Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

zijn er hier soms nog koppels die bezig zijn met eiceldonatie?

wij hebben 3jaar geleden het geluk gehad zwanger te mogen worden dmv eiceldonatie,

in 2010 zijn we terug gestart voor een brusje,

de cryo poging was mislukt,

daarna terug nieuwe behandeling met verse eicellekes,ook mislukt,geen cryo's

nu zit in de de wachtweken(vrijdag 17de testdag)voor onze reserve poging.

grtjs stefanie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

geen ervaring mee, maar vind het wel heel bijzonder dat dit kan en dat er mensen zijn die hun eitjes of zaad doneren om de wens van een ander mogelijk te maken! Heel veel succes en sterkte in de wachtweken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast tanja1969

hey stefanie,

enne?? is deze poging gelukt? ik hoop zo dat mijn duimen draaien effect hebben gehad

liefs Tanja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag is het dan echt onze  d-day,vanmorgen ons zoontje afgezet bij de oma(gezegd dat ik ook moest werken,want niemand weet van onze behandelingen voor een brusje)dan maar richting Gent gereden wat waren dat een lange kilometers heen en trug.

Om 14u na veel te lang moeten wachten het telefoontje dat ons leven kon veranderen,maar helaas ons friemeltje heeft het niet overleefd,het hcg was nog gezakt naar 29.

Ohh friemeltje je had moeten uitgroeien tot een schat van een baby,je was zoooooooooooo welkom geweest hier bij ons.hoe klein je ook nog was,ik zal je nooit vergeten.

XxX

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast tanja1969

onee stefanie

dat is niet het bericht waar we op zaten te wachten.

zucht

sterkte om het een plekje te geven

liefs Tanja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

als er iemand een trofee verdiend van tegenslagen denk ik dat we zeker niet ver van de hoofdprijs zullen zitten,

donderdag heeft onze donor een telefoontje gekregen van het ziekenhuis dat ze waarschijnlijk niet zal kunnen doneren voor ons,haar eicelreserve zou plots te laag zijn om dit te doen,ze moest vrijdag terug voor een nieuwe bloedtest,het resultaat weten we dus pas dinsdag,

het was onze eerste donor die dit nog eens wou doen,maar blijkbaar heeft moeder natuur anders beslist.

wat als het bloedresultaat weer hetzelfde is??????????????

dan staan we weer nergens meer  pffffftttt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stefanie ;

Bah wat ene nieuws....

Hopen dat het toch beter wordt !

Heel veel succes !

Raffie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He, dat is wel heel spannend....kan me veerstellen dat dit een erg zenuwslopend nieuws moet zijn, maar hoop dat het toch nog door kan gaan voor jullie!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat klinkt niet best, wat je zegt, hoeveel pech kan je hebben..!

Hopelijk is de bloedtest vrijdag beter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

om maar met de deur in huis te vallen,tot donderdag nog moeten wachten op het resultaat van onze donor,...ze zeggen wachten word beloond...awel t is in ieder geval hier niet...het bloedresultaat was niet wat het zou moeten zijn allez..normaal met een eiceldonor zijn eicelreserve op 2 staan en bij haar stond het op 1.8...ze willen het risico niet lopen op te weinig eicellen,dus commercieel gezien van hun kant,aja want hoe meer eicellen,hoe meer acceptors en hoe meer acceptors hoe meer euro's zij in het laatje krijgen...dus staan we nu terug onderaan de ladder...zonder donor aan te brengen loopt onze wacttijd op tot min 1jaar tot max 1.5jaar...dat is nog lang....

onze aanvraag voor spermadonatie daarentegen is wel goedgekeurd...maar...jaja maar...ik MOET eerst nog langs de prof van het ziekenhuis,gebeld voor afspraakje en kan pas gaan op 16 juli,neenee k heb me niet mistypt...dan moeten ze nog beginnen met mijn cyclus op te volgen en moet ik nog de doorgankelijkheid van mijn eileiders laten testen...dus een behandeling voor augustus zit er daar niet in....

dus heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en heb ik bij een ander ziekenhuis een afspraak gemaakt,daar mogen we al op 1 juni naartoe,we zien wel of het daar iets opleverd,...een nee hebben we een ja kunnen we krijgen.

depri groetjes stefanie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

oh oh niet de uitkomst waar je op hoopte..

is dat andere ziekenhuis in de buurt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey Stefanie,

Nooit overwogen om naar St. Geertgen in Elsendorp te gaan?

Wij lopen hier zelf omdat ook voor ons de enige manier op een zwangerschap in eerste instantie eiceldonatie bleek.

Wij moeten nu afwachten of het toch nog goed kan komen bij mijzelf, dus op dit moment niet bezig.

Maar misschien helpt het jullie bij meerdere mogelijkheden?

Liefs Pitbull_lady  :love2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hier vrijdag dus bij die andere ferti arts geweest en ons verhaal uit de doeken gedaan,en zegt ze tegen ons wrm proberen jullie niet gewoon met spermadonatie,zie geen reden wrm dit niet zo kunnen lukken!!!t kan natuurlijk altijd tegengaan je hebt geen garantie.

dus gaan we het zo eens proberen en wie weet

dus ik moet de 1ste,2de of 3de dag van mijn volgende cyclus op bloedafname om te zien of mijn natuurlijke hormoontjes goe gezakt zijn en dan word het schema voor de start van icsi met spermadonatie opgesteld,dus als alles meevalt kunnen we volgende maand al starten.

mag dus zelf nog keer eitjes kweken,ben benieuwd,t is al 5jaar geleden ondertss,hopelijk groeien er nog een aantal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Had je mijn vorige reactie gelezen meid?

Misschien een extra mogelijkheid voor jullie?

Liefs Pitbull_lady  :love2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@pitbull-lady,ik heb je berichtje iss gelezen,maar ik weet niet of we nu na al die jaren nog eens zover gaan gaan.we gaan het hier nog een jaartje proberen en we zien wel.

grtjs stefanie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Stefanie, wat vervelend allemaal. word het voor jullie makkelijker nu er net als de spermabank zegmaar ook een eiceldonorbank(hie noem je het eigenlijk) is/komt? Of is daar ook n lange wachttijd voor eer je aan de beurt bent?

groetjes patricia

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@pitbull-lady,srr t was niet verkeerd bedoeld hoor mijn antwoord en ik weet dat het om te helpen is.

@patricia,niet elk zh kier in belgie werkt al met een eicelbank,duurd een aantal jaar om dat op te starten zeggen ze.

kost ook redelijk veel en je hebt geen garantie als je voor bv6eicellen betaald dat ze goed ontdooid geraken voor hetzelfde geld heb je er maar 1,dus zolang het kan zou ik graag met verse eicellekes werken.

grtjs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Stefanie, ik heb gelukkig ;) geen verstand van hoe het werkt met eiceldonatie. als ik het zo lees is het ook nog een heel gedoe zeg. Kon het allemaal maar wat simpeler.. succes met alles wat nog komen gaat. Ik ben benieuwd.

groetjes Patricia

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stefanie!!!! Ben je nog weleens online?? Ik zou graag contact met je willen hebben betreft eiceldonatie!!!

Groetjes Patricia

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik zou graag willen weten of er hier inmiddels dames zijn die met ECD (eiceldonatie) bezig zijn of evt. over denken ?

Wij beginnen volgende week aan ons ECD avontuur...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Jolanda, ik had op het topic van Pitbull al een reactie naar je gestuurd!!

Groetjes Patricia

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij zijn ook nog steeds bezig en nu mijn moeder de uitslag kwaadaardige borstkanker heeft gekregen speelt het steeds meer op de voorgrond...we hebben alle tests al gehad. Psychologische etc. We zijn goed gekeurd voor wederkerigheid en pas als ik zwanger raak wordt manlief zijn zaad gebruikt.

Dus waarschijnlijk nog voor onze zomervakantie ga ik voor ECD.

Liefs Pitbull_lady :love2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik duim van harte dat je IUI gaat lukken, zodat je geen ECD meer hoeft te doen.

Als je wilt, mag je mij wel op de hoogte houden.

xxx

Jolanda

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie