Jump to content
stefanie

zwanger maar...

Recommended Posts

vandaag was het hier dus d-day,was al heel vroeg uit mijn bedje,had al de hele nacht slecht geslapen.Om 7u30 dan maar richting gent gereden,pfff wat was het druk op de weg.het bloedprikken ging als een fluitje van een cent,dan maar terug richting huiswaarts en de uren aftellen.

Rond 11u kreeg ik al telefoon van Gent,het resultaat was al binnen,....we zijn zwanger...MAAR...het hcg staat maar op 38 dat is dus aan de lage kant....het kan zijn dat het nog goed komt om dat de bloedafname 2 dagen te vroeg is(met het weekend)maar het kan dus ook uitdraaien op een miskraam...dinsdag moet ik terug om een nieuwe bloedafname en God wat hoop ik dat die hcg gestegen is...ik weet niet ofdat ik dat er ook nog eens kan bijnemen.

verdrietige groetjes

stefanie

Jeetje Stefanie, daar schiet je dus ook niks mee op... Nog een paar dagen spanning. Heel veel sterkte de komende dagen en ga heel hard voor je duimen dat het hcg gewoon door gaat met stijgen en je zwanger bent. Succes!

groetjes, linfey

jeetje,dus nog steeds spannend,Ik weet wel toen ik zwanger was van 2 van mijn zoons,gaven meerdere testen(bij beide zwangerschappen)negatief aan bij test bij de arts ,later zei de arts dat hcg te laag was geweest bij eerdere testen.deze zoons zijn niet via ivf gekomen maar neem aan dat wat hcg in het bloed t zelfde is.dus positief blijven denken!

oh meid wat een gemixte emoties.. Aan de ene kant super nieuws! Maar dan die "maar" erachteraan. Het enigste wat je kunt doen is afwachten, moeilijk hoor! Ik hoop voor jullie dat het nog vroeg is geweest om te testen en dat het HCG mooi gaat stijgen voor de volgende test! Ik duim voor jullie

Moeilijk hoor, aan de ene kant goed nieuws, aan de andere kant weet je niet of je er blij mee mag zijn!

Ik duim voor je dat het de goede kant op gaat, hou ons op de hoogte!

Ik duim met jullie mee! Wachten duurt lang he....hoop dat t jullie lukt afleiding te zoeken en positief te denken.

ik hoop t zo voor je!

Heel veel sterkte met het ellendige afwachten.

Wou dat ik de klok vooruit kon zetten, dan had ik dit zeker voor je gedaan.

Mijn duimen maken overuren en hoop dat je dinsdag goed nieuws hebt.

Groetjes,

Ro

Guest tanja1969

hey stefanie,

ooo meid, ik hoop dat je hcg volgende week gestegen is.

bij onze 2e keer waren we ook zwanger met een heel laag hcg, we moesten week later terug om weer hcg te prikken

het was wel gestegen maar toen kregen we te horen dat het wel op een miskraam uit zou draaien.

bij onze laatste keer was het hcg ook (in hun ogen) te laag maar dit verdubbelde wel maar helaas

ooo ik hoop zo dat jullie hcg blijft stijgen!! mijn duimen blijven draaien voor jullie

liefs Tanja

Vandaag is het dan echt onze  d-day,vanmorgen ons zoontje afgezet bij de oma(gezegd dat ik ook moest werken,want niemand weet van onze behandelingen voor een brusje)dan maar richting Gent gereden wat waren dat een lange kilometers heen en trug.

Om 14u na veel te lang moeten wachten het telefoontje dat ons leven kon veranderen,maar helaas ons friemeltje heeft het niet overleefd,het hcg was nog gezakt naar 29.

Ohh friemeltje je had moeten uitgroeien tot een schat van een baby,je was zoooooooooooo welkom geweest hier bij ons.hoe klein je ook nog was,ik zal je nooit vergeten.

XxX

ohhhh wat verdrietig is dit zeg...

Net wat je zegt, zo welkom en dan mag het helaas niet zo zijn.

Heel veel sterkte samen!

Jakkes, wat een ontzettend vervelend nieuws.

Heel veel sterkte met dit verlies.

Groetjes,

Ro

wat verdrietig nieuws,had het zo gehoopt voor jullie,heel veel sterkte toegewenst...............

sterkte met het verwerken van dit verdriet...ik hoop dat jullie je verdriet kunnen delen...liefs :love2: