Jump to content
erik j

Juli/Augustus 2012 Mamma's

Recommended Posts

Oh jee wat leuk, wat fijn, wat n mooi nieuws! Ik word er helemaal emotioneel van! We leven al die maanden al met elkaar mee en nou heb jij je kindje in je armen, moooooi! :love2:

Gefeliciteerd!

Wat fijn dat ze zelf is gekomen en dat jullie haar morgen mogen ophalen, lekker saampies thuis!

Lichamelijk met jou alles goed verlopen?

Nou wordt het allemaal nog echter, nu 1 van ons al echt n kindje heeft gekregen!

Ik hoop dat jullie haar morgen mogen ophalen en jullie heerlijk kunnen gaan genieten van jullie kraamtijd!

Liefs sofie

Guest tanja1969

hey Debbie en hubbie,

van harte met jullie  :baby2: dochtertje Jaicey, wat een mooie naam zeg. die had ik nog nooit gehoord.

hoop dat ze morgen mee naar huis mag, enne nu genieten van haar!!

liefs Tanja

Hoera Debbie!!! Daar is ze dan :love2: Zelfs nog sneller dan verwacht.

Fijn dat het allemaal spontaan is gegaan en dat alles goed is.

Hoe voel jij je? (behalve natuurlijk super blij en trots) ;D

Lekker als je meisje morgen mee naar huis mag.

Ga er lekker van genieten meis!

Liefs, linfey

1 gehad, nog 3 te gaan meiden ;)

@Debbie: van harte gefeliciteerd met de geboorte van dochter Jaicey. Alles goed aan die kant met moeder en kind (en vader natuurlijk!). Hoop dat jullie weer lekker met elkaar herenigd zijn en je dochter nu ook thuis is.

@Sofie, de boeken die ik gelezen heb zijn: De grote geboortegids van Mariël Croon en Joris van der Post (gekregen bij aanmelding van Moeders voor Moeders) en Zwanger met Ouders van Nu van Femmie Goudswaard. Het boek van Ouders van Nu heb ik meer en actiever gelezen dan de grote geboortegids, vond deze nu eenmaal lekkerder lezen.

Fijn dat de 1e van "ons" clubje al moeder is, nu de rest nog. Van mijzelf mag het wel snel gebeuren nu. Krijg meer last van de buik en vooral de rug begint parten te spelen. Ben erg snel moe, stukje fietsen naar school en daarna snel naar huis, uitrusten; evt boodschapjes doen. Merk echt wel verschil in 1e zwangerschap waar je goed aan jezelf kunt denken en deze 2e zwangerschap waar nog een kindje loopt die af en toe (soms wel erg vaak) je aandacht vraagt,

Hoe is het met de kwaaltjes van de andere dames? Kunnen jullie het nog een beetje volhouden?

Groetjes,

Ro

PS: Ben wel blij met dit weer! Zou eind van de week weer warmer worden helaas. (dan maar weer verplicht binnen zitten denk ik)

Hoi hoi,

Helaas ligt ons meissie nog steeds in het ziekenhuis. Het gaat echt super goed met haar maar ze zit steeds op het randje van naar huis of toch nog een nachtje blijven. Het was eerst haar gewicht wat stabiel moest worden en dat is het sinds vandaag maar nu ziet ze toch nog wat geel. Bloedtest gehad en dr gehalte was 275 en bij 300 moet ze onder de lamp. Dus als we echt wilden mochten we haar vandaag wel mee naar huis nemen maar dan moet ze morgenochtend weer geprikt worden en als het dan weer gestegen zou zijn moet ze weer opgenomen worden.

Omdat alles nu nog zo veel energie kost voor haar vonden wij het helemaal niets, dus hebben we haar nog maar daar gelaten voor de zekerheid.

Ik zou niets liever willen dan mn meissie thuis te hebben maar als ik haar thuis heb moet ze ook thuis blijven en niet dat er een kans is dat ze morgen weer terug moet.

Maar het is zo'n moppie en ze doet het zo goed.

Ben gewoon helemaal verliefd  :love2: :love2: :love2: :love2: :love2:

Ik voel mn eigen echt goed, liep de dag na mijn bevalling al de gang op en neer in het ziekenhuis om Jaicey te bezoeken. In het ziekenhuis waren ze het er niet helemaal mee eens ,maar ik ben niet iemand die rustig aan kan doen en ga ook niet in een rolstoel zitten als ik kan lopen ha ha ha.

Ben thuis ook al druk in de weer, wel met iets minder gas maar doe eigenlijk alles al weer.

Hoe is het bij jullie, kunnen jullie het nog een beetje volhouden?

Groetjes Debbie

Heey Debbie,

Jammer dat je je meisje nog niet thuis hebt zeg, maar kan me je gedachtegang helemaal voorstellen. Als je ze dan mee mag nemen, wil je niet de volgende dag weer terug hoeven. Groot gelijk!

Hopelijk is ze voor het weekend alsnog lekker thuis en kunnen jullie er lekker van gaan genieten met z'n 3-tjes. :love2:

Wel fijn dat jij je alweer zo goed voelt zeg. Wel een beetje rustig aan doen en aan jezelf denken he?! Als die kleine straks thuis is zal het aardig wat energie gaan kosten, dus kun je nu maar beter je rust nog even pakken ;)

Ik zal ook blij zijn als ons kleintje er is, want ben het wel zat hoor. Heb ook weer erg veel pijn, dus dat maakt het er niet leuker en makkelijker op, maja. Hopelijk komt de kleine wat eerder dan de uitgerekende datum en hebben wij ons wondertje in juli al, maar we zullen zien...

Liefs, linfey

Hai,

Jaicey is thuis!!!!

Ben zo blij, vanmorgen mochten we haar mee nemen vanuit het ziekenhuis, het geel zien is minder geworden dus ze

was er helemaal klaar voor.

Merk wel dat de reis naar huis, ff een half uurtje in de auto dat dat toch wel al heel wat met haar doet.

Want ze had gelijk dr 1e echte spuitluier.... hmmmm lekker hoor. Maar goed dat hebben we dan maar weer gehad ha ha ha.

Maar ze heeft vanmiddag wel al 2 keer goed gegeten dus heb de volste vertrouwen dat het allemaal goed komt. Ze ligt nu lekker te slapen.

Heb een babyfoon met camera, kan mijn ogen er niet vanaf houden......zo moooooi.

@ Linfey, waar heb je zo last van dan, van je banden, bekken, rug of iets anders?

Groetjes Debbie

@Debbie: JOEHOE, geweldig nieuws zeg! Eindelijk kun je naar Jaicey toe wanneer je wilt, ff gluren om de deur kan nu elk moment. Super. Geniet ervan meissie.

Bij ons thuis gaat het nog niet zoals het moet, met het eten gaat het wel redelijk met ons kleine mannetje, maar als manlief hem naar bed moet brengen is het nog altijd drama! Vanavond is er zelfs een hoek van de badrand gesneuveld omdat Herald zo nodig met een deurstop moest gooien! Kwam niet van de wc, wilde niet tandenpoetsen, geen pyama aan; tja ik kan wel begrijpen dat mijn grote man hier moe van wordt en niet meer weet wat hij moet doen.

Ik heb hier opnames van gemaakt en doorgestuurd naar de hulpverlening van Icare (is helaas met vakantie tot 9 juli; ships nog 2 week!). Ikzelf ben helaas een emotie-eter, kan me gewoon niet bedwingen, heb al 1 pak koekjes op en een aantal dropjes, terwijl ik weet dat dit voor frummel, die hier niets aan doen kan natuurlijk megaslecht is. Voel me nu ook een slecht mens trouwens. Ik begin nu echt op te zien voor de bevalling, aangezien de kerels dan echt op elkaar aangewezen zijn! (kan wel janken nu!  :()

Morgen eerst naar een homeopaat toe, gelukkig gaat manlief mee, kan de homeopaat (die echt naar mensen kijkt/observeert) ook zien hoe de kerels op elkaar reageren.

Ben benieuwd naar donderdag de controle bij de verloskundige, ik zal alles eerlijk opbiechten en horen wat ze dan zeggen. Ze zullen wel niets aan de situatie kunnen veranderen vrees ik.

Sorry voor mijn negatieve bijdrage deze keer in het forum, maar moest het ff kwijt.

Groetjes aan allen en fijne avond verder,

Ro

Ja tis echt geweldig om te gaan kijken wanneer je wilt. Zit de hele tijd ook op de babyfoon te kijken. Ga denk ik onze tv maar op martplaats zetten ha ha ha.

@ Ro, jeetje das inderdaad een lastige situatie waar je nu in zit. Tis wel heel vervelend dat dit dan ook de reden is dat je tegen je bevalling op ziet.

Maar die pak koekjes en dropjes kunnen geen kwaad in mijn ogen, geloof nooit dat die kleine hier gelijk wat van mee krijgt dus zal me daar niet te druk om maken als ik jou was.

En die negatieve bijdrage van je, dat hoort erbij op zo'n forum dus zal zeggen lucht lekker je hart.

Sterkte groetjes Debbie

@ Debbie ohhhh wat heerlijk dat jullie meisje thuis is!! En zo'n babyfoon hebben wij ook gekocht...lekker de hele dag de mogelijkheid om even te gluren :love2:. Ja die tv kan de deur uit!!

Fijn dat ze ook goed eet, dat geeft vast een goed gevoel! Lekker genieten meis!

@ Ro poeh he dat is wat minder nieuws. Zoals Debbie al zei...lucht hier lekker je hart en zo'n vaart zal het niet lopen met die koekjes :-). Ik voel me ook schuldig hoor als ik zit te snoepen....je wil zo graag alles goed doen maar ja het is wel menselijk om dat niet altijd te kunnen. Je doet je best.

Ik ben benieuwd hoe het was bij de homeopaat. Ach meis wat vervelend dat je zo'n stresssituatie om je heen hebt, en de kleine man weet t ook allemaal even niet meer....kun je soms een oppas regelen dat jij even je rust kan pakken?Wat goed dat je opnames hebt gemaakt, je bent echt goed bezig! Mega-irritant dat ze dicht zijn.....ze kunnen toch net met zn allen tegelijk op vakantie gaan! Ik hoop dat ze een goed advies voor je hebben als ze uitgerust terug zijn van vakantie.

Dat je op ziet tegen de bevalling herken ik ook.....als alles maar goed gaat met de kleine en hoe zal ik de pijn ervaren en wanneer begint het dan en hoe kom ik er straks uit? Ik heb alles gelezen maar je weet gewoon niet echt wat je te wachten staat....

@ linfey hoe je het nog een beetje vol of beginnen de klachten echt te zwaar te worden? Waar heb je last van? Ik bedoel ik kan me een rijtje voorstellen hoor haha. Het is ook echt steeds zwaarder aan het worden, weinig slaap en last met lopen, snel pijn in je rug, ik kan de wc niet meer zien zo vaak moet ik plassen en aambeien...ook niet meer te vermijden met alles wat er naar beneden drukt!

Gister hebben we het hartje weer gehoord, koppie is goed ingedaald, zal niet meer draaien zei de verloskundige. We hebben zondag nog een echo, we willen toch nog even gluren en even laten meten hoe groot de baby ongeveer is.... Bloeddruk ook goed en suiker was ook goed. Ik had m'n suiker extra laten prikken omdat ik zoveel dorst heb maar er is niks aan de hand, mooi dus.

Doen mensen op straat ook spontaan voorspellingen over je bevallingsdatum en het geslacht? Mensen zeggen tegen mij vooral dat het een meisje wordt en dat het begin juli komt....nou het zal allemaal wel.....ik probeer rustig af te wachten en afspraken te plannen alsof ik niet aan het wachten ben hihi. Ik hoop stiekem wel dat het niet veel later dan de 14e komt want dan word ik denk ik echt vreselijk zenuwachtig!

Debbie, van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk dat jullie meisje nu lekker weer bij jullie thuis is! Super!

Laat je vooral lekker verwennen deze week door de kraamzuster zodat je lekker veel energie hebt om van je meisje te genieten en voor haar te zorgen!

Nou meiden, zet hem op, jullie komen ook al heel binnenkort aan de beurt!

Liefs,

Sannie

@Sofie, op zondag een echo? ?Wat bijzonder zeg. Leuk ook, weer ff gluren, hoewel nu alles natuurlijk niet meer zo goed in beeld kan komen (beeldvullend materiaal!)

Voor wat betreft ons bezoek aan de homeopaat, volgens haar was Herald verliefd op mij en zag hij manlief als rivaal.

Dit zou na de bevalling wel eens omgekeerde wereld kunnen zijn, omdat ik dan natuurlijk meer voor de baby zal zorgen ivm borstvoeding en zo. Ze had ook wel een woord voor de verliefdheid op die leeftijd, maar die ben ik weer vergeten. Komt wel vaker voor, maar vaak niet zo heftig als bij ons..... We hebben nu weer homeopatische tabletjes gekregen en moeten eind augustus weer komen. Gelijk vandaag begonnen met medicijnen, hoop dat het snel aanslaat.

Verder hier zo weinig nieuws, ja nooit gedacht dat ik overdag zo goed kan slapen  ;). 's nachts om de 1 1/2 tot 2 uur wakker, ga nu tussen de middag even liggen en zeil vaak zo 1 tot 1 1/2 uur weg. Wilde eerst boekjes lezen, maar kom hier helaas niet aan toe.

Morgen weer naar verloskundige, ben benieuwd, volgens mij heeft onze frummel de indaling nog niet ingezet, ben nog vrij vaak en snel kortademig namelijk.

Goed, hier laat ik het eerst even bij.

Groetjes en tot horens,

Ro

Net terug van verloskundige. Alles goed. Baby is nog niet ingedaald inderdaad, gelukkig ook nog niet weer gedraaid of zo, ligt lekker met het hoofd naar beneden.

Moet als alles zo doorgaat, volgende week donderdag weer op controle.

Vanochtend echter de 1e (niet klets)natte onderbroek gehad, nu in de gaten houden wat dit is (vind dit wel moeilijk hoor; bij Herald hebben ze bijvoorbeeld de vliezen pas gebroken bij de bevalling). Het schijnt zo te zijn dat je in de laatste weken meer afscheiding hebt en ook slechter je urine kunt ophouden. Mocht ik te veel natte broeken hebben, moet ik vandaag bellen wat te doen.

Groetjes,

Ro

Jee ro wat spannend! Heb je geroken of t urine was of vruchtwater? Ik merk nog niks...vind t nu wel spannend worden hoor. Ik kan nog steeds niet Echt bevatten dat t een baby is die mijn buik zo bol maakt en dat onze wens straks echt uit gaat komen.

relaxed dat we op zondag voor n echo kunnen he? De echoscopist viert weekend op do en vr.

Fijn dat je beebje nog met koppie naar beneden ligt ro! Nou ik houd de site in de gaten hoor, ik duim voor ons allemaal!

Heey Meiden,

Wat is er weer een hoop geschreven in 2 dagen tijd zeg ;D

@ Ro: jeetje meis. Hopelijk gaat het snel beter tussen Herald en je man, want kan me voorstellen dat dit voor niemand meer leuk is. Wie weet helpen de medicijnen van de homeopaat snel en heeft hij er baat bij. Sterkte in ieder geval! En natuurlijk is het niet erg om even al je frustraties en emoties op te schrijven hier. Beter eruit dan erin ;)

Spannend zeg, zou het dan toch al vruchtwater zijn?? Dat zou betekenen dat je kindje er heeeeel snel aankomt. Ben benieuwd hoor, zou wel fijn zijn toch?!

@ Debbie: wat heerlijk dat je je meisje thuis hebt zeg! Lekker van genieten en kan me voorstellen dat de tv nu overbodig is ;D Naar zoiets moois kun je wel blijven kijken.

Ik heb inmiddels van heel veel dingen last. Soms wisselt het elkaar af en andere momenten doet alles tegelijk zeer; heupen, rug, banden, buik. Veel stilzitten en zoeken naar een beetje goede houding, dan is het wel vol te houden, maar met bewegen en vooral ook omdraaien in bed, kan ik af en toe wel janken van de pijn :'( Nog ff, denk ik dan maar en dan hebben we er straks ook iets prachtigs voor terug :love2:

@ Sofie: wat fijn dat alles zo goed gaat met jou en de kleine. Echt aftellen nu he?! :)

Ik krijg steeds vaker de vragen (met name van wild vreemde mensen); laatste loodjes zeker? (en dan die gezichten als ik vertel dat ik nog 6 weken moet :o ) Is het er wel 1? , Het wordt zeker een...? Van de week zei iemand tegen me; het is wel heel schattig hoor om je te zien "lopen" ??? Ik kan het geen lopen meer noemen en schattig al helemaal niet, maar moest er daarna eigenlijk wel heel hard om lachen ;D Sommige mensen...

Trekken jullie het nog een beetje met de warmte? Ik moet zeggen dat het me meevalt vandaag, hoewel ik wel lekker binnenblijf, want buiten is het me te benauwd.

Nou tot horens!

Liefs, linfey

Ik heb de halve dag met mn voeten in n emmer met koud water gebungeld...blij dat we nog niet zoveel warmte hebben gehad want ik kom niet meer in actie met deze temperatuur!

poeh he linfey dat is wel vervelend......dat draaien in bed is inderdaad erg ongemakkelijk he?! En 'lopen'  doe ik ook al lang niet meer, mn man vindt t waggelen erg schattig....nouja daar moet ik t mee doen, sexy is t in ieder geval niet haha.

fietsen vind ik nog wel fijn om te doen, gewoon in n slakkentempo maar t gaat wel en dan kom je nog ergenns :-))

ik merk dat ik nu ook echt moe begin te worden en minder actief.....ik ben zoooooo benieuwd wanneer t gaat gebeuren......

We hebben vanochtend een echo gehad en daarop was te zien dat er nog voldoende vruchtwater is en ze schatten t kindje nu op drie kg. Verder kon ze zien dat er nog ademhalinfactiviteit was en dat geeft schijnbaar aan dat de longblaasjes nog aan t rijpen zin en dat ie dus waarschijnlijk nog wel even op zich laat wachten.

Wel fijn hoor om weer even te zien dat t goed gaat!

Hoe is t bij jullie?

@Sofie, fijn dat je een fijne echo gehad hebt en dat alles goed is. Altijd weer een geruststelling.

Wat ikzelf gehad heb, is waarschijnlijk veel afscheiding (slijmprop?), zo erg als afgelopen donderdag heb ik het (gelukkig) niet meer gehad. Vond het zelf wel erg spannend worden hoor. Heb nu toch maar vast voorzorgsmaatregelen getroffen voor wat betreft de bescherming van het bed, vind dit vreselijk; wat kraakt dat spul zeg! Als ik meer nattigheid had, moest ik maar bellen, maar tot op heden rustig dus.

De verstandhouding tussen mijn beide boys gaat op dit moment gelukkig weer redelijk goed. Ze spelen volop met elkaar en het enige is nu dat ik mee moet naar boven als mijn man Jacob onze kleine man Herald naar bed brengt. Dan luistert hij beter, moet ene keer van hem foto's maken en andere keer is zijn knuffel (eendje) getuige van e.e.a. Ach, als dit helpt, dan heb ik er wel een heen en weertje naar boven voor over (ook al ben ik dan een beetje moe als ik weer beneden ben)

Mijn energie neemt nu wel af moet ik zeggen, beeb is helaas nog niet ingedaald en schopt veelvuldig tegen mijn ribben aan. Gewoon op de stoel zitten wordt ook lastiger, dit voel ik dan weer in de onderbuik (ga dan meer weer hangen of liggen als het kan). Het lopen gaat me wel goed af nog, heb nog van geen mens gehoord dat ik aan het waggelen ben, probeer dit ook zo lang mogelijk te voorkomen! Verder haal en breng ik Herald nog op de fiets naar school, maar meer beweging krijg ik niet hoor! De warmte kan ik ook slecht tegen, maar dit zal wel normaal zijn denk ik...

Goed, ga nu ff mijn bedje weer opzoeken, dit doe ik als het kan standaard elke middag 1 uurtje en 's avonds normaliter eerder (tussen 21:00 uur en 22:00 uur)

Groetjes,

Ro

Dag dames,

Ik ben net terug van controle bij de verloskundige. Alles was gelukkig goed, zelfs mijn bloeddruk was prima na mijn brakke nacht. De baby is helaas nog niet ingedaald.  :(Heb vreselijk veel pijn in de rug en buik gehad van 0:30 tot 4:00 uur). Om 4:00 uur ben ik maar ff uit bed gegaan en heb de badkamer even een schoonmaakbeurtje gegeven, tja je moet wel wat he? Om 4:30 uur weer in bed gegaan en geslapen tot 6:00 uur. Nu nog steeds erg veel last van buik en rug.

Voel me nu erg moe en ga zo nog even zien of ik wat kan slapen; dit ook op advies van verloskundige!

Goed, hier laat ik het eerst even bij.

Hoop dat met de rest van de dames en baby's alles goed is.

Groetjes,

Ro

Hé ro dat klinkt als n zware nacht en ook heel herkenbaar...ben er ook al een paar keer s nachts uit geweest omdat t slapen niet meer wilde lukken maar vooral door de warmte en ik krijg ook laat van mijn heupen als ik op mijn zij lig en op mijn rug gaat echt niet meer dan word ik helemaal naar

Kortom onze laatste loodjes zijn zwaar..

Omdat jij al een keer bevallen bent is t toch helemaal niet gek dat de baby nog niet is ingedaald ? Dat gebeurt dan toch vaak vlak voor de bevalling?

Ik zit nu ff uit tepuffen van t stofzuigen...eigenlijk is t veel te benauwd voor zie activiteiten.maar ja alles moet schoon en klaar!

Debbie hoe is t nu bij jou?

En linfey hou jij t nog vol allemaal?

Vrijdag mag ik weer naar de verloskundige..

Oh kent iemand van jullie de geboortetens?die mag ik lenen van een vriendinnetje en dat schijnt s scherpe van de weeën weg te nemen en heeft geen invloed op je kindje en kun je ook thuis gebruiken.ik ga t vrijdag even vragen of ze er ervaring mee hebben.

Ik ga even iets eten en naar weer douchen in af te koelen

Heey Meiden,

Even een kort berichtje van mijn kant.

Afgelopen maandag zijn wij de trotse ouders geworden van een zoon; Jelle. :love2: Hij is 5 weken te vroeg geboren met een gewicht van 2445 gram, maar hij doet het goed.

Zondagochtend rond half 4 braken mijn vliezen en moest ik dus direct naar het ziekenhuis. Nadat de weeen niet wilde, ben ik maandagochtend ingeleid, omdat de hartslag van onze kleine iedere keer tijdens een wee naar beneden ging. Ik bleek namelijk vrijwel al mijn vruchtwater al kwijt te zijn, waardoor hij het erg zwaar had. Toen de infuuspomp omhoog ging en er bijna geen pauze meer zat tussen de weeen kon de kleine dit niet aan en bleef de hartslag gevaarlijk laag, dus richting OK en om 15.26 uur is hij ter wereld gekomen met een keizersnee.

Ik ben zelf sinds gistermiddag weer thuis, maar we hebben nog geen idee wanneer Jelle mee mag, dus veel ritjes naar het ziekenhuis momenteel (gelukkig is dit vlakbij)

Ik zal binnenkort wel wat meer schrijven en jullie ook weer wat meer volgen, maar heb er om dit moment geen tijd voor. Hoop dat alles met jullie goed gaat en dat de andere 2 wondertjes ook niet meer zolang om zich laten wachten. Dan hebben we gewoon alle 4 onze kleintjes ;D

Liefs, linfey

Jeetje linfey, dat was wel even schrikken zeker! Maar....van harte gefeliciteerd met jullie mannetje! Jeetje wat loopt t toch soms heel anders dan je verwacht!

gelukkig is t ziekenhuis dichtbij....ik hoop dat ie snel sterk genoeg is zodat jullie jullie ventje lekker me naar huis kunnen nemen.

Hoe voel jij je?

Hier is trouwens alles nog erg rustig, geen enkel signaal te bespeuren.

Linfey en man natuurlijk!, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!

Dat is wel even schrikken geweest zeg, fijn dat het allemaal wel goed gaat.

Nu maar hopen dat hij gauw naar huis mag, lekker bij papa en mama!

Geniet van elkaar!

@Linfey, van harte met de geboorte van zoon Jelle. Hoop dat alles voorspoedig verloopt en dat hij binnenkort mee mag naar huis; dat is toch het fijnste wat er is nietwaar?

Hier is alles nog rustig, heb wel last van buik en rug, maar dragelijk momenteel. Kan er gelukkig 's nachts wel goed om slapen. Vandaag toch onze zoon maar ff naar opa en oma gebracht, zodat wij de laatste dingetjes aan huis kunnen doen en ik even een middagslaapje heb kunnen doen. Gisteren bijvoorbeeld was papadag, ik lig op bed, papa in de tuin aan het werk en Herald loopt naar binnen, gaat naar mij toe, kruipt bij mij in bed en .....  jawel hij in plaats van ik valt in slaap. grmbl. Vanmiddag even de tank weer opgeladen, lekker gedut van 14:00 uur tot 15:30 uur. HEERLIJK!!

Aanstaande woensdag weer controle bij verloskundige, maar hoop eigenlijk dat we ons beebje voor die tijd in de armen kunnen sluiten, ben dit warme weer wel beu  :(. Altijd maar binnen zitten is niets voor mij..

Sofie, succes met de laatste loodjes (of is het het laatste lood? ) en we horen wel wie het eerst is van ons..

Groetjes,

Ro

@Sofie: Wat betreft de geboortetens, ik ken dit persoonlijk niet (maar houd eigenlijk ook niet van pijnbestrijding).

Heb jij hier meer info over kunnen krijgen, dit zou gisteren toch?

Ro