Jump to content
Sign in to follow this  
loes

A pin for youre thoughts

Recommended Posts

Hoi allemaal!

Het is weer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen op dit forum. Dat komt omdat ik druk bezig ben geweest om een idee uit te werken naar aanleiding van de poll die ik een tijdje terug op dit forum heb geplaatst.

Wellicht herinneren jullie nog die poll nog wel: “Zou je het waarderen als er iets zou komen om mensen te steunen die niet natuurlijk zwanger kunnen raken?” Door de vele reacties in mijn omgeving en het hoge aantal mensen dat de poll bekeken heeft, ben ik mijn idee gaan uitwerken en wil ik jullie hierbij verder informeren en op de hoogte houden van de vorderingen.

Inmiddels heb ik met enkele vrienden een stichting opgestart, waarbij we geld willen ophalen om onderzoeken en initiatieven (zoals supportwebsites) rondom ivf te ondersteunen. Dit willen we doen door onder andere de verkoop van ons zelfontworpen speldje, waarmee je jouw steun kunt betuigen. Daarnaast zijn we op dit moment druk bezig met het organiseren van een benefietborrel. Op die bewuste avond zal onze site volledig online gaan en zal het eerste speldje opgespeld worden. We hopen op een feestelijke en gedenkwaardige avond!

Stichting ‘A pin for your thoughts’ is de naam die we aan de stichting hebben gegeven. Afgeleid van het speldje dat we willen gaan verkopen. Met A pin for your thoughts willen we zeggen: Ik draag dit speldje voor jou, omdat ik aan je denk, met je meeleef en omdat het in woorden soms moeilijk is uit te drukken.

Vind je dit een goed initiatief en wil je ook jouw steentje bijdragen? Laat je dan horen en steun ons!

We kunnen jouw financiële bijdrage momenteel goed gebruiken voor de bekostiging van van de het opstarten van de stichting, voor het opzetten van de benefietborrel en natuurlijk voor het onderzoek en support rondom ivf.

Je kunt ons op verschillende manieren steunen:

- Je kunt ons speldje kopen

- Je kunt donateur worden

- Je kunt sponsor worden

- Je kunt zelf geld inzamelen

- Of misschien heb je een ander leuk idee of ken je iemand die onze stichting meer bekendheid kan geven.

Kijk voor meer informatie op www.apinforyourthoughts.nl.

Je kunt je ook inschrijven voor onze nieuwsbrief, zodat je altijd op de hoogte blijft van onze vorderingen.

Dit doe je door middel van een mailtje te sturen naar loes@apinforyourthoughts.nl.

Hopelijk kan ik op jullie steun rekenen, en zien we elkaar wellicht op de benefietborrel!

Groetjes,

Loes