Jump to content
Sign in to follow this  
stefanie

laatste poging!!??

Recommended Posts

hallokes,

voor de dames die me hier nog niet kennen zal ik me kort eventjes voorstellen.

ben stefanie,33jaar,gelukkig getrouwd en sinds 2003 terecht gekomen in de mmm.

we hebben 7 icsi's achter de rug,

1tp met eiceldonatie,waar ons kleine wonder in ontstaan is(2008)

en sinds 2010 terug gestart met ecd voor een brusje,

1cryo,1verse tp met eiceldonatie=mislukt

en nu in de w8weken van tp met eiceldonatie

dit is dan ook onze laatste poging(hebben nog 1 cryo maar op cryos zet ik echt geen hoop)

wat als deze poging ook mislukt is,hoe moet ik dan verder

kan ik zomaar mijn wens opbergen en doen voor de buiten wereld alsof er niets aan de hand is?gewoon vrolijk zijn aan de buitenkant en sterven vanbinnen?

want als jezelf niet in de mmm zit,snap je der toch niets van van hoe je je voelt,zelfs mijn ouders en zussen niet.

op het werk moet je dan ook gewoon doen alsof er niets aan de hand is,vriendelijk,lachen naar de klanten en dat is iets wat op zo'n momen echt pppffffff is

maja als dit niet lukt moet ik mijn job toch opgeven om een ande te zoeken,lukt niet in combinatie werk-school,alhoewel ik mijn job graag doe en totaal niet weet wat ik daarna moet doen.

ik ben heeeeel gelukkig met ons zoontje,ons wonder

maar toch knaagt het,ik zou hem zo graag een brusje geven,maar.....de hoop op een zwangerschap is echt heeeeeeeel ver weg.

grtjs stefanie

Guest tanja1969

hey Stefanie,

dus erg spannend op dit moment voor jullie....

moeilijk he... kan me voorstellen dat je zo graag een brusje voor je kleine man wilt

en dat zal zekers knagen als het niet wilt lukken.

maar begrijp dat je nog een cryo hebt hierna? maar maybe is die cryo wel helemaal niet nodig

en wilt het deze keer wel lukken.

mijn duimen draaien voor jullie.

wij vonden het ook moeilijk om een streep eronder te zetten, Koen meer dan ik, maar dit komt

natuurlijk ook doordat ik al 2 kinderen heb. en we hebben er echt alles aan gedaan om een kleintje

van ons samen te krijgen.

maar helaas voor ons mocht het niet zo zijn. en gaan we verder met zijn 4en.

we zijn nu een aantal maanden verder, en toch merk ik dat ik het toch wel wat moeilijk heb, zekers

als ik zwangere zie lopen met hun bolle buikjes.

dan kijk ik naar mijn 2 mannen en voel me dan toch gezegend dat zij er zijn. (wetende dat zij ook

met hormoon hulp zijn gekomen en dat het ook moeilijk was)

en bedenk me dan ook dat we er echt alles aan gedaan hebben en dat het gewoon niet lukken wilt.

bij ons speelde de leeftijd ook een rol, Koen wordt dit jaar al 49 en ik ben net 43 en helaas mogen we

niet meer verder.

ik hoop en duim voor jullie dat jullie binnen kort een positieve test in handen hebben.

liefs Tanja