeelt. Mocht deze poging onverhoopt niet lukken, dan zijn we al wel in Gent op intake geweest omdat we in het emc waar we nu lopen, absoluut niet verder willen!

Zijn er meer meiden die een cryo tp tegemoet gaan of net hebben gehad? Hoor graag jullie ervaringen.

Groetjes, Mimi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Mimi,

Fijn dat je je stukken relaxter erin staat. Ook ik heb poos rust genomen van het forum en alle behandelingen ook niet in rap tempo op laten volgen.

Wij zitten in de vreselijke wacht weken. Vorige week tp van onze 3e ivf. Ik heb vorig jaar een cryo tp gehad in erasmus. Wij zijn juist nu helemaal over naar het erasmus.

Waarom willen jullie daar niet verder mocht het nodig zijn dat jullie verder moeten!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad. Heb echt even tot mezelf moeten komen, maar kan er nu weer vol tegenaan! Heel spannend voor jullie, hoop natuurlijk van harte dat je straks een positieve test hebt! Wij vinden het emc erg onpersoonlijk. Heb talloze dokters gezien en wist op den duur niet echt meer waar ik aan toe was. Daar komt nog bij dat ik echt een rampzalige punctie had. Mijn lichaam raakte in shock als reactie op het verdovende middel wat toegediend word bij de punctie. Dit was erg heftig allemaal en ben er best van geschrokken. Ze wisten zelfs niet eens dat dit een bijwerking kon zijn! Verder was ik best een beetje teleurgesteld in het resultaat. Had 4 eitjes waarvan dan wel weer 2 bevrucht en gelukkig allebei goed genoeg voor tp (1 embryo en 1 cryo).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Mimi en Merel,

Binnenkort krijg ik ook een terugplaatsing van 2 cryo's. Dit word niet vanuit een natuurlijke cyclus gedaan. Ik kan het dus gewoon plannen. Lekker makkelijk. ;D Over ongeveer een week of 2 ga ik weer beginnen met de progynova.

Begin vorig jaar heb ik ook al 2x een terugplaatsing van een cryo gehad. Ik vond vorig jr de behandeling goed te doen, want je hoeft niet te prikken, je krijgt geen punctie. Het is alleen 2 maal daags een pilletje slikken. Dus op dat gebied is het een heel stuk prettiger.

Merel, wanneer mag je testen?

Veel liefs,

Susan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi,

Pfffff dinsdag mogen we testen! Ik weet niet of ik dat al durf.

Morgen laatste dag dat ik de utrogestan bolletjes moet gebruiken. Dan wordt het pas echt spannend.

Ik heb nu een goede ervaring met de punctie in het umc. De keer daarvoor in Albert Schweitzer was echt een drama. Met flinke nasleep ook nog.

We hebben gisteren bericht gehad dat er bij ons ook 1 cryo nog is.

Bij de vorige cryo tp's heb ik niets hoeven te gebruikenals de pregnyl om eisprong te regelen. Ook geen progynova. Waarvoor is dat dan?

We duimen weer hard. Ook voor jullie veel sterkte en succes!

Liefs, Merel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Susan en Merel,

Spannende tijden! Ben erg benieuwd of je inmiddels al getest hebt Merel! Hoop op een positief resultaat. Susan, ik kon kiezen wat ik wilde en kon het ook doen met pilletjes en de utrogestan bolletjes, maar ik reageer best heftig op alle hormonen en medicijnen.. Mis dan alleen nog een bezemsteel af en toe haha. Aangezien ik denk dat het mede daardoor mis is gegaan vorige keer, heb ik nu een veel beter gevoel bij tp in natuurlijke cyclus en die is vrij regelmatig Dus dat zou ook geen probleem moeten zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie