Jump to content
han87

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo ik kom me even voorstellen ik ben nieuw hier,Ik ben hier tercht gekomen door te zoeken op google.

Wij beginnen week 25 met ivf.net de vooronderzoeken en alle gespreken gehad.

Ik vind het erg spannend allemaal.Mijn vriend is 31 en ik ben 25 jaar na twee jaar onze kinderwens nog niet in vervulling.Dat lag aan mij ik heb 1 eileider door een chlamidya infectie en die ander zit verstopt.Wij willen zo graag een kindje.en hoop dat het op deze manier gaat werken!!

heel veel succes!Voor mij is het ook de eerste keer ,ivf,ik ben niet gewerd aan forum s dus moet ook nog uitvinden hoe alles werkt,groetjes van mij

Welkom op het forum!

Spannend allemaal he..er komt een hoop op je af, vooral mentaal.

Stel hier gerust al je vragen, er zijn genoeg ervaringsdeskundigen..:)

Welkom hier!

Heel veel succes met jullie behandeling, tis natuurlijk extra spannend de eerste keer!

Hopen dat het ook gelijk de laatste is!

hallo allemaal,

hebben jullie veel last van de spuiten enzo gehad?en om jezelf te spuiten?

Zijn er mensen waar de eerste ivf poging is gelukt?

Ze vertelden ons dat dit het laatste jaar is dat je nog 3 pogings uit de verzekering kunt halen,volgend jaar word dat waarschijnlijk minder..

En is het verstandig om mijn baas hiervan op de hoogte te stellen??

Ik hoor graag van jullie..

liefs hannie

hallo,

ik kan je alleen antwoord geven op je eerste vraag(ik ben immers net pas begonnen).Ik zag heel erg op tegen het spuiten,kan zeggen ik vind het niks voorstellen,valt allemaal reuze mee.Dus ik heb me echt druk gemaakt om niks.Voor je andere vragen zijn er vast andere die daar op kunnen antwoorden ;)groetjes van mij

Hoi Hannie,

Het spuiten vond ik niet zo erg. Mijn man zette de spuiten, en als je van tevoren even koelt met een ijsblokje, dan valt het reuze mee.

Bij ons is het direct de eerste keer gelukt, en de eerste poging voor een brusje was wederom meteen raak. Het is dus mogelijk! Voor onze eerste zoon hadden we twaalf eicellen, daarvan bleef er 1 embryo over, geen cryo's, en die ene ligt nu boven te slapen. De hoeveelheid zegt dus niet altijd wat.

En over hoeveel pogingen volgend jaar vergoed worden..tja, daar is al een tijdje gesteggel over. Dat zou al in 2011 gebeuren, toen in 2012, maar voorlopig wordt het nog steeds vergoed. Ben benieuwd wanneer het nu echt gaat veranderen, hopelijk nooit!

Ik heb het beide keren aan mijn leidinggevende gezegd, en geen spijt van. Je moet toch regelmatig weg voor echo's, en de punctie is ook kort van tevoren bekend, je moet dan wel ad hoc vrij kunnen krijgen. Bij mijn eerste werkgever kreeg ik vrij tijdens werktijd, en bij mijn tweede werkgever nam ik zelf een maand vrij. Ik had nog veel vrije dagen over, en het gaf me rust om thuis aan te rommelen.

Succes!

Hallo,

Bedankt voor de reactie..

4 juni begin ik met het spuiten...en in mei aan de pil.

Ik vind het erg spannend,maar heb er ook wel weer erg zin in het idee om straks zwanger te zijn heerlijk!!

Kan niet wachten.

Fijn om te horen dat het de eertse x zou kunnen lukken,ze zei ook al je bent jong de eitjes zien er prima uit alleen het kan er allemaal niet komen door de verklevingen..

Ik ga volgende week maar even met de baas praten,dan kan ze er idd ook rekening mee houden...

liefs