Jump to content
erik j

2011 baby's

Recommended Posts

Sinds vanmiddag bruin bloedverlies, heb de verloskundige gebeld, zij denkt dat het gaat om oud bloed, ik heb ook geen last van buikkrampen. Mocht het veranderen en het bloedverlies wordt helder rood dan krijg ik maandag een echo anders gewoon de 24ste

Hey Kinderwens,

Dat zal even schrikken zijn zeg..... Probeer je (hoe moeilijk ook) zo rustig mogelijk te houden, bijkomende stress is ook niet goed, maar kan me voorstellen dat dat moeilijk is.

Wens je veel sterkte toe en hoop dat het bloedverlies snel over is en alle goeds!!!

Liefs Lief

Sinds vanmorgen rood helder bloedverlies, mochten vanmiddag gelijk bij de vk komen, uitwendige echo gehad maar toen zag ze niets, inwendige echo gehad, ze zag iid in mn baarmoeder een klein vruchtje zitten wat paste bij een prille zwangerschap, ze zag ook op de echo bloed, en aangezien de hoeveelheid bloedverlies moeten we sterk rekening houden met een miskraam. Deze week even aankijken en op 10 april terug. Kijken of ik het zelf verlies of dat ik naar de gynaecoloog moet. 

Jeetje Kinderwens, ik heb nog niet eens tijd gehad om je te feliciteren en nu lees in dit :( wat super klote !!! Hopen op een wonder en dat het gewoon blijft zitten..

Wat zullen deze dagen lang gaan duren.. Heb je er ook buikpijn bij of niet ? Vreselijk meid. ik zal aan je denken deze dagen !!

Dikke knuffel voor jou !!

Kinderwens.....meissie toch! Wat moet dit vreselijk voor jullie zijn. Ik hoop zo dat er goed nieuws uit gaat komen en de kleine blijft zitten. Ik duim voor jullie..

Hè Kinderwens...

Jèètje,

Ik dacht ik kan je feliciteren, net zoals iemand hier al zei, ik heb niet eens tijd om je te feliciteren......

Dit weer.....

Hoe gaat het nu ?

Het kan natuurlijk niets zijn.....

Innestelingsbloeding misschien van het bruine bloedverlies.....

Rood bloedverlies, doordat je echt wel zwanger en dat alles nu erg goed doorbloed is, een adertje gesprongen doordat alles oprekt...

Wie weet......

Dus de 24e controle ????

Jèètje wat spannend !!!!!

Je zou nu zo'n 6 tot 7 weken zijn ?????

Hèèl vèèl succes !!!!

En hou het ff vol tot de 24e...

Groetjes Raffie

He dames, helder rood bloedverlies houdt aan, gisteren veel last gehad van buikkrampen, maar vandaag niet. Heb me ziek gemeld ook het werk en er bij gezegd dat ze de rest van de week niet op me hoefde te rekenen. Belde mn baas vanmorgen terug om te vragen hoe het nou precies zat omdat ze het raar vonden dat ik nu al wist dat ik de rest van de week niet zou komen. Gelukkig heeft mijn vriend dat telefoontje afgehandeld en volgens mij snapte ze het nu wel. Ik moet 10 april terug naar de verloskundige. Daar maken ze een echo om te kijken of mn baarmoeder leeg is. Aan de ene kant hoop ik dat dit bloedverlies gewoon bij de zwangerschap hoort, maar het is zoveel dat het echt niet goed kan zijn. De verloskundige zag gisteren om de echo wel een vruchtje en vruchtzakje zitten maar het was te klein om te meten. Ik was gisteren 6 wkn

Hoi Kinderwens,

Ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt de 10e.

Ik heb deze keer ook veel bloedverlies gehad, en ook stolsels....

Ook steeds best veel helderrood bloedverlies......

Ik dacht ook steeds dat het mis was...

Gelukkig hield het met 15 weken zomaar ineens op.

Ik hoop voor je dat het bij jou òòk dat geval is.

Gelukkig nam je baas het goed op begrijp ik ????

Heel veel sterkte de komende dagen / week.

Groetjes Raffie

Wat lees ik nu Kinderwens..pff je zal je behoorlijk ellendig voelen.

Ik duim voor je meid, dikke knuffel!!!

Marleen, is de rust wedergekeerd in huis, of is het nog steeds niet helemaal je-van-het?

Hey Suzy,

Ik was gisteren al een hel verhaal begonnen, maar toch niet geplaatst, voelde zo gek n het berichtje van kinderwens...

Maar lief dat je het vraagt. De rust begint terug te komen hier, denk echt dat het een sprong was! In het weekend ging het al iets beter, nog wel vaak wakker, maar hij viel ook vaak weer zelf in slaap. Helaas ben ik dan wel wakker, maar goed hoefde er niet uit. Gisteren hadden we weer 2 flesjes en afgelopen nacht 1..das heel wat beter dan 4 keer voeden 's nachts en mar oplopen.. Hij is nu heel druk met de knietjes onder zijn buik krijgen en overal aan op willen trekken. Dat hing er dus in de lucht... Het resultaat daarvan is nu: punt van Guus zijn bed in zijn oog.., wasmachine deur heel hard tegen zijn hoofd en klem in de kattenbak hahahahh

Oveerdag gaat het ook weer beter, eet weer gewoon, maakt 's middags weer een slaapje (heel kort maar toch..) dus ik ben tevreden!

Morgen moet ik naar het UWV, de uitspraak van de WIA krijg ik dan,spannend dus! Zou 6/7 weken duren, maar ze belde gister of ik dus morgen al kan komen. Als een gek oppas geregeld, mams kon gelukkig. Jeetje zeg dat zou dus inhouden dat ik deze maand eindlijk verlost wordt van mijn werkgever, het reintergratieburo...HOERA!!! Ok, krijg er wel het UWV voor terug, maar dat is tebnminste duidelijk! Ik weet na morgen of en vor hoeveel procent ik wordt afgekeurd, wat voor werk ik wel op mag solliciteren en vanaf half april heb ik recht op minstens een jaar uitkering. Niet dat ik daar heel blij mee ben, handje op houden. Maar het geeft de rust van inkomsten hebben, nu echt gaan solliciteren op passende functies en duidelijkheid.

Ik stond gisteravond nog aan Barry te vertellen dat ik me eindelijk weer mens begin te voelen, ik geniet weer, heb zin in dingen en krijg weer vertrouwen in de toekomst!

Ook hebben we afgelopen week alles rond gemaakt mbt het buitenproject. 26 april komt de graafmachine en de volgende dag de stratenmaker. Dan op zaterdag hebben we een club mensen bij elkaar, zo'n 7/8 man die komen sraten! Hoera, voor koninginnendag hebben we een straat!!! Dan kunnen we begin mei de laatste dingen gaan opruimen en gras gaan zaaien! zo fijn dat we het nu op de rit hebben, heb er zin an!

Kwam buiten nog een motorblok tegen uit een Kever. Ik heb een tijdje oude Kevers opgekocht en die in onderdelen verkocht hahahha jaja, ik weet het! Maar goed, leuke handel, wel even wat werk. Maar goed, dat blok stond er nog en we weten niet of hij het doet. Afvoeren kost ook best wat, dus dacht: zet 'm op Marktplaats...en wat denk je? Er wordt gewoon 150 euro voor geboden hahahahhah Mooi meegnomen toch?

maarre...ik klets wel weer gezellig hoe het hier gaat... maar hoe is het met de rest hier? 

Ja dat snap ik, hoop ook eigenlijk dat Kinderwens ons beter nieuws gaat geven.

Dus Kinderwens..hoe is het met je?

Marleen, wat fijn dat het thuis weer wat beter loopt. Op de nachten na dan..Hier zijn die ook weer slecht. Thijs heeft volgens mij last van tandjes. Hij is koortsig, zit voortdurend onder de poep en blijft maar piepen, huilen en overal op knagen. Ik heb druppeltjes van vsm gekocht, hopelijk werkt dat.

Benieuwd hoe het morgen bij het UWV gaat! Eindelijk uitsluitsel en een nieuw begin.

En die kevers...klinkt leuk!!

Hallo dames, hier geen verandering, nog steeds helderrood bloedverlies maar geen buikkrampen. Vanmorgen werd ik gebeld door de Arbo, waarom ik me had ziek gemeld, toen ik het uitlegde bleef het even stil aan de telefoon en na een tijdje wenste de jongen me aan de tel stekte toe en hij zou nog contact met me opnemen. Dat is al een betere reactie dan mn werkgever die eigenlijk liever heeft dat ik morgen weer kom werken. Ik werk in een supermarkt en dit is een drukke week voor ons. Aan de ene kant wil ik donderdag weer gaan werken, maar dit is de 1ste avond dat ik Romy zelf naar bed kon brengen zonder van me stokkie te gaan. Ik mag van mn vriend niet eens gaan werken, moet eerst aan mezelf denken zegt ie. Ik denk dat Romy er wel iets van mee krijgt, ze is superlief ookal kan ik niet met dr spelen en stoeien, ze komt me elke keer kusjes geven maar is ook al 3 dgn snachts wakker voor minstens een uur.

agos, die meid voelt gewoon aan dat mama verdrietig is..kindjes pikken zoiets heel snel op.

Je vriend heeft groot gelijk, Kinderwens! Doe niet zo gek en blijf thuis, plichtsbesef is prima, maar het is maar werk he..

Oh kinderwens, moet zo aan je denken! Meissie...blijf lekker thuis en denk aan jezelf. Werken kan altijd nog...nu ben jij even belangrijker! Romy zal het inderdaad wel anvoelen, gossie toch. Knuffel elkaar maar goed veel..

Suzy, toch weer partners in crime dus 's nachts..gelukig maar hahah. Nee balen is dat he. Ik denk hier ook aan tandjes, tis net een piranja joh! Hoop dat die druppels helpen, hier deed het helaas niet veel al vond ik het fijn toch even iets te geven. Ik heb van de week ook een zetpil gegeven tegen de verhoging, volgens mij hielp dat wel.

vanochtend vroeg vertrokken, lieve mama kwam oppassen. Fijn want onze pino was pas om half 8 wakker! Dus eerst zelf rustig kunnen eten en aankleden en toen hem laten drinken en broodje gegeven. mijn moeder heeft hem verder aan gekleed en de rest gedaan. Das fijn weggaan, geen gehaast naar de oppas! maar goed, uitspraak van het UWV is geen WIA, maar een WW. Tot volgend jaar maart heb ik inkomsten en de tijd om een baan te zoeken. Yes!!!! Duidelijkheid, verzekerd van inkomsten, geen werkgever in mijn nek....ik ben blij! Ok, niet fijn een WW, maar wel nu de rust en ruimte om te solliciteren waar ik maar wil! Omdat ik een HBO heb gaan ze me niet in de nek zitten...dan geloven ze dat je begaafd genoeg bent zelf te zoeken hahahah Nou ok, fijn! Wist niet eens dat het zo werkte, maar ben er blij mee in ieder geval. Ik kan dus nu gaan afronden met de werkgever, eindelijk mijn uren uitbetaald krijgen, nog ruim 80! en daarnaast nog vakantiedagen etc. Ben verlost van die eikels!!!!! Heb gewoon staan huilen van opluchting, maf he.

Vanmiddag komen 2 vriendinnen uit Groningen!! Die zijn daar naar toe verhuist en 1 van hun heb ik voor het latst op onze bruiloft gezien, de ander zie ik 2 keer per jaar, dus helemaal leuk! Heb er veel zin in, blijven gezellig eten, dus even tijd om bij te kletsen!

Kinderwens,

Je hebt gelijk, rust nog maar ff uit.

Helemaal omdat je zegt dat je je ook niet lekker voelt en van je stokje gaat ?????

Jammer dan voor je baas.

Die arbo jongen zei toch ook ik neem wel contact met je op ?

Als het nog steeds goed gaat moet je je ff rustig houden denk ik.

En als het jammer genoeg wel fout is/gaat wil je toch ook lekker ff thuis zijn ???

IK hoop dat het alsnog goed gaat !

Dat je gèèn krampen/buikpijn hebt is een goed teken....

Dat had ik òòk niet.

In het ZH zeiden ze tegen mij dat dat een goed teken was.

En dat bleek in mijn geval ook.....

Hèèl vèèl succes en sterkte !

Groetjes en liefs Raffie

Kinderwens, ik moet steeds aan je denken. Hopelijk gaat het goed en kun je je rustig houden. Maar da's niet makkelijk met zo'n kleintje om je heen.

Kar, hoe gaat het bij jou en de tuin? Hebben Sepp en Lieke al ontdekt dat die zandbak buiten best interessant is? Sepp vast wel!

Marleen, wat fijn dat het zo goed ging! Wat een opluchting. Zekerheid voor een jaar, en de rust om te solliciteren op wat jou iets lijkt. ww is niet fijn ( weet er momenteel alles van ) maar het is fijn dat dat vangnet er is. Goh, dus je bent begaafd genoeg om zelf te solliciteren..haha

Leuk dat je vandaag je vriendinnen uit Groningen ziet, altijd gezellig dat soort middagen.

Nou ben vandaag weer voor het eerst buiten geweest en ik moet zeggen ik was nog een beetje wiebelig. Maar binnen in het hoekje van de bank is ook niets voor mij.

Marleen, fijn dat het zo goed ging bij het UWV, heb je even rustig de tijd om te solliciteren.

@Raffie, ja de ARBO neemt nog contact met me op, ik heb vandaag weer met mn werk gesproken omdat ik ze wel moet bellen, gelukkig kreeg ik mn vrouwlijke ass  bedrijfsleidster aan de telefoon en die begreep me volkomen, ze hebben niet op me gerekend deze week en ik moest maar lekker rustig aan doen. Vrijdag moet ik weer bellen en dan hoor ik wel wat ze willen, of dat ik maandag al weer kom of dat ze eerst de afspraak bij de verloskundige willen afwachten.

Kinderwens,  Goed dat het met je werk is geregeld, komt wel weer als je er aan toe bent! Wat een onzekerheid toch! Ik hoop voor je dat je gauw weer voor een echo mag, misschien weet je dan iets meer. kan me voorstellen dat je even buiten huis bent geweest, frisse lucht kan je goed doen. Denk goed om jezelf en doe nu gewoon even waar je zefl zin in hebt..of dat nou bankhangen is of even lekker buiten zijn.

Inderdaad fijn dat er hier nu duidelijkheid is over het werk, maar blijkbaar is dat nog niet doorgedrongen tot mijn werkgever...grrrrrrrrr. Moet van haar nog 1,5 maand doorgaan met reintergreren bij dat buro...nou, geloof me ik ben de "waar liggen je kwaliteiten kaartspelletjes" nu wel zat! Voel me zo'n dummie als ik daar zit.. Vanmiddag mag/moet ik weer, dus we gaan eens even stevig de discussie aan! Ok, ik wil best doorgaan, maar dan wel oonder doorbetaling van mijn salaris... Geen dienstverband is geen verplichtingen lijkt me zo.

Gisteren was erg gezellig, al hebben we niet echt bij kunnen kletsen. Eerst stond mijn schoonzus op de stoep, daarna heeft haar oudste dochter hier ruim een uur gezeten, toen kwam Cruut binnen (oud baasje die hier altijd bij de opa en oma van Barry liep/werkte/hielp), Tygo vertikte het daarna om zijn middagslaap te doen, buurvrouw belde overstuur zag het niet meer zitten, ik moest optijd koken (ook nog eens apart vegetaries) etc want 's avonds hadden we club met Guus en we moesten mijn vriendinnen op tijd weg brengen...zit ik met een rood hoofd van het rennen en vliegen eindelijk aan tafel...komt mijn schoonvader binnen met de mededeling dat hij toch leukemie heeft. Nou, gezellig eet smakelijk allemaal, kom vooral vaker langs vanuit groningen.....ik was kapot 's avonds.

hier gisteren een hele slechte dag gehad, had zo'n buikpijn dat ik alleen maar op de bank kon liggen en niet bewegen. Opstaan en lopen ging al helemaal niet, toch om 1930 uur even de vk gebeld, maar zij wist ook niet wat het was. Als ik had gewild had ze naar de praktijk gekomen voor me voor een echo, ze woont op een half uur rijden van hier, dat vond ik overdreven dus met 2 paracetamol ben ik om 2130 naar bed gekropen en ik zou dan van morgen met de vk bellen, nou het is nog een beetje gevoelig, maar ik kan lopen en romy gewoon oppakken zonder dat de tranen in mn ogen springen. dus ik kom gewoon dinsdag terug bij de vk. Ook met mn baas gesproken en  ik sta voor volgende week ook uitgeroosterd. vanmiddag als het gaat even bij mn ouders langs, die zijn vandaag 33 jr getrouwd

hey kinderwens,

wat klote dat het allemaal zo gaat. Hopelijk blijft alles een beetje stabiel en hou je niet teveel last van je buik.

krijg je dinsdag een echo ? Zou je niet liever eerder een echo krijgen ? fijn dat je volgende week ook nog vrij bent..

succes met alles !! ciaooo xxx

Kinderwens, meid ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt zeg.. Zou je inderdaad niet eerder die echo willen of heeft dat niet veel zin? Rust maar goed uit en denk goed aan jezelf. Fijn dat je voorlopig nog even uitgeroosterd staat, hoef je daar niet mee bzig te zijn. Gefeliciteerd met je ouders, hoop dat het even afleidt voor je.

Kar, nou das ook wat zeg zo'n telefoontje! Schrok je niet? Wel goed dus dat ze die uitstrijkjes nemen, wie weet wanneer je er anders achter was gekomen. Dus nu half jaarlijks op controle, goed dat dit gebeurt en dat ze het in de gaten houden. Fijn is dat he telefoontjes die even moeten tewrijl er een sirene naast je af gaat...ken het!

Oh bij jullie de bandjes er al in! Jaloers....hahahhahahha Gelukkig is het hier nu ook aftellen voor we beginnen.

Ik mag overal op solliciteren, maar wel lettend op mijn schouder natuurlijk. Dus schoudersparendwerk...

Heb gister met reintergratieburo afgesproken dat we het traject afmaken, duurt nog 1,5 maand. Tis toch al betaald en de vrouw bij wie ik kom is echt super aardig. Kan echt alles zeggen hoe ik over de dingen denk, wat ik wil... ze heeft goede tips en tis altijd fiojn als iemand even je sollicictatiebrief nakijkt toch? ze heeft me ook uitgelegd gister hoe ik onze scanner aan de praat ga krijgen hahahahha. Dat ding hebben we al jaren (kopieeerapparaat) maar scannen lukt me niet..Of wel maar krijg ze niet in mijn computer. Dus ik ga zo eens even een poging wagen en dan kan ik de foto's laten zien van de fotograaf! Ik vind ze zoooooo gaaf!!! Heb ze allemaal genomen, inclusief lijst en sleutelhanger....(nou moeten jullie niet terug gaan lezen hoe grote onzin ik dat dus vond als mensen dat doen, zonde van het geld etc...maar ja een sleutelhanger met mijn zoon erin is natuurlijk wel heel mooi  ;D)

Nou straks boodschappen doen en vanmiddag op de fiets naar mijn vriendin. Haar dochtertje is vandaag 1jaar...wat is dat hard gegaan zeg! Dus we gaan even een klein feestje bouwen! Heb gisteravond de kadootjes zitten inpakken, ben echt lang bezig geweest hahahha Ik heb spulletjes voor in haar zwembadje/zandbakje...als een emmetje, gietertje, vormpjes etc van woezel en pip. Maar angezien het bij die kleintjes meer om het inpakpapier gaat dan om de inhoud, heb ik erg mijn best gedaan met glimmend papaier, allerlei strikjes, stickertjes en nog meer van die onzin!

Nou ik ga even scannen.....hoop ik!

Ik zie geen foto's, dus niet gelukt..?

Nee, een sleutelhanger met foto van Tygo is heel anders dan wat andere mensen hebben haha Ach, ik loop sinds moederdag vorig jaar apetrots met een foeillelijke sleutelhanger rond. Een geplastificeerd hart met handafdruk van Koen en op de andere kant een tenenkrommend gedicht in de trant van ik hou van mijn mama, zij is de allerliefste, en maakt lekker eten voor mij klaar'. Maar trots dat ik erop ben!!!

Kar, dat was geen fijne timing voor zo'n telefoontje! Gelukkig was je er bijtijds bij, maar je moet er niet aan denken dat je een jaar later was geweest. Schrikken hoor! Hoe voel je je eronder? Je bent volgens mij wel vrij nuchter, maar dit was toch even spannend.

Kinderwens, lief dat je denkt aan je verloskundige haar reistijd, maar je hoeft niet altijd lief te zijn..gaat om jou en je kleintje..denk dat je nu niet echt op je gemak bent, en dan duurt het nog lang eer het dinsdag is!

Thijs is een paar dagen flink beroerd geweest, snipverkouden en ik heb de boosdoener in z'n mondje ook al gelokaliseerd. Hoop dat ie snel doorzet, dan worden z'n luiers hopelijk ook wat gezelliger.

Ik heb vandaag alle boodschappen voor de komende dagen in huis gehaald. Ben een fortuin kwijt! Boodschappen voor een week, voor de verjaardag van Koen en ik krijg logees die gevoederd moeten worden. Maar goed, morgen is m'n kleine man jarig en begin ik 's avonds aan de ( bijna ) militaire operatie van het bakken van drie taarten, 30 muffins, 30 brownies, heeeeel veeeel hapjes, avondeten voor 25 man en uiteraard het paasontbijt voor ons en mijn broer met gezin ( die komen vanavond voor een paar dagen ). Timing van logeerpartij is niet zo goed, achteraf gezien. Ben je druk en gestressd bezig met alle voorbereidingen, hangen er ook nog een paar driftige peuters om je heen en mn broer wil ook aandacht. Maar goed, het wordt vanzelf zondagavond...

Gefeliciteerd voor Koen!!!

Gaan jullie nog iets leuks doen met de pasen?? Mn schoonzus heeft me meegevraagd om paaseieren te gaan zoeken bij ons op de Kinderboerderij, doen ze elk jaar, maar weet niet of Romy er al echt iets van meekrijgt?

Romy leert de laatste week echt veel, als je een boekje open doet kan ze al de bal, hond en eend benoemen, nog wel op haar manier, bal, woef woef en kwak kwak maar ze zegt het wel, weet wel wat het is allemaal.

Sommige dingen kunnen we ook niet meer zeggen als ze beneden is, zoals KOEK of SNOEP want als ze dat hoort dan wil ze gelijk en gaat gelijk naar de kast waar het ligt. Ook geen dingen als EIERKOEK of BILLEKOEK kan je niet zeggen want zij hoort dan alleen KOEK en wil gelijk hahahaha.

Leuke foto's Kar, grappig om te zien hoe ze er zo naar zitten te kijken, Romy vindt naar buiten kijken ook helemaal geweldig, ze ziet dan natuurlijk van alles, bomen die bewegen maar ook vogels vindt ze prachtig

Ja, m'n moppie is twee geworden!!!

Op het tijdstip van geboorte keek ik toevallig net op de klok, en met m'n handen in het deeg werd ik toch wel een beetje emotioneel.

We hebben er vandaag niets aan gedaan, omdat we het morgen vieren. De slingers en ballonnen zijn net opgehangen en de laatste taart heb ik net in de oven geschoven. Morgenochtend de muffins bakken en avondeten en hapjes voorbereiden. Als ik dinsdag de loterij win, huur ik volgend jaar een cateraar in. Ben de hele week al boodschappen in huis aan het halen, lijstjes maken, cadeautjes voor op de opvang regelen.

Behalve m'n broer en zijn gezin als logees, heb ik ook de hond van m'n ouders te logeren. Was ik bezig in de keuken, keek ik naar de huiskamer en daar zat Koen in de kennel van de hond..En het is een teckel, dus zo groot is die kennel niet! Hij zat ook klem toen ik 'm eruit probeerde te halen, zag er niet uit, kennel op pootjes haha

Hij is sowieso erg aan het klauteren, vond 'm vanmiddag ook een keer in de box van Thijs. Hoe ie erin gekomen is...stond geen stoeltje naast, dus hij zal geklommen hebben.

Kar, wat een leuke foto's!!! Ik moet altijd zo om die triomfantelijke snuitjes lachen! Heerlijk dat het buiten nu ergens op begint te lijken.

Kinderwens, hoe voel je je? Ben benieuwd of Romy iets begrijpt van het eieren zoeken. Wat je schrijft over dat je sommige woorden niet kunt uitspreken..herkenbaar! Wij spreken sommige woorden dan letter voor letter uit ( weet jij waar de f l e s is? ) en koekje is inderdaad ook geen goed woord haha

Ze leren soms ineens veel woordjes, leuk is dat. Koen had een tijd dat ie iedere week wel een paar woorden leek te leren.

Thijs is nog steeds niet helemaal in orde. Hij poept zo'n 12 a 13 luiers per dag vol. Weet niet of het van het tandje komt ( wanneer zet dat eens door grr ) of dat ie ook een buikvirusje heeft. Hij wordt telkens wakker van zn poepluiers, is dan helemaal hysterisch. Dus afgelopen nacht hebben we drie uur gemaakt. En komende nacht belooft niet veel beter. Leuk, met een drukke dag voor de boeg!