Jump to content
Sign in to follow this  
h@nneke

Ook weer geregistreerd

Recommended Posts

Ik ben ook al bekend met het oude forum. Hier heb ik in 2008/2009 heel veel meegeschreven. Inmiddels ben ik niet zo actief meer, maar heb soms nog wel even de behoefte om mee te lezen en af en toe wat te posten. Was dus ook verrast door het nieuwe forum, direct een hartslag van 200 want ik dacht dat alle info van het oude forum weg was.... Zo zonde, daar staan zoveel verhalen/informatie waar je iets aan kunt hebben. Maar gelukkig viel het mee, er is nog een link naar het oude forum. ;D ik kan mijn oude topics nog weer eens teruglezen, best leuk om te lezen hoe we er toen instonden...

Wij zijn ook lange tijd bezig geweest om zwanger te worden. Uiteindelijk is dit gelukt dmv ICSI in eigen cyclus in het UMCG. We hebben in 2009 een zoontje gekregen waar we supertrots op zijn! :love2:

We zouden heel graag nog een tweede (misschien derde) willen, maar hebben besloten nog even te wachten voordat we weer de MMM induiken. Ik ben met een opleiding bezig en mijn man heeft een handicap waardoor hij altijd veel pijn heeft en het dus handiger zou zijn als ons zoontje naar school gaat voordat er een baby bij komt. Hoewel dit soms geheel tegen mijn gevoel ingaat natuurlijk... Verstand heeft nu nog de overhand, zolang als het duurt.

Meiden, veel succes met alles wat op jullie pad komt en hopelijk kunnen we elkaar steunen in tijden dat dat nodig is.

Liefs H@nneke :-*

Hoi Hanneke,

Leuk dat je je weer geregistreerd hebt, en inderdaad fijn dat de berichten van het oude forum bewaard zijn gebleven. Ik lees af en toe ook nog weleens terug hoe iets destijds voelde. Volgens mij heeft dat met niet kunnen loslaten te maken..:)

Lijkt me een heel dubbel gevoel, wel graag een 2e kindje willen, maar nu naar je verstand moeten luisteren, ipv je gevoel. Wie weet is het snel raak, wie weet duurt het weer heel lang. Succes iig met je opleiding!

Welkom terug ;) Lijkt mij ook niet makkelijk voor jou... Gevoel en verstand wat tegen elkaar ingaat... Succes met je opleiding!

Guest tanja1969

hey Hanneke,

welkom terug meid, ik herinner me je zekers!

moeilijk he, als je verstand en gevoel tegenstrijdig zijn, maar ook voor je man, ik weet wat pijn is, heb dit ook iedere dag (al 16 jaar lang).

het kan natuurlijk heel snel gaan maar kan ook zijn dat je weer zo lang moet wachten op je wondertje.

wat je ook kiest het blijft een moeilijke keuze waar jullie beide moeten achterstaan.

heel veel succes met je opleiding!

liefs Tanja

Hoi Hanneke,

Ik herinner me je ook nog wel. Je schreef toen in het Umcg topic.

Wij deden toen ook de eigen cyclus behandelingen. Helaas hebben

die behandelingen tot niks geleid. Wel zijn we na de 1e hyper icsi in maart 2010 de trotse

ouders geworden van onze zoon Jesse.

Kan me voorstellen dat het een hele lastige keuze is die je nu moet maken.

Wanneer is de tijd juist en hoelang duurt het voordat je volgende poging slaagt?

Wij zijn inmiddels ook al weer een jaar bezig voor een brusje voor Jesse.

Je weet helaas van te voren niet hoe het gaat lopen.

Wens je veel succes met je studie en een eventuele volgende poging.

Groetjes Grietje