Jump to content
Sign in to follow this  
stefanie

bloedingen met utro/progynova

Recommended Posts

hallo,

weet niet goed waar mijn berichtje neer te zetten

sinds vrijdag weet ik dat we `zwanger`zijn maar het hcg stond veel te laag 38namelijk,dinsdag moet ik trug voor bloedafname.moest het nu helemaal fout gegaan zijn ondertss met het vruchtje zou je bloedingen krijgen ook al neem je utro en progynova of zou dit het ook tegenhouden?

mvg stefanie

Guest tanja1969

hey stefanie,

ik werd gelukkig nooit door de bolletjes ongi, ik werd meestal pas (na een negatieve test) ongi na 4a5 dagen na stoppen met de bolletjes, werd niet toen ik miskraam ging krijgen,.

die keer dat ik zwanger was en mijn hcg zo laag was, moest ik toch nog doorgaan met de bolletjes.

pas toen we de echo (7w) hadden en zagen dat het vruchtje te klein was mocht ik kiezen om nog een

weekje door te gaan met de bolletjes en na de 2e echo kijken of het echt mis zou gaan.

bij de 2e echo was duidelijk dat het in een miskraam zou eindigen ondanks dat het hcg nog redelijk hoog was.

ik ben toen pas gestopt maar heb toen wel voor curettage gekozen en tot de dag van de

curettage verloor ik geen bloed.

ik zou wel doorgaan met de bolletjes, en afwachten wat je hcg volgende week aangeeft en wat

de arts daarvan zal zeggen.

maar het kan wel hoor, ondanks een laag hcg en toch een zwangerschap uitdragen.

enne daar gaan we voor duimen he!!!

liefs Tanja