Jump to content
erik j

2011 baby's

Recommended Posts

Kinderwens,

Jèètje verschrikkelijk.......

Hopelijk is alles verder goed verwijderd.....en hoef je niet weer te komen......

Vreselijk hè ? !

Op de kraamafdeling......

Dat had ik òòk na de vroeggeboorte's van onze 2-ling.

Jij ligt daar met niets, en in jou geval met iets heel anders, maar ook met niets waarvan je hoopte dat het iets werd.....

Da's ook niet bevorderlijk voor je hunmeur....

En dan die irritante arbo en je werk.....

Heb je je werk niet laten weten dat je in het ZH ligt ?

Misschien had je vriend ff kunnen bellen ????

Dan weten ze ervan....

Laat ze maar lekker ff......

Jij moet nu ff lekker bijkomen en rusten, zowel lichamelijk en geestelijk........

Groetjes Raffie

ow Kinderwens, wat een ellende!! Van een heel onverwachte, welkome zwangerschap naar een operatie, eileider eruit, geen zwangerschap en ook nog gezeur van de arbo..en dat in slechts een paar weken!

Wat een storm aan gevoelens krijg jij te verwerken..

Meid, ik denk aan je!

@Raffie, ja ik heb mn baas gelijk ingelicht, nu heb mn werk vandaag alweer aan de tel gehad. Ik moet dinsdag smorgens bij de ARBO op gesprek omdat ik niet opnam toen ze belde, ja gaat een beetje lastig als je op de operatietafel ligt, en dan heb ik smiddags een gesprek op mn werk!! Mn baas was er vandaag niet dus die belt me maandag terug. De ARBO had ook naar mn werkgever gebeld en die hebben hun ingelicht dat ik geopereerd moest worden die morgen. Inmiddels ben ik wel thuis, op 3 plekken hechtingen en moet volgende week 3 x terug komen om bloed te laten prikken om het HCG te meten omdat ze niet alles konden weghalen, ze willen in de gaten houden of het daalt.

Romy is helemaal van slag, wil alleen maar bij papa en wou niet gaan slapen vanavond elke keer huilen, wou geen flesje voor het slapen gaan, wou ze gisteravond ook niet en toen kwam ze vanacht om 330 uur zei mn.vriend. Hopelijk wil ze morgen wel bij mij ookal kan ik nog niet zoveel

Kinderwens, jeetje zeg wat een verhaal! Die werkgever moet gewoon ff dimmen en je met rust laten! Eerst alles maar eens achter de rug hebben, aansterken, tot jezself komen en een beetje rust in je gezinnetje...dan is het vroeg zat met de werkgever te praten! Fijn dat je weer thuis bent in ieder geval, lijkt me fijner dan zo'n zikenhuis. Arme Romy, meisje zal wel even goed van slag zijn, ze krijgt dit heus wel mee, al zal ze niet alles snappen natuurlijk.

Sterkte joh, denk aan je!

Kar, drukke dagen dus met verjaardagen! Zijn ze goed verwend? Hahhahha jullie dus ook geoefend met hieperdepiep..hier wordt ook druk geoefend. Maar ja altijd als we het willen laten zien aan oma ofzo, dan doet ie het niet! Had je een apart taartje voor ze of een stuk van de grote taart om mee te kliederen? Ik ga ook maar eens opzoek naar een leuke taart, volgende maand zijn wij aan de beurt!

Lastig he bijkletsen met die kruimels aan je vast geplakt. Herken het al met 1, laat staan 2.. ijkt me best lastig af en toe , helemaal als ze tegelijkertijd om aandacht vragen.

Hier de laatste voorbereidingen gedaan voor we buiten aan de slag gaan. Nog 2 weken en dan hebben we een straat..hoera! Gisterebn nog een actie met Guus..staan we te kletsen op de camping, komt er iemand met een hond aan, die ook bij Tygo wilde kijken. Maar haar hond blafte flink en Guus schoot in de verdedeging, ik reageerde te laat en daar ging 3 meter riem door mijn vingers. barry greep hem wel gelijk, dus niets gebeurt, maar wel mijn vingers verbrand van die riem. Fikse, diepe brand/vleeswonden...auwie... lekketr handig met een nooit stil zittend kind! Hele avond gekoeld en daarna fikse lag zalf erop en ingepakt, vandaag is de brand eruit, dus voelt al iets beter, maar nog wel 3 vingers in het verband. Tygo is niet anders bezig dan dat er natuurlijk af willen trekken, knijpen..

Meneer vond het vanmorgen om 6 uur wel ochtend....dus hebben al een dag achter de rug hier. Stofgezogen, wassen gedraaid en gevouwen, gedouched, huisschoon gemaakt, gedweild, sollicictatiebrief geschreven, en avond eten gemaakt (schotel). Straks lekker wandelen en na het eten even op de thee bij mijn pa. Mam is een weekend weg met pa's zussen, doen ze elk jaar. Is een leuk tochtje op de fiets, dus lekker naar buiten vandaag!

Kinderwens , wat hb jij een *piep* werkgever zeg!!!!!!!Waar slaat dat nou op, alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt momenteel. Had je werkgever het liefst aan je ziekenhuisbed willen zitten ofzo!!!! Echt zo belachelijk en bovendien erg lomp en ongevoelig!!!!! Heb je je arts in het ziekenhuis hierover ingelicht? Doen hoor, dan geven ze die arbo wel een uitbrander, dat ze hun patienten even tot rust moeten laten komen!

En waarom moet je op je werk komen? Eest toch bespreken met de arbo wat handig is gezien je situatie? Wat verwachten ze van je? Mag je ook gewoon even de ruimte krijgen om dit te verwerken met je viend samen.

TIP; Neem je vriend mee naar deze gesprekken, het is tenslotte ook voor hem belangrijk en jullie kinderwens, dat je even rust krijgt. Samen sta je sterker in zo'n gesprek en dimmen ze vaak wel!

Sterkte meid, en laat ff weten hoe het allemaal is verlopen!

Liefs

pfffffffffff Kan me zo kwaad om zoveel ongevoeligheid vanuit je werk! Hoe is je contact met collega's dan en wat vinden zij ervan. Is je werkgever altijd zo'n lompe leo geweest??? Jammer van de crisis, maar zou daar niet snel meer naar mijn werk willen.

Ha Kinderwens,

Tja die arbo..die werken volgens regels, en als je niet open doet, of de telefoon niet opneemt, dan heb je meteen een brief met melddatum op de deurmat liggen. Ook al sta je te douchen en hoor je je telefoon niet, pech, toch melden.  Ik moest me vorig jaar ook melden, werkte minder uren omdat de verloskundige vond dat het niet zo goed ging met de baby, en toch moest ik me melden, ook al zou ik de dag erna met verlof gaan.

Goede tip van Lief, om je vriend mee te nemen. Zelf luister je misschien niet goed door de emoties, en twee horen meer dan 1.

Kar, leuk he, die eenkennigheid..en het wordt nog veel erger..als ik nu met Koen ergens binnen kom waar vreemde mensen zitten, dan klampt ie zich aan m'n been vast en maakt zich zwaar. Niet zo handig lopen als je tientonner Thijs op je arm hebt haha

Leuk dat Sepp en Lieke goed verwend zijn. En dat hiep hiep hoera...wij hielden het bij Hoera! ( of zoals Koen zegt..hoeaaaaa ) en dat werkte ook niet op het moment supreme..

Zo Marleen, jij bent goed te pakken genomen!! Wij hadden vroeger thuis een jachthond ( nou ja, vroeger..ze is pas twee jaar terug overleden ) en als die iets rook, dan werd je echt meegesleurd in de jacht op konijnen! Heb ook een aantal keer met blaren op mn handpalm rondgelopen...pijn!

Zes uur vanmorgen..? Tja, hier ook zoiets..grrr

Zit je daar op zondagochtend om 07.00 met het gezin aan de ontbijttafel..komt de buurjongen thuis van een nachtje stappen..haha

Vanmorgen op kraamvisite geweest. Ik had al eens over die vrienden/kennissen verteld geloof ik. Zij is net 48, hij 50. Had gehoopt voor ze dat het een makkelijk kindje was, op die leeftijd kun je doorwaakte nachten toch wat minder goed hebben. Maar helaas...nachtrust hebben ze niet meer. Dagrust ook niet.

Maar wat een verschil! Jochie ( knap ding overigens ) is 2,5 maand en zo klein vergeleken met Thijs! Dat vier maanden toch zo'n verschil kan maken..dan is Thijs ineens een grote beer naast zo'n ukkie.

Morgen naar het consultatiebureau. Michel doet dit keer de sessie, met twee kinderen ben je al snel een uur tot vijf kwartier bezig.

Kinderwens, hoe is het met je? Echt balen dat de arbo nu zo op je nek zit, maar zoals Suzy al zegt...zo zijn de regels. Heel vervelend op zo'n moment, maar ik denk dat als jullie de situatie uitleggen dat er wel mee gedacht wordt hoor hoe nu verder met je werk. Mijn ervaring met de arbo is dat als je duidelijk uitlegt hoe alles zit, ze echt wel begaan kunnen zijn. Die rapporteert dan naar je werkgever (geen medische info, tenzij je daartoestemming voor geeft) zodat die je waarcshijnlijk ook even met rust zullen laten.

Suzy, gezellig he zo vroeg aan het ontbijt... Ik vind het echt geen tijd 6 uur, maar goed, wat doeje eraan? Ik mag zo wie zo niet klagen, want hij maakt weer redelijke nachten, meestal 1 of 2 keer dat hij wakker is en meest van tijd slaapt hij dan tot ongeveer 7 uur.  Denk dat we nu per week 4 nachten zo hebben en de overige 3 zijn dan wat minder.. Fijn he 1kennigheid, inderdaad handig met een peuter aan je been en een baby op je arm, verplaatst ook zo makkelijk. Wat betreft die crosstrainer, die heb ik.. Tis nogal een gevaarte, en de enigste plek die we er voor hadden is in de kamer naast die van Tygo. Als hij slaapt kan ik er niet op, vanwege het geluid dat het ding maakt. En met Tygo erbij kan ik er om de zoveel seconde weer af...of hij zit vast, of hij gaat met zijn handjes aan het ding hangen of hij stoot zich etc. Werkt dus ook niet echt handig... heb de hoop dat hij zichzelf beter kan gaan vermaken en ik dus 's ochtends even kan sporten.

Jij dus ook al die fijne ervaring van achter je hond aangesleept worden.. Lekker pijnlijk he...heb even een dag in het verband gelopen met een lading zalf erop. Nu is het niet zo pijnlijk meer, meer onhandig!

Nou, ik ben al druk in huis geweest en ga zo weer verder aan de bak. Kasjes schoonmaken, geen overbodige luxe... wilde eigenlijk aan mijn sollicitatie doorgaan, maar dat is niet handig met een uk die constant aan me hangt of in de snoeren hangt.... meneer heeft bedacht dat een ochtendslaap nog maar een half uurtje hoeft te duren.. Vanmiddag hopelijk op de fiets even naar mijn exwerk...zoals het er nu naar uitziet de laatste keer dat ik mijn ex leidinggevende hoef te zien! het komt hier nu met bakken uit de hemel, dus hopen dat het straks op gaat klaren!

ah, meneer wil naar 1 slaapje per dag..leuke periode...:(

geen regen aub, moet nog een half uur fietsen vanmiddag!

Hier waardeloze nacht, Koen heel de nacht aan het hoesten, en Thijs was wakker vanaf 05.00. Ben beetje duf. En van het weekend ook nog gehoord dat Michel niet is aangenomen bij een bedrijf, wederom net niet. Wordt steeds moeilijker om positief te blijven. Dus daar ben ik ook beetje bedroefd van.

Kinderwens, hoe gaat het met je?

Kinderwens ;

Jeeminee........

Wat irritant ook die arbo.

Zoals hier al beschreven door iemand, ja iid zo werken ze daar, maar toch.

Ik vind jou werk / baas  wel heel erg irritant, want die weet ervan !!!!!

Jèètje.......

Nou alles over r*#t baas is al gezgd hier, daar sluit ik me bij aan.

Ik zou iid mijn vriend meenemen ?

Kan die evt. het woord doen als jij dat niet kan ?

En ook ik heb de ervaring met de arbo dat als ze precies weten hoe de vork in de steel zit, ze wel meegaand zijn.

Ik wens je heel veel sterkte, en ook voor je gesprek met je baas / werk .......

Groetjes Raffie

Hallo dames, het gaat een beetje beter hier, kan me weer een beetje herplaatsen alleen de hechtingen trekken heel erg. Vanmorgen met mn baas gesproken, hij heeft het aan mijn rayonmanager voorgelgd, hun vonden het niet meer dan logisch dat ik morgen niet op dat gesprek kan komen bij de ARBO, helaas dachten ze er daar anders over en met veel pijn en moeite heb ik de afspraak naar volgende week kunnen verzetten, het liefst zou ik gewoon een tel consult krijgen want het ARBO kantoor is een uur rijden, en ik heb geen rijbewijs, zegt die meneer aan de telefoon dat ik ook gewoon met het openbaar vervoer kan komen JA echt niet, ben ik nog langer onderweg!! Dat andere gesprek op mn werk morgen is met de personeelsfunctionaris/vertrouwenspersoon, volgens mn baas moest ik die man bellen en even de situatie uitleggen en dan zou hij wel snappen dat ik niet kan komen, helaas is die man al heel de dag niet te bereiken om dat ie op cursus is!!! Echt heel fijn allemaal!! Zit ons echt niet mee, vanmiddag bloed wezen prikken, woensdag en vrijdag nog een x. Ook heb ik woensdag een belafspraak staan met de gyn en de 23e een afspraak op de poli dan krijg ik de uitslag van wat ze hebben opgestuurd( of dat idd het vruchtje was) van mn collega s heb ik niets gehoord, maar dat ging na de geboorte van Romy ook zo.

Lang verhaal, maar moest even mn gal spuien

Hè Kinderwens,

Ja, je kan wel met het openbaar vervoer komen, lekker hè ?

Is mij ook eens verteld......

Maar toen ik er eenmaal was, zei die arts met wie ik het gesprek had van ; Wàt doe jij hier ?????

Dat was na de vroeggeboorte's van onze 2-ling.

Hij zei toen kom over een half jaar maar 'es weer.

Dat was een goede man.

Hij zei dit moet je eerst maar ff verwerken.

En ik kon zo weer gaan.

Hij verontschuldigde zich voor zijn collega's dat die me hadden laten komen.

En dat die vertrouwenspersoon bij jou cursus heeft, ja dat zal je weer nèt zien.

Zit àlles tegen.

Maandag dus al uitslag over wat ze hebben opgestuurd....spannend....

Heel veel sterkte iig deze week en de tijd erna natuurlijk.

En succes bij je gesprekken allemaal.

Groetjes Raffie

Hmm dus op je werk zijn ze van goede wil, dat is prettig.

En je collega's reageren eigenlijk ook zoals verwacht, toch?

Tja die mensen bij de arbo doen ook maar hun werk, maar iets menselijker zou fijn zijn..

Hij heeft doorgeslapen! Na 29 weken heeft ie eindelijk een nacht doorgeslapen! Ben er helemaal hyper van!

Misschien is het een eenmalige actie, maar oh wat was dit een fijn nachtje! Joehoeeeee

hahahhahha suzy!! Wat ontzettend goed van Thijs!! Kanpperd is het ook he, zomaar doorslapen de hele nacht. Ik denk echt dat we gwoon geduld moeten hebben met die draakjes uhhh engeltjes van ons.. Inmiddels hebben wij nu 5 nachten kunnen doorslapen in totaal. Echt heel lekker als dat gebeurt zeg! Ik vroeg gistyeren nog aan Barry: wanneer zou hij nu eens echt gaan slapen? Hij heeft latenh zien dat hij het dus kan, maar toch is het nu de afgelopen dacgen weer 2 keer per nacht eruit en nog vaker wakker, maar dan slaapt ie zelf weer door. Geen peil op te trekken met hem dus! Maar we hebben wel weer een andere mijlpaal bereikt! Gisteren was barry thuis, omdat ik naar het ziekenhuis moest voor die genante behandeling... We zijn nog even lekker aan het keuevelen met z'n allen en ineens gaat meneertje staan! Zo trost als een pauw natuurlijk, stond ie hoor! Nou dat kunstje moest natuurlijk vaak herhaald worden en ook het weer gaan zitten leek goed te gaan. Toch een paar fikse valpartijen (waarom komen ze altijd zo ongelukkig terecht???) op zijn hoofd, maar dat mocht de pret niet drukken! Super gaaf dat hij het net op de dag doet dat Bar er ook was. Vanochtend kroop hij het bed van Guus op maakte een rondje en ging er toen ook weer af (heel fijn met al die haren..)...weer een stapje vooruit! Ben nu wel heel benieuwd wanneer hij echt gaat kruipen en zitten.. Iedereen om me heen zegt dat als ze eenmaal gaan staan, ze het kruipen overslaan, we zien wel!

Vanochtend zijn autostoeltje binnen gekregen, erg mooi! Tygo was vooral blij met de enorme doos...die staat dus nu midden in de woonkamer. Hij vind de maxicosi echt geen bal meer aan, ook niet nadat ik heb uitgelegd dat mama het wel zo makkelijk vind hahaha. Dus nu een buggy in de auto, en dan maar het stoeltje..weer iets afgesloten...oh hij gaat zo hard! Verder druk aan het solliciteren...een paar leuke functies gevonden weer en nu maar hopen dat ik wordt uitgenodigd. Volgende week wordt het contract officieel ontbonden. maandag mijn laatste gesprek gehad met mijn leidinggevende (gorilla..) en ze vroeg feedback op haar leiding geven......dat had ze beter niet kunnen doen hahahahahha laten we zeggen dat ze niet blij met me was, maar ik ben het wel kwijt! En...nog een leuke meevaller, want ze had mijn overuren berekend die ik nog had staan. Ik heb het ook nog eens berekend en wat zat ze er naast! Zij kwam uit op 82 uur....ik op 155 uur! Ze denkt zeker dat ik gek ben en de regeltjes niet ken hahahha Ik bleek gelijk te hebben en nu krijg ik dus nog 155 uur uitbetaald...ik zeg: eindelijk nieuwe kleding?? Kreeg van de advocat ook bericht dat de tegenpartij binnen 2 weken laat weten wat hun voorstel van schikking is. Wellicht is alles dus nog voor eind van deze maand rond!

@Marleen, ja in zulke zaken moet je echt alles zelf goed in de gaten houden en gelukkig heb je dat ook gedaan anders had ze je mooi afgescheept met die 82 uur. Er zullen er genoeg bij zijn die dat niet de gaten houden, maar gelukkig krijg je nog mooi die 155 uur uitbetaald, Daar kun je wel een mooie gaderobe van kopen toch?

Vanmiddag belafspraak gehad met de gyn. mijn hvg waardes waren mooi aan het zakken zat maandag op 115. Hoefde vandaag geen bloed te prikken( gelukkig mn arm is al helemaal beurs van al dat prikken) pas vrijdag weer. Maandag als ik mn afspraak heb op de poli mogen ook gelijk de hechtingen eruit.

Romy begint nu ook langzaam aan te proberen om los te gaan staan, het is dr tot nu toe 3 x gelukt en elke keer was ze zo trots op dr zelf, grote glimlach erbij gelijk. Ze is echt geen baby meer, echt een klein mini mensje nu, met dr eigen willetje.

Maandag bij het consultatiebureau hadden ze al tegen Michel gezegd dat we kans hadden dat ie, nu ie wat normale voeding eet, hij zou gaan doorslapen. Ze hadden ook een schema meegegeven dat we konden gebruiken ( de cold turkey methode vonden ze wat rigoreus ), maar dat hebben we niet eens gebruikt. Oh durf er bijna niet op te hopen dat het vannacht weer goed gaat..dat zou toch wat zijn..

Thijs woog maandag trouwens 8600 gram en 70 cm. Iets boven het gemiddelde. Ze zag hem in de maxi cosi en zei meteen dat ze wel kon zien dat ie niets te kort kwam. Meneer lag daar natuurlijk te stralen met een flinke onderkin haha

Marleen, wat goed dat Tygo is gaan staan!! Weer een mijlpaal. Mooi he, als je dat samen kan meemaken. Wij zaten naast elkaar toen Koen ineens zn eerste stapjes zelfstandig deed, waren ook zo blij dat we het tegelijk en samen zagen. Is toch weer een groot iets!

Ben trouwens erg onder de indruk dat ie al weet hoe ie moet gaan zitten. Dat duurde hier een paar weekjes en veel blauwe plekken. Koen ging eerst tijgeren, toen staan en zitten, daarna kruipen en als laatste lopen. Maar volgens mij verschilt dat per kind. Ach, als ze maar met 18 maanden kunnen lopen is het prima, heb ik me laten vertellen.

En van die 155 uur kun je zeker een leuke garderobe aanschaffen! leggings met iets langs eroverheen zijn handig, je gaat immers nog krimpen! Heerlijk hoor, da's gewoon een maandsalaris! Lekker aan jezelf uitgeven, want je stelt jezelf al zolang op de laatste plaats.

Kinderwens, Romy gaat dus ook steeds vaker staan. Is dan inderdaad een stuk minder baby. En dat eigen willetje lijkt met ieder stapje dat ze doen ook steeds dichterbij te komen haha

Hoe voel je je nu?

Kar, ik lees niet veel van je! Druk met de bestrating?

En Suzy weer lekker doorgeslapen vanacht???

Ja ik voel me wel goed, maandag mogen de hechtingen eruit en ik hoop zelf dat ik dan ook weer mag werken, thuis zitten is niets voor mij, dus ik wil zo snel mogelijk weer aan de bak.

Vanmiddag even met Romy naar de ha geweest, dr billetjes zijn helemaal kapot, allemaal blaasjes, ook op de benen, onderkant voeten, en dr liezen, en het doet zo'n pijn bij dr, ze heeft momenteel zo 'n 5 poepluiers per dag niet echt lekker als je kont open ligt, maar volgens de ha was er niets aan te doen, ja flink sudocreme smeren, vaak luier verschonen,ook een beetje een rode keel had ze, nou dat wisten we al want als Romy iets heeft dan eet ze niet, gisteren wou ze geen avondeten, maar wel een banaan en vanmorgen wou ze geen brood,  een virale virus zei hij, even afwachten en als ze nou echt ziek ervan werd dan even terug komen

Kinderwesn, fijn dat het iets beter met je gaat! Wil je al zo gauw wweer aan de slag? Als dat voor jou werkt en prettig voelt, gewoon doen. Ik vind je dapper hoor! Arme Romy, dat je niets mee krijgt om te smeren! Je kunt bij de apotheek clotrimazol Mylan eens halen...kan zonder recept en werkt hier perfect. Ben er nu ook mee aan het smeren en vaak na 1 dagje smeren is het weg de blaasjes!

Suzy, zo jouw beertje doet het dus goed hahahahah. Tygo was 2 maanden geleden 74 cm en 8,3 kilo..moet a.s dinsdag weer, ben benieuwd wat de teller dan aangeeft! Heeft Thijs weer zo goed geslapen? Hoop het zo voor je dat het doorzet! En wat beterft dat geld: ja, ik ga zeker even flink shoppen, maar eerst voor Tygo en manlief....kan het niet aanzien als hun weinig kleding hebben, ik red me wel.

Hier even in de zorgen..eergister begon Tygo ziek te worden en dat werd met de minuut erger. Helse nacht gehad van alleen maar spugen, gillen, diarree..hij hield niets binnen! Hij spuugt nooit, nooit een spuugdoek nodig gehad na een voeding ofzo, dus nu het met golven eruit kwam...schrikken hoor! Gisteren werd het erger en erger, hij lag toen al 12 uur als een dood vogeltje tegen mij aan. Nou, dat doet hij dus ook nooit! Hooguit 2 sec. knuffelen en hup weer verder. Toch even naar de huisarts en daar aangekomen, doorgestuurd nar de kinderarts. Hij was al uitgedroogd dus en wilde hem opnemen om een sonde te geven. Ik wilde dat liever niet..wilde het toch nog zelf proberen met Bv. Dus onder begeleiding van de arst thuis geprobeerd om toch vocht binnen te krijgen.. Afgelopen nacht werd het spugen minder en dronk hij af en toe,. Vanochtend al overleg met de arts gehad en we mogen nog even thuis blijven als hij blijft drinken. Hij heeft zelfs vanochtend 2 hapjes fruit gedaan, dus ik hoop dat we de goede kant op blijven gaan. Tis wel even heftig hoor...hij wil alleen maar bij mij, constant onder de diarree en spuug...arm kind.

Oh  hij is weer wakker hoor ik, dus ik ga rennen!

Zo marleen dat is even schrikken!! Gelukkig heeft ie al iets gedronken en hoefde jullie niet naar het ziekenhuis voor een sonde. Gaat het nu weer een beetje beter met Tygo??

Ja ik wil het liefst zo snel mogelijk weer aan het werk, zit nu 3 wkn thuis en begin het een beetje zat te worden. Heb een goed gesprek gehad met vriendlief, we hebben afgesproken dat ik eerst 2 halve dagen ga proberen en dan die week erna gewoon weer mn uren ga maken. Nu nog even overleggen met mn filiaalleider, maar ik denk dat dat geen probleem moet zijn als de gyn het ook goed vindt.  Maar ik zal eens even kijken naar de middeltje dat je zegt misschien helpt dat hier ook zo goed

Ow naar is dat he, als het er aan beide kanten uitkomt..en die kleintjes zijn heel snel uitgedroogd. Ik heb bij Koen weleens een opkikkertje gegeven. Is dan wel erg zoutig, maar dat leek me wel goed op dat moment.

Gaat 't nu weer wat beter met 'm?

En snap dat je Tygo en Barry in het nieuw wilt steken, maar vergeet ook jezelf niet..Je voelt vaak een heel stuk lekkerder als je iets nieuws aan doet, zeker als dat niet zo vaak gebeurt.

Thijs heeft gisteren geslapen tot 05.00. Dus niet tot 06.20 zoals de nacht ervoor, maar toch was ik er blij mee. Vannacht hoorde ik 'm snikken om 02.30. Heb even gewacht, maar net toen ik 'm wilde halen was het ineens stil en sliep ie door tot 05.00. Ach we zijn er nog niet, maar met 05.00 ben ik ook al heel blij. Kun je tenminste van 23.00 tot 05.00 slapen, zes uur achter elkaar ipv drie uurtjes. Dat is al luxe!

Hoe is het met Romy?

Hallo dames,

wat wordt er een hoop geschreven zeg...

Marleen, wat schrikken zeg dat hij opeens zo ziek is geworden, hopelijk knapt hij snel op zeg :(

Massimo is deze week ook ziek geweest, heeft 3 dagen koort gehad en was ook heel hangerig. gelukkig sinds gister weer koortsvrij maar wat een dagen hebben wij achter de rug zeg. overdag bijna niet slapen en snachts echt heeeeel veel wakker. 1 nacht was het zo erg dat hij van 22.00 tot 02.00 wakker is geweest en de nacht daarna van 00.30 tot 02.00 uur.. pff wij zijn dus gesloopt. vanacht was het iets beter, was hij maar 3 keer wakker geworden dus ik hopo dat het vanacht weer beter gaat!!

verder gaat massimo zo snel met ontwikkelen, hij zwaait, hij klapt ahh het is zo'n lekker ventje..

hij heeft op het kdv een fotoshoot gehad en daar zijn echt zulke leuke fotos uit gekomen.. ik ga even proberen om er een foto up te loaden.

Nou meiden, fijn weekend allemaal !!

Ciaooo missd

Super leuke foto's missd!!!!!

en dat onwikkel, ja ze leren elke dag wel iets nieuws, Romy kan nu kusjes geven, dus dat doet ze ook heerlijk elke keer, komt ze naar je toe om een kus te geven of je moet even aan dr kroel een kusje geven, en als je zegt mama lief, gaat ze over je hoofd aaien en zeg ze ah ah ah. Ze kan tegenwoordig het onderscheid maken tussen een hond en een kat. Als we bij mn ouders zijn roept ze heel de tijd woef woef, want die hebben een hond, buiten lopen er natuurlijk zat katten dus roept ze elke keer mauw mauw

Ja met Romy gaat het al stukken beter, dr kont is niet meer zo kapot, nog wel overal blaasjes maar er komen geen nieuwe bij