Jump to content
erik j

2011 baby's

Recommended Posts

Nou dat eigenschappen krijg ik nog steeds niet, maar doe dit op mijn netbook, en dan krijg ik niet altijd dezelfde mogelijkheden als op de Apple.

Maar goed, heb andere manier gevonden en tadaaaa gelukt!

Hier een paar foto's van mijn knappe kanjers! Koen heeft sinds kort een zonnebrillenfetisj, ding moet hele dag op, alleen bij het naar bed gaan staat ie 'm gedwee af. En Thijs kan steeds beter zitten, hier het

bewijs!

He dames hoe is het met jullie?? Prachtig weer vandaag hier zeg, ben al met Romy even boodschappen wezen doen en het is gewoon warm buiten.

Het naar 1 slaapje van Romy van gaat steeds beter, maar we moeten sochtends wel iets gaan doen om dr wakker te houden, bv boodschappen, eendjes voeren, kinderboerderij of op visite bij iemand. Vandaag was ze om iets over 6e wakker, en ben net terug van het winkelcentrum, nu is ze even Zandkasteel aan het kijken daarna gaan we een boterham eten dan dan gaat ze lekker naar bed. Zolang ze buiten niets hoort slaapt ze 3 uur, zijn er hier voor kinderen aan het spelen en die zijn lekker aan het gillen dan slaapt ze soms maar een uur, soms 2. Als ze maar een uurtje slaapt dan red ze het niet hoor tot savonds, dan gaat ze om 17 uur nog voor een half uurtje terug.

Jullie nog leuke dingen op de planning dit weekend??

Ha meiden,

We zijn een beetje stil de laatste dagen!

Hebben jullie het ook zo tekeer horen gaan vannacht? Pff wat ene ellendige nacht. Eerst kon ik al niet erg in slaap komen. Had drie wijntjes op, ben dat helemaal niet meer gewend, maar lag dus om 2 uur nog naar het plafond te staren met een droge mond grr

Vervolgens waren de boys allebei over hun toeren door het onweer, dus......om vijf uur zaten we met twee klaarwakkere kinderen beneden..En zij hebben nergens last van, zijn opgewekt aan het spelen, maar ik voel me oud en moe..

Gisteren hele dag buiten geweest met de jongens, heerlijk weer! Vandaag is het wat minder. Ik ga straks lunchen met mijn nicht. Heb haar al ruim twintig jaar niet gezien, dus vind het wel beetje spannend. Onze ouders zijn niet zo blij met elkaar, laten we het daarop houden. Heb haar gevonden via Linkedin, en ze wilde graag wat afspreken.

Morgen heeft Michel het laatste gesprek bij dat bedrijf van die assessment. Moet ie voorbeelden gaan geven van situaties en hoe hij daarin zou handelen, met drie mensen tegenover zich. Pfff niets voor hem. Hij is nu een stuk gaan fietsen, even hoofd leegmaken, en daarna gaat hij zich voorbereiden.

Hij heeft morgen ook een gesprek bij een ander bedrijf, voor een grote freelance klus. Dus ben benieuwd wat morgen gaat brengen!

Kinderwens, wat fijn dat het naar 1 slaapje gaan steeds beter gaat. Tja is een lastige periode. Ze hebben het eigenlijk nog nodig, maar ook weer niet. Het is echt een tijdje schipperen en kijken wat er werkt voor haar.

Is Romy ook zo dol op het Zandkasteel? Wij hebben ook een cd'tje met de liedjes. Als we dat opzetten gaat Koen allerlei dansjes doen en heeft ie de grootste lol. Alleen blijven die liedjes wel de hele dag in je hoofd zitten grrr

Kar, Marleen, hoe is het met jullie?

Welk onweer?? Hier heeft het niet geonweert. Gelukkig maar, ik ben als de dood voor onweer!!

Hoop voor jullie dat de gesprekken goed gaan Suzy

Ja Romy is helemaal gek van het Zandkasteel, roept de hele tijd Toto Toto als het opstaat, wij hebben een dvd ervan en we hebben een paar afleveringen opgenomen

Het is idd niet zo warm als gisteren, maar het is niet koud, ben vanmorgen al met Romy op de kinderboerderij geweest, prachtig vond ze het totdat de ezel ging balken net toen wij erlangs liepen.!

Hey meiden,

Beetje minder berichtjes van mijn kant. Nu we maar 1 slaapje hebben moet ik in die tijd alles doen aan het huishouden, administratie, solliciteren etc...dus moet mezelf bedwingen niet elke keer op het forum te zitten hahahah.

De mannen zitten nu even in bad samen, dus heb even 10 minuten.

Kar, die 2 boeven van jouw, zie het al helemaal gaan! de oppas van ons vertelde dat Tygo ook "ruzie' had zitten maken in de dubbele wagen hahahha. dan kunnen ze er lekker op los meppen he! Bij jouw dus ook verschuiving in de slaapjes? Klinkt gezellig. lekker buiten eten met z'n allen! Ben er ook gek op, laat die zomer maar komen!

Suzy, hoop dat Michel die baan gaat krijgen, en wellicht een freelance job: we duimen mee!

Hoe was het met je nicht? Ben benieuwd, leuk dat jullie contact hebben, je ziet vanzelf wel waar het jullie brnegt toch?

Kinderwens, wat goed dat het lukt met 1 slaapje. Herken het hoor dat bezig houden, hier ook het geval! Zit de kinderboerderij dichtbij?

Inmiddels ligt Tygo lekker op bed. Hij had vandaag maar kort geslapen en was erg moe. Afgelopen nacht kwam hij om 9 uur 's avonds al, ik dacht nog, dat zal wel een gezellig nachtje worden, maar nee....tot 9 uur geslapen! Hij gaat echt super op 1 slaapje, meestal van 1,5 tot 2 uur. Slaapt vlot, zodra ik hem neerleg na het drinken zowel overdag als 's avonds. Hij komt nu meestal 1 keer 's avonds nog, drinkt wat en slaapt door. Heel soms 2 keer of helemaal niet. Heerlijk die rust nu. Ben er wel heel druk mee overdag, hij heeft veel energie, is comstant aan het staan, overal langs lopen,alles overal vanaf trekken/pakken..wil veel bij ij in de buurt zijn, dus echt veel doen voor mzelf lukt niet. Kijk eten klaarmaken, stofzuigen, was wegvouwen lukt wel met hem erbij, maar even goed schoonmaken, administartie enzo, solliciteren lukt dus niet. Ook de telefoontjes die ik wil plegen nav vacatures moet dus allemaal in zijn slaaptijd.

Ik heb een leukie vacature gezien en op gereageert (wel meer hoor, maar niet alles vind ik even leuk) Ik had ook al gebeld met die mevrouw en een leuk gesprek gehad. Hellaas hebben ze veel aanmeldingen in die regio, waar hun voorkeur voor uit gaat, dus afgewezen. Wel sprak mijn brief en cv haar aan en ook al mocht ze het niet zeggen...er staat precies zo'n zelfde vacature open in mijn regio! Weliswaar zijn er nog een paar interne kandidaten, maar wist niet of die geschikt waren,. Ik heb nummer en emailadres ontfutseld en gebeld en gemaild....ik mocht mijn brief sturen en op die manier meedoen aan de interne ronde! sdaar ben ik echt blij mee, leuke job, voor 20 tot 28 uur, zelf tijden indelen, HBO functie aansluitend op mijnstudie...nu maar hopen dat ik op gesprek mag komen!

Tygo heeft hele stappen gemaat deze week. Zo loopt hij dus nu overal langs, gaat zelf weer zitten (welliswaar niet overal vandaan en even handig..) zegt weer nieuwe klanken, slaapt dus erg goed, is zeer volijk, krijgt een tandje onder, een hoektand en een kies in 1 keer.. Jaja...dat krijg je als ze 1 jaar gaan worden.

Ik zit al de hele tijd..oh gister moest ik een jaar geleden naar het ziekenhuis, oh vandaag werd ik opgenomen en begon het hele feest. Constant denk ik terug aan wat ik toen aan het doen was, hoe veel pijn ik toen al had, rond dit tijdstip ben ik aan de laatste scan gelegd voor ik werd platgespoten voor de nacht..

Wat is die tijd toch ontzettend hard gegaan...ik kan het niet voorstellen dat hij nu al 1 wordt, het voelt alsof hij een paar weken geleden geboren werd...

Ja dat Zandkasteel..en die liedjes krijg ik maar niet uit m'n hoofd. Doe ik 's nachts ene plasje, dan hoor ik nog 'was, was aan de lijn, was was aan de lijn' etc  tja dat zal nog wel even duren vrees ik!

Koen heeft het ook voortdurend over Toto.

Hij leert steeds beter om twee woorden achter elkaar te zeggen. Mama weg? mama werk? Of hij vraagt om de peper 'Koen peper, ja?'  Is wel makkelijk, want hij kondigt het ook aan als ie iets aan het uitvreten is. Hoor ik vanuit de keuken, Koen nee, Koen nee. Negen van de tien keer zit ie dan te graaien in de vuilnisbak of iets anders waar ik niet blij van wordt.

Thijs tijgert dagelijks gelukzalig de huiskamer rond, zoveel speelgoed van z'n grote broer, een treintje is veel leuker om aan te knagen dan zo'n suf knisperboekje haha

Ontmoeting met mijn nicht was erg leuk. Mooi om te zien dat we uiterlijk erg op elkaar lijken, en ook dezelfde gedachtes hebben over het leven en over de opvoeding van de kinderen.

Heb er geen spijt van dat ik haar heb gemaild, hier kan iets leuks uit groeien.

Teelt Marc asperges? Voor thuis, of ook voor de verkoop?

Dus jij bent de asperge expert in de keuken? Aspergesoepje is wel lekker, alleen daarna zo'n vies stinkplasje :(

Het is inderdaad vakantie gevoel! Hier was het vanmiddag stralend weer, had mn teenslippers aan ( oef, die voeten moet ik ook weer eens fatsoeneren na een winter lang sokken en laarzen ) en zo in het zonnetje is het leven goed! Koen en Thijs zijn de hele dag buiten geweest, beetje vitamine D is goed voor ze!

Ik hou jullie op de hoogte van Michel, ben zo benieuwd naar morgen!!!!

@Marleen, ja de kinderboerderij zit op 8 min lopen dus zit lekker dichtbij, dan hebben we nog een kleinere en die zit op 10 min fietsen.

Romy is ineens weer helemaal als klitteband aan me, kan niet eens naar de keuken lopen of ze gaat keihard zitten huilen of om me roepen. Als ze snachts wakker word mag papa dr niet troosten want ze gilt gelijk keihard en heel zielig mama.Romy kan tegenwoordig zelf de trap opklimmen dus dat wordt oppassen geblazen, normaal konden we zonder probleem naar de wc( zit in de gang) maar nu zit ze al halverwege de trap tegen de tijd dat je klaar bent.

Ze probeert ook overal op te klimmen, ze kan zelf in dr Nijntje stoel gaan zitten, ze gaat ook zelf in de zitzak zitten, maar probeert ook gewoon om op de salontafel te klimmen, of ze zelf uit het grote bad kan klimmen en over de leuning van de bank.  Wat wel weer handig is is dat ze zelf naar buiten en binnen klautert, dus met een dag zoals vandaag gaat ze heen en weer, naar binnen dan weer naar buiten en ga zo maar door.

Vandaag eindelijk de traphekjes geplaatst, moest al een tijdje maar we stelde het elke x uit, maar vandaag kwam mn schoonvader met de boormachine en die heeft gelijk nog een paar dingetjes opgehangen.

Hopelijk mag je op gesprek komen hier duimen voor je mee!!!

Suzy, wat leuk dat de meeting met je nichtje goed bevallen is! Zou toch leuk zijn als er hier iets in kan groeien, familie moet je zuinig op zijn en is zo leuk als de banden goed zijn.

Koen dus lekker aan de babbel? Geweldig he als ze gaan kletsen, en ook echt de goede woordjes gebruiken (al zijn die zelf verzonnen varienten ook altijd erg leuk!) Al nieuws van je man?

Kinderwens, lekker hoor alles zo dichtbij. Wij zitten wel tussen de koeien/schapen/paarden etc maar kinderboerderij is toch anders! Romy dus ook lekker aanhankelijk? el heel schattig, maar oh wat kan het vervelend zijn he.. Goed van die traphekjes, wij willen er nog 1 voor boven aan de trap. Beneden zit de deur, dus daar hoeft het niet, maar als ik boven ben kan hij wel zelf naar beneden. Enne...bedankt voor het duimen, ik hoop snel wat te horen!

Kar, wat gaaf dat marc zelf teelt. heeft wel wat he dat boerderij gebeuren. Hier helpen we nog altijd de buren met hooien etc. blijft leuk en nostalgisch.. Gaaf he wat die kleintjes allemaal snappen, zo klein en dan al zoveel oppakken! Als je dingen benoemt kijken ze er dan ook naar? Ik vraag altijd aan Tygo: waar is...... en dan van alles verzinnen hahhah erg leuk! Tygo gaat niet zo vaak naar de opvang hoor, denk nu 1x per week een paar uurtjes. Blijft hij haar toch kennen/wennen en dat gaat goed.

Handig he, die filmpjes, kan jij even badderen met steeds 1tje hahaha. Poeh ik vind 1 al een heel gedoe, laat staan 2! Maarre, blijven ze dan braaf achter de laptop zitten??? Hier dus echt niet!

Tja morgen alweer 1 jaar onze grote kleine man.... Vanochtend boodscahppen voor zijn verjaardag gehaald, straks nog even een kwarktaart maken als reserve mochten we niet genoeg hebben. Vanaovond het huis versieren en de tuin... ik loop de hele dag te snotteren en met tranen in mijn ogen hahahhaha...vorig jaar....wat is het topch hard gegaan allemaal! Ik laat wel weer van me horen na zijn verjaardag, zal morgen wel druk zijn!

@Marleen alvast gefeliciteerd met je kleine man, morgen ben ik heel de dag aan het werk dus dan ik niet reageren.

Wij zouden eigenlijk nog 1 traphekje erbij moeten hebben, voor beneden aan de trap, zoals ik al schreef kunnen we nu niet even snel naar de wc gaan want dan zit ze zo halverwege de trap. En Romy in de woonkamer laten is ook geen optie omdat ze overal op klimt. Ze kan al zelf op de bank klimmen

Hoera, Tygo 1 jaar!!!

Gefeliciteerd met je niet meer zo kleine man..Hoop dat jullie een goede dag hebben gehad, met veel cadeautjes voor de jarige!

Is er veel bezoek geweest?

en lekker snotteren mag..is tenslotte de 1e verjaardag van je kind!!

Dank jullie wel allemaal!

jaja, nu is hij toch officieel baby-af...al blijft het natuurlijk mijn kleine baby'tje!

Hij was zeer onder de indruk van zijn papa en mama die met een hoedje zingend uit bed haalde hahaha

beneden allemaal slingers, balonnen...hij was er zo druk mee! Wilde gelijk niet meer drinken of ontbijten..

's Ochtends lekker rustig aan gedaan, taart gehaald en oma kwam op de koffie. Toen mocht hij in zijn taart slaan, maar hij vond het niet lekker, maf kind! Wel heerlijk gekliedert natuurlijk! 's mIddags een man (en kind) of 20, dus was goed te doen en erg gezellig. Lekker buiten, erg warm... Tegen 4 uur was hij het eigenlijk zat, erg druk voor hem, dus even lekker in een laagje water gezet met zijn blote kont. Hij had o.a zo'n zandbakschelp gekregen, dus die hebben we daarvoor gebruikt. Leuke kadootjes gehad, helaas niet zijn bezempje die hij zo graag wilde.. Dus die hebben we net maar gekocht toen we toch voor de katten van mijn vriendin spullen moesten halen. Hij heeft vanuit de autostoel de auto geveegd (heel handig hoor met schakelen en rijden....) 's Avonds zij mijn ouders en zusje blijven eten, een frietje en om half 7 lag hij uitgeteld badent in het zweet in zijn bedje.. Om half 9 wakker en een fikse fles gedronken, even vocht aanvullen en sliep toen heerlijk door tot vanochtend. Het was een erg leuke dag, precies lang genoeg!

Suzy, wat gaaf dat hij een nieuwe baan heeft! Welke is het geworden?? De freelance of toch die andere?

Even snel, zit op mn werk..

het is de baan van die assessment, gaaf he?!? had het echt niet meer verwacht na die uitslag. maar hij is besproken, want staat ook genoeg positiefs in het rapport, en afgelopen maandag op gesprek geweest. En ze wilden hem GRAAG hebben..nou ik ben blij!!!!!!!!

Per 1 juni, dus nog een weekje thuis. Eens kijken of ik wat klusjes kan verzinnen haha Ach, hij heeft net was freelance klusjes lopen, dus hij vermaakt zich wel.

nu snel verder met werk, reageer later uitgebreider.

Jeetje Suzy, zo zie je maar weer! Wat super dat ze niet alleen naar het laatste stukje hebben gekeken, maar het hele verhaal hebben meegenomen! Oh, vinsd het echt zo gaaf voor jullie! Dat is vast een hele opluchting of niet?

Nu ik nog.....hoop dat er gauw wat komt, kan morgen al geen boodschappen halen...ben bang dat ik zaterdag met hangende pootjes naar mijn ouders moet om geld te vragen voor Tygo z'n eten en pampers..wij zijn inmiddels wel gewend aan het brood!

Marleen, ik duim mee voor je, hopelijk vind je snel een leuke baan!

Vriendlief is gisteren voor het 1st met Romy naar het strand geweest, nou ze vond het prachtig!! Vandaag ging papa met haar naar vrienden die een dochtertje hebben van 2 en daar is ze lekker in het badje geweest, volgens papa ging ze er zo in, hop met kleren nog aan hahah, helaas kon ik er niet bij zijn, ik was gewoon aan het werk, morgen ook nog de hele dag en savonds lekker bbqen bij mn schoonzus

Haha die Romy, met kleren en al! Ik moest vandaag ook werken en kreeg het ene na het andere fotootje doorgemaild van Koen en Thijs in de ballenbak, in het badje of lekker viezikken met takjes en aarde.

Ja er is inderdaad een pak van mn hart, ben echt zoooooooo opgelucht en blij. Eindelijk geen geldzorgen meer, centjes voor bloemetjes op tafel, lekker visje halen op de markt enz. Niet meer ieder dubbeltje omdraaien. Salaris is goed, stuk meer dan de vorige baan, en ze hebben een 13e maand. Michel had nog wat freelance klusjes lopen, dus daar komt ook nog geld van binnen. We gaan dus eindelijk wat overhouden! Hij moet alleen wel nieuwe kleding hebben. Z'n hippe surfmerk tshirtjes worden daar niet zo op prijs gesteld. Dus zaterdagochtend gaan we mijn vakantiegeld uitgeven. Ik heb het buurmeisje van 18 gevraagd om van 09.00 tot 12.00 op te passen. Voor het eerst, dus ben benieuwd hoe de boys reageren. Ik had het al eerder gezegd tegen Michel, maar hij was er nog niet aan toe. Maar goed, je wilt ook niet met twee buggy's de zaterdagochtend nadat het vakantiegeld gestort is, de stad in. En al helemaal niet als dat tijdens Thijs zn slaapje is ( die slaapt van 09.00 tot 11.30 ).

Vond wel moeilijk om uurtarief te bepalen. Hebben jullie dat al eens aan de hand gehad?

Marleen, ik voel met je mee. Wij hebben het momenteel ook niet best, maar volgens mij wel wat beter dan jij. En ik voel me al ellendig, dus kan me voorstellen hoe dat voor jou is. Je doet wel dapper, maar het is natuurlijk een rotsituatie. Dat je geen geld hebt voor leuke dingen is tot daaraantoe, maar als je je kind niet fatsoenlijk kan voeden of luiers kopen..nee dat is gewoon k.

Ik hoop echt dat het je snel lukt om wat te vinden. En thuiswerk? ja het is niet spannend om op duizend pennen een dopje te doen, maar levert wel weer wat op.

Tijdens mijn zwangerschap heb ik enorme last gehad van hamsterwoede. Heel de zolder ligt vol met pakken luiers, billendoekjes, flessen schoonmaakmiddelen, pakken rijst en pasta. Michel was daar vorig jaar behoorlijk nijdig over ( ok, ok, had voor twee kinderen voor 8 maanden luiers naar zolder gesleept, het was ietwat ziekelijk..) , maar daar ben ik achteraf wel blij mee. Moet er niet aan denken dat ik dat er iedere maand ook nog bij had gehad.

Kinderwens, leuk hoor zo'n ondernemende man! Die van mij zal dat niet gauw doen en als ie het doet ios hij zo thuis, gezien hij dan vergeet van alles mee te nemen, zoals luiers enzo. Veel pelzier met BBQ-en!

Suzy, echt heel fijn zeg dat jullie nu zelfs nog meer dan eerst gaan "krijgen"! Heerlijk toch als je eens wat extra kan uitgeven. Enne..dat hamsteren, hoort toch bij de hormonene hahahha Je hebt er nu in ieder geval profijt van gehad wat betreft dat uurtarief, aan de gastouder betaal ik 5 euro per uur. Ik weet dat mijn vriendin 4 euro betaalt voor haar opaas aan huis, maar das voor 1 kindje..dus ik denk dat je 6 euro mag rekenen voor 2 en das dan nog goedkoop volgens mij.

Kar, mijn moeder heeft het wel door denk ik. Maar ik wil hun er niet mee lastig vallen..ik ben volwassen en hoor mijn eigen problemen op te lossen en niet hun.. ik denk dan ook dat ik het aan mijn vriendin vraag, ik heb een pak pampers bij haar mogen halen, ze is toch op vakantie, dus die hebben we weer voor een kleine  week.

Tja tis inderdaad beroerd geldnood. ik schaam me gewoon dat ik geen fatsoenlijke kleding aankan. Overal zit wel een vlek op of een gat in...en tja daar maken mensen opmerkingen over. Dus ik merk dat ik daardoor oook vaker thuis blijf, verjaardagen etc afbel..het gaat gewoon niet. We hadden tot vorige week nog de uitwijk mogelijkheid om rood te staan, maar die limiet is bereikt, vandaag met een rekenmachine mijn boodschappen gedaan..erg genant! Maar goed, soep, brood en eten voor Tygo is binnen, dus ik mag niet klagen er zijn zat mensen die dat niet eens kunnen halen.

Ik heb daar allen wel mijn internet voor moeten om zetten van onbeperkt naar beperkt...scheelde toch weer een paar tientjes, dus ik ben iest minder on line te vinden voorlopig..eten voor ons mannetje vind ik belangrijker!

@Marleen, jee ik schrik eerlijk gezegt van jou situatie .Wij hebben het nu ook niet zo breed en veel geld voor leuke dingen, maar wel boodschapjes kunnen halen enz.

Heeft jou man wel inkomen dan? of komt dat ivm ww, dat je nu niet rond kan komen, of veel onvoorziende uitgaven gehad?

Hoop niet dat je dit verkeerd opvat,maar vroeg me af wat voor maat je hebt? IK heb misschien bijv nog leuk zomerjurkje in goede staat bijv, anders gooi ik dat toch op marktplaats,kan dan net zo goed naar jou toe?

Hoop dat ik je niet beledig, maar ik weet uit ervaring dat het momenteel niet makkelijk is door de crisis, iedereen heeft er last van. Wanneer krijg je het geld van je werk dan?

Misschien kan je de andere meiden een jongenspakje toe laten sturen voor je zoontje, ze hebben het toch zo kort aan, dan het vaak nog hardstikke mooi is.

leef met je mee!

Laat even weten of we iets kunnen doen om te helpen.

Liefs Lief

Guest tanja1969

hey marleen,

tjonge ook ik schrok ook wel ff van je situatie, maar ik herken het ook heel goed, voordat ik Koen leerde kennen

had ik het ook heel krap, moest rondkomen van 50 euro per week, 2 zeer allergische kinderen dus op speciale voeding en kon nooit nieuwe kleren kopen.

kreeg altijd kleren van anderen maar schaamde mij daar niet voor (gelukkig)

ik had ook altijd zoiets van als de kinderen maar eten hadden en kleren aan hun lijfje hadden, vond ik het prima.

nu heb ik het veel beter samen met Koen, kinderen krijgen nieuwe kleren al vinden ze het niet erg om 2e hands te dragen.

euhm ik heb nog wel een pak luiersbroekjes nr6 van het kruitvat merk hier liggen. nog van Joris omdat hij nogal laat was met zindelijk worden en toen nog een zeer klein kereltje was hihihi

die mag je van mij hebben. kan je helaas niet aan kleren helpen omdat ik alles toen weg gedaan heb en toen niet meer aan kinderen krijgen dacht.

je gaat vast nu iets betere tijden tegemoet en das een mooi vooruitzicht

liefs Tanja

Hier een hele geslaagde BBQ gehad, mn schoonzus heeft een redelijk grote tuin, 2 kinderen en een hele grote trampoline die Romy ontdekt heeft, dus we hebben geen kind aan haar gehad, ze ligt net 5 min op bed maar heeft nog praatjes voor 10.

@Marleen, zoals hier al gezegd is, ik zou je graag eventueel een pak luiers willen geven of iets anders wat je dringend nodig heb, zoals lief al zei, ik hoop niet dat je je hierdoor beledigd voelt, maar wil je graag helpen

Nou Marleen, allemaal mensen die je willen helpen! Voel je aub niet bezwaard, we schrijven nu al bijna een jaar samen, jullie weten soms meer of eerder dingen dan mijn vrienden! Wat ik wil zeggen is..het is je 2011 clubje dat iets voor je wil doen, gewoon om het een keertje wat makkelijker te maken. Je hoeft niet door het stof of je handje ophouden..gewoon je adres in een pb'tje sturen, that's all. En zet er je maat bij, ik heb een vriendin die hevig aan het lijnen is en misschien heeft ze nog iets in jouw maat. Je weet maar nooit. En zet ook de maat van Tygo erbij. Koen en Tygo zijn uit hetzelfde seizoen, Thijs is van het najaar dus zal niet alles van Koen aan kunnen. Dus wellicht kan ik even in mijn verzameling curver bakken kijken of er nog iets voor hem bij zit.

@ Marleen, ja lees graag of we iets kunnen doen om het je iets makkelijker te maken n